Imam še eno vprašanje za resne poznavalce tega motorja.
Pokrov ventilov več ne pušča zaradi kombinacije pravega tesnila in tesnilne mase. V sklopu menjave jermenov, napenjalca in vodne pumpe sem menjal tudi oba semeringa na strani jermenov. V avtomobil sem nalil Total Quartz 9000, 5W40 olje(vem da Fiat priporoča Sellenia, mislim pa da ni nič narobe, če je druga znamka primernih specifikacij).
Hec je, da na tleh še vedno posti madeže olja. sicer veliko manj in veliko manjše, pa vendarle. Čep karterja ne pušča. Če gledam sled oz. izvor tega puščanja, imam občutek da je tesnilo glave. In sicer na sprednji strani takoj pod izpušnim kolektorjem na strani jermenov. Torej sovoznikova stran motorja. Je to običajen pojav? Antifriz nima nikakršnih sledi olja, prav tako ni "majoneze" na pokrovčku za dolivanje olja. Tudi kompresija ne uhaja. Je torej možno, da pušča tesnilo glave samo navzven? Je morda pri tem motorju kanal olja s sprednje strani na sovoznikovi strani?
Ohišje oljnega filtra je mastno, in od tam tudi kaplja, ker se vidi kapljo, ki se drži. Pra tako priteče na dno karterja. Malo pušča tudi pri oddušku. Zanima me, če mora tam pri izhodu odduška kaka objemka, ali je samo nasajeno, kot pri tem puntotu?
hvala za nasvet/pomoč. Je pa to super avtek.
