
Medo32 je napisal/-a:Saj drugače se na tovornjakih menja olje nekje med 60kkm do 100kkm pa so motorji tudi obremenjeni, je pa menjava odvisna tudi od količine olja v motorju ter od vožnje saj olje ki prestane manj ohlajanj ter ogrevanj zdrži več. samo na avtomobilu jaz tega nebi prakticiral.LP.
abbe je napisal/-a:Medo32 je napisal/-a:Saj drugače se na tovornjakih menja olje nekje med 60kkm do 100kkm pa so motorji tudi obremenjeni, je pa menjava odvisna tudi od količine olja v motorju ter od vožnje saj olje ki prestane manj ohlajanj ter ogrevanj zdrži več. samo na avtomobilu jaz tega nebi prakticiral.LP.
že res ja samo se kamijonski motorji vozijo na 1500 obratov.medtem ko se avtomobilski vozijo na veliko več,da ne govorimo o tem kok so avtomobilki motorji bol naviti in z mansimi tolerancami narejeni.
kosir1234 je napisal/-a:ja ampak olja v motorju na 1500rpm verjetno neboš segrel na 120+stopinj kot v kakem klasičnem avtu na kaki avtocest
abbe je napisal/-a:zakaj vsi govorite samo o oljih,kaj pa filter? mislm da je to večji proble kot pa samo olje,sploh če gledamo renojeve filtre k so velki kot argeta pašteta.
Medo32 je napisal/-a:kosir1234 je napisal/-a:ja ampak olja v motorju na 1500rpm verjetno neboš segrel na 120+stopinj kot v kakem klasičnem avtu na kaki avtocest
Ja zato imajo avtomobili hladilnike olja da preprečimo pregrevanje olja. Če pa poznaš stare kamione TAM ki imajo zračno hlajene motorje DEUTZ bi vedel se normalno olje v teh motorjih segreje tudi 180°ali več pa se ne vrtijo več kot 3000rpm zato je to iz trte zvito da se v normalnem avtomobilu olje ekstremno segreva.problem imaš ko imaš stene valjev segrete na tako temparturo, da olnji film izginja to pa ti povzroči zaribanje motorja.
LP
Medo32 je napisal/-a:abbe je napisal/-a:Medo32 je napisal/-a:Saj drugače se na tovornjakih menja olje nekje med 60kkm do 100kkm pa so motorji tudi obremenjeni, je pa menjava odvisna tudi od količine olja v motorju ter od vožnje saj olje ki prestane manj ohlajanj ter ogrevanj zdrži več. samo na avtomobilu jaz tega nebi prakticiral.LP.
že res ja samo se kamijonski motorji vozijo na 1500 obratov.medtem ko se avtomobilski vozijo na veliko več,da ne govorimo o tem kok so avtomobilki motorji bol naviti in z mansimi tolerancami narejeni.
Na olje število obratov ne vpliva bistveno saj obrati vplivajo samo na obrabo premikajočih delov, kot sem že dejal na olje vpliva več dejavnikov npr. starost olja, količina olja v motorju več je olja na večjo količino se porazdeli kilometrina , stanje motorja-obrabljenost valjev, kakovost olja, ter način vožnje npr. da se olje nikoli ne segreje na delovno temperaturo, je izpostavljeno visokim obremenitvam, temperaturam ki niso samo obrati samo ampak vleka določene mase v klanec itd. . zato je potrebna hitrejša menjava ker imamo veliko hladnih voženj, manjšo količina olja v samem motorju, ter staranje olja ki povzroča slabše mazalne lastnosti olja ta pa vemo kaj povzroča.
LP.
J.McLane je napisal/-a:No razlika v porabi je, če koga zanima razlika med 5W-40 in 0W-20, lahko klikne spodaj na moj podpis in pogleda porabo leta 2011 in 2012-2013, pa zimo naj izključi ker ni reprezantativna (s 5w-40 nisem vozil pozimi). Razlike je vsaj 3%, če ne še več. Je pa vseeno treba gledati na ceno olja, ker ne moreš plačati 50€ več za olje in računati na prihranek med menjavo na 15k km.
Obstajajo pa lažja in težja 5w-30 olja, lažja so načeloma z oznako A5/B5.
J.McLane je napisal/-a:Sorry, ravno firme ki prodajajo olja pišejo iste bedarije kot jaz:
http://www.valvoline.be/media/SynPower%20FE%205W30.pdf
http://cms.totalengineoils.com/sites/de ... 205W30.pdf
http://www.firma-meinert.de/_Datenblaet ... 00W-20.pdf
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 15 gostov