Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a TrijoAdijo So maj 11, 2013 11:05 am

zzitop je napisal/-a:Imam tisto črno tesnilno maso od KENT-a. Mislim da bi bilo to še najbolje, če bo pač treba.
Bom opazoval, če kaj mim curi in v tem primeru na obodu malo namažem.


Tale bo taprava :) Sem na enem karter menjal, ker ga je šofer zvil (nekje je nasel), pa tut original ni bilo dihtunge gor,ampak je bila samo dihtmasa. Pa so vsi jodlali, da kak bo pol ven scalo, naj pustimo original,ker ni naredilo nobene druge škode, pa bla, bla, bla....Zadeva še vedno dihta. ;)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a zzitop So maj 11, 2013 11:28 am

Si pred tem fejst očistil površini? S to maso od KENT-a recimo sem tudi vodno črpalko namontiral.

S čim očistite površine v praksi pred tesnenjem? Jaz sem včasih kar z nitrom, pa je bilo vse OK. Samo baje da nitro ni dober, ker je masten in bi moral biti aceton
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a čare So maj 11, 2013 11:59 am

Brake cleaner.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a TrijoAdijo So maj 11, 2013 12:46 pm

Staro diht maso potegnem dol s špahtlom pa mal pošmirglam, razmastim in posušim pa tko kot je čare reku: Brake cleaner.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a zzitop So maj 11, 2013 3:47 pm

Pa recimo če bi to (oljni karter) očistil z navadnim nitro redčilom, bi bil problem?
 
GranDuke_JK
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: Sr mar 23, 2011 1:41 pm

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a GranDuke_JK Po maj 13, 2013 9:10 am

Opereš magari z vrtno cevjo in je rešeno. Seveda moraš imeti zunaj sneto, ne pa skozi frgazar :) Aluminij ne bo rjavel.

Na pokrovu ventilov rata trajno zatesniti kakšen 0,1% primerov teh fire motorjev. Meni ni še nikoli, čeprav sem se resno trudil dokazat da je možno (čez 2 meseca je spet mastilo :( )
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a zzitop Po maj 13, 2013 3:25 pm

Glede tesnjenja pokrova ventilov.

V štacuni so mi dali tesnilo Elring 591.076, pri katerem se je takoj močno "uscalo". Verjel sem, da je to pač hiba, vendar tako močno puščanje mi je bilo nenormalno.
Šele čez nekaj dni sem ugotovil po Elring katalogu, da to ni pravo tesnilo. Glede na Eper kataloško številko in elring katalog, sem ugotovil, da je pravo tesnilo za ta motor tisto z Elring oznako 199.000.
To sem kupil, zelo natančno očistil utor prokrova ventilov (tam, kjer se tesnilo vstavi) in kar v utor namestil nekaj tesnilne mase, preden sem namestil še tesnilo. Po 3eh dneh ni nikjer niti kaplice. Ker je v utoru tesnilna masa, je verjetno samo tesnilo bolj stisnjeno. Morda je tukaj problem, da bo prej uničeno, vendar za enkrat je v redu.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a zzitop Če maj 23, 2013 4:02 pm

Imam še eno vprašanje za resne poznavalce tega motorja.
Pokrov ventilov več ne pušča zaradi kombinacije pravega tesnila in tesnilne mase. V sklopu menjave jermenov, napenjalca in vodne pumpe sem menjal tudi oba semeringa na strani jermenov. V avtomobil sem nalil Total Quartz 9000, 5W40 olje(vem da Fiat priporoča Sellenia, mislim pa da ni nič narobe, če je druga znamka primernih specifikacij).
Hec je, da na tleh še vedno posti madeže olja. sicer veliko manj in veliko manjše, pa vendarle. Čep karterja ne pušča. Če gledam sled oz. izvor tega puščanja, imam občutek da je tesnilo glave. In sicer na sprednji strani takoj pod izpušnim kolektorjem na strani jermenov. Torej sovoznikova stran motorja. Je to običajen pojav? Antifriz nima nikakršnih sledi olja, prav tako ni "majoneze" na pokrovčku za dolivanje olja. Tudi kompresija ne uhaja. Je torej možno, da pušča tesnilo glave samo navzven? Je morda pri tem motorju kanal olja s sprednje strani na sovoznikovi strani?

Ohišje oljnega filtra je mastno, in od tam tudi kaplja, ker se vidi kapljo, ki se drži. Pra tako priteče na dno karterja. Malo pušča tudi pri oddušku. Zanima me, če mora tam pri izhodu odduška kaka objemka, ali je samo nasajeno, kot pri tem puntotu?

hvala za nasvet/pomoč. Je pa to super avtek. :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a čare Če maj 23, 2013 10:54 pm

Ohišje oljnega filtra? A nima ta avto filter direkt na blok prišravfan?? in ja lahko ti pušča tesnilo glave in to po vsej verjetnosti na povratnem oljnem kanalu kjer ni pritiska,ker če bi bil bi scalo.Sicer pa se ne sekiraj preveč,prihajajo topli dnevi in Punto ti bo kuhnil in boš itak glavo dol jemal pa tesnilo menjal pa bo potem mir.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a čare Če maj 23, 2013 10:55 pm

Sem se spomnil zdaj.nima na blok ampak na oljno pumpo.
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a GorazdO Pe maj 24, 2013 7:38 am

Cev je samo nataknjena na oddušek. In ja - tam vedno malo piha vem. Sploh če je cevka malo počena (kot je moja).
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
GranDuke_JK
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: Sr mar 23, 2011 1:41 pm

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a GranDuke_JK Pe maj 24, 2013 9:00 am

Punto do 2002, oziroma Mk2a imajo večji filter kot novejši (2003+) Mk2b, kjer je bolj majhen. Sem že slišal za primer ko so na Mk2b spravili Mk2a filter in je zgledalo uredu, le olje je scalo mimo. Tako da...
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a zzitop Pe maj 24, 2013 11:40 am

Čak, kaj ta avto zakuha vsakič ko je toplo? :shock: :D
Pismu čare, ne me strašit, hehehe

Filter olja pa mislim da je pravi. Torej za Mk2a, za MK2b je bistveno ožji. Se pa vsekakor prepričam, če je 100 % pravi. Morda kdo pozna Champion filtre oziroma ima katalog? Glih v tem je fora, da so mi v štacuni dali Champion filter.
 
GranDuke_JK
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: Sr mar 23, 2011 1:41 pm

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a GranDuke_JK Pe maj 24, 2013 2:01 pm

Taprav za Mk2a je tok velik, da ga z verigo ne moreš sneti, še jermen bi komajda spravil čez filter mimo motorja.

Itak zmeraj šraufncigar pa kladvo, al pa 2 šraufncigarja, ker enega zmeraj zlomim.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a čare Pe maj 24, 2013 2:02 pm

Ma kaj te briga,naj zakuha,boš mel vsaj zrihtano.Sej na tem mlinčku je to luštn biznis.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a zzitop Pe maj 24, 2013 9:27 pm

Evo, glede oljnega filtra:
Po eper-u iz VIN cifre avtomobila je Fiat kataloška številka oljnega filtra: 71736159. Če iščem po tej kataloški Mahle filter, dobim OC 272. Če iščem Mann, dobim W 712/16.
http://catalog.mahle-aftermarket.com/pr ... Id=186&d=t

https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata ... ckToPage=3

Kot vidimo, sta praktično istih dimenzij. Na avtomobilu pa imam Champion 122/606:

http://www.autopartoo.com/oem/champion/f122606.html

Takega so mi dali v trgovini z avtodeli na podlagi prometne knjižice. V Champion katalogu (Federal-mogul) ne morem iskati po kataloški, ampak kot vidim, je ta filter za Opel Vectra A 1.7 turbo-diesel.

Po dimenziji premera filter sicer ustreza, ampak namesto dolžine 74 mm, ima 87 mm. Kaj mislite, je lahko kaj narobe s tem filtrom? Naj ga zamenjam? Ali drugače rečeno, je na račun druge dolžine lahko tudi kaka razlika v funkcionalnosti? Morda drug material in drugačna prepustnost?

Hvala
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a čare Pe maj 24, 2013 10:04 pm

Dolžina nima veze.Večji kot je bolje je.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a zzitop Pe maj 24, 2013 10:13 pm

Čare, hvala. Edino me še zanima če bi lahko bilo odstopanje po sestavi. torej sam filtrirni material ali še kaj drugega?
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Fiat Punto MK2, l.2002, 1.2, 8V nastavljanje ventilov

Napisal/-a zzitop Pe apr 18, 2014 11:55 am

Morda bi še komu prav prišlo, če javim, kje se dobi ploščice za nastavljanje ventilov. Vem da so nekateri imeli težave, drugi naj bi morali vzeti cel komplet.

Torej, ploščice proizvajalca FEBI imajo v trgovinah GMT, dobi pa se jih posamezno. Cena za en kos je 0,7 EUR. :D

LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov