Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: dizel motor

Napisal/-a gasolinedream Sr dec 11, 2013 11:29 am

P.S. 2 - Prešnji akumulator je zdržal,kar celih 7.let vožnje a če je bil original ali ne vem,ker ga je 5.let od tega vozila še prej moja prijateljica in je bil menjan še pri njej tale nov sedaj pa pri meni in me zanima ali bo zdržal 3-4.leta ali morda 5. ali celo kakšno leto ali 2.več?!
Tale prešnji je sicer se lani pozimi vmes enkrat spraznil povsem je mrknil a sem ga doma napolnil in je zdržal še vse do začetka decembra letos a je bil že po testerju precej na koncu moči na sredini rumenega polna blizu rdečemu in zato sem ga tudi letos zamenjal z novim saj fejst mrzlih zimskih dni ne vem,če bi zdržal še posebej takšnih juter,ker avto ni v ogrevani garaži ampak stoji zunaj pod nadstrešnico.


V primeru da je bosch silver bi znal zdržati manj kot prejšnji. TI akumulatorji so bili včasih res sinonim za kvaliteto, zadnje čase pa so res res res loterija, oz. jih veliko gre hitreje kot topla.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: dizel motor

Napisal/-a dobek Sr dec 11, 2013 12:24 pm

okrog boscha se strinjam, mam tud slabe izkusnje


drugace pa, avtorju teme...kateri letnik pa sploh je pizo? ker so fap dobili stari 2.0 motorji komaj nekje konec '03
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
barossa45
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Če apr 16, 2009 3:17 pm

Re: dizel motor

Napisal/-a barossa45 Če dec 12, 2013 4:03 pm

Glede na to, da avto težje vžge, če dalj časa stoji, je možno da nafta "pade"
[img]http://www4.slikomat.com/11/0430/jln-astra.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
kesneberg
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Pe mar 02, 2012 9:41 pm
Kraj: Do Grosuplja

Re: dizel motor

Napisal/-a kesneberg Če dec 12, 2013 10:53 pm

MMGOKA6574 je napisal/-a:Pozdravljeni,

Najprej bi se vsem lepo zahvalil za vaše prispevke;))
Še nekaj podatkov o avtu je letnik 2002 in ima prevoženih sedaj že do danes prevoženih 323465.km in res je,da je vse od 306000.km naprej na vožnji na kratkih relacijah in redko na avtocesti in še manj oziroma bolj redko na turi 100 in več kilometrov.Razmišljal sem že o tem,da bi ga vsaj enkrat na mesec pošteno peljal na avtocesto in gas in malo obrati gor,da se bi tale fap filter trdih delcev ščistil skuril pošteno ven.
Poraba se mi giblje med 5-6-litri/100.kilometrov ponavadi točim gorivo za 40.euro in prevozim enako med 500-650.km.
Peugeot 307 še nima računalnika in porabo si sam izračunam na podlagi litri deljeni z prevoženimi kilometri. Posrečeno je tudi tole,da ne glede koliko je minus zunaj lepo vžge ali celo bolj mrzlo je zunaj bolj z veseljem zjutraj vžge.Sem opazil,da ni pa vredu,če stoji kakšen dan ali dva kdaj vmes potem,ko vžge se mu pozna se trese nekaj minut vožnje potem gre tekoče,da menim,da tile diesel motorji ti bi morali voziti vsak dan verjetno vsaj 100 in več kilometrov na dan potem bi bilo zanje najbolje in bi takšen motor verjetno brez težav dosegel 500000.km in več.
Pohvalno je tudi,da zelo malo olja porabi motor v intervalu 20000.km.
Veliko različnih mnenj sem slišal o tem voziti z klimo ali ne?!Ne vem kaj je tukaj bolje in katerokoli mnenje od vas bo dobrodošlo tudi kakšen nasvet enako.
Zanima me tudi,če je kdo izmed vas,ki morda vozi takšen avto z tem motorjem opazil,da bi vožnja po menjavi filtra goriva pri motorju bila kaj bolj spremenjena in če je se to tudi na porabi kaj poznalo?!Namreč meni se ne zdi,da bi bilo kaj drugače zdaj,ko je filter za gorivo bil pri mehaniku zamenjan ali ga pa morda sploh ni zamenjal ne vem?!


Motor 2002 HDI 90 nima fapa, tako da je ena stvar manj za skrbet. Poraba 5-6 glede na to da imaš mestno vožnjo je ok. jaz mam porabo pri enakem motorju na SW 5.2-5.6 a 95% relacije. Računalnik mislim da imaš, poraba je na 3 meniju a laže za 1l v +. meni kaže 6-6.2 a 986km/54L tankanja je 5,47lporabe. Če imaš avto zunaj ti priporočam da 2x greješ svečke,predn vžgeš. Poraba olja - kaj je to? 4L not 4l ven če ne je treba ugotovit vzrok. jaz sem imel do 2 velikega servisa interval na 30K ampak vse filtre in olje. Zdaj ga delam na 20-25K ravno tako vse. Klima. uporabljaš kot je namenjeno pač poraba je pri 90konjih s klimo malo večja cca 0.5L- 1l., jaz mam porabo v bistvu poleti in pozimi enako. Poleti je klima reegulacija na -7 zunanje temperature (ne na 18° ko dela klima na polno), pozimi pa na eko. V bistvu mam željeno temperaturo celo leto nastavljeno na 24° in po očiščenju šip ročna nastavitev na prednje steklo in noge, ventilator na 1 polje.
Koliko zdrži motori 200 ali 500K je bolj odvisno od časovnega intervala v katerm se prevozi te kilometre. današnji motorji zdržijo pri rednem vzdrževanj več kot 500K KM a ne v 20 letih. V bistvu na časovno enote zamenjaš iste elmente ali prevoziš 1000km ali 20000KM v enem letu moraš menjat olje in filtre, enako velja za ostale servise, če pogledaš na Service box ti priporoča velik servis na 160K(Slo servisi ga priporočajo na 130K) ali 5 let. vsi elementi majo dololčeno trajnost v kateri je zagotovljeno optimalna delovanje, glede na rabo(ure delovanja) ali starost (ko se struktura spremeni).
Glede na letnik in km te (če že ni bilo menjano) čaka: ležaji, sklopka,končniki, silen bloki, ležaji amortizerja,nosilci motorja, velik servis št2 pa še kaka malenkost.
Aja filter goriva. Namen filtra je da filtrira, če je zabasan ni pretoka in za isto hitrost bolj tišiš - posledično večja poraba. Ko delam intervlni servis menjam vse filtre: gorivo, olje, zrak kabina, ne spihujem ampak menjam. Enosotavna računica če je zaradi ne menjave kakega filtra poraba za 2dcl večja je na interval 20000km to 40l goriva oz cca 54€ - noben filter za ta motor ni 54€ oz vsi filtri skupaj niso 54€.
 
MMGOKA6574
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe dec 06, 2013 8:01 am

Re: dizel motor

Napisal/-a MMGOKA6574 To dec 17, 2013 9:27 am

Hvala Lepa za vaše odgovore in mnenja.

Glede klimatske naprave - Energetik se popolnoma strinjam s teboj in jo tudi uporabljam,ko je potreba vendar sem želel nasvet o tem ali jo je potrebno imeti med vožnjo vedno prižgano,če je res nujno ali ne zaradi same naprave in njenega delovanja to me zanima?!

Hvala tudi za mnenje glede filtra goriva - povem lahko le,da motor vleče vredu in OK in se zavrti na avtocesti tudi do 190.km/h.Zanima me še tudi nekaj ali je vpliv filtra za gorivo tudi pri vžiganju motorja - ali so tukaj bolj pomembne gorilne svečke in kvaliteta goriva diesel,ki pa ni povsod enake kvalitete žal!
 
MMGOKA6574
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe dec 06, 2013 8:01 am

Re: dizel motor

Napisal/-a MMGOKA6574 To dec 17, 2013 10:05 am

Kesenberg - HVALA LEPA,da zmeraj tako izčrpno napišeš o vsem in vsak tak nasvet in mnenje je vedno dobrodošlo enako vsaka dodatna informacija.
Tale moj Peugeot še nima računalnika in tudi klima je ročna ne avtomatska in avto je ne ravno precej opremljen čeprav je bil testno vozilo Peugeot salona v Avstriji kjer je bil kupljen a me tole sploh ne moti,da določenih stvari v opremi nima.
Glede olja sem tole opazil,da je po šibki vidno,da ga je na 3/4 in ne do vrha zareze na šibki.
Od stvari,ki so bile na avtu narejene vsaj na motorju je razen tesnila glave motorja pri 308000.km in menjave altenatorja pri 260000.km ni bilo menjano še ničesar drugega tudi sklopka še ne.
Vem in verjamem,da me seveda še čakajo vse te stvari še za zamenjati.Edina stvar,ki se bo morala zamenjati v naslednjih mesecih so zavorni cilindri na zadnjih kolesih - ima disk zavore in ti že malo pikajo cvilijo po domače saj so že poleti malo pikali ploščice na kolut po menjavi bovdenov ročne zavore levo in desno kolo zadaj so vseeno že pri koncu.Za amortizerje in puše na njih pa zaenkrat enako kolesne ležaje nič še potrebe po zamenjavi vsaj tako je mehanik povedal,ko je avto bil pred 3.tednimi na pregledu podvozja in motorja.
Olje ob naslednjem servisu dobi verjetno Total 5-30W.
Zadnja poraba po mestni vožnji je bila 5,91.litra ali 247.km za 14,6.litrov diesel-a saj običajno tankam po 20.euro in ne redko po 40.euro ali povsem polno to pa sploh zelo redko.
Akumulator ta je nov sedaj Boschov in upam,da bo držal vsaj kakšnih 4-5.let.
Tudi sam prakticiram odkar vozim tega Peugeota in enako sem tudi pri prešnjih dveh avtih,da pri servisu zamenjam vse filtre(oljnega,zračnega,kabinskega in filtra za gorivo)
Za gorilne svečke to edino ne vem ali jih bo potrebno tudi kmalu zamenjati ali ne - vsaj po besedah mehanika ni bilo nič rečeno v tej smeri - navodila za uporabo imam pa v nemščini,ki jo ne obvladam ravno dobro.
 
MMGOKA6574
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe dec 06, 2013 8:01 am

Re: dizel motor

Napisal/-a MMGOKA6574 To dec 17, 2013 10:19 am

P.S.Akumulator je res Bosch Silver in upam,da bo zdržal vsaj dobrih 4-5.let,če ne več saj tudi ni bil ravno poceni 95.euro in še oni zaprt sistem je,da ni potrebno odpirati na vrhu onih zamaškov in gledati,če imajo celice dovolj vode.
Zdaj je na vrsti prva zima in če bodo šle še 3-4. zime bo OK.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: dizel motor

Napisal/-a Energetik81 To dec 17, 2013 10:55 am

MMGOKA6574 je napisal/-a:Hvala Lepa za vaše odgovore in mnenja.

Glede klimatske naprave - Energetik se popolnoma strinjam s teboj in jo tudi uporabljam,ko je potreba vendar sem želel nasvet o tem ali jo je potrebno imeti med vožnjo vedno prižgano,če je res nujno ali ne zaradi same naprave in njenega delovanja to me zanima?!
Potrebno jo je vklopit vsake toliko, da olje namaže tesnila. Recimo 1x/teden za 15min bi moralo zadostovati.

MMGOKA6574 je napisal/-a:Hvala tudi za mnenje glede filtra goriva - povem lahko le,da motor vleče vredu in OK in se zavrti na avtocesti tudi do 190.km/h.Zanima me še tudi nekaj ali je vpliv filtra za gorivo tudi pri vžiganju motorja - ali so tukaj bolj pomembne gorilne svečke in kvaliteta goriva diesel,ki pa ni povsod enake kvalitete žal!
Filter bi lahko vplival, če se je v njem nabrala voda. Sicer so pa pri vžiganju najbolj pomembne svečke in kompresija. Če imaš slabo kompresijo, ti bo težje vžgal.
To, da se kvaliteta goriva razlikuje, so bolj kot ne govorice.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
MMGOKA6574
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe dec 06, 2013 8:01 am

Re: dizel motor

Napisal/-a MMGOKA6574 Če dec 19, 2013 2:51 am

Energetik81 - Hvala Lepa za nasvet glede uporabe klimatske naprave.
Avto vžiga dobro zaenkrat in kompresijo ima tudi vredu tudi nov akumulator in filter goriva in svečke menim,da so še enako vredu.
Za goriva glede na bencinske servise je pa res tako,da se pozna pogosto,da z točenjem goriva recimo na OMV-ju sem naredil več,kar nekaj več kilometrov,kot recimo z točenim gorivom na MOL-u ali Petrolu.
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: dizel motor

Napisal/-a thunderbolt Če dec 19, 2013 10:48 am

Na kaksen nacin to meris porabo? Ce si prav predstavljam na podlagi napisanega, potem meritev ni najbolj natancna.
 
MMGOKA6574
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe dec 06, 2013 8:01 am

Re: dizel motor

Napisal/-a MMGOKA6574 Če jan 02, 2014 11:38 pm

thunderbolt je napisal/-a:Na kaksen nacin to meris porabo? Ce si prav predstavljam na podlagi napisanega, potem meritev ni najbolj natancna.


Porabo merim namreč po čisto preprostem izračunu litre delim z številom prevoženih kilometrov in množim z 100.
Natančnost verjamem,da ni čisto 100% a vsaj nekakšen približek pa vseeno je saj avto še nima računalnika,ki bi sam to kazal in izračunaval.
Prevozim pa z 20.euri goriva diesel(mestne vožnje večinoma) med 240-270.km.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: joztom in 3 gostov