Romzis je napisal/-a:PogachnyK je napisal/-a:Ja tale 1.6 je res srot od motorja.
Super. Zdaj pa bodi še koristen in napiši kako konkretno informacijo ali nasvet.


Folk je res smešen.


Romzis je napisal/-a:PogachnyK je napisal/-a:Ja tale 1.6 je res srot od motorja.
Super. Zdaj pa bodi še koristen in napiši kako konkretno informacijo ali nasvet.
Romzis je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:.....ampak nikjer nisem omenjal testerja....
Tudi tukaj imaš prav, samo brez testerja nekaj kao popravljat pa tudi ne moreš.
PogachnyK je napisal/-a:O.K. zgleda, da imamo različne poglede kaj pomeni, da je avto vzdržljiv. Očetov berlingo s starim 2.0 Hdi motorjem s 90km.. Je (dokler se ni zaklenil volan priletel v drevo) obrnil reci piši... 550k km, s prvo turbino. ne rečem, da je avto delal tipi topi, ker je puščal olje, malo je manjkalo kompresije, tesnilo je bilo prepihano (malo), pa se motor ni vdal. To je zame vzsržjiv motor ne pa 80.000 km![]()
![]()
To so današnji rezultati downsizing-a , ah ja kje so časi, ko je bilo konstruktorjem jasno, da 1,5 tone težak avto potrebuje prostornino vsaj 2 litra. Euro norme, ter želja po prihranku, tako našem kot proizvajalcevem. Če pa vsak hoče prihraniti tistih 50€ na leto za registracijo in cestnino, potem pa se kupujejo podhranjeni motorji, ki morajo prenašati prevelike obremintve. (30bar pritiska ob vsakem ciklu na ojnicčnem ležaju, ni malo). Se še kdo spomni besedne veze "trajnostni razvoj"?, ali bomo primorani avtomobile menjati na 100.000km? V garaži je shranjen oldtimer s 350.00km pa se bat še kar premika gor in dol![]()
Sedaj pa pustimo lastniku forda, da umeru reši svoje težave, mi pa nadaljujemo v kakšnem bolj primernem času in v bolj primerni temi
TrijoAdijo je napisal/-a:Romzis je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:.....ampak nikjer nisem omenjal testerja....
Tudi tukaj imaš prav, samo brez testerja nekaj kao popravljat pa tudi ne moreš.
Spet odvisno od znalca. Za tiste gluposti okoli vakuma in tesnenja tlačnih cevi ne rabiš testerja, le nekaj predznanja in dve normalni roki. Za defektn maf tudi testerja ne rabiš, ampak znanje 1. letnika srednje elektro šole in referenčni podatek (za kar zadostuje autodata).EGR ventili so pri teh francoskih solatah itak znani stalni problem.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 13 gostov