


maniaxxx je napisal/-a:s kirga konca si yampy?
gremko je napisal/-a:Zivjo, mene pa zanima ce si nasel odgovr, ker imam jaz isti problem? Meni se je to zacelo dogajati pred tremi leti. Ko je rezervoar prepoln avto trokira, smrdi po bencinu in lucka utripa, ko porabi nekaj goriva zacne delovati normalno. A lucka ostane goreti, se pa po ene 2-3 tankih sama ugasne. Tako da sedaj tankam samo 30L in dela. Vem da ni pametno a se mi zdi predrago dat za servis 200-300€. Ker sem stromar znam sam pogled z racunalnikom in jaz nisem dobil nic pametnega, vsakic je drug cilinder jamral, ampak vedno za mesanco neki. Z luknjico jaz nisem dosegel nic ker sem vozil brez pokrova pa je blo isto. Sem na avtodata pogledal slikco celotnega sistema in mi je najbolj v oci padla pumpa za gorivo. Ker so mi jo v Sublju v radomljah menjali. Sumim da je nekaj s pumpo narobe, si jo ti menjal? Ko avto zalaufam se jasno slisi prvo minuto pokanje iz zadnjega dela avtomobila in sem ugotvil da se slisi rezervoar. Ko avto ugasnem spet slisim pokanje pri rezervoarju. Ko odprem pokrovcek se slisi glasen poteg zraka v rezervoar. Predvidevam da avto ko se prizge stisne rezervoar zaradi necesa zabasanega in ko ugasnem verjetno ta napetost popusti. Je pri yebi enaka zgodba? Lp Sasa
Energetik81 je napisal/-a:Če ti to dela pri polnem tanku, je lahko težava tudi na sistemu za bencinske hlape mogoče (http://www.aa1car.com/library/evap_system.htm). Glede tega sistema nimam veliko izkušenj, verjetno bi bilo treba na pooblaščenca. Je pa nam na Accentu L97 občasno smrdelo po bencinu, verjetno ga je tudi ta sistem kaj sral.
If a blockage occurs in the liquid-vapor separator or in the vent line between it and the EVAP canister, the fuel tank will not be able to breathe properly. Symptoms include fuel starvation or a collapsed fuel tank on vehicles with solid-type gas caps. If you notice a whoosh of pressure in or out of the tank when the gas gap is removed, suspect poor venting. You can check tank venting by removing the gas cap and then disconnecting the gas tank vent line from the EVAP canister. If the system is free and clear, you should be able to blow through the vent line into the fuel tank. Blowing with compressed air can sometimes free a blockage. If not, you will have to inspect the vent line and possibly remove the fuel tank to diagnose the problem.
Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov