Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Fan To avg 06, 2013 11:34 pm

Pozdravljeni

Takšnega mehanika, ki mu mora stranka razlagati kako se popravlja vozilo.......................se izogibajte na daleč :)

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija Sr avg 07, 2013 5:59 am

Vem vem :D ampak kot pravim, pogovarjal sem se z dvema, jim omenil zadevo tako kot ste mi razlozili vi, pa mi je vsak rekel da to ni povezano. Zdaj pa adijo pamet :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a joztom Sr avg 07, 2013 7:14 am

Najmanj, kar mora mehanik narediti, je preveriti prosti hod glavnega cilindra. Nato je potrebno preverit gibanje čeljusti in nastavitve ojačevalca. Zares ne vem, zakaj ne pelješ avta k FANu v delavnico.
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija Sr avg 07, 2013 12:54 pm

@joztom: Bi peljal, samo sem iz stajerskega konca Slovenije, tocneje Maribora. Sej sem v enem izmed prejsnjih prispevkov nakazal moznost da bi odsel do FANa.

No, da naredim update. Danes obiskal mehanika ki so mi ga priporocili. Ta je v prvi vrsti preveril, ce je v sistemu morda zrak. Tega ni bilo. Nato je vzel dol kolo, razstavil celjust in vse ostalo. In glej ga zlomka - tisti del iz katerega štrlita 2 nastavka na katera se natakne kolo (ne vem kako se temu morda strokovno rece, pri mojem kombiju sta to dva kovinska "vijaka") in tako stoji na mestu, da lahko nato zavijes vse vijake kolesa. DODAJAM SLIKO DRUGEGA AVTOMOBILA IN PRIBLIZNO OZNACENA MESTA kjer sta ta dva nastavka (vijaka). No, eden izmed teh vijakov, je bil pregloboko navit noter in je zadeva sla preko navoja, zato je celoten del kamor sta ta dva vijaka privita, "poplesaval". Ob premikanju le-tega je prihajalo do trenja. Ko je majster noter dal nov vijak in ga pricvrstil, je zadeva bila fiksna in trenja ni bilo vec, tudi kolo se je sukalo normalno. Nato mi je vse raztavil, ocistil batka in ostalo, pobrusil ploscici. Enako na vseh ostalih kolesih. Dejal mi je, da je to to, da je prislo do trenja na tistem kolesu zato, ker je nepritrjen del bil naslonjen. Ko sem bil natovorjen, je pritisk teze na kolesa (ki jih spodaj potisne malce ven, zgoraj pa navznoter) se dodatno povzrocil, da je ta nefiksen del z navojema povzrocal trenje. Mogoce je zato bila takojsna resitev "zategnjene" zavore premestitev cca. 1 tone tovora v drugi kombi v 5minutah. V tem casu, se skoraj ne bi smele zavore tako ohladit, da bi spet spustile. To je to z moje strani, zdaj me caka se vec dni napete voznje in upanja, da je to res to.
Priponke
OPEL_ASTRA_LOCKERS_CAR_WHEEL_ARCH_PROTECTION.jpg
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a R 34 GT-R Sr avg 07, 2013 1:12 pm

Misija je napisal/-a:Bom tako rekel tistemu mehaniku h kateremu grem jutri zjutraj. Vas se lahko prosim, da mi, ker sem res popolen laik, se bolj natancno poveste, kaj bi moral mehanik narediti? Da mu bom do besede natancno opisal zadevo.


Mislim, da več informacij kot ti jih je dal Fan preko foruma ni možno, kombi ti je edini kruh, kot si napisal si zelo zamenljiv v službi? Na tvojem mestu bi že bil na poti do Fana, če se ne bi že od njega vračal :)
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Fan Sr avg 07, 2013 9:41 pm

Misija je napisal/-a:
In glej ga zlomka - tisti del iz katerega štrlita 2 nastavka na katera se natakne kolo (ne vem kako se temu morda strokovno rece, pri mojem kombiju sta to dva kovinska "vijaka") in tako stoji na mestu, da lahko nato zavijes vse vijake kolesa. DODAJAM SLIKO DRUGEGA AVTOMOBILA IN PRIBLIZNO OZNACENA MESTA kjer sta ta dva nastavka (vijaka). No, eden izmed teh vijakov, je bil pregloboko navit noter in je zadeva sla preko navoja, zato je celoten del kamor sta ta dva vijaka privita, "poplesaval". Ob premikanju le-tega je prihajalo do trenja. Ko je majster noter dal nov vijak in ga pricvrstil, je zadeva bila fiksna in trenja ni bilo vec, tudi kolo se je sukalo normalno. Nato mi je vse raztavil, ocistil batka in ostalo, pobrusil ploscici. Enako na vseh ostalih kolesih. Dejal mi je, da je to to, da je prislo do trenja na tistem kolesu zato, ker je nepritrjen del bil naslonjen. Ko sem bil natovorjen, je pritisk teze na kolesa (ki jih spodaj potisne malce ven, zgoraj pa navznoter) se dodatno povzrocil, da je ta nefiksen del z navojema povzrocal trenje.


Pozdravljeni

Tista dva vijaka sta tam z namenom, da se lažje pritrdi kolo ( podaljšan m8 vijak se usede v platišče ) in da se zavorni diski ne premikajo ( ker bi med nabo in diskom na spodnji del padala rja - posledično bi disk tresel ) med menjavo platišč. Sam zavorni disk pa na njegovem mestu držijo vijaki od platišč, torej sam zavorni disk, nima zračnosti med nabo in platiščem.
Vseeno je kdo vam popravlja vozilo, mehanik/mojster/popoldanec, važno je, da ve kaj dela, ne pa da mu stranka razlaga kako se napaka sanira :(

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a TrijoAdijo Sr avg 07, 2013 10:25 pm

Tista dva vijaka nimata veze, ko je kolo pritrjeno na nabo, ker samo kolo - platišče pritisne disk na nabo.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija Sr avg 07, 2013 11:13 pm

Hmm, ja eden izmed teh dveh vijakov je bil pregloboko noter (preko navoja), sam sem gledal zraven in videl, kako zadeva (ocitno se imenuje naba :) ) ni fiksna in se je posledicno disk naslanjal na klesce. Ko je majster dal noter nov vijak in pricvrstil v nabo, je bilo vse spet fiksno in ni bilo stika med diskom in klescami. Resnicno je zalostno, tako kto si rekel FAN, se bolj zalostno pa je to, da te ob tem ne jemlje nihce resno. Noces niti vedet kaj so mi govorili, ko sem jim do besed natancno opisal tvojo resitev! Da ojacevalca zavor ni mogoce nastavljati, kot tudi ne glavnega zavornega cilindra!
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Fan Če avg 08, 2013 12:03 am

Pozdravljeni

Ja, glavnega zavornega cilindra ni mogoče nastavljati, nastavlja se samo ojačevalec zavor, ta del ki je v sredini, ( če se sname glavni cilinder ) .................... s tem vijakom se nastavi oboje, ojačevalec sile in potrebno zračnost glavnega zavornega cilindra.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija Če avg 08, 2013 6:46 am

Verjetno gre za tisti boben crne barve na katerega je privit glavni zavorni cilinder. Je to to? Kje pa se nahaja ta vijak za nastavitve?

Majstri so vsi po vrsti trdili, da se ne da ojacevalca zavorne sile nastavljat, da tu ni nicesar :) seveda sem verjel vasim besedam, ampak kako sedaj prepricat prepricanega v nasprotno, se posebej ce laik razlaga majstru :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a čare Če avg 08, 2013 8:34 am

Štangica v servo bobnu k pritiska na cilinder ima na koncu vijak s katerim nastaviš zračnost pedala.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a yashica Če avg 08, 2013 10:15 am

@Misija, če bi poslušal Fana bi se takoj prikotalil iz MB v LJ in bi se že ene dva dni vozil z avtom izpravnim za na cesto, tako pa imaš en kup mehanikov za katere velja rek "več babic, kilavo dete".
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a TrijoAdijo Če avg 08, 2013 11:05 am

Misija je napisal/-a:Hmm, ja eden izmed teh dveh vijakov je bil pregloboko noter (preko navoja), sam sem gledal zraven in videl, kako zadeva (ocitno se imenuje naba :) ) ni fiksna in se je posledicno disk naslanjal na klesce. Ko je majster dal noter nov vijak in pricvrstil v nabo, je bilo vse spet fiksno in ni bilo stika med diskom in klescami. Resnicno je zalostno, tako kto si rekel FAN, se bolj zalostno pa je to, da te ob tem ne jemlje nihce resno. Noces niti vedet kaj so mi govorili, ko sem jim do besed natancno opisal tvojo resitev! Da ojacevalca zavor ni mogoce nastavljati, kot tudi ne glavnega zavornega cilindra!


Kolo se pritrdi v nabo prek lukenj v disku. S tistimi kolesnimi vijaki potem stisneš feltno in disk na nabo. ko je kolo tako pritrjeno, se disk ne nalega na ploščice. ko pa kolo dol snameš,pa se,ker disk ni fiksen na nabi. Če bi bil tisti vijak krivec za vse to, potem bi ti kolo med vožnjo opelatalo sem in tja.

Raje upoštevaj nasvete in se cukni do Fan-a.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija Če avg 08, 2013 12:00 pm

Vse kar sma z majstrom delala vceraj, ni pomagalo, ocitno kar logicno. Pedalo sicer danes ni bilo cisto trdo, niti zavora ni zablokirala, je pa se ob mirni voznji slisalo rahlo cviljenje zavor (ko seveda nisem drzal pedala), se pravi nekje se naslanja. Tudi sprednji felni sta bili zelo vroci.

PS: Opazam nekaj, pa verjetno nisem edini ki ga to moti, da se najde toliko majstrov ki ima vsak svojo zgodbo, nato nekaj naredijo, placas jim, pomaga ne, torej svojega dela ni pravilno opravil, ti pa si ob denar. Resnicno mi ni tezko dati eurckov od sebe k majstru, ki ve kaj dela in je posten. Ki denar vzame ko zadevo pravilno popravi. Tako pa se samo nabirajo stroski, 20 eurov tu, 30 eurov tam, se par 10 drugje in smo ze na 100 eurih, resitev pa niti blizu :(
Zadnjič spremenil Misija, dne Če avg 08, 2013 3:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a zundapp Če avg 08, 2013 12:45 pm

Sedaj so vse sprednje feltne vroče. Zvok zavor slišiš morda zato, ker si zaradi dosedanjih zapletov nanje bolj pozoren.
Enostavni test-
Pred semaforjem daj v ler ali pa na ravnini, pri manjši hitrosti(cca 20 km/h) in opazuj kako avto teče v prostem teku. Če se hitrost vožnje zmanjšuje z normalnim pojemkom, toraj, če se kombi tekoče premika je OK, če pa hitreje zaustavlja zaradi upora zavor pa ne.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a čare Če avg 08, 2013 1:51 pm

Če je glavni cilinder dostopen yi vzami sabo orodje in ko bojo začele blokirat za ene 3 obrate odšravfaj vsako matico in potegni glavni cilinder ven pa boš videl če spustijo,samo pazi,ker takrat ti bo tudi vakum spustil iz serva in bo pedal trd tako da to probaj nA kakem parkingu. Če bo ok je treba nastavit štAngco vseevu in bo mir.
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija Če avg 08, 2013 1:53 pm

Taksen test sem naredil veckrat, samo je tocnost vprasljiva. Bolj "od oke" :) sem pa na majhnem klancu dal v ler in kombi zleze nazaj. Zvok je sigurno bil, ker sem bil na vaški cesti z malo avtomobili, tako da tekom poslusanja ni bilo nobenega avta in drugega zvoka kot zvok motorja in rahlo cviljenje bremz, ne konstantno, ampak s prekinjanjem. Sem probal se levo gumo spredaj malce premaknit in je imela "luft", tudi zvok se zaslisi ob tem, mogoce to kaj vec pove o tezavi? DA ni kje kaksen lezaj, ce je morda lahko on kriv za to tezavo?
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija Če avg 08, 2013 1:55 pm

@Čare: glavni zavorni cilinder je dostopen ja. To mislis na matice, ki so na cevkah ki gredo v cilinder?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a čare Če avg 08, 2013 2:12 pm

Mati e s katerimi je cilindee prišravfan na servo.losaš toliko da ga malo potegneš iz serva in potemtakoj vidiš če bojo spustile
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija Če avg 08, 2013 3:28 pm

AHa ok, samo POUDARJAM, danes se mi bremze niso zategnile, niti pedal ni bil trd. Edino kar me je prestrasilo je VROCE felne, sprednje seveda, zadnje pa manj. Ampak sem danes probal se na osebnem avtu cisto slucajno in so ravnotako vroce in jih ne mores drzat brez da se opeces kot vrag. Se pravi je to v tej nenormalni vrocini normalno :/ prestrasil me je se malce cvilec zvok, prekinjajoc. Vsa ta vrocina in raztezanje, katastrofa.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov