Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: 2T olje

Napisal/-a nevermind Sr nov 21, 2012 1:06 pm

Koliko košta tale kantica 2T olja in ali je sintetično/mineralno?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2T olje

Napisal/-a INFINITI Sr nov 21, 2012 1:44 pm

@ Joztom

-Hm kaj pa v primeru PD TDI motorja z DPF filtrom? Nekje sem enkrat prebral da pri PD naj nebi bilo haska.
DPF filtri pa tudi imajo neke težave lahko?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 2T olje

Napisal/-a TrijoAdijo Sr nov 21, 2012 4:16 pm

nevermind je napisal/-a:Koliko košta tale kantica 2T olja in ali je sintetično/mineralno?



ESX je napisal/-a:Živjo!

A morda kdo ve kakšno (sintetično ali mineralno) olje je extralube dvotaktol olje v zeleni embalaži, ki ga imajo v leclercu ter ali je OK da se ga dodaju dizlu, ker je še najcenejši okoli 7e 2l ?


Za te namene nima veze, ali je mineralno ali sintetično.vsaj jest tko mislim.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2T olje

Napisal/-a joztom Sr nov 21, 2012 4:40 pm

V iskalniku boš našel linke iz nemških forumov, kjer je navedba količine, ki nekje zadostuje. Gre pa avto tudi na sam dvotaktol po moje, samo cena je sporna. Ko sem prodal kolegu avto, se je ta vozil na olje iz fritez iz gostiln, seveda pa so težave, vsaj za tabo smrdi po pomfriju. Torej 2-3 dcl je nepomembna količina, ki služi samo rezervi za mazanje, če nabašeš kakšno pusto nafto ali kaj vode.
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: 2T olje

Napisal/-a ESX Sr nov 21, 2012 5:49 pm

INFINITI je napisal/-a:@ Joztom

-Hm kaj pa v primeru PD TDI motorja z DPF filtrom? Nekje sem enkrat prebral da pri PD naj nebi bilo haska.
DPF filtri pa tudi imajo neke težave lahko?



jest sm kšne 14 dni poklical dizl servis Jelen in prašal kako je z dodajanjem 2T in so rekl, da oni priporočajo dodajanje, ko sem prašal kaj pa PD motorji stric na drugi strani ni bil čisto siguren, samo zatrdil mi je da škodovati ne more
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: 2T olje

Napisal/-a nevermind Sr nov 21, 2012 7:26 pm

Jaz sem nekje prebral, da je boljše da je mineralno, ker boljše zgori :idea:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2T olje

Napisal/-a joztom Če nov 22, 2012 7:07 am

PumpeDuese so zaradi težav opustili (2.0tdi), veliko so tudi menjali diz v okviru kulance, sama diza pa je koštala cca 853€ po kosu. To pomeni, da je kvaliteta slaba in rada odpove in ji dodatno mazanje lahko samo koristi. 2T olje kot dodatek ni čarobna rešitev za zgrešene konstrukcije (Siemens s podtlačnim delom na HP, Delphi s slabimi ležaji...), ponavadi pa brez rizika vsaj dvakrat podaljša življensko dobo delov, ki se mažejo v sistemu samo z nafto in so zelo obremenjeni, so pa odvisni od mazalne sposobnosti kao neke standardne nafte. Tukaj je samo vprašanje, kako si kdo lahko predstavlja delovanje teh zahtevnih sklopov. Nekateri trmasto vztrajajo pri spoštovanju prepovedi vsakršnih dodatkov, to z leti plačajo s pretirano obrabo in posledično težkimi stroški, ki jih ta obraba verižno povzroči. To smo že dodobra obdelali.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 2T olje

Napisal/-a TrijoAdijo Če nov 22, 2012 12:47 pm

Po mojem mnenju 2t olje ne more škodit. Prečekiral sem nekaj linkov in pravijo 2-3 dcl olja na en tank. Naj bi kao motor tišje deloval, lepše vžigal, imel manjšo porabi,..ipd.
Sicer je pa tko: sam vozim en sekret,z čez 200kkm na števcu in ki ima zloglasni delphijev vbrizg in redno tankan na.......Petrolu.Ja, na Petrolu. 2T olja nisem nikol koristil.Pri 200kkm je bil narejen en obsežen test motorja in komponent (tudi vbrizga) in še vedno deluje vse v tovarniških normativih.Še več, vse deluje zelo zelo zelo blizu tovarniškim ciljnim vrednostim. Poznam tudi enga, ki je imel isti sekret z istim motorjem in z krepkih 300kkm za sabo...Pa nobene greške na motorju ali komponentah.Je pa bil tankan vsepovsod.Medtem, ko nekateri ne naredijo 100kkm z delphijevim vbrizgom...Zdej pa se človek resno vpraša, s kom ali s čim je nekaj narobe: Ali je to kvaliteta izdelave ali pa nekateri vlivajo v rezervoar čuda in pol?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2T olje

Napisal/-a INFINITI Če nov 22, 2012 2:01 pm

Lahko škodi DPF filtru zaradi sajavosti pri izgorevanju. Če že tankaš tega hudiča potem bo treba poseči po olju z oznako JASO FC, ki imajo zelo nizko sajvost pa da ni polnosintetična zadeva. Drugače pa eto naletel na en tekst v nemščini, ki je zelo zanimiv tudi zaradi kontra argumentov - kdor ne govori naj si rukne v google tranlate, spisal ga je pa tip, ki je strojni inženir ki dela na razvoju motorjev. BTW "Panscher" je folk ki uporablja 2t olje kot aditiv pri tankanju

Erst mal zur Mischung:

In den einschlägigen Foren wird eine Mischung von 1:250 von den "Panschern" vorgeschlagen, d.h.

im Fall einer idealen Mischung ergibt sich 0,4% 2-Takt Öl im Diesel.



Vorteil 1 laut den Panschern: Bessere Schmierung

Die Schmierfähigkeit wird in HFRR gemessen (High Frequency Reciprocating Rig),

Europäischer Kraftstoff darf max. 460 µm HFRR haben (je höher desto schlechter die Schmierfähigkeit)

Bei einer 0,4% Zugabe ergibt sich ein HFRR Wert von ca. 330.

Da ist schon eine Änderung, wohlgemerkt, optimale Mischung vorausgesetzt.



Jedoch sind mittlerweile 5% Biodiesel Anteil (optimal vermischt) im normalen Diesel in Deutschland gesetzlich vorgeschrieben,

d.h. der Standard HFRR Wert liegt mittlerweile trotz nahezu schwefelfreiem Diesel bei deutlich unter 460.

Wie weit darunter, darüber schweigen die Hersteller jedoch leider.

Jedoch, zum Vergleich, Biodiesel hat einen HFFR Wert von ca. 200.

Fazit: 5% Biodiesel bringen ebenso eine verbesserte Schmierfähigkeit.

2 Takt Öl bringt kaum noch weitere (vorteilhaftere) Verbesserung.



Vorteil 2 laut den Panschern: Bessere Verbrennung

Die Zündwilligkeit wird in Cetan (Cetanindex, Cetanzahl) gemessen.

(Diesel Vorgabe: Cetanzahl 52 bzw. Cetanindex 46 nach EN ISO 4264)

2 Takt Öl hat einen deutlich geringe Cetanzahl (siehe 2 Takt Öl Spec), die Zündwilligkeit nimmt daher tendenziell ab..

Jedoch sei fairerweise gesagt, das die Mischung dazu zu gering ist und die Messmethode

nicht wirklich die Zündwilligkeit z.B. eines PD oder CR Motors beurteilt.



Vorteil 3 laut den Panschern: Sauberere Verbrennung

Unbestritten ist, das zuviel 2 Takt Öl (> 1:120) deutlichen Blaurauch verursacht.

Das ist kontraproduktiv für evtl. vorhandene DPF Filter und spricht auch so nicht für eine gute Verbrennung.

Die 5% Zugabe von Biodiesel hilft hier jedoch auch, da der Methylester eine hohe reinigende Wirkung hat.

Das ist, jedoch gerade bei älteren Dieseln keineswegs von Vorteil, da sich Verunreinigungen anlösen

und für eine schlechtere Verbrennung sorgen können.

Aber auch ohne Biodiesel Anteil verwenden die Standard Raffinerien zusätzliche Additive für eine

sauberere Verbrennung.



Vorteil 4 laut den Panschern:

CR Pumpe/Druck Elemente (insbesondere die von Mercedes) werden geschont.

In der Tat hatten verschiedene Hersteller Probleme mit der CR Technik. Hier hilft

vielleicht die Zugabe von 2 Takt Öl, einen Konstruktionsfehler zeitlich nach hinten zu schieben,

mit ein wenig Pech dann ausserhalb der Garantiezeit.

Mittlerweile haben sich in den Foren aber auch genügend CR Fahrer gemeledet die

trotz 2 Takt Zugabe Problem mit der CR Pumpe haben.

Fairerweise auch hier, nicht durch die Zugabe von 2 Takt Öl, sondern "trotz" der Zugabe.

Wie ragieren die PDs darauf? Darüber kann man nur spekulieren.



Vorteil 5 laut den Panschern: Leiserer Lauf

Evtl. begründet durch den noch geringeren HFRR Wert, jedoch unterscheidet sich der Diesel

auch von Tankstelle zu Tankstelle und inbesondere Winterdiesel neigt eher zum Nageln.

das Argument lasse ich mal so stehen.



Was bleibt noch?

- Eine Amerikanische Studie über Schmierfähigkeit u.a. mit 2 Takt Öl.

-> Nicht vergleichbar, da andere Diesel Norm für USA (z.B. HFRR Wert über 600!)



Fazit: 2 Takt Öl Beigabe ja oder nein?

Es ist nicht wirklich negativ, jedoch auch in sinnvollen Mischungsverhältnissen nicht

positiv, eher spekulativ, subjektiv aber nicht nach objektiven Maßstäben besser ;-)

Oder anders ausgedrückt: Man kann es sich sparen...



Und nein bis zu einem Liter (oder auch nur 1/2) Diesel Ersparnis sind mit 2 Takt Öl NICHT zu erzielen.



Gruss zacharias
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
vuli
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: Pe jul 13, 2012 7:43 pm
Kraj: Bovec

Re: 2T olje

Napisal/-a vuli Če nov 22, 2012 4:19 pm

jah, google translete prevede tako, da pa še manj zastopiš.
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Re: 2T olje

Napisal/-a zundapp Če nov 22, 2012 9:10 pm

INFINITI- povzetek je.....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2T olje

Napisal/-a joztom Pe nov 23, 2012 9:43 am

To piše spet en težak, ki ima verjetno bencinarja, ki se sklicuje, da mora nafta itak biti zadosti mazalna in da ne prišparaš pol litra na gorivu, in če daš preveč se kadi za tabo z modrim dimom kot DKWejc?? Kljub temu v polovico točkah prizna korist dodajanja, kar je bistveno. Govora je o minimalnem dodatku 2-3dcl in to res ni strošek na en tank, res pa za ta denar dobiš liter nafte. Dodaja se 2T zaradi dvoma, da je vsa nafta ustrezna. Nemški forumi govorijo, da so napake na CR sistemih po rednem dodajanju šele daleč po 300kkm in ne več na 163kkm, kot jih je napeljalo, da so se kregali z Boschem o kvaliteti vbrizgalnih sistemov. Treba je vedeti da je po cca 150kkm že kar nekaj let za tabo in je težko uveljaviti garancijo ali kulanco, se izgovarjajo na način vožnje itd. Vsekakor gre za sposobnost predstave, kako to dela in treba je imeti občutek za tehniko, kdor je poln denarja in menja avte na dve leti, naj tega ne bere. Žal sem imel priložnost kupiti novo CR pumpo in dize in čistiti sistem in se jebati z nemogočimi težavami in stroški.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot], MercedesV in 10 gostov