Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a INFINITI Če apr 05, 2012 2:34 pm

Včasih smo imeli redno dopolnjeno temo o kvaliteti servisov; lastne izkušnje - tam bi morali to še naprej razglabljati.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a freddie Če apr 05, 2012 2:51 pm

SuperVeloce je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
Tisti, ki trdi, da je VW največja j***a daleč naokoli, ni nič boljši od tistega, ki bo zagovarjal Nemce in kritiziral Francoze. Stvar niti približno ni dosegla Renaultovih in Mazdinih težav z 2.2 dizli, ki so jih imeli en cajt, pa se še vseeno ne vsajate, ker ima največ Slovencev prav Renaulte


Da težave TSIjev niso dosegle podobnih razsežnosti, kot pri faliranih motorjih drugih znamk je izjava tako "čez palec". Zaskrbljujoča poročila iz mednarodnih forumov, youtube posnetki, strokovni članki (tudi nemških) revij, ki opisujejo težave, bi nam dali misliti, da so težave kvečjemu vsaj tako velike, kot pri recimo mazdinih dizlih ali pa prvih renaultovih dci-jih. In ko je nekaj narobe je prav, da jih - svinje kapitalistične - izpostavimo in povemo, da z nami potrošniki tako ne gre ravnati. Ne pa da se skrivamo za znanimi floskulamu tipa "pa saj ima vsak motor težave tu in tam". Kaj potem? Obstajajo indikacije, da jih ima tale več od povprečja in prav je, da se problem izpostavi. Tudi japonci so bili deležni moje kritike ko so zafurali nekatere prve common-rail dizle (Toyotini poljski D4Dji, Mazdini faliranci ipd.) In da - pri problematičnih primerih je TREBA govoriti "kar nasplošno". Tudi. če se pokvari 20 od 100 motorjev, je to znak za preplah. Tistih 80 izpravnih primerkov, nas v tej temu ne zanima, ker bi radi izpostavili težave, ki se pojavljajo statistično dovolj prepogosto, da o tem pišejo tehnične članke v revijah. V konceptualno zdravem motorju bo težav za manj kot 1%, pa še tiste bodo po navadi stvar specifične industrijske napake ali pa nepravilnega vzdrževanja.

Renault se je zbrihtal komaj, ko so nanj začeli kazati s prsti po polomijah z 1.9dci/2.2dci, celo do take mere, da so se vodilni ob predstavitvi nove Lagune javno opravičili razočaranim kupcem prejšnjega modela. MB se je začel zavedati katastrofalnih težav s kakovostjo komaj, ko so ga začeli zapuščati zvesti kupci, ki so prej generacije nazaj do druge svetovne vojne prisegali na njihove neuničljive limuzine. Na enak način je treba pokazati s prstom na VW v tem primeru, drugače se nikoli ne bo spremenilo nič. Ne vem čemu je potrebno hrabro branjenje mega-korporacij, katerim ni niti najmanj mar za vas. Taka zvestoba je ne samo iracionalna, ampak tudi nevarna za nas normalne potrošnike, ki si želimo samo to da bi izdelek funkcioniral "as advertised".

Če pa ste zaposleni znotraj VW-jevega AG-ja oz. ste njegov delničar, pa je seveda zvestoba bolj razumljiva. Potem pač branite delovno mesto/investicijo. Za vas druge, ki pa si kruha ne služite tam zgoraj v volčjegradu na spodnjem saškem, pa lahko rečem samo.... ne razumem vas...
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Gosic Če apr 05, 2012 3:11 pm

SuperVeloce je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Fantje, ne posploševat. TSI-ji so odlični. Celih 5 nima nobenih težav....Celih 5 od 500 :PP In to je čisto OK, saj gre za VW...Če bi imela Kia take probleme, bi jo že zažgali na grmadi (tako, kot so čarovnice včasih) :)))

p.s.: In še vedno čakam na odgovor na moje prejšnje vprašanje :mrgreen:


Kia je že imela hude probleme, tudi priznati niso hoteli napak. Sicer pa, kot je bilo omenjeno, pri nas so servisi velik problem nasploh, skoraj vseeno katera znamka vozil. Včasih me ima, da bi Kio in Hyundaia vozil v Avstrijo na servis, ker tukajšnji servisi na štajerskem so za znoret, še mikrojermena ne znajo pravilno zamenjati. Tudi Octavio smo peljali v Avstrijo na popravilo karoserije, saj nam tukaj niso hoteli priznati rjavenja na nobenem servisu (kao odgovor iz tovarne lol, čeprav garancija še velja). Mislim, da to pove vse.

Glede tiste izjave o volanskem mehanizmu, tudi moj Accent je imel s tem eno tezavo. Servo volan v desno smer sploh ni deloval, v levo pa je bil precej močnejši kot serijsko. Bilo je zelo nevarno na avtocesti, moral sem se dolgo kregati, da so zamenjali pol avta z volanskim drogom vred (po drogu poteka napeljava, katera tudi ni bila čisto ok). Pa še vseeno upam trditi, da je avto napram konkurenci vzdržljiv, saj drugih problemov ni bilo, hvala bogu. Tudi sedaj, ko ni v garanciji, motor teče kot nov, problemov ni.
Po drugi strani pa te 7 letna garancija pri Kii obvezuje k dragim servisom pri njih, zamenjanih delov pa nikoli nočejo pokazati. Raje sam kupim originale in se zapeljem nekomu da mi menja filtre in olje.

Tisti, ki trdi, da je VW največja j***a daleč naokoli, ni nič boljši od tistega, ki bo zagovarjal Nemce in kritiziral Francoze. Stvar niti približno ni dosegla Renaultovih in Mazdinih težav z 2.2 dizli, ki so jih imeli en cajt, pa se še vseeno ne vsajate, ker ima največ Slovencev prav Renaulte

edit: kakšna napakica tu in tam...



Kake probleme pa so imeli, in jih niso hoteli priznati?
Na štajerskem je dober servis Potočnik.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a INFINITI Če apr 05, 2012 3:16 pm

To ti izhaja iz tega da bi vsak slovenski kupec rad, da se mu ploska ker ju kupil po njegovem mnenju najboljši produkt za svoj denar.
To pa zopet izhaja iz tega da ne želi slišati od kolegov, da so slišali za kakšne težave in da on tudi vozi j***a ki so znana, da se kvarijo.

Mene osebno živcira in jezi če kaj ni kot je treba in o temu raje kaj napišem drugim v opozorilu, da se ne nasankajo kot jaz. To pa zato ker tudi sam menim da si znamke, oz ljudje ki jih predstavljajo in delajo za te znamke ne zaslužijo strank po nekorektnem odnosu.
Saj se lahko kaj pokvari, ampak lej - priznaj da ni OK in mi zrihtaj da bo OK - pa ostanem stranka, drugače pa ADIJO! In to se bo treba naučiti v tej deželici.
Se spomnim ko je pofesor marketing enkrat rekel, da ima Slovenija procentualno najmanj vrnjenih produktov in reklamacij, ko nekaj ne štima - se je treba malo zamisliti očitno
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a MBtouran Če apr 05, 2012 3:26 pm

Nisem zagovornik nobene znamke, ker nimam nic vec nic manj ce kdo kupi vw ali pa hyundai. Splosno posplosevanje me pa moti. Kolikor sem zasledil vw pokrije 100% stroskov nove verige ipd., nemski servisi pa priznajo 70% stroskov. Torej je problem pri servisih.
Osebno sem zelo zadovoljen z Porsche Maribor, Šentiljska cesta.

Osebno bi vedno znova kupil tsi motor, zaradi super voznje, razen ce bi delal veliko km, potem bi vzel dizla
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a sašo5 Če apr 05, 2012 3:30 pm

INFINITI je napisal/-a:Saj se lahko kaj pokvari, ampak lej - priznaj da ni OK in mi zrihtaj da bo OK - pa ostanem stranka


saj v temu Porsche Slo dejansko prednjači (skoraj dvajsetletne izkušnje 4 vozila + 2 službena) le pristop je treba imet pravi...........

Dejansko je pa je od servisa do servisa odvisno in od vodje le tega...

PS. sedaj pa napišem, kaj je rekel kolega(tudi TRIO-Adijo ve o katerem govorim) dela na servisu (AC RANN Brežice) prodaja in servisiranje OPEL-KIA
Torej Opel ne dela nobenih problemov, KIA se je pa spomnila, da vsaki zamenjani del pod garncijo morajo poslat nazaj, kjer ga tričlanska ekipa izvedencev pregleda in ugotovi ali je bil del upravičen menjave, če ne IN ZANIMIVOST: v večini primerov je odg. negativen, potem servisu ne plačajo dela in mu fakturirajo rez. del. Pravi, da se sedaj "nategujejo" okoli nekih ključavnic petih vrat, na Ceedu ki občasno zaštekajo, zadeva stane 150 eur z montažo, vendar vrli možje trdijo, da do menjave ni opravičeno, ker predhodno niso bili vse možnosti (popravila, mazanje ipd) izkoriščene....
 
MadIggy
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr feb 04, 2009 8:57 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a MadIggy Če apr 05, 2012 4:06 pm

Ravno to je bil razlog da smo doma menjali iz VW na Toyoto. Sharan 1.9 110KM l1999 je imel neko napako (nevem katero), zaradi katere so bili pospeški avtomobila in prožnost zanič. Kljub temu da je fotr težil na vsakem servisu so šele po 3/4 letih od nakupa (novega) priznali napako in del zamenjali zastojn, ves čas prej pa trdili da je vse ok. Potem se nam je zgodil še Poli l2000 s tistimi famoznimi kodiranimi ključi, enkrat je vžgal drugič pač ne. Jasno na uradnem servisu niso odkrili napake. Avta smo se znebili v manj kot 1 mesecu po iteku garancije in od takrat furamo Toyote.
Pa ko je ravno nekdo omenjal njihove D4Dje. Motorji imajo neko konstrukcijsko napako zaradi katere ti gre glava motorja, Za to napako velja podaljšana garancija 7let/180.000km
 
sdkcus76
Novinec
 
Prispevkov: 144
Pridružen: Po nov 29, 2010 6:04 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a sdkcus76 Če apr 05, 2012 4:16 pm

Za vse s problemi s tsi motorji? Uporabljate olje po vw502 ali 504? Oz katero olje sploh?

standart vw504.00 zahteva veliko manjšo obrabo
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica Če apr 05, 2012 7:09 pm

sdkcus76 je napisal/-a:Za vse s problemi s tsi motorji? Uporabljate olje po vw502 ali 504? Oz katero olje sploh?

standart vw504.00 zahteva veliko manjšo obrabo

1,4 tsi (122) olje mobil 1 esp formula 5W-30, 504 00
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a TrijoAdijo Če apr 05, 2012 9:33 pm

sašo5 je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Saj se lahko kaj pokvari, ampak lej - priznaj da ni OK in mi zrihtaj da bo OK - pa ostanem stranka


saj v temu Porsche Slo dejansko prednjači (skoraj dvajsetletne izkušnje 4 vozila + 2 službena) le pristop je treba imet pravi...........

Dejansko je pa je od servisa do servisa odvisno in od vodje le tega...

PS. sedaj pa napišem, kaj je rekel kolega(tudi TRIO-Adijo ve o katerem govorim) dela na servisu (AC RANN Brežice) prodaja in servisiranje OPEL-KIA
Torej Opel ne dela nobenih problemov, KIA se je pa spomnila, da vsaki zamenjani del pod garncijo morajo poslat nazaj, kjer ga tričlanska ekipa izvedencev pregleda in ugotovi ali je bil del upravičen menjave, če ne IN ZANIMIVOST: v večini primerov je odg. negativen, potem servisu ne plačajo dela in mu fakturirajo rez. del. Pravi, da se sedaj "nategujejo" okoli nekih ključavnic petih vrat, na Ceedu ki občasno zaštekajo, zadeva stane 150 eur z montažo, vendar vrli možje trdijo, da do menjave ni opravičeno, ker predhodno niso bili vse možnosti (popravila, mazanje ipd) izkoriščene....


Res je...dejansko je vse odvisno od servisa. Sosedu je na VW-ju pred leti prdnla turbina nekje na Hrvaškem. Avto so z avtovleko privlekli k nam na servis (in ja, je bil v garanciji), kjer so mu pač turbino zamenjali. Po tem posegu je ugotovil, da motor spije olja med 1L in 1,5L / 1000km. Predtem je spilo cca. dober liter na interval. Je šel nazaj, povedal kaj je narobe in te majstri so ga prepričevali, da je to normalno in bla bla bla. Svoje je tupil tako dolgo, da so prišli gospoda iz LJ pogledat zadevo in odobrili menjavo motorja. Pol pa je bil mir.

Kar pa se Kie tiče: Opa, to pa nisem vedel, da so si to tako zamislili...no ja...sej se 1.maj vztrajno bliža (kres.press :) )
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
dekavon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To apr 03, 2012 11:08 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a dekavon Pe apr 06, 2012 7:58 am

Mene pa zanima kolk od vas si lasti 1.2 TSI in ima probleme? Konkretne izkušnje uporanikov me še posebej zanimajo. Če je res tolk problemov, je najboljše da se svojega kr zdaj rešim, pa čeprav sem izredno zadovoljen z njim.
 
maarkec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Ne apr 25, 2010 11:11 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a maarkec Pe apr 06, 2012 8:14 am

glej, jst nimam nobenih problemov, zelo zadovoljen z avtom, in dokler sam ne bom mel problemov ne bom nič rekel

ja zdej se mi približuje 1 servis, kaj je bolje da dam mobil 1 ESP Formula 5W30 http://www.motornaolja.com/product/mobi ... ula-5w-30/

ali Castrol Edge 5w30 http://www.motornaolja.com/product/castrol-edge-5w-30/


hvala lp
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Gosic Pe apr 06, 2012 9:39 am

sašo5 je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Saj se lahko kaj pokvari, ampak lej - priznaj da ni OK in mi zrihtaj da bo OK - pa ostanem stranka


saj v temu Porsche Slo dejansko prednjači (skoraj dvajsetletne izkušnje 4 vozila + 2 službena) le pristop je treba imet pravi...........

Dejansko je pa je od servisa do servisa odvisno in od vodje le tega...

PS. sedaj pa napišem, kaj je rekel kolega(tudi TRIO-Adijo ve o katerem govorim) dela na servisu (AC RANN Brežice) prodaja in servisiranje OPEL-KIA
Torej Opel ne dela nobenih problemov, KIA se je pa spomnila, da vsaki zamenjani del pod garncijo morajo poslat nazaj, kjer ga tričlanska ekipa izvedencev pregleda in ugotovi ali je bil del upravičen menjave, če ne IN ZANIMIVOST: v večini primerov je odg. negativen, potem servisu ne plačajo dela in mu fakturirajo rez. del. Pravi, da se sedaj "nategujejo" okoli nekih ključavnic petih vrat, na Ceedu ki občasno zaštekajo, zadeva stane 150 eur z montažo, vendar vrli možje trdijo, da do menjave ni opravičeno, ker predhodno niso bili vse možnosti (popravila, mazanje ipd) izkoriščene....



Meni osebno, so pri Cee'du 1.6 CRDI menjali turbino, ker mi je začela žvižgat. Poslušaj po cesti, mnogim zadeva žvižga. Avta resda nisem imel 19 dni, sem imel pa nadomestnega-zastonj. Brez težav, brez '' ja pa nevemo'' so za vse to poskrbeli na servisu Potočnik na Šentiljski v Mariboru. Nasproti je VW servis, ki ga je tudi nekdo pohvalil. Vse se da, če je servis tak kot se šika, oz če so ljudje dobri, kar pa je danes že prava redkost. Lahko pa si tudi pri mehaniku, če želiš. No, ko so mi opravljali redni servis, sem šel do njega ( mislim da sta dva, ali trije) in se je spomnil, da so meni menjali turbino. Je rekel, da sam nesme zadeve razdret, ker gre direktno na Slovaško, kjer zadevo preučijo, zakaj pride do tega. Je pa stvar vse vezana na računalnik. Avto je šifra, kateremu so vneseni vsi redni servisi. Če vse ustreza, se povežejo na glavnega na Slovaškem. Če pride dvakrat do enake težave, si upravičen do novega dela. Seveda je pogoj redni servis na uradnem servisu Kia.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a peroRS Pe apr 06, 2012 10:21 am

:pop:
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a pskoda Pe apr 06, 2012 11:02 am

peroRS je napisal/-a: :pop:


x2
Lp
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a chan Pe apr 06, 2012 11:13 am

Pazite le, da ne bo preveč ...

to much popcorn.jpg


:!:
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Gosic Pe apr 06, 2012 12:37 pm

Vljudno vabljeni:

Slika
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a pinny Pe apr 06, 2012 12:42 pm

kira huda fora :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a SuperVeloce Ne apr 08, 2012 9:11 pm

Malo sem povprašal poznane mehanike, kako je pri Škodah. Za Fabio 1.2tsi 85hp naj bi pred cajtom bila okrožnica za pregled turbine in še ene komponente, vendar menjav praktično ni bilo. Prav tako Octavie s to prostornino (ni bilo nekih menjav, za okrožnico ne vem). S Polom 1.2TSI naj bi si škodini modeli delili med 80 in 85% komponent (ali to leti samo na motor ali celoten pogonski sklop, 85 in/ali 105hp verzijo ne vem), prav tako je proizvajalcev za večino komponent več kot samo en, niso niti vse tovarne dobaviteljev ostale enake od tačetka proizvodnje teh motorjev.

Je pa res, da ko sem začel vrtati o Yeti in Roomsterju, so bili precej manj zgovorni :DDD

V Gorenju še vse Octavie tečejo brez problemov, vendar v kratkem sem se menil le z vozniki, moram povprašat še tiste, ki skrbijo za servisiranje. Točna starost in kilometri bi bili verjetno dobrodošli =P .

EDIT: Čisto pozabil še na eno stvar: sem slišal, da so sedaj pri VW servisih zamenjali taktiko in tistemu, ki pride na servis s temi problemi, takoj zamenjajo več komponent, že samo zato, da se nebi govorilo o okvarah. Vendar to je bolj baba čula, baba rekla.
when in doubt, flat out
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica Po apr 09, 2012 11:11 am

Pri 1,2 tsi sta dve napaki, ki povzročata težave... Veriga in turbina oz. wastegate aktuator. V prvem primeru se veriga menja v drugem se nadgradi wastegate.
Podloži se podložka debeline 2mm (kat. št. 03F 145 371 A). Po posegu je obvezen ECU update in ponovno je potrebno skalibrirati aktuator.

Veriga (nova,stara)
Slika

Podložka
Slika

Wastegate
Slika

Vgrajena podložka
Slika
Slika

Je pa zanimivo, da je v oktavijah s tem motorjem še najmanj težav.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov