Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a Blinder Po feb 18, 2013 10:40 am

neki je narobe z avtom
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
madmax89
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: To maj 17, 2011 6:17 pm

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a madmax89 Po feb 18, 2013 2:27 pm

probaj snet cev od zraka pa mal loputo ščistit. Od prenizkih obratov zna bit d loputa ni lepo ''razgibana'' in se nabere gor packarije. Zato ti priporočam d lepo ščistiš loputo, skalibriraš in nazaj namestiš cev. PS: tudi oddušnik ne pozabit opucat.

Lp
 
Uporabniški avatar
luxxx7
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 556
Pridružen: So sep 10, 2011 12:03 pm

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a luxxx7 Po feb 18, 2013 3:22 pm

mardy je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Zdaj že 1100? :roll:
Ni dovolj jasno že po tem, da pri več obratih nič ne trese oz trokira?
Prenizki obrati so škodljivi, trokiranje še posebej, in to ne samo za motor, tudi za celoten prenos (npr za vztrajnik, tudi menjalnik itd), tudi (in v določenih primerih še posebno) brez pospeševanja. To so čiste osnove, pa tudi v navodilih za avto verjetno kaj piše.

Zakaj sploh voziš s tako nizkimi obrati? Zaradi porabe, ti je kdo tako rekel, ti inštruktor ni o tem nič povedal?



Sem zdaj malo podrobneje opazoval to obnašanje motorja, in sicer ko je hladen takoj po vžigu v 1. brzini oz. 2. brzini tam na konstantnih 1200 obratih motor trokira, ko je ogret tega trokiranja, četudi držim konstantne enake obrate, ni. Med samo vožnjo pa se bom zgleda mogel izogibati nizkim obratom. Torej bo čisto OK za motor če se giblje med min 1400 rpm do 2000 rpm? V navodilih piše da je potrebno pri 2000 rpm menjati v višjo prestavo, za minimum pa nekako nisem nikjer zasledil. ?

NIzke obrate pa mi je v glavo "zbil" inštuktor, ampak zgleda prenizke :S

Ziher se bo kdo našel ko bo rekel, ja poslušaj motor, ampak to je včasih lahko skregano z logiko, poznam folk ko 1.9 tdi vozi na 1000 rpm pa všalta pri 1500 rpm, kar pa pomojem tudi ni glih zdravo za motor.


No če pa Passata pelješ na 1000 obratov pa moreš bit tudi pravo t*le. Pri 1500 se komaj odzove mašina, ne pa da bi že takrat šaltal... :huh: Pol pa se čudite zakaj zabije EGR ventil in v njem naredi 5mm plast samega dreka, saj je logično če pa motor niti zadihat nemore v njegovem delovnem območju.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a uros11 Po feb 18, 2013 3:26 pm

Tale je video je malo za podžigat strasti - menjava dizel med 2500 in 3000 - ne pa pri 1100-1500, še 2000 je nekam malo.

http://www.youtube.com/watch?v=dXpSMXvga8Q
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a grega983 Po feb 18, 2013 6:37 pm

uros11 je napisal/-a:Tale je video je malo za podžigat strasti - menjava dizel med 2500 in 3000 - ne pa pri 1100-1500, še 2000 je nekam malo.

http://www.youtube.com/watch?v=dXpSMXvga8Q


:roll:

Vsedeš, zalaufaš, greš na pot, ko se ogreje pa pra...ci pokažeš kdo je ata pa jo zategneš, da se mal zdiha :mrgreen:

In potem naslednje jutro gajba še vedno prdne ....



Glej ga zlomka, tudi pri 3k obratov ogret motor lepo teče in se ne uničuje :mrgreen:
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
hrošč
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če sep 16, 2004 2:45 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a hrošč Po feb 18, 2013 10:09 pm

mardy je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Zdaj že 1100? :roll:
Ni dovolj jasno že po tem, da pri več obratih nič ne trese oz trokira?
Prenizki obrati so škodljivi, trokiranje še posebej, in to ne samo za motor, tudi za celoten prenos (npr za vztrajnik, tudi menjalnik itd), tudi (in v določenih primerih še posebno) brez pospeševanja. To so čiste osnove, pa tudi v navodilih za avto verjetno kaj piše.

Zakaj sploh voziš s tako nizkimi obrati? Zaradi porabe, ti je kdo tako rekel, ti inštruktor ni o tem nič povedal?



Sem zdaj malo podrobneje opazoval to obnašanje motorja, in sicer ko je hladen takoj po vžigu v 1. brzini oz. 2. brzini tam na konstantnih 1200 obratih motor trokira, ko je ogret tega trokiranja, četudi držim konstantne enake obrate, ni. Med samo vožnjo pa se bom zgleda mogel izogibati nizkim obratom. Torej bo čisto OK za motor če se giblje med min 1400 rpm do 2000 rpm? V navodilih piše da je potrebno pri 2000 rpm menjati v višjo prestavo, za minimum pa nekako nisem nikjer zasledil. ?

NIzke obrate pa mi je v glavo "zbil" inštuktor, ampak zgleda prenizke :S

Ziher se bo kdo našel ko bo rekel, ja poslušaj motor, ampak to je včasih lahko skregano z logiko, poznam folk ko 1.9 tdi vozi na 1000 rpm pa všalta pri 1500 rpm, kar pa pomojem tudi ni glih zdravo za motor.

Poglej, tudi tdi hladen pri tako nizkih obratih skoraj da cuka. Zato ga vozim na okoli 2000 tudi hladnega. Najprej začni normalno vozit avto, potem boš oa videl, če je res kaj narobe.
Sicer je pa teh tem glede obratov in vožnje kar nekaj, tako da malo pobrskaj pa izlušči prevladujoče mnenje. Tukaj je bilo že nekaj pametnih nasvetov.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a Blinder Po feb 18, 2013 10:21 pm

dej snemaj kako zgleda to cukanje. če cuka, trukira je neki narobe. če sam mal trese je ?. če sam dobi tist grd zvok pa je normalno.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
matayus
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Ne sep 20, 2009 6:32 pm

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a matayus Po feb 18, 2013 10:27 pm

uros11 je napisal/-a:Tale je video je malo za podžigat strasti - menjava dizel med 2500 in 3000 - ne pa pri 1100-1500, še 2000 je nekam malo.

http://www.youtube.com/watch?v=dXpSMXvga8Q


Saj ne rečem, ko je topel, ampak čemu mrzlega turbo dizla gnati do 3000 obratov? :roll:
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a abbe Po feb 18, 2013 10:36 pm

motor je med 1500 pa 2000 obratih bolj obremenjen kot pa pri 2500 ali več.
zato ga ni dobr mrzuga pelat na tko nizkih obratih.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a Ivan36 Po feb 18, 2013 10:52 pm

Mhm glede takih talentov imam izkušnje Vectra DTi 2.0, 00 isto prvi in prešnji lastnik MUČILA na teh 1500 obratih :evil: No po kakih 3000 mojih km se je pa motor razživel in je lepo predel in tudi potegnil iz 3 prestave ali 5, na začetku samo 1 in 2 iz tretjo ga nisi smel srat.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a uros11 To feb 19, 2013 6:58 am

matayus je napisal/-a:
uros11 je napisal/-a:Tale je video je malo za podžigat strasti - menjava dizel med 2500 in 3000 - ne pa pri 1100-1500, še 2000 je nekam malo.

http://www.youtube.com/watch?v=dXpSMXvga8Q


Saj ne rečem, ko je topel, ampak čemu mrzlega turbo dizla gnati do 3000 obratov? :roll:


Gnati? Saj ne gre na 15000 obratov. To je splošna fama o kvarljivosti dizlov, ko presežejo 1666 obratov, dejansko pa jim nič ni, če jih ne konstantno držiš na obratih v rdečem polju. Mojega ga sploh ne spustim več v kletne obrate. Tudi passata ne.
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a mardy To feb 19, 2013 8:41 am

Hja, dejansko bom mu mogel dati malo več obratov. Ob menjavi brzine obrati padejo oz. narastejo za cca. 500 rpm. Po servisni knjigi piše da treba všaltat pri 2000 rpm, ampak se po občutku motor bolje obnaša če menjam pri recimo 2200-2300 rpm, to se najbolj vidi ko menjaš iz 4. v 5., ker 5. je itak pri SDIju razpotegnjena in pri 2000 rpm v 4. brzini padejo obrati na 1500 rpm v 5. brzino, kar pa se občuti kot že malo mučenje motorja.

Da bi hladnega menjaval na več kot 2000 rpm pa ne vem če je pametno...olje še ni ogreto, poveča se trenje kar pa vse skup ni verjetno zdravo za dizla ki ima že po naravi večjo kompresijo motorja.
Po logičnem sklepanju mislim da so nizki obrati za neturbinske dizle bolj škodljivi v smislu mučenja motorja, ker turbincu v nizkih obratih še malo turbina pomaga, predvidevam.

To trokiranje oz. kar ga trosi pa bom ob priliki spravil v video, ampak koliko sem bolj podrobno opazoval je to samo problem pri konstantno nizkih obratih (1200 rpm) ko je motor hladen. Ko je ogret tega ni.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a uros11 To feb 19, 2013 8:54 am

Teh teorij, kaj je in kaj ni pametno, je toliko kot voznikov. Eni pa pravijo tako - pri majhnih obratih je slabše mazanje. Zvok motorja pravi, da nizki obrati niso pametni, če trese celo mašino. Od konstantnih treslajev nobena stvar ne bo zdržala dolgo. Servisne knjige v zadnjih letih svetujejo čimprejšnje prestavljanje - razlog je ekologija, morda pa imajo tudi kakšno idejo, kako čimprej spraviti motor zugrund, da bi prodali kaj nadomestnih delov. Potovalni računalniki tudi sumljivo nizko pripročajo prestavljanje navzgor.

Si kaj menjal filtre zadnje cajte (filter nafte)?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a abbe To feb 19, 2013 9:12 am

mardy je napisal/-a:Hja, dejansko bom mu mogel dati malo več obratov. Ob menjavi brzine obrati padejo oz. narastejo za cca. 500 rpm. Po servisni knjigi piše da treba všaltat pri 2000 rpm, ampak se po občutku motor bolje obnaša če menjam pri recimo 2200-2300 rpm, to se najbolj vidi ko menjaš iz 4. v 5., ker 5. je itak pri SDIju razpotegnjena in pri 2000 rpm v 4. brzini padejo obrati na 1500 rpm v 5. brzino, kar pa se občuti kot že malo mučenje motorja.

Da bi hladnega menjaval na več kot 2000 rpm pa ne vem če je pametno...olje še ni ogreto, poveča se trenje kar pa vse skup ni verjetno zdravo za dizla ki ima že po naravi večjo kompresijo motorja.
Po logičnem sklepanju mislim da so nizki obrati za neturbinske dizle bolj škodljivi v smislu mučenja motorja, ker turbincu v nizkih obratih še malo turbina pomaga, predvidevam.

To trokiranje oz. kar ga trosi pa bom ob priliki spravil v video, ampak koliko sem bolj podrobno opazoval je to samo problem pri konstantno nizkih obratih (1200 rpm) ko je motor hladen. Ko je ogret tega ni.


če že potem turbina sam še škoduje delovanju motorja,saj v motor še več zraka porine,pa čist nč ne pomaga ker ma zlo slab izkoristek pri tko nizkih obratih.
uglavnem moral boš nehat brat navodila v knjigici pa mal poslušat motor.to je najbolj zdravo.
nimam pa niti najmanjše idej od kod vam teh magičnih 2000 obratou.o kakšnem slabšem mazanju je govora ko motor preseže 2000 obratou,o kakšnih večjih trenjih je govora...kr neki na pamet vse skp.
motor je najbolj obremenjen ko ma "največ" navoraoziroma ko navpr naglo raste in to je pri dizlih med 1500 pa 2000 in takrt so vse stvari podvržene največji obrabi oz.največjim silam in niti ne vidm logike zakaj bi mrzu avto vozu ravno v teh obratih,če trdiš da je takrat mazanje slabo...
Ni vse res kar napišem
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a mardy To feb 19, 2013 9:45 am

abbe je napisal/-a:
mardy je napisal/-a:Hja, dejansko bom mu mogel dati malo več obratov. Ob menjavi brzine obrati padejo oz. narastejo za cca. 500 rpm. Po servisni knjigi piše da treba všaltat pri 2000 rpm, ampak se po občutku motor bolje obnaša če menjam pri recimo 2200-2300 rpm, to se najbolj vidi ko menjaš iz 4. v 5., ker 5. je itak pri SDIju razpotegnjena in pri 2000 rpm v 4. brzini padejo obrati na 1500 rpm v 5. brzino, kar pa se občuti kot že malo mučenje motorja.

Da bi hladnega menjaval na več kot 2000 rpm pa ne vem če je pametno...olje še ni ogreto, poveča se trenje kar pa vse skup ni verjetno zdravo za dizla ki ima že po naravi večjo kompresijo motorja.
Po logičnem sklepanju mislim da so nizki obrati za neturbinske dizle bolj škodljivi v smislu mučenja motorja, ker turbincu v nizkih obratih še malo turbina pomaga, predvidevam.

To trokiranje oz. kar ga trosi pa bom ob priliki spravil v video, ampak koliko sem bolj podrobno opazoval je to samo problem pri konstantno nizkih obratih (1200 rpm) ko je motor hladen. Ko je ogret tega ni.


če že potem turbina sam še škoduje delovanju motorja,saj v motor še več zraka porine,pa čist nč ne pomaga ker ma zlo slab izkoristek pri tko nizkih obratih.
uglavnem moral boš nehat brat navodila v knjigici pa mal poslušat motor.to je najbolj zdravo.
nimam pa niti najmanjše idej od kod vam teh magičnih 2000 obratou.o kakšnem slabšem mazanju je govora ko motor preseže 2000 obratou,o kakšnih večjih trenjih je govora...kr neki na pamet vse skp.
motor je najbolj obremenjen ko ma "največ" navoraoziroma ko navpr naglo raste in to je pri dizlih med 1500 pa 2000 in takrt so vse stvari podvržene največji obrabi oz.največjim silam in niti ne vidm logike zakaj bi mrzu avto vozu ravno v teh obratih,če trdiš da je takrat mazanje slabo...


O slabšem mazanju če motor preseže 2000 rpm nisem nič omenil, pravim samo, da ko je motor hladen, olje hladno, ga ni pametno nabijat v neke velike obrate (+2000rpm), ker se vse skup še zaradi viskoznosti olja ne maže tako kot se takrat ko je motor ogret. Pol ko je stvar ogreta pa komot na +2000rpm menjavat.
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a mardy To feb 19, 2013 9:47 am

uros11 je napisal/-a:Teh teorij, kaj je in kaj ni pametno, je toliko kot voznikov. Eni pa pravijo tako - pri majhnih obratih je slabše mazanje. Zvok motorja pravi, da nizki obrati niso pametni, če trese celo mašino. Od konstantnih treslajev nobena stvar ne bo zdržala dolgo. Servisne knjige v zadnjih letih svetujejo čimprejšnje prestavljanje - razlog je ekologija, morda pa imajo tudi kakšno idejo, kako čimprej spraviti motor zugrund, da bi prodali kaj nadomestnih delov. Potovalni računalniki tudi sumljivo nizko pripročajo prestavljanje navzgor.

Si kaj menjal filtre zadnje cajte (filter nafte)?


Ja, ekologija je že nekaj časa v avtomobilizmu nategancija, prav tako kako z dolgimi servisnimi intervali spravit motor v grob.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a abbe To feb 19, 2013 2:14 pm

mardy je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
mardy je napisal/-a:Hja, dejansko bom mu mogel dati malo več obratov. Ob menjavi brzine obrati padejo oz. narastejo za cca. 500 rpm. Po servisni knjigi piše da treba všaltat pri 2000 rpm, ampak se po občutku motor bolje obnaša če menjam pri recimo 2200-2300 rpm, to se najbolj vidi ko menjaš iz 4. v 5., ker 5. je itak pri SDIju razpotegnjena in pri 2000 rpm v 4. brzini padejo obrati na 1500 rpm v 5. brzino, kar pa se občuti kot že malo mučenje motorja.

Da bi hladnega menjaval na več kot 2000 rpm pa ne vem če je pametno...olje še ni ogreto, poveča se trenje kar pa vse skup ni verjetno zdravo za dizla ki ima že po naravi večjo kompresijo motorja.
Po logičnem sklepanju mislim da so nizki obrati za neturbinske dizle bolj škodljivi v smislu mučenja motorja, ker turbincu v nizkih obratih še malo turbina pomaga, predvidevam.

To trokiranje oz. kar ga trosi pa bom ob priliki spravil v video, ampak koliko sem bolj podrobno opazoval je to samo problem pri konstantno nizkih obratih (1200 rpm) ko je motor hladen. Ko je ogret tega ni.


če že potem turbina sam še škoduje delovanju motorja,saj v motor še več zraka porine,pa čist nč ne pomaga ker ma zlo slab izkoristek pri tko nizkih obratih.
uglavnem moral boš nehat brat navodila v knjigici pa mal poslušat motor.to je najbolj zdravo.
nimam pa niti najmanjše idej od kod vam teh magičnih 2000 obratou.o kakšnem slabšem mazanju je govora ko motor preseže 2000 obratou,o kakšnih večjih trenjih je govora...kr neki na pamet vse skp.
motor je najbolj obremenjen ko ma "največ" navoraoziroma ko navpr naglo raste in to je pri dizlih med 1500 pa 2000 in takrt so vse stvari podvržene največji obrabi oz.največjim silam in niti ne vidm logike zakaj bi mrzu avto vozu ravno v teh obratih,če trdiš da je takrat mazanje slabo...


O slabšem mazanju če motor preseže 2000 rpm nisem nič omenil, pravim samo, da ko je motor hladen, olje hladno, ga ni pametno nabijat v neke velike obrate (+2000rpm), ker se vse skup še zaradi viskoznosti olja ne maže tako kot se takrat ko je motor ogret. Pol ko je stvar ogreta pa komot na +2000rpm menjavat.


sicer ne vem kerga dela nisi razumu ampak ok:
motor je pri 1500-2000 bolj obremenjen kot pa če se voziš v višjih obratih,tko da ne vidim logike ga vozit pod niskimi obrati če želiš motorju dobro.to da ma olje boljše mazalne sposobnosti pod nizkimi obrati je bosa.nevem pa kva ma viskoznost olja veze z obrati...pa spet govoriš o eni magični meji 2000 obratou.od kod ta meja?kaj se zgodi potem v motorju da je vse tko podvrženo okvaram ko presežemo te obrate?zakaj ja takrat mazanje slabše,ker motor je manj obremenjen.
Ni vse res kar napišem
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a spektr To feb 19, 2013 2:34 pm

Imeel sem podobni problem na mazdi, konstantni tek na nekje 1200-1300 obratov je avto tako čudno tresel. No razlog je bil v šobi. zgleda je bila zapacana, pa je avto delal po treh cilindrih. Ko smo šobe spucal je bilo ok, oz. je ok :)
lp dejan
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a mardy To feb 19, 2013 2:39 pm

abbe je napisal/-a:
mardy je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
mardy je napisal/-a:Hja, dejansko bom mu mogel dati malo več obratov. Ob menjavi brzine obrati padejo oz. narastejo za cca. 500 rpm. Po servisni knjigi piše da treba všaltat pri 2000 rpm, ampak se po občutku motor bolje obnaša če menjam pri recimo 2200-2300 rpm, to se najbolj vidi ko menjaš iz 4. v 5., ker 5. je itak pri SDIju razpotegnjena in pri 2000 rpm v 4. brzini padejo obrati na 1500 rpm v 5. brzino, kar pa se občuti kot že malo mučenje motorja.

Da bi hladnega menjaval na več kot 2000 rpm pa ne vem če je pametno...olje še ni ogreto, poveča se trenje kar pa vse skup ni verjetno zdravo za dizla ki ima že po naravi večjo kompresijo motorja.
Po logičnem sklepanju mislim da so nizki obrati za neturbinske dizle bolj škodljivi v smislu mučenja motorja, ker turbincu v nizkih obratih še malo turbina pomaga, predvidevam.

To trokiranje oz. kar ga trosi pa bom ob priliki spravil v video, ampak koliko sem bolj podrobno opazoval je to samo problem pri konstantno nizkih obratih (1200 rpm) ko je motor hladen. Ko je ogret tega ni.


če že potem turbina sam še škoduje delovanju motorja,saj v motor še več zraka porine,pa čist nč ne pomaga ker ma zlo slab izkoristek pri tko nizkih obratih.
uglavnem moral boš nehat brat navodila v knjigici pa mal poslušat motor.to je najbolj zdravo.
nimam pa niti najmanjše idej od kod vam teh magičnih 2000 obratou.o kakšnem slabšem mazanju je govora ko motor preseže 2000 obratou,o kakšnih večjih trenjih je govora...kr neki na pamet vse skp.
motor je najbolj obremenjen ko ma "največ" navoraoziroma ko navpr naglo raste in to je pri dizlih med 1500 pa 2000 in takrt so vse stvari podvržene največji obrabi oz.največjim silam in niti ne vidm logike zakaj bi mrzu avto vozu ravno v teh obratih,če trdiš da je takrat mazanje slabo...


O slabšem mazanju če motor preseže 2000 rpm nisem nič omenil, pravim samo, da ko je motor hladen, olje hladno, ga ni pametno nabijat v neke velike obrate (+2000rpm), ker se vse skup še zaradi viskoznosti olja ne maže tako kot se takrat ko je motor ogret. Pol ko je stvar ogreta pa komot na +2000rpm menjavat.


sicer ne vem kerga dela nisi razumu ampak ok:
motor je pri 1500-2000 bolj obremenjen kot pa če se voziš v višjih obratih,tko da ne vidim logike ga vozit pod niskimi obrati če želiš motorju dobro.to da ma olje boljše mazalne sposobnosti pod nizkimi obrati je bosa.nevem pa kva ma viskoznost olja veze z obrati...pa spet govoriš o eni magični meji 2000 obratou.od kod ta meja?kaj se zgodi potem v motorju da je vse tko podvrženo okvaram ko presežemo te obrate?zakaj ja takrat mazanje slabše,ker motor je manj obremenjen.



Viskoznost olja ima pomen ko je motor hladen, olje hladno, takrat težje "teče" ali kako naj obrazložim, in da se motor glih zaradi hladnega olja tako ne maže - ne doseže vseh tistih gibljivih delov tak odobro ko segreto, vroče olje.

2000 rpm piše v navodilih za uporabo za VW golf da je potrebno prešaltat v naslednjo brzino.
Zadnjič spremenil mardy, dne To feb 19, 2013 2:51 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Re: Golf 4 1.9 SDI motor "trokira - trese"

Napisal/-a mardy To feb 19, 2013 2:40 pm

spektr je napisal/-a:Imeel sem podobni problem na mazdi, konstantni tek na nekje 1200-1300 obratov je avto tako čudno tresel. No razlog je bil v šobi. zgleda je bila zapacana, pa je avto delal po treh cilindrih. Ko smo šobe spucal je bilo ok, oz. je ok :)


To bi bilo možno, sem že slišal ta predlog, kaj to se ti je dogajalo ko je bil motor tudi topel, ali samo ko je bil hladen?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov