Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a sašo5 Pe nov 16, 2012 3:37 pm

alanq4 je napisal/-a:Uf vijak se zvije bp, niso vsemogočni.
Centrirni del je bolj kot ne pomemben za samo montažo platišča. Ko so enkrat vijaki zategnjeni ne gre zadeva več nikamor. Pri distančnikih brez roba je seveda možno zvijanje vijakov ker so le ti daljši. Zaključek kombinacija sredinskega obroča, trenja med naležnimi površinami in sile vijakov skrbi da je platišča tam kjer mora biti.

končno en, ki ve "zakaj se gre"..... :pivo :arrow: debate konec...

PS. ostale "pametnjakoviče" ala F.taunus, sploh ne mislim komentirat....
 
lazo23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po apr 12, 2010 12:43 pm

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a lazo23 Pe nov 16, 2012 4:10 pm

zlica22 je napisal/-a:
lazo23 je napisal/-a:Torej jast imam na feltnah 4 vijake in enega pač ni ker je požrt navoj, po tej razlagi ni to potem nič narobe sicer se tako vozim že dva meseca...


Popraviti navoj pa je vesoljska znanost....?


Itk še en pametnjakovič dobr vem kako se popravi navoj z navojnim svedrom pomoje sem večkrat delu to kot ti ker sem drugače orodjar ampak je navoj tako požrt da se šrauf obrača, torej rešitev je da se vstavi vložek ali da se poveča navoj. To vse vem bolš kot ti prjatu mene samo zanima če je kej narobe če se vozim z tremi in nič drugega...
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a crxdelsol Pe nov 16, 2012 4:36 pm

Eni avti so meli 3 šraufe citroeni in pežoji malce starejši imajo še sedaj pa še marsikateri, ampak ponavadi kaki "kavni mlinčki". Brezveze ne dajajo 4vijakov noter. Jaz bi na tvojem mestu v čimkrajšem času popravil in je to to.

Sedaj pa se bo spet kakšen našel pa bo rekel xy let sem vozil z tremi vijaki pa ni blo nič.
 
lazo23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po apr 12, 2010 12:43 pm

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a lazo23 Pe nov 16, 2012 6:30 pm

crxdelsol je napisal/-a:Eni avti so meli 3 šraufe citroeni in pežoji malce starejši imajo še sedaj pa še marsikateri, ampak ponavadi kaki "kavni mlinčki". Brezveze ne dajajo 4vijakov noter. Jaz bi na tvojem mestu v čimkrajšem času popravil in je to to.

Sedaj pa se bo spet kakšen našel pa bo rekel xy let sem vozil z tremi vijaki pa ni blo nič.


No to je odgovor itk mislim to v kratkem popravt varnost je le varnost glede tega pa da bo kdo rekel da je vozil nevem koliko časa z tremi hehe imam tak primer sosed na hondi civic eno leto z tremi in to na VTI k ga je napolno žgal hehe je pa res da je moj avto okol 350 kil težji kot hondica :)
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a primozek68 Pe nov 16, 2012 9:19 pm

crxdelsol je napisal/-a:
primozek68 je napisal/-a:ne moreš...


Razloži, argumentiraj, ne nabijaj kot vedno.



Malo pozno, ampak vseeno. Primi v roke plastičen centrirni obroček in glej v njega neprekinjeno. Mogoče ti ''svane''.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a lancia hf Pe nov 16, 2012 9:30 pm

lazo23 je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:Eni avti so meli 3 šraufe citroeni in pežoji malce starejši imajo še sedaj pa še marsikateri, ampak ponavadi kaki "kavni mlinčki". Brezveze ne dajajo 4vijakov noter. Jaz bi na tvojem mestu v čimkrajšem času popravil in je to to.

Sedaj pa se bo spet kakšen našel pa bo rekel xy let sem vozil z tremi vijaki pa ni blo nič.


No to je odgovor itk mislim to v kratkem popravt varnost je le varnost glede tega pa da bo kdo rekel da je vozil nevem koliko časa z tremi hehe imam tak primer sosed na hondi civic eno leto z tremi in to na VTI k ga je napolno žgal hehe je pa res da je moj avto okol 350 kil težji kot hondica :)


Tisti avti ki so imeli samo 3 vijake so bili tudi drugače razporejeni pa še avtomobili so imeli 40 konjev
Tudi jaz sem imel sprednje levo feltno na Cordobi samo s trem vijaki privit, ker mi je enga "požru" vulkanizer. 2 leti je bilo tako potem je šel avto v prodajo.
Tako da ni bilo nobenih problemov. Res pa da je imela Cordoba samo 60 konjev
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot], MercedesV in 12 gostov