Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila

Napisal/-a nebivedu To maj 14, 2013 9:17 pm

ESX je napisal/-a:
NoF3ar je napisal/-a:Točno, to sem jaz hotel vedeti, v prejšnem postu, ko sem vprašal, s katero strojno opremo .


Jih je več najbolj uporabljeni CarTool samo kot si že sam napisal, stvar ni tako enostavna da bi prebral eprom v programu kliknil čudežni unlock in je urejeno. Žal ne gre tako.

Takole nekako zgleda, ko prebereš eprom

Slika


Tako zgleda samo hexadecimalni zapis kode v čipu.


Koda zgleda takole:
Slika
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila

Napisal/-a ESX To maj 14, 2013 9:41 pm

ubistvu sploh ni relevanto kako točno zgleda ko prebereš čip

dejstvo je, da ne izgleda tako

Koda: Izberi vse
000000  imobilizator active 000000


in to pol to spremeniš v inactive
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila

Napisal/-a nebivedu To maj 14, 2013 10:20 pm

eni namreč v assemblerju še vedno programiramo, tako da take stvari brat ni problem.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila

Napisal/-a ESX Sr maj 15, 2013 7:39 am

nebivedu je napisal/-a:eni namreč v assemblerju še vedno programiramo, tako da take stvari brat ni problem.


iz čipa prebereš strojno kodo in ne programsko
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila

Napisal/-a nebivedu Sr maj 15, 2013 11:13 am

Strojni jezik je programski jezik, ki ga računalnik neposredno razume, zato ga ni treba prevajati. Podan je v obliki strojnih kod, ki pomenijo strojne – procesorske ukaze, saj računalniki razumejo le bitni jezik. Če torej hočemo, da naš računalnik izvede neko nalogo ali opravilo, mu moramo to podati v obliki, ki jo razume, torej v enicah in ničlah.

Strojni jezik sestavlja ustrezno zaporedje znakov 0 in 1, torej niz strojnih inštrukcij – navodil. Vsako izmed njih sestoji iz niza dvojiških številk določene dolžine. Ta niz se deli na dva dela: operacijskega in naslovnega. Operacijski del predstavlja kodirano obliko določene elementarne operacije, naslovni del pa kodirano obliko efektivnih naslovov v spominu ali v registrih, na katerih vsebinah se želi opravljati določena elementarna operacija.



Assembler

Direktno delo s strojnim jezikom je skoraj nemogoče. Prav zato so je razvil prevod strojnega jezika v človeku nekoliko bolj razumljiv jezik - assembler. Assembler še vedno ne pozna višje-stopenjskih konstruktov in je samo prepis programa v bolj razumljivo formo (primer v x86 procesorki arhitekturi):

mov eax, ecx;
add eax, eax;

V strojnem jeziku bi bili tako mov (instrukcija) kot operandi (v tem primeru registri) kodirani kot same ničle in enice na primer: 01001010010010100101. Zgornji "program" je veliko bolj razumljiv.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila

Napisal/-a ESX Sr maj 15, 2013 9:31 pm

kakor sm že napisal iz čipa prebereš strojno kodo, kar je tudi razvidno iz slike, ki sem jo prilepil, samo da so tam 0 in 1 zapisane v šestnajstiški obliki
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov