Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a Vikking Sr mar 20, 2013 8:29 pm

Dva vprašanje glede plina:
1. Pred predelavo na plin, olja ni pil?
2. koliko km je opravljenih na plin.

Če bi rad videl kako se modro kadi iz izpuha, pusti ogreto vozilo da na mestu v prostem teku deluje pol ure. Potem pa daš gas, pa če se je nabralo olje se bo pokadilo. Menjava tesnila pokrova (razen če ni opazno spuščalo okoli tesnila pokrova) ne bo zmanjšalo porabe olja.

Razlog da vozilo pije olje ni plin oz. predelava le-tega. Ker plin ne vleče nobenega olja iz valjev, ampak le to da nima dodatkov ki jih ima bencin. Kar pomeni da so na udaru sedeži ventilov. VW ni problematičen in ne rabi mazanja.

So pa zanimivi tisti ki govorijo o tem kako če imaš denar za močen motor imej še za bencin. Zakaj? Ne potem v drugih temah jamrat kako drag je bencin, če je opcija za cenejše gorivo na dlani. Veš s preprostim pritiskom na gumb se lahko naprej vozi na bencin. Ko želi šparat se vozi na plin in ko želi uporabit vse konje, z pristikom na gumb se v sekundi vozi na bencin.

Boma pa en prispevek iz tega foruma kar citiral, napisal ga je uporabnik adis:

http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=23&
2.4 30-valve V6 is a nice, powerful (165-170 bhp) engine. Handling 'soft' but not floaty and grip is quite good.
Tiptronic gearbox lever works wrong way round (forward for upshifts, backwards for downshifts). Three-Star NCAP crash test rating. Reports of heavy oil consumption of 2.4 litre V6. Franchised dealer servicing can be expensive.


Ja znano je da starejši modeli 2.4 V6 so kar precejšni porabniki olja.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a TrijoAdijo Sr mar 20, 2013 9:02 pm

Vikking je napisal/-a:
So pa zanimivi tisti ki govorijo o tem kako če imaš denar za močen motor imej še za bencin. Zakaj? Ne potem v drugih temah jamrat kako drag je bencin, če je opcija za cenejše gorivo na dlani. Veš s preprostim pritiskom na gumb se lahko naprej vozi na bencin. Ko želi šparat se vozi na plin in ko želi uporabit vse konje, z pristikom na gumb se v sekundi vozi na bencin.


Če hočeš izpadit frajer do jaja, potem tankaj bencin do kraja :P
Se strinjam, da je bencin drag,ker sem še iz unih cajtov,ko si nabutal poln tank za 5 jurjev,pa še za pir je ostalo....ampak ne jamram.Če češ šparat, si kupiš dizla, če češ še bolj šparat,pa hodi peš.
Ne pa te nategi s tem plinom...pa inštalacija, pa še en rezervoar, pa še bencin, pa še servis plinske napeljave, pa še en kup problemov s težavami zaradi plina (ventili,pa one kaljice, pa to cukanje, pa ono cukanje, pa 100x na mesec na servis,...itd).Zaradi tega sem se pred kakim letom odločil, da sploh ne grem blizu unga forda s 4.0 V6 motorjem in s plinom.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a evilfury Sr mar 20, 2013 9:11 pm

@thunderbolt pri katerem plinašu ga je pa predelal?

Če bi bila glava počena bi se to poznal na kompresiji pač avto nimakor ne bi šel? Kaj pa če je porozna?
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a thunderbolt Sr mar 20, 2013 9:31 pm

Ej, ne vem tako podrobno. Vem samo, da ga ima na plin že nekaj časa, da se avto drugače nikamor ne premakne, da žre veliko in da s predelavo nima nikakršnih težav. :)

Lahko ga pa vprašam, če te res zanima.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a evilfury Sr mar 20, 2013 9:46 pm

Je že vredu.

Pred predelavo težko povem ali ga je pil ali ne. Samo kakor sem govoril s prejšnim lastnikom ga je tud nekaj pil. S plinom sem naredu kakšnih 20k km.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a Vikking Če mar 21, 2013 12:11 am

TrijoAdijo:: zadeva je takšna da če je neka solidna opcija cenejšega goriva, zakaj pa ne. Eni smo imeli "jaja" pa smo odkartali lep denar za plinsko napravo.

Recimo ena lepa primerjava, šparanja malo drugače glede na samo vrsto goriva: http://www.zemeljski-plin.si/upload/Fil ... gradiv.pdf
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a TrijoAdijo Če mar 21, 2013 8:47 am

Vikking je napisal/-a:TrijoAdijo:: ...zakaj pa ne. .....



Sej sem napisal zakaj :) Beri malo nazaj :)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a Vikking Če mar 21, 2013 9:34 am

Na podlagi tvojih izkušenj z avtoplinom. Vedno bodo težave z vozili, predelanimi na plin ali ne. Kvalitetna vgradnja in kvalitetna naprava, pa ne bi smela vplivati na poslabšanje delovanja oz. povečala možnost okvar na vozilu.

Sumasumarum: prihranek je takšen, da se absolutno splača.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a TrijoAdijo Če mar 21, 2013 10:04 am

V bistvu jaz nimam izkušenj s tem. Zakaj? Ker vozim dizla :P Če bom kdaj šaltal na bencinarja, bo bencinsko gnan. Jaz sem samo povzel zapise po forumih in po besedah ljudi,ki imajo plin vgrajen. Vse kar se splača pri plinu je to, da je gorivo cenejše.Ko skup potegneš vse probleme, prideš do spoznanja, da to ni to.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a Fan Če mar 21, 2013 9:02 pm

Vikking je napisal/-a:Na podlagi tvojih izkušenj z avtoplinom. Vedno bodo težave z vozili, predelanimi na plin ali ne. Kvalitetna vgradnja in kvalitetna naprava, pa ne bi smela vplivati na poslabšanje delovanja oz. povečala možnost okvar na vozilu.

Sumasumarum: prihranek je takšen, da se absolutno splača.


Pozdravljeni

Niso še naredili tako dobre plinske naprave, da ne bi delala škode na tovarniško bencinskem motorju. Zakaj? Zato, ker je pono delov na motorju, ki so primerni samo za gorivo, ki ga predpiše tovarna.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a Vikking Če mar 21, 2013 11:52 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
1.Jaz sem samo povzel zapise po forumih in po besedah ljudi,ki imajo plin vgrajen

2. Vse kar se splača pri plinu je to, da je gorivo cenejše.Ko skup potegneš vse probleme, prideš do spoznanja, da to ni to.


1. Če jaz povzamem koliko težav imajo uporabniki na tem forumu z vozili na dizli,ne glede na znamko. Kaj si naj mislim?

2. Halo? halo? koliko časa pa rabiš da si gor prideš. Itak ker je cenejši, bravo. Če ne bi prišparal nič, le zakaj bi ga vgradil? Prišparam pa toliko, da sem zelo zadovoljen.

fan: ne drži: http://www.opel.si/izkusnja-opel/opel-n ... l-lpg.html (da ojačao sedeže ventilov, ampak opel je znan po tem da nujno rabi mazanje, če vgradnja ni tovarniška) kar pa ne bi smelo vplivati na dolgoročnost. A če hočeš zelo šparati tudi pri plinski napravi, potem je potencialno tudi večja možnost okvare.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a evilfury Pe mar 22, 2013 7:20 am

Sem govoril z audi serviserjem in je dejal da je za ta motor 5w40 502. Prav tako sem ga vprasal ce bi olje kje spuscalo je reku da bi se videlo na tleh ne glede ali je plasticen pokrov gor. Potem sem klical se porsche verovskovo pa mi je tam dejal da ima motor ojačane ventile ter sedisca ventilov tako da mazanje dodatni ni potrebn. Isto mi je prins povedal.

Zdej se vozm na bencin lol.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a TrijoAdijo Pe mar 22, 2013 3:03 pm

Vikking je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
1.Jaz sem samo povzel zapise po forumih in po besedah ljudi,ki imajo plin vgrajen

2. Vse kar se splača pri plinu je to, da je gorivo cenejše.Ko skup potegneš vse probleme, prideš do spoznanja, da to ni to.


1. Če jaz povzamem koliko težav imajo uporabniki na tem forumu z vozili na dizli,ne glede na znamko. Kaj si naj mislim?

2. Halo? halo? koliko časa pa rabiš da si gor prideš. Itak ker je cenejši, bravo. Če ne bi prišparal nič, le zakaj bi ga vgradil? Prišparam pa toliko, da sem zelo zadovoljen.

fan: ne drži: http://www.opel.si/izkusnja-opel/opel-n ... l-lpg.html (da ojačao sedeže ventilov, ampak opel je znan po tem da nujno rabi mazanje, če vgradnja ni tovarniška) kar pa ne bi smelo vplivati na dolgoročnost. A če hočeš zelo šparati tudi pri plinski napravi, potem je potencialno tudi večja možnost okvare.


1. A jaz povzamem, koliko težav imamo uporabniki foruma, ki vozimo redno servisirane dizle z realnimi kilometri?

2. Očitno je linija zasedena :mrgreen: Plin je cenejši, DOOOOOH. Kaj pa stroški vgradnje? Kulk že? skoraj 2 jurja pri prinsu? Za skoraj dva jurja imam obnovljeno pumpo, obnovljene dize in novo turbino, pa še ostane za pir,dva,tri,štir in veselo vozim b.p. naslednjih vsaj 250kkm. Kaj pa stroški homologacije naprave? Pa stroški "naprave za mazanje ventilov" + tekočine (tam,kjer je potrebna ta tekočina)? Pa stroški porabe bencina,ker je treba imet še vsaj 1/4 tanka bencina zravn? Pa stroški cijazenja na servis,ker naprava ne deluje tko kot mora?Pa dejanska višja poraba plina? Nekateri si veselo mažete oči s tem plinom, dejansko pa vse kar je cenejšega,je to, da je plin cenejši. Ostalo ne. Pa zraven nisem štel še morebitne okvare motorja zarad enga šalabajzerstva pri vgradnjji in nastavitvi.Tu pa so stroški lahko krepko višji od stroškov obnove diesel pumpe,diz ali turbine.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a evilfury Pe mar 22, 2013 3:16 pm

Se strinjam z vsem :)
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a J.McLane Pe mar 22, 2013 5:14 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:1. A jaz povzamem, koliko težav imamo uporabniki foruma, ki vozimo redno servisirane dizle z realnimi kilometri?


A nimaš ti enga dizla z blindiranim EGR in odstranjenim katalizatorjem? :lol:
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a peroRS Pe mar 22, 2013 8:22 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Kaj pa stroški homologacije naprave?


Homologacija je običajno vključena v ceno plinske naprave skupaj z vgradnjo ;)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: audi a6 2.4 v6

Napisal/-a TrijoAdijo Pe mar 22, 2013 8:33 pm

J.McLane je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:1. A jaz povzamem, koliko težav imamo uporabniki foruma, ki vozimo redno servisirane dizle z realnimi kilometri?


A nimaš ti enga dizla z blindiranim EGR in odstranjenim katalizatorjem? :lol:


Imam ja 8) In EGR je lahko v manj kot 5-ih minutah 100% operativen. Blindiran je bil iz drugega razloga in ne zato, ker bi bilo z njim karkoli narobe. Katalizator pa je tudi lahko v manj kot eni uri nazaj na avtu 8) Je bil odstranjen iz istega drugega razloga, drgač pa ni zabasan ali sesut :D
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov