RedBaron je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Ne vem, kaj ne razumete. Imam enomasni vztrajnik namesto dvomasnega 70kkm in rezultati so briljantni, lahko probate na mojem avtu. Dvomasni vztrajniki so zasnovani dobro, narejeni pa zelo zelo slabo. Res ni razloga, da dobi vztrajnik luft in da tiste boge fedre tako razsuje. Če dela, je verjetno teorija na strani dvomasnih, seveda, če delujejo, 90% pa jih po 50kkm začne delati škodo. Če niste to nikoli razdirali in si ogledali, ne solite pameti drugim. Razen LUKove pogruntavščine na dvomasne težave so dodali še avtomatsko nastavljanje v košari. To šele nagaja, tanka krona rada poči in razmeroma nove lamele je potrebno menjavati zaradi drsenja. Valeo izdeluje nadomestne košare za 2-masne vztrajnike brez avtomatike in kakršnihkoli težav, vedno izberite Valeo ali Sachs, pri Aisin dobite v škatli LUK, vsaj za nekaj evropskih znamk. Višino pedala itak določa sistem obeh hidravličnih cilindrov in feder na slave colindru. Ko podreš LUKov dvomasni sistem je sicer play zobnikov v okviru 9 zob (+-4,5 zob), radialno pa naj nekako ima do 2,9mm lufta naprej-nazaj na robu zobniškega venca. Pa fantje, a je to zanesljiv sitem za vas??
Vsekakor. 220kkm pa je še originalni notr. Fora življenske dobe dvomasnih vztrajnikov je v tem, da je treba znat delat s pedalom sklopke in s pedalom za gas. Če tega ne znaš, potem jokaš, da je DMF odletu, pa študiraš o enomasnem,ki BTW dela več škode glavni gredi, ležajem na njej in menjalniku v vseh sodobnih močnejših dizlih. Nekateri smo to razdirali, si ogledali in razumemo delovanje sistema,ki sploh ni napačen. Napačen je za tiste, ki ne znajo upravljat vozila z levo in desno nogo
In v čem je finta?
med drugim v tem da se ne voziš z zelo nizkimi obrati,pa da ne pospešuješ na polhno iz nizkih obrtou pa da ne speljuješ brez gasa oz z zelo malo gasa.
moj ma 280.000 km prevoženih pa mam še vedno prvi dmf pa je še vedno dober..
mogoče kot zanimivost 3.0tdi z ročnim menjalnikom pri speljevanju sam doda malo gasa na cca 1000 obratou.