
cordo je napisal/-a:Moj Passat 2008, 1.9TDi je bil vedno servisiran pri uradnem servisu z njihovim materialom, kateri mi je tudi prodal avto. Pri 150000km naredim veliki servis (jermen+neumnosti).
Po 400 prevoženih km/7 dni odtrga ojnico, motor itak totalka!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Pokličem VW suport, nepremičnino naložijo in odpeljejo na servis. Ugotovijo ojnica, glava, bati, vztrajnik, blok, turbina....
Škode cca 7500€. Velik del popravijo na kulanco. Zakaj kulanca: vedno servisiral pri njih z njihovim materialom (tudi olje), ni bil čipan, redna stranka že juhuhu let (cela žlahta)... (avto družinsko vožen, nisem nek najtrajder)
So mi tudi zagotovili da bi že moje olje odneslo njihovo podporo&kulanco, kaj šele kak čip ali vmesni garažni servis. Zraven so dali še nadomestno gajbico za čas popravila. (Bravo Marko!!!)
Tako da nisem več prepričan , če se splača par € privarčevat pri garažnih mojstrih&materialu.
Sem dobil tudi solidnoponudbo za novo gajbico pri istem prodajalcu čez mostiček.
Tako imam za par 100€ nov motor v 5 let stari škatli.
Moti me to, da se to SPLOH NEBI smelo zgoditi, trpi zaupanje v model/znamko/grupo!!
Kako v takšnih/podobnih primerih reagirajo druge znamke (Nemci/Francozi/Japonci) do svojih rednih strank?
abbe je napisal/-a:jordan je napisal/-a:Zanimivo, tudi jaz imam isti letnik in motor 1.9 tdi 105ps. Pri meni je predpisan velik servis na 5 let ali 120.000 km.
od letnika 2007 je predpisan interval menjave zobatega jermena 150.000 km.
cordo je napisal/-a:@ Abbe:veliki servis je predpisan pri 150000km.
cordo je napisal/-a:Še ena prigoda z renomiranega pooblaščenega servisa:
Passata pripeljem na redni servis. Dogovor je longlife servis, cena tudi že dogovorjena. Naslednji dan plačam, hočem že prevzeti avto in pogledam račun, vidim računano navadno olje, ne LL olje. Omenim serviserju, ta pobrska po PCju in se prične opravičevat. Se dogovorimo da pridem še enkrat čez 4 dni popravljat njihovo napačo. res pridem, mojster pokliče svojega mehanika iz delavnice im mu reče naj zamenja olje in ga prestreže v lepo posodo, ker je novo, potem pa naj še restira/preprogramira računalnik.
Po tej logiki je en revež dobil 4 dni rabljeno olje in ga plačal za novo LOL!!!!
ejsim je napisal/-a:cordo je napisal/-a:Še ena prigoda z renomiranega pooblaščenega servisa:
Passata pripeljem na redni servis. Dogovor je longlife servis, cena tudi že dogovorjena. Naslednji dan plačam, hočem že prevzeti avto in pogledam račun, vidim računano navadno olje, ne LL olje. Omenim serviserju, ta pobrska po PCju in se prične opravičevat. Se dogovorimo da pridem še enkrat čez 4 dni popravljat njihovo napačo. res pridem, mojster pokliče svojega mehanika iz delavnice im mu reče naj zamenja olje in ga prestreže v lepo posodo, ker je novo, potem pa naj še restira/preprogramira računalnik.
Po tej logiki je en revež dobil 4 dni rabljeno olje in ga plačal za novo LOL!!!!
Verjamem, da marsikateri servis dela take stvari.. Pa da dobiš po 4-ih dneh je še dobro.. Pa dobro, sej roko na srce je razlika minimalna, ker po 4-ih dneh neke hude obrabe olja ni (sploh če je motor v katerem je bilo olje v dobrem stanju in olje ni bilo preveč preobremenjeno v teh dneh - ČE). Se pa gre za princip, ker ti prodaja novo olje. Tudi testni avtomobili (pa čeprav po 1.000, 2.000 km npr ni neke obrabe) so praviloma cenejši.
čare je napisal/-a:Tudi jaz ne.
Novinec1968 je napisal/-a:Zanimivo, da se poleg dCi motorjev pojavljajo okvare avtomobilskih motorjev, ki jih povzroči ojnica tudi pri TDI motorjih.
Ali lahko glede na napisano v tem članku http://www.unior.si/cgi-bin/cms.cgi?doc=27596 sklepamo da gre za istega proizvajalca ojnic, ki pravi da izdeluje ojnice tudi za VW in za Renault?
Upam da ne drži in da niso krivi "domači" izdelki.
lisko je napisal/-a:Novinec1968 je napisal/-a:Zanimivo, da se poleg dCi motorjev pojavljajo okvare avtomobilskih motorjev, ki jih povzroči ojnica tudi pri TDI motorjih.
Ali lahko glede na napisano v tem članku http://www.unior.si/cgi-bin/cms.cgi?doc=27596 sklepamo da gre za istega proizvajalca ojnic, ki pravi da izdeluje ojnice tudi za VW in za Renault?
Upam da ne drži in da niso krivi "domači" izdelki.
Bolj kot to mislim da so krivi longlife servisi....Zakaj je reno šel nazaj na normalne servise in čudežno motorji več nimajo problemov? za primerjavo...Clio 200 tisoč prevoženih...delani servisi na 30 tisoč in pa jeep delani na 10 tisoč in pri 350 tisoč ni mel niti približno tok uničenih ležajev kot clio pri 200... pa 1.9 64KS proti 2.5 115KS.
Enostavn zagrabi ležaj in odlomi ojnico....ni tule ojnica nič kriva.
cordo je napisal/-a:
Po tej logiki je en revež dobil 4 dni rabljeno olje in ga plačal za novo LOL!!!!
Blasphemer je napisal/-a:Če kdo res hoče dobro vzdrževat olje nej vedno tanka "Long Life" olje in ga menja na 15k km. Nikdar mi ni blo jasno zakaj folk rajši pršpara teh 10e pr takih stvareh, potem pa zavije v prvo gostilo in pusti ta dnar za rundo. Isto velja recimo za gume... Pol ko je treba turbino obnovit, menjat ojnične ležaje je pa firma kriva. Svda je firma kriva, to je njihov namen da čim prej crkne da menjaš avto.
Zakaj je reno šel nazaj na normalne servise in čudežno motorji več nimajo problemov?
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 12 gostov