MMGOKA6574 je napisal/-a:Pozdravljeni,
Najprej bi se vsem lepo zahvalil za vaše prispevke;))
Še nekaj podatkov o avtu je letnik 2002 in ima prevoženih sedaj že do danes prevoženih 323465.km in res je,da je vse od 306000.km naprej na vožnji na kratkih relacijah in redko na avtocesti in še manj oziroma bolj redko na turi 100 in več kilometrov.Razmišljal sem že o tem,da bi ga vsaj enkrat na mesec pošteno peljal na avtocesto in gas in malo obrati gor,da se bi tale fap filter trdih delcev ščistil skuril pošteno ven.
Poraba se mi giblje med 5-6-litri/100.kilometrov ponavadi točim gorivo za 40.euro in prevozim enako med 500-650.km.
Peugeot 307 še nima računalnika in porabo si sam izračunam na podlagi litri deljeni z prevoženimi kilometri. Posrečeno je tudi tole,da ne glede koliko je minus zunaj lepo vžge ali celo bolj mrzlo je zunaj bolj z veseljem zjutraj vžge.Sem opazil,da ni pa vredu,če stoji kakšen dan ali dva kdaj vmes potem,ko vžge se mu pozna se trese nekaj minut vožnje potem gre tekoče,da menim,da tile diesel motorji ti bi morali voziti vsak dan verjetno vsaj 100 in več kilometrov na dan potem bi bilo zanje najbolje in bi takšen motor verjetno brez težav dosegel 500000.km in več.
Pohvalno je tudi,da zelo malo olja porabi motor v intervalu 20000.km.
Veliko različnih mnenj sem slišal o tem voziti z klimo ali ne?!Ne vem kaj je tukaj bolje in katerokoli mnenje od vas bo dobrodošlo tudi kakšen nasvet enako.
Zanima me tudi,če je kdo izmed vas,ki morda vozi takšen avto z tem motorjem opazil,da bi vožnja po menjavi filtra goriva pri motorju bila kaj bolj spremenjena in če je se to tudi na porabi kaj poznalo?!Namreč meni se ne zdi,da bi bilo kaj drugače zdaj,ko je filter za gorivo bil pri mehaniku zamenjan ali ga pa morda sploh ni zamenjal ne vem?!
Motor 2002 HDI 90 nima fapa, tako da je ena stvar manj za skrbet. Poraba 5-6 glede na to da imaš mestno vožnjo je ok. jaz mam porabo pri enakem motorju na SW 5.2-5.6 a 95% relacije. Računalnik mislim da imaš, poraba je na 3 meniju a laže za 1l v +. meni kaže 6-6.2 a 986km/54L tankanja je 5,47lporabe. Če imaš avto zunaj ti priporočam da 2x greješ svečke,predn vžgeš. Poraba olja - kaj je to? 4L not 4l ven če ne je treba ugotovit vzrok. jaz sem imel do 2 velikega servisa interval na 30K ampak vse filtre in olje. Zdaj ga delam na 20-25K ravno tako vse. Klima. uporabljaš kot je namenjeno pač poraba je pri 90konjih s klimo malo večja cca 0.5L- 1l., jaz mam porabo v bistvu poleti in pozimi enako. Poleti je klima reegulacija na -7 zunanje temperature (ne na 18° ko dela klima na polno), pozimi pa na eko. V bistvu mam željeno temperaturo celo leto nastavljeno na 24° in po očiščenju šip ročna nastavitev na prednje steklo in noge, ventilator na 1 polje.
Koliko zdrži motori 200 ali 500K je bolj odvisno od časovnega intervala v katerm se prevozi te kilometre. današnji motorji zdržijo pri rednem vzdrževanj več kot 500K KM a ne v 20 letih. V bistvu na časovno enote zamenjaš iste elmente ali prevoziš 1000km ali 20000KM v enem letu moraš menjat olje in filtre, enako velja za ostale servise, če pogledaš na Service box ti priporoča velik servis na 160K(Slo servisi ga priporočajo na 130K) ali 5 let. vsi elementi majo dololčeno trajnost v kateri je zagotovljeno optimalna delovanje, glede na rabo(ure delovanja) ali starost (ko se struktura spremeni).
Glede na letnik in km te (če že ni bilo menjano) čaka: ležaji, sklopka,končniki, silen bloki, ležaji amortizerja,nosilci motorja, velik servis št2 pa še kaka malenkost.
Aja filter goriva. Namen filtra je da filtrira, če je zabasan ni pretoka in za isto hitrost bolj tišiš - posledično večja poraba. Ko delam intervlni servis menjam vse filtre: gorivo, olje, zrak kabina, ne spihujem ampak menjam. Enosotavna računica če je zaradi ne menjave kakega filtra poraba za 2dcl večja je na interval 20000km to 40l goriva oz cca 54€ - noben filter za ta motor ni 54€ oz vsi filtri skupaj niso 54€.