Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Obnova samega alternatorja je cca 80 do 100€ - garncija
Vozilo, ki se ne izplača popravljati se odtuji ali da na razgradnjo!
Sedaj pa če logično pomislimo, nameče se stare dele, ki lahko odpovejo v kratkem, in spet se flika.................ponovno stroški. Torej kaj je ceneje??
Lep pozdrav
Tinerine je napisal/-a:kje ti ga obnovijo za 100 €?
cobra11mt je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Obnova samega alternatorja je cca 80 do 100€ - garncija
Vozilo, ki se ne izplača popravljati se odtuji ali da na razgradnjo!
Sedaj pa če logično pomislimo, nameče se stare dele, ki lahko odpovejo v kratkem, in spet se flika.................ponovno stroški. Torej kaj je ceneje??
Lep pozdrav
x2
TrijoAdijo je napisal/-a:cobra11mt je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Obnova samega alternatorja je cca 80 do 100€ - garncija
Vozilo, ki se ne izplača popravljati se odtuji ali da na razgradnjo!
Sedaj pa če logično pomislimo, nameče se stare dele, ki lahko odpovejo v kratkem, in spet se flika.................ponovno stroški. Torej kaj je ceneje??
Lep pozdrav
x2
x3
Na A4 so šli ležaji v alternatorju. Posledično je rotor fasal. Menjava rotorja, reglerja in ležaja vključno z demontažo/montažo in vsem delom je koštala 106€. Na nekih fordovih jajcih: Menjava reglerja + rihtanje rotorja + menjava ležajev, s tem, da sem avtoelektričarju prinesel alternator, je koštala 65€...
Pri takih stvareh ni kaj za cvilit in študirat. Fukneš dol, pa daš zrihtat. Par ur si brez avta, pa je to to.
lisko je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:cobra11mt je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Obnova samega alternatorja je cca 80 do 100€ - garncija
Vozilo, ki se ne izplača popravljati se odtuji ali da na razgradnjo!
Sedaj pa če logično pomislimo, nameče se stare dele, ki lahko odpovejo v kratkem, in spet se flika.................ponovno stroški. Torej kaj je ceneje??
Lep pozdrav
x2
x3
Na A4 so šli ležaji v alternatorju. Posledično je rotor fasal. Menjava rotorja, reglerja in ležaja vključno z demontažo/montažo in vsem delom je koštala 106€. Na nekih fordovih jajcih: Menjava reglerja + rihtanje rotorja + menjava ležajev, s tem, da sem avtoelektričarju prinesel alternator, je koštala 65€...
Pri takih stvareh ni kaj za cvilit in študirat. Fukneš dol, pa daš zrihtat. Par ur si brez avta, pa je to to.
Dajte mi reč kje?najcenejši regler s ščetkami sem najdel v eni trgovini za 62 eur....električar je rekel 75....ne verjamem da bi potokar imel tok ceneje....in ne verjamem da bi kogovšek nardil tok ceneje....
clio 1.9 D
Pojavla se namreč anomalija....regler s krtačkami je nov, kolektor je dober , ležaji so tiho brez zračnosti...
ko ga vžgem vgasne lučka za alternator lepo normalno....ampak alternator ne polni...V meter kaže 12.1V. Čez slabo minuto poskoči napetost na 13.6V ( občutno blinknejo luči...ventilator spremeni hitrost...) in potem brez problema polni magar 24 ur skupi....
Kaka ideja?
Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov