Blinder je napisal/-a:ql če je sam 12€. Za fiata(pregovorno skoraj zastonj rezervni deli) 1.9 jtd je 80€.
TrijoAdijo je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:ql če je sam 12€. Za fiata(pregovorno skoraj zastonj rezervni deli) 1.9 jtd je 80€.
Sej za 16 let staro bravo bencinarja tut ni pocen. Cca. 60€
Blinder je napisal/-a:Za fiata(pregovorno skoraj zastonj rezervni deli) 1.9 jtd je 80€.
hippo je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:ql če je sam 12€. Za fiata(pregovorno skoraj zastonj rezervni deli) 1.9 jtd je 80€.
Sej za 16 let staro bravo bencinarja tut ni pocen. Cca. 60€
Sta dve varianti, 44€ ali 50€Blinder je napisal/-a:Za fiata(pregovorno skoraj zastonj rezervni deli) 1.9 jtd je 80€.
Za JTD-ja je termostat 55€
čare je napisal/-a:Ja sam za Fiate je zraven še pol glave skoraj.
TrijoAdijo je napisal/-a:To maš polne cene?
hippo je napisal/-a:čare je napisal/-a:Ja sam za Fiate je zraven še pol glave skoraj.
Za JTD-ja je takle: http://art.rexbo.net/valeo/jpg/500/820562.jpgTrijoAdijo je napisal/-a:To maš polne cene?
Končne cene.
kseb je napisal/-a:Fan,
hvala za odgovor.
Nisem mehanik, mogoče sprašujem neumnosti...
Torej če prav razumem: s testerjem se vidi pri kakšni temperaturi deluje motor, ne pa ali je to napaka termostata ali česa drugega.
Sklepam tudi, da so mi ceno malo zasolili.
Lep pozdrav
TrijoAdijo je napisal/-a:123belt123 je napisal/-a:Ja zdravo ponovno.
Ucer zvečer sem se peljal iz žužemberka proti litiji in niti enkrat ni šel števec čez 85 stopinj. Vedno okrog 70-85. Tudi v klancu za na bogensperk ni šel čez 85 pa sm ga mal steral do 4000 obratov. Po klancu navzdol pa je padlo do okrog 68 stopinj. Zunaj je nla pa temperatura okro 4-7 stopinj.
Kaj pol je zagotovo termostat zanič al je to klasika na starejsih avtih. Aja pa gretje je bilp skor vedno izklopljeno. Hvala vsem za odgovore in lep pozdrab.
Še enkrat: Termostat te yebe. Mam avto s takim motorjem pred bajto parkiran in se motor pri -10 stopinjah sicer malce počasneje ogreje,ampak ko se cager enkrat postavi na sredino, je vedno tam, pa ne glede na način vožnje.
maniaxxx je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:123belt123 je napisal/-a:Ja zdravo ponovno.
Ucer zvečer sem se peljal iz žužemberka proti litiji in niti enkrat ni šel števec čez 85 stopinj. Vedno okrog 70-85. Tudi v klancu za na bogensperk ni šel čez 85 pa sm ga mal steral do 4000 obratov. Po klancu navzdol pa je padlo do okrog 68 stopinj. Zunaj je nla pa temperatura okro 4-7 stopinj.
Kaj pol je zagotovo termostat zanič al je to klasika na starejsih avtih. Aja pa gretje je bilp skor vedno izklopljeno. Hvala vsem za odgovore in lep pozdrab.
Še enkrat: Termostat te yebe. Mam avto s takim motorjem pred bajto parkiran in se motor pri -10 stopinjah sicer malce počasneje ogreje,ampak ko se cager enkrat postavi na sredino, je vedno tam, pa ne glede na način vožnje.
Moj ex focus je tudi imel navado da se ohlaja po hribo navzdol, ali segreva poleti pri divjanju na AC, pa je termostat baje delal BP.
Zdajšni 1.3CDTI pa se dvigne malo nad 80 stopinj in ne gre nikamor gor? Je kaj narobe?
TrijoAdijo je napisal/-a:Pri fordu se meri dejanska temperatura glave (kovine) in ne dejanska temperatura hladilnega sredstva (tko kot pri 1.9 tdi, sdi,...).
Po forumu brska: Google Adsense [Bot], primo7777 in 14 gostov