Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a abbe Po okt 14, 2013 1:51 pm

RedBaron je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Ne vem, kaj ne razumete. Imam enomasni vztrajnik namesto dvomasnega 70kkm in rezultati so briljantni, lahko probate na mojem avtu. Dvomasni vztrajniki so zasnovani dobro, narejeni pa zelo zelo slabo. Res ni razloga, da dobi vztrajnik luft in da tiste boge fedre tako razsuje. Če dela, je verjetno teorija na strani dvomasnih, seveda, če delujejo, 90% pa jih po 50kkm začne delati škodo. Če niste to nikoli razdirali in si ogledali, ne solite pameti drugim. Razen LUKove pogruntavščine na dvomasne težave so dodali še avtomatsko nastavljanje v košari. To šele nagaja, tanka krona rada poči in razmeroma nove lamele je potrebno menjavati zaradi drsenja. Valeo izdeluje nadomestne košare za 2-masne vztrajnike brez avtomatike in kakršnihkoli težav, vedno izberite Valeo ali Sachs, pri Aisin dobite v škatli LUK, vsaj za nekaj evropskih znamk. Višino pedala itak določa sistem obeh hidravličnih cilindrov in feder na slave colindru. Ko podreš LUKov dvomasni sistem je sicer play zobnikov v okviru 9 zob (+-4,5 zob), radialno pa naj nekako ima do 2,9mm lufta naprej-nazaj na robu zobniškega venca. Pa fantje, a je to zanesljiv sitem za vas??


Vsekakor. 220kkm pa je še originalni notr. Fora življenske dobe dvomasnih vztrajnikov je v tem, da je treba znat delat s pedalom sklopke in s pedalom za gas. Če tega ne znaš, potem jokaš, da je DMF odletu, pa študiraš o enomasnem,ki BTW dela več škode glavni gredi, ležajem na njej in menjalniku v vseh sodobnih močnejših dizlih. Nekateri smo to razdirali, si ogledali in razumemo delovanje sistema,ki sploh ni napačen. Napačen je za tiste, ki ne znajo upravljat vozila z levo in desno nogo ;)



In v čem je finta?


med drugim v tem da se ne voziš z zelo nizkimi obrati,pa da ne pospešuješ na polhno iz nizkih obrtou pa da ne speljuješ brez gasa oz z zelo malo gasa.
moj ma 280.000 km prevoženih pa mam še vedno prvi dmf pa je še vedno dober..
mogoče kot zanimivost 3.0tdi z ročnim menjalnikom pri speljevanju sam doda malo gasa na cca 1000 obratou.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a TrijoAdijo Po okt 14, 2013 1:59 pm

abbe je napisal/-a:
RedBaron je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Ne vem, kaj ne razumete. Imam enomasni vztrajnik namesto dvomasnega 70kkm in rezultati so briljantni, lahko probate na mojem avtu. Dvomasni vztrajniki so zasnovani dobro, narejeni pa zelo zelo slabo. Res ni razloga, da dobi vztrajnik luft in da tiste boge fedre tako razsuje. Če dela, je verjetno teorija na strani dvomasnih, seveda, če delujejo, 90% pa jih po 50kkm začne delati škodo. Če niste to nikoli razdirali in si ogledali, ne solite pameti drugim. Razen LUKove pogruntavščine na dvomasne težave so dodali še avtomatsko nastavljanje v košari. To šele nagaja, tanka krona rada poči in razmeroma nove lamele je potrebno menjavati zaradi drsenja. Valeo izdeluje nadomestne košare za 2-masne vztrajnike brez avtomatike in kakršnihkoli težav, vedno izberite Valeo ali Sachs, pri Aisin dobite v škatli LUK, vsaj za nekaj evropskih znamk. Višino pedala itak določa sistem obeh hidravličnih cilindrov in feder na slave colindru. Ko podreš LUKov dvomasni sistem je sicer play zobnikov v okviru 9 zob (+-4,5 zob), radialno pa naj nekako ima do 2,9mm lufta naprej-nazaj na robu zobniškega venca. Pa fantje, a je to zanesljiv sitem za vas??


Vsekakor. 220kkm pa je še originalni notr. Fora življenske dobe dvomasnih vztrajnikov je v tem, da je treba znat delat s pedalom sklopke in s pedalom za gas. Če tega ne znaš, potem jokaš, da je DMF odletu, pa študiraš o enomasnem,ki BTW dela več škode glavni gredi, ležajem na njej in menjalniku v vseh sodobnih močnejših dizlih. Nekateri smo to razdirali, si ogledali in razumemo delovanje sistema,ki sploh ni napačen. Napačen je za tiste, ki ne znajo upravljat vozila z levo in desno nogo ;)



In v čem je finta?


med drugim v tem da se ne voziš z zelo nizkimi obrati,pa da ne pospešuješ na polhno iz nizkih obrtou pa da ne speljuješ brez gasa oz z zelo malo gasa.
moj ma 280.000 km prevoženih pa mam še vedno prvi dmf pa je še vedno dober..
mogoče kot zanimivost 3.0tdi z ročnim menjalnikom pri speljevanju sam doda malo gasa na cca 1000 obratou.


Med tretjim pa tudi to, da med prestavljanjem pedala za sklopko ne spuščaš sunkovito in nabijaš gas ko fukjen. Nekateri to počnejo in z ročnim menjalnikom prestavijo v višjo prestavo hitreje kot vozila z dsg-jem ;) In brez sunkovitega spuščanja sklopke pri speljevanju naprej in nazaj se da dmf lepo prišparat.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a joztom Po okt 14, 2013 3:47 pm

Toliko da veste, enomasni vztrajnik je pasiven in nikoli, se bere nikoli, ne zbija ležajev, kdor to trfdi je lažnivec, koliko Bentleyev in RR ima zbite ležaje od klasike?? Dvomasni je nov sicer ustrezen in nekje teoretično kompenzira pod štantgasom vibracije (to so te nategovalni videi od LUKa za tehnično nepodkovane), kar je bolj placebo efekt. Ko se le ta do neke meje okvari in pol njega opleta (8kg!!! je polovica, ja) s protiudarci, to pa uniči na Renaultu recimo ležaje, na VW pa trga gredi v menjalnik, če še ne veste je najbolj na udaru Transporter. Če nekaj ocenjuješ, moraš biti fair in ne se pustit nategovati reklamam.
 
renault_dti
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To maj 10, 2011 5:28 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a renault_dti Po okt 14, 2013 7:57 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
Vsekakor. 220kkm pa je še originalni notr. Fora življenske dobe dvomasnih vztrajnikov je v tem, da je treba znat delat s pedalom sklopke in s pedalom za gas. Če tega ne znaš, potem jokaš, da je DMF odletu, pa študiraš o enomasnem,ki BTW dela več škode glavni gredi, ležajem na njej in menjalniku v vseh sodobnih močnejših dizlih. Nekateri smo to razdirali, si ogledali in razumemo delovanje sistema,ki sploh ni napačen. Napačen je za tiste, ki ne znajo upravljat vozila z levo in desno nogo ;)


Priporočam, da odpreš šolo vožnje ravnanja s sklopko in gasom. Sem prepričan, da ti bodo lastniki PSA, VW, ...hvaležni,ker oni so nesposobni vozniki, ki jim vztrajniki crkujejo že pod 100k km, in seveda vse druge znamke od nemcev, japoncev itd itd...Men je pri 300k crknal vztrajnik, pa še vedno pravim, da so ti vztrajniki navadni j**c!
In zakaj jih še vedno vgrajujejo? Preprosto, ker to počnejo vsi in nimaš izbire, da ga ne bi kupil pa še fajn se zasluži na rezervnih delih....je tudi raziskava na spletu koliko avtomobilski koncerni zaslužijo s prodajo rezervnih delov in zanimivo, da se letno povečuje. Verjetno zaradi vgradnje izredno kakovostnih vztrajnikov, ki jih uničijo nesposobni vozniki, ki ne vedo kako stisniti sklopko.....
BTW kolegu so na novem Golfu menjali vztrajnik po 3 mesecih pri 7000 km, ker se ga je slišalo in avto je tresel pri vsakem speljevanju. Nesposoben? :roll:
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a hippo Po okt 14, 2013 8:12 pm

Vsekakor niso vsega krivi vozniki, v veliki večini pa so. Ko sem se enkrat peljal z enim, ki je jamral da je vztrajnik šel, mi je bilo po 300 m popolnoma jasno zakaj.
Kaj vse se lahko zgodi z dvomasnim vztrajnikom je zelo zanimivo. Pri meni (Galaxy 1.9 TDI 116KM, VAG motor in menjalnik) je vztrajnik zablokiral in sem imel direktno konverzijo dvomasni -> enomasni. To se je zgodilo še pod lastništvom prejšnjega lastnika, ki očitno ni vedel kaj dogaja. Zanimivo pa je, da ni treslo, speljevalo se je ok, ampak pri mrzlem vžigu je pa lepo nabijal nazaj na menjalnik, se je slišalo rahlo pokanje v njem, ampak samo pri vžigu in še to ko je bilo zunaj pod 10°C. Ga imam spravljenega za spomin. :roll:
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a DePalmo Po okt 14, 2013 8:39 pm

Torej bi ob nakupu takega avta morali zraven dobiti še obvezen tečaj ravnanja s sklopko oz. dvomasnim vztrajnikom? A se delate norca al kaj? Če ne dela, ne dela! To je to. A bi sedaj moral ravnati z avtom kot z babo k ma menstro? Ne rečem, delam lepo z avtom, ampak da samo zato da bi mi vztrajnik zdržal dlje da ga pa nebi smel na polno pospeševat iz nizkih obratov, ga pa tut k*** gleda. Verjetno bi bilo še najbolje če bi stopil ven in še malo porinil, da ja nebo vztrajnik odpovedal, kajne?

Tako kot že rečeno, dvomasni vztrajnik je dober izum... na papirju, v realnosti je pa žal sranje. Sicer pa, če dvomasni vztrajnik blagodejno vpliva na razne ležaje itd, kako to da bencinarji ne crkujejo en za drugim?
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a gasolinedream Po okt 14, 2013 10:07 pm

Ker bencinarji ne proizvajajo toliko vibracij. Eno masni vztrajnik drži na bencincu mnogo, mnogo dlje kot na dizlu. Menjava vztrajnika pri dizlu se zgodi pri veliko dizlih, pri bencinarjih pa je to zelo redek pojav.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a hippo To okt 15, 2013 6:24 am

gasolinedream je napisal/-a:Eno masni vztrajnik drži na bencincu mnogo, mnogo dlje kot na dizlu. Menjava vztrajnika pri dizlu se zgodi pri veliko dizlih, pri bencinarjih pa je to zelo redek pojav.

Verjetno si mislil na dvomasni vztrajnik, ker enomasni je forever.
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a ESX To okt 15, 2013 8:39 am

 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a abbe To okt 15, 2013 8:44 am

joztom je napisal/-a:Toliko da veste, enomasni vztrajnik je pasiven in nikoli, se bere nikoli, ne zbija ležajev, kdor to trfdi je lažnivec, koliko Bentleyev in RR ima zbite ležaje od klasike?? Dvomasni je nov sicer ustrezen in nekje teoretično kompenzira pod štantgasom vibracije (to so te nategovalni videi od LUKa za tehnično nepodkovane), kar je bolj placebo efekt. Ko se le ta do neke meje okvari in pol njega opleta (8kg!!! je polovica, ja) s protiudarci, to pa uniči na Renaultu recimo ležaje, na VW pa trga gredi v menjalnik, če še ne veste je najbolj na udaru Transporter. Če nekaj ocenjuješ, moraš biti fair in ne se pustit nategovati reklamam.


ja ne moreš primerjat ti zj vozila z bencinskim motorjem pa za povrh še take k majo po 8 ali več cilindrou.
bencinar ma manjše kompresijsko razmerje in laufa zarad tega bolj mirno kot dizel oz. z manj tresljaji.sploh pa vozila z 8 ali več cilindri k so že tko mirna tut če je dizl..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 15, 2013 1:34 pm

Hehehe, bencinske 8 cilindraše primerjat s štiricilndraši na nafto.... :roll: :roll: Sicer je pa glede defaultovih ležajev nekdo na tem forumu diplomiral in je predložil slike, kako zgledajo. In nekak sem mnenja, da ležaji ne odletijo zaradi vztrajnika,ampak nečesa drugega ;)

hippo je napisal/-a:
gasolinedream je napisal/-a:Eno masni vztrajnik drži na bencincu mnogo, mnogo dlje kot na dizlu. Menjava vztrajnika pri dizlu se zgodi pri veliko dizlih, pri bencinarjih pa je to zelo redek pojav.

Verjetno si mislil na dvomasni vztrajnik, ker enomasni je forever.


Verjetno je misli na bencinarje z DMF-jem. Ja tudi to obstaja.

DePalmo je napisal/-a:Torej bi ob nakupu takega avta morali zraven dobiti še obvezen tečaj ravnanja s sklopko oz. dvomasnim vztrajnikom? A se delate norca al kaj? Če ne dela, ne dela! To je to. A bi sedaj moral ravnati z avtom kot z babo k ma menstro? Ne rečem, delam lepo z avtom, ampak da samo zato da bi mi vztrajnik zdržal dlje da ga pa nebi smel na polno pospeševat iz nizkih obratov, ga pa tut k*** gleda. Verjetno bi bilo še najbolje če bi stopil ven in še malo porinil, da ja nebo vztrajnik odpovedal, kajne?

Tako kot že rečeno, dvomasni vztrajnik je dober izum... na papirju, v realnosti je pa žal sranje. Sicer pa, če dvomasni vztrajnik blagodejno vpliva na razne ležaje itd, kako to da bencinarji ne crkujejo en za drugim?


Kdo to pravi,da stvar ne dela? Seveda dela. Le kako bi bilo drugače s škodo 1.9 tdi narejenih 450kkm in originalnim DMF-jem? Le kako bi DMF v čipanem 1.8tdci na navor in moč o katerih naši čiptjunerji niti sanjati ne zmorejo lahko prebavil nekaj čez okoli 270kkm + redno vleko prikolice? Kako bi dmf v 1.6 hdi zdržal več kot dize?...itd...To,da je ta stvar sranje pravijo le tisti,ki imajo noge zamenjane (levo z desno in obratno).Žal.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a lisko To okt 15, 2013 4:45 pm

Jaz sem drugega mnenja...
DMF je bil izumljen zaradi komforta...prenasa se manj tresljajev na sam pogonski sklop, kar pomeni vecje udobje. Kako bi potem stari dizli prenasali vse skupaj? Poleg tega star dizl rukne v cilinder nafto in tresne na maximum...novi dizli nardijo v stirih korakih...ja v stirih korakih se vrsi vzig v cilindru...vec vibracij vec kompliciranja...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a joztom To okt 15, 2013 4:52 pm

Tako ti bom rekel, stvar žal ne dela, jaz sem jo srečno in pravočasno zamenjal, ti kakor želiš. Zdaj, kaj so drugi za eno kilometrino delali, me ne briga, jaz sem kar merkal avto, pa je šlo pri 140kkm. Še slike, ko sem menjal.
Priponke
DSC00029a.jpg
dvomasni original, ki je odpovedal
Enomasni.jpg
pripravljeni enomasni
DSC00028a.jpg
zbrani material
DSC00035a.jpg
vgrajen enomasni
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 15, 2013 8:02 pm

Jaz bom pa ti tako povedal: stvar dela....samo znat je treba z njo :P
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a čare To okt 15, 2013 8:17 pm

Saj dela.Dokler dela.Priznati pa moraš da bi tui DMF lahko naredili trajen,če ne pa naj ga prodajo za normalno ceno ne pa nekatere celo za 1000€+.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 15, 2013 8:22 pm

čare je napisal/-a:Saj dela.Dokler dela.Priznati pa moraš da bi tui DMF lahko naredili trajen,če ne pa naj ga prodajo za normalno ceno ne pa nekatere celo za 1000€+.


To pa se strinjam.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Bronco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr okt 13, 2004 6:45 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a Bronco Sr okt 16, 2013 9:15 am

hippo je napisal/-a:
Bronco je napisal/-a:Spoštovani forumaši,
moj ford galaxy 2.0 tdci l 08 je pričel s čudnim obnašanjem. In sicer pri malce močnejšem pospeševanju v 4. prestavi ga pri cca 2000 obratih za trenutek zmanjka, obrati narastejo recimo na 2500, avto pa ne potegne na te obrate. kot da bi nekaj zdrselo ali mu odvzelo moč :? . Te simptome opažam samo v 4 prestavi in tu pa tam še v 5. Servis pravi pridite, pa damo na tester... To imam vsekakor namen tudi storiti, me pa zanima, če se morda komu od vas sanja kaj bi lahko bilo narobe. Sam narahlo sumim qplungo, ki je še prva pri 197kkm, vendar pri speljevanju v nižjih prestavah ne drsi. v naprej hvala in lp.

Lahko da boš s tem vztrajnikom naredil še 100kkm ali pa samo 5kkm.
Problem v menjavi samo sklopke ali pa samo vztrajnika je v garanciji. Ob menjavi dvomasnega vztrajnika je pravilo še menjava sklopke, drugače tovarna ne prizna garancije. V tem je keč.
Enomasni se najbolj obnesejo v italjanih in francozih, medtem ko ko se VAG in enomasni nikakor ne marajo.
Kateri 2.0 tdci motor pa imaš noter (moč motorja)?


Gre za 2.0 tdci - 140 PS

Kot zanimivost, ob vžigu ali ugašanju motorja ni nobenih sprememb v stilu tresenja, zvokov ipd, sem pa opazil, da avto pri umirjeni vožnji v 4. prestavi pri cca 1800-1900 obratih rahlo trese. to se vidi tudi pri rahlem, komaj vidnem, nihanju cajgerja za obrate. Pa še to, tudi sklopka, če normalno pospešujem, v 4. prestavi ne zdrsi. To se zgodi le, če ga fajn pohodim.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a RedBaron Sr okt 16, 2013 2:12 pm

Bronco je napisal/-a:
hippo je napisal/-a:
Bronco je napisal/-a:Spoštovani forumaši,
moj ford galaxy 2.0 tdci l 08 je pričel s čudnim obnašanjem. In sicer pri malce močnejšem pospeševanju v 4. prestavi ga pri cca 2000 obratih za trenutek zmanjka, obrati narastejo recimo na 2500, avto pa ne potegne na te obrate. kot da bi nekaj zdrselo ali mu odvzelo moč :? . Te simptome opažam samo v 4 prestavi in tu pa tam še v 5. Servis pravi pridite, pa damo na tester... To imam vsekakor namen tudi storiti, me pa zanima, če se morda komu od vas sanja kaj bi lahko bilo narobe. Sam narahlo sumim qplungo, ki je še prva pri 197kkm, vendar pri speljevanju v nižjih prestavah ne drsi. v naprej hvala in lp.

Lahko da boš s tem vztrajnikom naredil še 100kkm ali pa samo 5kkm.
Problem v menjavi samo sklopke ali pa samo vztrajnika je v garanciji. Ob menjavi dvomasnega vztrajnika je pravilo še menjava sklopke, drugače tovarna ne prizna garancije. V tem je keč.
Enomasni se najbolj obnesejo v italjanih in francozih, medtem ko ko se VAG in enomasni nikakor ne marajo.
Kateri 2.0 tdci motor pa imaš noter (moč motorja)?


Gre za 2.0 tdci - 140 PS

Kot zanimivost, ob vžigu ali ugašanju motorja ni nobenih sprememb v stilu tresenja, zvokov ipd, sem pa opazil, da avto pri umirjeni vožnji v 4. prestavi pri cca 1800-1900 obratih rahlo trese. to se vidi tudi pri rahlem, komaj vidnem, nihanju cajgerja za obrate. Pa še to, tudi sklopka, če normalno pospešujem, v 4. prestavi ne zdrsi. To se zgodi le, če ga fajn pohodim.


Hmm, meni je na s-maxu (isti motor), vztrajnik tresu v prostem teku in pri ugašanju. Med vožnjo ni blo vibracij, tudi drsenja sklopke ne. Sem pa menjal vztrajnik, sklopko in potisni ležaj.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov