mardy je napisal/-a:esem je napisal/-a:Zdaj že 1100?![]()
Ni dovolj jasno že po tem, da pri več obratih nič ne trese oz trokira?
Prenizki obrati so škodljivi, trokiranje še posebej, in to ne samo za motor, tudi za celoten prenos (npr za vztrajnik, tudi menjalnik itd), tudi (in v določenih primerih še posebno) brez pospeševanja. To so čiste osnove, pa tudi v navodilih za avto verjetno kaj piše.
Zakaj sploh voziš s tako nizkimi obrati? Zaradi porabe, ti je kdo tako rekel, ti inštruktor ni o tem nič povedal?
Sem zdaj malo podrobneje opazoval to obnašanje motorja, in sicer ko je hladen takoj po vžigu v 1. brzini oz. 2. brzini tam na konstantnih 1200 obratih motor trokira, ko je ogret tega trokiranja, četudi držim konstantne enake obrate, ni. Med samo vožnjo pa se bom zgleda mogel izogibati nizkim obratom. Torej bo čisto OK za motor če se giblje med min 1400 rpm do 2000 rpm? V navodilih piše da je potrebno pri 2000 rpm menjati v višjo prestavo, za minimum pa nekako nisem nikjer zasledil. ?
NIzke obrate pa mi je v glavo "zbil" inštuktor, ampak zgleda prenizke :S
Ziher se bo kdo našel ko bo rekel, ja poslušaj motor, ampak to je včasih lahko skregano z logiko, poznam folk ko 1.9 tdi vozi na 1000 rpm pa všalta pri 1500 rpm, kar pa pomojem tudi ni glih zdravo za motor.
uros11 je napisal/-a:Tale je video je malo za podžigat strasti - menjava dizel med 2500 in 3000 - ne pa pri 1100-1500, še 2000 je nekam malo.
http://www.youtube.com/watch?v=dXpSMXvga8Q
mardy je napisal/-a:esem je napisal/-a:Zdaj že 1100?![]()
Ni dovolj jasno že po tem, da pri več obratih nič ne trese oz trokira?
Prenizki obrati so škodljivi, trokiranje še posebej, in to ne samo za motor, tudi za celoten prenos (npr za vztrajnik, tudi menjalnik itd), tudi (in v določenih primerih še posebno) brez pospeševanja. To so čiste osnove, pa tudi v navodilih za avto verjetno kaj piše.
Zakaj sploh voziš s tako nizkimi obrati? Zaradi porabe, ti je kdo tako rekel, ti inštruktor ni o tem nič povedal?
Sem zdaj malo podrobneje opazoval to obnašanje motorja, in sicer ko je hladen takoj po vžigu v 1. brzini oz. 2. brzini tam na konstantnih 1200 obratih motor trokira, ko je ogret tega trokiranja, četudi držim konstantne enake obrate, ni. Med samo vožnjo pa se bom zgleda mogel izogibati nizkim obratom. Torej bo čisto OK za motor če se giblje med min 1400 rpm do 2000 rpm? V navodilih piše da je potrebno pri 2000 rpm menjati v višjo prestavo, za minimum pa nekako nisem nikjer zasledil. ?
NIzke obrate pa mi je v glavo "zbil" inštuktor, ampak zgleda prenizke :S
Ziher se bo kdo našel ko bo rekel, ja poslušaj motor, ampak to je včasih lahko skregano z logiko, poznam folk ko 1.9 tdi vozi na 1000 rpm pa všalta pri 1500 rpm, kar pa pomojem tudi ni glih zdravo za motor.
uros11 je napisal/-a:Tale je video je malo za podžigat strasti - menjava dizel med 2500 in 3000 - ne pa pri 1100-1500, še 2000 je nekam malo.
http://www.youtube.com/watch?v=dXpSMXvga8Q
matayus je napisal/-a:uros11 je napisal/-a:Tale je video je malo za podžigat strasti - menjava dizel med 2500 in 3000 - ne pa pri 1100-1500, še 2000 je nekam malo.
http://www.youtube.com/watch?v=dXpSMXvga8Q
Saj ne rečem, ko je topel, ampak čemu mrzlega turbo dizla gnati do 3000 obratov?
mardy je napisal/-a:Hja, dejansko bom mu mogel dati malo več obratov. Ob menjavi brzine obrati padejo oz. narastejo za cca. 500 rpm. Po servisni knjigi piše da treba všaltat pri 2000 rpm, ampak se po občutku motor bolje obnaša če menjam pri recimo 2200-2300 rpm, to se najbolj vidi ko menjaš iz 4. v 5., ker 5. je itak pri SDIju razpotegnjena in pri 2000 rpm v 4. brzini padejo obrati na 1500 rpm v 5. brzino, kar pa se občuti kot že malo mučenje motorja.
Da bi hladnega menjaval na več kot 2000 rpm pa ne vem če je pametno...olje še ni ogreto, poveča se trenje kar pa vse skup ni verjetno zdravo za dizla ki ima že po naravi večjo kompresijo motorja.
Po logičnem sklepanju mislim da so nizki obrati za neturbinske dizle bolj škodljivi v smislu mučenja motorja, ker turbincu v nizkih obratih še malo turbina pomaga, predvidevam.
To trokiranje oz. kar ga trosi pa bom ob priliki spravil v video, ampak koliko sem bolj podrobno opazoval je to samo problem pri konstantno nizkih obratih (1200 rpm) ko je motor hladen. Ko je ogret tega ni.
abbe je napisal/-a:mardy je napisal/-a:Hja, dejansko bom mu mogel dati malo več obratov. Ob menjavi brzine obrati padejo oz. narastejo za cca. 500 rpm. Po servisni knjigi piše da treba všaltat pri 2000 rpm, ampak se po občutku motor bolje obnaša če menjam pri recimo 2200-2300 rpm, to se najbolj vidi ko menjaš iz 4. v 5., ker 5. je itak pri SDIju razpotegnjena in pri 2000 rpm v 4. brzini padejo obrati na 1500 rpm v 5. brzino, kar pa se občuti kot že malo mučenje motorja.
Da bi hladnega menjaval na več kot 2000 rpm pa ne vem če je pametno...olje še ni ogreto, poveča se trenje kar pa vse skup ni verjetno zdravo za dizla ki ima že po naravi večjo kompresijo motorja.
Po logičnem sklepanju mislim da so nizki obrati za neturbinske dizle bolj škodljivi v smislu mučenja motorja, ker turbincu v nizkih obratih še malo turbina pomaga, predvidevam.
To trokiranje oz. kar ga trosi pa bom ob priliki spravil v video, ampak koliko sem bolj podrobno opazoval je to samo problem pri konstantno nizkih obratih (1200 rpm) ko je motor hladen. Ko je ogret tega ni.
če že potem turbina sam še škoduje delovanju motorja,saj v motor še več zraka porine,pa čist nč ne pomaga ker ma zlo slab izkoristek pri tko nizkih obratih.
uglavnem moral boš nehat brat navodila v knjigici pa mal poslušat motor.to je najbolj zdravo.
nimam pa niti najmanjše idej od kod vam teh magičnih 2000 obratou.o kakšnem slabšem mazanju je govora ko motor preseže 2000 obratou,o kakšnih večjih trenjih je govora...kr neki na pamet vse skp.
motor je najbolj obremenjen ko ma "največ" navoraoziroma ko navpr naglo raste in to je pri dizlih med 1500 pa 2000 in takrt so vse stvari podvržene največji obrabi oz.največjim silam in niti ne vidm logike zakaj bi mrzu avto vozu ravno v teh obratih,če trdiš da je takrat mazanje slabo...
uros11 je napisal/-a:Teh teorij, kaj je in kaj ni pametno, je toliko kot voznikov. Eni pa pravijo tako - pri majhnih obratih je slabše mazanje. Zvok motorja pravi, da nizki obrati niso pametni, če trese celo mašino. Od konstantnih treslajev nobena stvar ne bo zdržala dolgo. Servisne knjige v zadnjih letih svetujejo čimprejšnje prestavljanje - razlog je ekologija, morda pa imajo tudi kakšno idejo, kako čimprej spraviti motor zugrund, da bi prodali kaj nadomestnih delov. Potovalni računalniki tudi sumljivo nizko pripročajo prestavljanje navzgor.
Si kaj menjal filtre zadnje cajte (filter nafte)?
mardy je napisal/-a:abbe je napisal/-a:mardy je napisal/-a:Hja, dejansko bom mu mogel dati malo več obratov. Ob menjavi brzine obrati padejo oz. narastejo za cca. 500 rpm. Po servisni knjigi piše da treba všaltat pri 2000 rpm, ampak se po občutku motor bolje obnaša če menjam pri recimo 2200-2300 rpm, to se najbolj vidi ko menjaš iz 4. v 5., ker 5. je itak pri SDIju razpotegnjena in pri 2000 rpm v 4. brzini padejo obrati na 1500 rpm v 5. brzino, kar pa se občuti kot že malo mučenje motorja.
Da bi hladnega menjaval na več kot 2000 rpm pa ne vem če je pametno...olje še ni ogreto, poveča se trenje kar pa vse skup ni verjetno zdravo za dizla ki ima že po naravi večjo kompresijo motorja.
Po logičnem sklepanju mislim da so nizki obrati za neturbinske dizle bolj škodljivi v smislu mučenja motorja, ker turbincu v nizkih obratih še malo turbina pomaga, predvidevam.
To trokiranje oz. kar ga trosi pa bom ob priliki spravil v video, ampak koliko sem bolj podrobno opazoval je to samo problem pri konstantno nizkih obratih (1200 rpm) ko je motor hladen. Ko je ogret tega ni.
če že potem turbina sam še škoduje delovanju motorja,saj v motor še več zraka porine,pa čist nč ne pomaga ker ma zlo slab izkoristek pri tko nizkih obratih.
uglavnem moral boš nehat brat navodila v knjigici pa mal poslušat motor.to je najbolj zdravo.
nimam pa niti najmanjše idej od kod vam teh magičnih 2000 obratou.o kakšnem slabšem mazanju je govora ko motor preseže 2000 obratou,o kakšnih večjih trenjih je govora...kr neki na pamet vse skp.
motor je najbolj obremenjen ko ma "največ" navoraoziroma ko navpr naglo raste in to je pri dizlih med 1500 pa 2000 in takrt so vse stvari podvržene največji obrabi oz.največjim silam in niti ne vidm logike zakaj bi mrzu avto vozu ravno v teh obratih,če trdiš da je takrat mazanje slabo...
O slabšem mazanju če motor preseže 2000 rpm nisem nič omenil, pravim samo, da ko je motor hladen, olje hladno, ga ni pametno nabijat v neke velike obrate (+2000rpm), ker se vse skup še zaradi viskoznosti olja ne maže tako kot se takrat ko je motor ogret. Pol ko je stvar ogreta pa komot na +2000rpm menjavat.
abbe je napisal/-a:mardy je napisal/-a:abbe je napisal/-a:mardy je napisal/-a:Hja, dejansko bom mu mogel dati malo več obratov. Ob menjavi brzine obrati padejo oz. narastejo za cca. 500 rpm. Po servisni knjigi piše da treba všaltat pri 2000 rpm, ampak se po občutku motor bolje obnaša če menjam pri recimo 2200-2300 rpm, to se najbolj vidi ko menjaš iz 4. v 5., ker 5. je itak pri SDIju razpotegnjena in pri 2000 rpm v 4. brzini padejo obrati na 1500 rpm v 5. brzino, kar pa se občuti kot že malo mučenje motorja.
Da bi hladnega menjaval na več kot 2000 rpm pa ne vem če je pametno...olje še ni ogreto, poveča se trenje kar pa vse skup ni verjetno zdravo za dizla ki ima že po naravi večjo kompresijo motorja.
Po logičnem sklepanju mislim da so nizki obrati za neturbinske dizle bolj škodljivi v smislu mučenja motorja, ker turbincu v nizkih obratih še malo turbina pomaga, predvidevam.
To trokiranje oz. kar ga trosi pa bom ob priliki spravil v video, ampak koliko sem bolj podrobno opazoval je to samo problem pri konstantno nizkih obratih (1200 rpm) ko je motor hladen. Ko je ogret tega ni.
če že potem turbina sam še škoduje delovanju motorja,saj v motor še več zraka porine,pa čist nč ne pomaga ker ma zlo slab izkoristek pri tko nizkih obratih.
uglavnem moral boš nehat brat navodila v knjigici pa mal poslušat motor.to je najbolj zdravo.
nimam pa niti najmanjše idej od kod vam teh magičnih 2000 obratou.o kakšnem slabšem mazanju je govora ko motor preseže 2000 obratou,o kakšnih večjih trenjih je govora...kr neki na pamet vse skp.
motor je najbolj obremenjen ko ma "največ" navoraoziroma ko navpr naglo raste in to je pri dizlih med 1500 pa 2000 in takrt so vse stvari podvržene največji obrabi oz.največjim silam in niti ne vidm logike zakaj bi mrzu avto vozu ravno v teh obratih,če trdiš da je takrat mazanje slabo...
O slabšem mazanju če motor preseže 2000 rpm nisem nič omenil, pravim samo, da ko je motor hladen, olje hladno, ga ni pametno nabijat v neke velike obrate (+2000rpm), ker se vse skup še zaradi viskoznosti olja ne maže tako kot se takrat ko je motor ogret. Pol ko je stvar ogreta pa komot na +2000rpm menjavat.
sicer ne vem kerga dela nisi razumu ampak ok:
motor je pri 1500-2000 bolj obremenjen kot pa če se voziš v višjih obratih,tko da ne vidim logike ga vozit pod niskimi obrati če želiš motorju dobro.to da ma olje boljše mazalne sposobnosti pod nizkimi obrati je bosa.nevem pa kva ma viskoznost olja veze z obrati...pa spet govoriš o eni magični meji 2000 obratou.od kod ta meja?kaj se zgodi potem v motorju da je vse tko podvrženo okvaram ko presežemo te obrate?zakaj ja takrat mazanje slabše,ker motor je manj obremenjen.
spektr je napisal/-a:Imeel sem podobni problem na mazdi, konstantni tek na nekje 1200-1300 obratov je avto tako čudno tresel. No razlog je bil v šobi. zgleda je bila zapacana, pa je avto delal po treh cilindrih. Ko smo šobe spucal je bilo ok, oz. je ok
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov