Kje je tu kakšna tolažba, če veš, da se praktično pri vseh znamkah pojavlja vse več napak, ki so na račun vse večjega števila vse bolj zapletenih delov pogosto tudi precej dražje, kot v preteklosti? Dejstvo je tudi to, da se določenim sestavnim delom plansko skrajšuje življenjska doba oz. znajo že zaradi same teže bit manj kvalitetni kot včasih.
Pa ne me je..., da daš Opel za primer kvalitete! Resno?? Od 1999, ko smo imeli pri hiši kalvarijo z Oplom vsako toliko slišim/preberem kakšno podobno zgodbo o nerešljivih problemih na novih Oplovih avtih, ki se ponavadi rešujejo po preteku garancije z več tisoč € oz. prodajo. Še človek, ki je tukaj napisal, da ne pada kvaliteta samo pri VW-ju, ima, če se prav spomnim, hude težave z ASTRO! Pa kaj maš ti selektivni spomin al si moten al koji k.? Ne more normalen človek toliko imet za povedat čez kvaliteto VW-ja, hkrati pa zagovarjat znamko, o kateri je že samo na tem forumu bilo napisano marsikaj "lepega" za različne modele in motorje.
Drugi pa isto, a res verjamete, da so vam ljube znamke kaj bolj zanesljive, zato ker vi osebno nimate težav? Saj z Golfi tudi večina nima težav, pa jih itak prekinete še preden do konca napišejo pozitivno mnenje. A so mogoče Fordi s hudimi okvarami dizelskih motorjev ali pa vsaj puščanjem vseh cevk, kar jih premorejo zanesljivi? Zaribane Mazde, Mercedesi? Rjaveči BMW-ji za 100k €? Francozi mogoče s svojimi light shovi, še z atmosferci redno na vleki? Kie z odpovedujočimi volani, utripajočimi LED-icami, napihnjenimi armaturami ipd.? Alfe?
Zdaj al ste res tako naivni al mate pa res hude fetiše na "danonočno" ubadanje s VW-jem! Mislim kakšne "statistike okvar" se tukaj delajo, za bruhat. Jaz pač nimam selektivnega spomina in si zapomnim, kaj mi je kdo povedal (iz prve roke, ne prek treh sosedov in pol žlahte) oz. kaj sem sam doživel in mi ne pride na kraj pameti, da bi določeno znamko pljuval/koval v zvezde na podlagi nekaj primerov, ker VSI imajo težave in je treba prekleto dobro premislit, kateri model, katere znamke, s katerim motorjem se splača kupit, pa tudi če greš najbolj "na ziher", lahko naletiš na zelo slab primerek. Tukaj se pa pojavita dva zadovoljna z novo 308-ko in to že pomeni, da je bolj kvaliteten od Golfa, ma ne me je..., mam novega Pežoja na dvorišču, pa hladen ropoče kot Transporterji iz zgodnjih 90-ih, opozorilne lučke se prižigajo na random, zunanje plastike "spreminjajo barvo" oz. se "luščijo", armatura je pa itak nastreljana skupaj tako, da bi najraje poklical keramičarja, da zafugira vse skupaj.
In še stotič odgovor na
"Zakaj bi dal za Golfa več?": Vsak, ki je imel v osnovni šoli matematiko pozitivno, lahko v 15 minutah dobi potrebne podatke in izračuna, da dejansko
NE DAŠ VEČ kot za večino konkurence, če seveda ne upoštevaš samo nakupne cene, ampak vse stroške in izgubo vrednosti. Recimo kak "racionalnež", ki je izbiral med dizelsko Astro in Golfom 6 in je kupil Astro, ker je bila precej cenejša, pa jo je zdaj prodal, je lahko precej več izgubil od nekoga, ki je vzel Golfa. Za podobne zmogljivosti je potreboval močnejši motor (višji stroški zavarovanja), porabo je imel višjo, gume občutno dražje, ob prodaji je dobil precej manj denarja... Dejansko je razlika v višji nakupni ceni Golfa včasih v celoti povrnjena ob prodaji, če ga primerjamo s konkurenco, v določenih primerih zna bit pa celo občutno cenejši od konkurence na dolgi rok, sploh če se dela veliko kilometrov.
BTW, moderatorji so na dopustu?
