Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a joztom Po nov 19, 2012 1:53 pm

Za AntiPolutionFault so po Europi zbirali podpise, da tožijo PSA, ker tudi sami vedno ne vedo dobro, kaj pomeni in na servisu napake ne odpravijo. Prva mera je menjava filtra, če znaš, za nafto in odlivanje vode skozi izpust na dnu posode za filter. za DPF tekočino se pozanimaj po internetu, nekateri perejo filter z VAP, vsekakor pa to ni mišljeno v korist voznika, ampak vsiljena tehnika za vprašljivo ekologijo, ki je bebavo predraga.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a Patrik_A3 So nov 24, 2012 12:58 pm

Naftni filter zamenjan, olje pride naslednji vikend na vrsto, ker moram par stvari umaknit v garaži, da lahko z avtom pridem na kanal.

Kupo sem sledeče olje : Total Quartz Ineo ECS 5W30

sedaj pa sledeče,d anes sem gledal servisne listeke in dosedaj je blo vedno vlito na citroen servisu 5W40 .

Zna bit kaj narobe, če je 200 000 km imel motor 5W40, če jaz zaj dam 5W30 olje noter? Ker jaz semt ega vzel ker bi naj bil boljši zaradi FAP filtra? Pa za laguno z fap filtrom sem tudi imel 5W30 olje.

:lol: :D

Prosim za kakšno mnenje :D ker čene nazaj nesem in kupim 5W40 in za razliko še kakšen drug filter, ke 5W30 je ful dražje od 5W40.

aja, pa lučka za FAP se je izklučla sama, tako da sedaj ni nobenega opozorila. to sem opazo že 2 dni nazaj ko sem vjutro avto vžgal. Moj avto se očitno sam popravi ponoči, medtem ko jaz spim :lol: :mrgreen:

grem še vseeno na servis na računalnik? Ali počakam da lučka spet zagori?
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a Patrik_A3 Po dec 31, 2012 10:24 am

Tak, FAP se bo do končno poslovil ta tedn, ker že spet svetijo lučke,da je filter v nevarnosti blokiranja + service + motorna lučka.

Tako da, v sredo bo ga mehanik odstranil, vendar smo v dvomih da bo to ok. Namreč FAP je na sprednjem delu motorja in zaradi vibracij se zna zgodit da bo "drnenje" in ruženje. Zato bomo najprej odstranili ter preizkusili.

Če se odločim za citroen servis:

Če nebo ok me čakajo stroški 600€ (zamenjava na servisu z tovarniško obnovljenim + delo)

Cirka 800-900 € če vzamem novega + delo na citroenu.

Mehanik:

Če nam ga uspe ven zbit + programiranje in čipanje je pa še najceneje, cirka 350 € .

Druga opcija je,d a mi proba drugega zrihtat, sicer ne na originals ervisu, ampak bo čist enako.ampak takrat pač nebo šel avto na čipanje. Stroški pa bodo vsekakor višji od 350€

Na servisu mi je rekel da se ta bedarija menja na 180 000km, jaz imam zdaj že 212 000km, zato tudi problemi.


Jaz seveda navijam za odstranitev + čipanje =I
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a abbe Po dec 31, 2012 11:51 am

1. ti navijaš za najcenejšo rešitev ker očitno nimaš denarja za vzdrževanje vozila (po postih v tej temi sodeč)
2. a si preveril, če imaš dovolj eolis tekočine?
3. odstranitev fap filtra ni priporočljiva,ker vpliva na delovanje turbine (v primeru da sta katalizator in fap v istem ohišju).če odstraniš fap filter poteem nimaš nobenega backpresurja da bi lažje krmilil turbino in lahko pride do prevrtenjaa le te.seveda folk pravi da to ni možno.no men se je to zgodil,ker nisem hotel poslušat ljudi ki so mi govoril da se to lahko naredi (rsr)
4. 5w40 al 5w30 ni pomembno.pomembne so druge specifikacije olja.moje mnenje je sicer da kar se gradiacije tiče da je bolj met 5w30.
5. v ljubljani oz.okolici je podjetje ki se ukvarja z čiščenjem fap,dpf filtrou.ne z vapom ampak z sežiganjem v peči.(nekaj podobnega kot prisilna regeneracija,vendar brez stresa za motor)
6...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a Patrik_A3 Po dec 31, 2012 12:15 pm

Nisem preveril če je dovolj tekočine, ampak na servisu kakor v tej privat mehanični delavnici so mi rekli da je na podlagi prevoženih km za zamenjavo ali odstranitev.

Za to, da lahko vpliva na turbo pa nisem vedel.

Ja, iščem najcenejšo varianto, ker mi en bedni fap filter,ki mi povzroča sive lase nič ne pomeni, in mam raje da ga ni, pa je stvar rešena, kot pa da kupim spet to sranje ki mi bo odžrla 600€, kar meni ni malo.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a TrijoAdijo Po dec 31, 2012 12:57 pm

abbe je napisal/-a: 3. odstranitev fap filtra ni priporočljiva,ker vpliva na delovanje turbine (v primeru da sta katalizator in fap v istem ohišju).če odstraniš fap filter poteem nimaš nobenega backpresurja da bi lažje krmilil turbino in lahko pride do prevrtenjaa le te.seveda folk pravi da to ni možno.no men se je to zgodil,ker nisem hotel poslušat ljudi ki so mi govoril da se to lahko naredi (rsr)



Jest zelooo dobro poznam prvega, ki se takim izjavam smeje. Zeloo dobro poznam tudi drugega, ki je imel 1,8 TDCi-ja, z blindiranim egr-om, de-cat-om in čiptuningom na 165KM. S tako predelavo je naklepal čez 300kkm z original turbino,pumpo in dizami. Je pa res, da mu ga ni čipal noben rsr,vizual,senica in podobni slo maherji.
Poznam pa tudi tatretjega, ki ima tdcija in mu ga je čipal rsr na BAJE 140KM,pa je turbina prdnla pri cca. 140kkm (čipan je bil cca. 50-60kkm).
Na TI sem si tudi s tačetrtim, ki ima tudi tdcija, vendar nečipanega ampak z istim načinom vožnje istim servisnim intervalom, kot tatretji, pa ima še vedno original turbino z dobrih 200kkm za sabo.
In skoraj bi pozabil še na tapetega, ki pa ima tdi-ja, brez kat-a je ostal dve leti nazaj, pred enim letom je dal čipat, v tem enem letu je naklepal cca. 80kkm,pa avto še gre :) Aja, pa spet ni čipal noben od teh slo maherjev.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a sašo5 To jan 01, 2013 10:51 pm

.........zakaj se nisi razpisal še o "šestem" ki je za Coswortha kr z angleškega neta potegnil dol program in se vozil od "Čateža do Brežic" v Župelevce so ga pa na vleki odpeljali....... :lol:


Patrik_A3 je napisal/-a:Ja, iščem najcenejšo varianto, ker mi en bedni fap filter,ki mi povzroča sive lase nič ne pomeni, in mam raje da ga ni, pa je stvar rešena, kot pa da kupim spet to sranje ki mi bo odžrla 600€, kar meni ni malo.

...probaj demontirat in potlej boš videl kako bo se bo vse skupaj odzivalo :arrow: novega še vedno lahko kupiš
 
lojzek3211
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Pe okt 28, 2011 7:20 pm

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a lojzek3211 Sr jan 02, 2013 10:45 am

abbe je napisal/-a:1. ti navijaš za najcenejšo rešitev ker očitno nimaš denarja za vzdrževanje vozila (po postih v tej temi sodeč)
2. a si preveril, če imaš dovolj eolis tekočine?
3. odstranitev fap filtra ni priporočljiva,ker vpliva na delovanje turbine (v primeru da sta katalizator in fap v istem ohišju).če odstraniš fap filter poteem nimaš nobenega backpresurja da bi lažje krmilil turbino in lahko pride do prevrtenjaa le te.seveda folk pravi da to ni možno.no men se je to zgodil,ker nisem hotel poslušat ljudi ki so mi govoril da se to lahko naredi (rsr)
4. 5w40 al 5w30 ni pomembno.pomembne so druge specifikacije olja.moje mnenje je sicer da kar se gradiacije tiče da je bolj met 5w30.
5. v ljubljani oz.okolici je podjetje ki se ukvarja z čiščenjem fap,dpf filtrou.ne z vapom ampak z sežiganjem v peči.(nekaj podobnega kot prisilna regeneracija,vendar brez stresa za motor)
6...



OFF:

Se opravičujem da smetim,vendar me zanima o kakšni tekočini je tole govora (eolis)? Sam imam tale filter,in prvič slišim da je treba imet to tekočino? Jo imajo vsa vozila z dpf filtrom za dolivat ali kako je z tem? Hvala!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a abbe Sr jan 02, 2013 10:56 am

dpf pa fap ni ista zadevaa.
dpf filtri nimajo nobenega sistema za dovajanje tekočine.
fap filtri imajo sistem za dovajane tekočine (eolis) da se regeneracija lahko izvaja pri nižjih temperaturah (450 stopinj,namesto 600 oz 700 pri dpf) in je s tem motor manj obremenjen.
ima pa ta siste tudi slabe lastnosti..
@patrik a3 kr tko na pamet rečt da je filter zanič brez kakega gledanaj parametrou v testerju je čist brezveze.niti pa ti nikjer nisi rekel da masš napako na fap filtru.saj nisi nikoli v temi napisal kaj je tester izpisal.ti le domnevaš da je fap.nevem zakaj bi kr neki stran zj dajal.
@trioAdijo pa vsi ti ki si jih naštel so dal dol dpf al pa katalizator,pa vsi majo variabilno turbino?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a TrijoAdijo Sr jan 02, 2013 2:50 pm

abbe je napisal/-a:@trioAdijo pa vsi ti ki si jih naštel so dal dol dpf al pa katalizator,pa vsi majo variabilno turbino?


Jap.Vsi tdci motorji imajo variabilko.Omenjeni TDI pa tudi :)

sašo5 je napisal/-a:.........zakaj se nisi razpisal še o "šestem" ki je za Coswortha kr z angleškega neta potegnil dol program in se vozil od "Čateža do Brežic" v Župelevce so ga pa na vleki odpeljali....... :lol:


Tega šestega ne poznam...več ;)

Kakšen Cosworth?Tisto ni blo nič od Coswortha.Tam je cosworth samo malce pamet posolil fabriškemu rs teamu :) Sicer so angleži tudi kljukci za sebe.Enega tudi poznam, ki je iz anglije naročil superchipsov bluefin za tdci, naložil program in sprobal na baje 136KM..Pa ni blo ok, hvalabogu brez posledic.In kaj je bilo narobe? Angleži so poslali program za siemensa namesto za delphija :roll:
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a Gricko Sr jan 02, 2013 4:58 pm

dpf definitivno povzroča backpresure in elektronika je na ta pritisk nastavljena....iz tega izhaja kako bo "odpirala"" turbino ....če gre dpf ven, se to poruši in kot je @abbe rekel se lahko vse skup prevrti.....adijo turbina.

Zdej, šalabajzi od naših tunerjev, so dpf zbili ven, notri pa cev z zaslonko, ki je naredila podobno oviro kot dpf :huh: ....ja res so majstri........sicer za turbino je to ok, ampak za kaj bi mašil izpuh in s tem jemali konje.....seveda, znanje je problem :idea:

Če ti stvar čipa nekdo, ki se spozna, se tudi nastavi nove limite, nova območja..... se elektroniko prilagodi na drugačen backpresure, tako da zna pravilno krmiliti turbino! hkrati pa je izpuh bolj pretočen......a ni to nekako želja....več konjev

Ko je stvar (katalizator in dpf v isti cevi) pravijo, da je najbolj priporočljivo, da se samo dpf vzame ven, katalizator pustiš notri......

Kot rečeno, če gre dpf ven, se mora elektroniko nastaviti na drugačne pritiske, drugače stvar ne bo delala dolgo...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a Patrik_A3 Sr jan 02, 2013 5:40 pm

Tak, problem je sledeči. Mehanik je klical enega kolega ki se bavi tudi z chip tuningom, ta mu je rekel da je na HDI motorju že odstranil FAP filter in je bil avto dosti bolj glasnejši. Stvar bi naj bla tako glasna da je moteče. Zdaj ker pa nočem imet glasnega avta bom bil prisiljen it po "austausch" , tovarniško obnovljen filter katerega moram vzet na citroenu mojega pa tam pustit.

No moram še dobro preračunat, ker so sedaj stroški 400 € +, ali mehanik + del iz citroena, ali pa da vse prepustim citroenu ( 600 € + ). :roll: :)


Javim takoj ko se bo kaj zgodilo. Baje da če fap čisto zablokira vrže avto v zasilni program in se še da pripeljat do servisa. ker najbolj me skrbi, da bo kar naenkrat spet se pojavla novoletna jelka na armaturki in bom z avtom v tujini ostal ob robu ceste. KEr sedaj so lučke spet izklople, avto pa tak gre normalno z lučkami in brez.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
martin85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Pe feb 16, 2007 9:55 pm
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a Gricko Sr jan 02, 2013 9:08 pm

meja....moteče glasen......je lahko zelo različna....enim je moteče, eni ne porajtajo......
glasnost se sigurno malo poveča, samo ne verjamem, da tako zelo , da bi motilo.....saj ni remus :D

Takih avtov je že kar nekaj, pa v glavnem se noben ne pritožuje nad PREglasnostjo, je pa sigurno malo glasnejši
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a dobek Sr jan 02, 2013 9:44 pm

kaj zaboga sploh tester javlja?!?

meni je prizgalo kontrolko, ker je variabilni interval javljal, da ni vec tekocine (pa je je se bilo vek kot liter)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a abbe Sr jan 02, 2013 10:38 pm

ta patrik kr neki kle nabija.a avta sploh na tester se pelal ni.kako sploh veš da je dpf?pa kako veš da je zanič?
ti kr neki kle pišeš kar ti je mahanik rekel na podlagi prevoenih kilometrov.
kako bos sploh pomagal tamu človeku ki se je že v naprej odločil da je fap zanič.dobr si res.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a TrijoAdijo Če jan 03, 2013 9:17 am

Sam si prevrtenje turbine raztlagam takole: odstraniš kat/fap/dpf in s tem povečaš pretok skozi auspuh. Zaradi povečanega pretoka skozi auspuh, se turbina bolj zavrti in jo zjaha. Samo če se bolj zavrti, potem mora dat od sebe tudi več tlaka,mar ne? Se motim?

@patrik: Prvo tester, da se vidi,kaj je na stvari. Drugo,kar bi jaz naredil, bi odbil filter ven in poslušal glasnost. Če je ok, bi ga dal programirat, pa je to to. Konec koncev, če ti zvok ne bo všeč, lahk še zmeri nov filter notr rukneš, pa maš mir.Pa ne pozabit na tekočino.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a uros11 Če jan 03, 2013 9:31 am

Mene je mehanik strašil, da se pri zabitem dpf filtru turbina bolja matra, se bolj greje, večja nevarnost, da gre v maloro. Morda pa so te turbine drugače napravljene kot turbine pri avtih brez dpf filtra?

(sem imel lučko, ki opazarja na težave v izpušnem sistemu, menjali smo diferenztlak senzor, potem je ugasnila - kaj se mi dogaja z dpf-jem, pojma nimam, sem bolj na kratkih furah, enkrat tedensko na kakšni daljši - naslednjič ko bo kaj, gre dpf ven)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a TrijoAdijo Ne jan 06, 2013 12:55 pm

Ja, to ti je prav povedal. Nič drgače niso napravljene. So kar iste.
Medtem pa še vedno čakam na odgovor na moje vprašanje....
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a Gricko Ne jan 06, 2013 3:40 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Sam si prevrtenje turbine raztlagam takole: odstraniš kat/fap/dpf in s tem povečaš pretok skozi auspuh. Zaradi povečanega pretoka skozi auspuh, se turbina bolj zavrti in jo zjaha. Samo če se bolj zavrti, potem mora dat od sebe tudi več tlaka,mar ne? Se motim?

.

tudi sam ne vem kako točno deljuje (nisem tuner), koliko berem, z odstranitvijo porušiš razmerja, ki jih moraš na novo postaviti.

Prevrtiš.....zaradi različnih razmerij se turbina hitreje zavrti (večji pretok, manj dušenja) , avtomatika pa vseeno ne dopušča , da gre v višave, zato zapira turbino, nato spet odpira....še vedno imaš neke max limite postavljene, če to preseže, se pojavi lučka, gre v limp mode......

dobivaš špice pritiska, ki niso dobre za turbino in tudi za ostale komponente.....s časom se turbina poslovi......( računalnik popravlja, ampak zaradi napačnih oz spremenjenih pogojev, povratnega pritiska -ki jih ima zapisane- ne more držati pritiska / obratov v željenem območju .....stvar niha)

kolikor zastopim, tudi brez novih nastavitev stvar deluje, vendar ne prav dolgo...

tolko jaz poznam, če hočeš kaj več, bolj v detajle , mamo na alfa forumu "stručkota", ti lahko več pove.
lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov