Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Marek_ Po apr 09, 2012 11:30 am

Zakaj pa dodajo te podložke? Kakšni so simptomi?
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ilyerik Po apr 09, 2012 12:33 pm

Ok, če koga zanima lahko povem še moje izkušnje. Avto (golf) je star dobro leto, cca. 25 tisoč km, motor 1.4 tsi (šibkejši model, se pravi okrog 120 konjev). Glede delovanja motorja zaenkrat nimam pripomb in bi bil močno razočaran, jezen, če bi že v tem času bile kakšne težave. V bistvu sem pozitivno presenečen nad performansami motorja in tihim delovanjem, tudi pri višjih hitrostih. Mi pa ta tema ne vzbuja pozitivnih občutkov ... kaj bo pri 50k, 100k km? No, v maju se mi obeta ena malo daljša pot na drugi konec Evrope in bo v kratkem obdobju narejenih 2.500km, poleg tega bo dolgotrajna vožnja (skoraj 13 ur v eno smer). Bomo videli, ali bodo kakšne težave. Močno upam, da ne! Kakorkoli, če ga bo začel motor kaj srati pred 150k km, potem bo to tudi zame prvi in zadnji VW (no, to bo verjetno tako ali tako, zaradi problema, ki sem ga opisal v drugem odstavku).

Imam pa po drugi strani drug problem, ki mi precej maje zaupanje v izdelavo avtomobila in sposobnosti enega našega določenega uradnega VW servisa. In to je odstopanje oblog/izolacije (nekakšna rumena pena) od požarne stene in pokrova/haube nad motorjem. Moji prejšnji avti teh oblog sploh imeli niso ... Kakorkoli, problem s tem odstopanjem je v tem, da med vožno udarja/drgne ob motor in se s tem trga pena, tako da je potem ves motorni prostor usran od teh rumenih kosov pene. Enkrat so mi že menjali pod garancijo, problem je ta, da se je po nekaj mesecih zopet pojavilo isto. Nato so mi obloge dodatno 'fiksirali', v narekovajih zato, ker so to naredili šalabajzersko, saj so zgolj zlepili z nekim čunga lunga lepilom, ki je popustilo (sklepam, da zaradi visokih temperatur v motornem prostoru, saj je videti sledi, kako se je topilo). Sem peljal nazaj na servis in so zopet fiksirali, se opravičevali, obljubljali vse mogoče. Vglavnem, jaz mislim, da tega niso sposobni popraviti na trajen način in sprašujem če kdo ve, ali obstaja kakšen uradno požegnan postopek za fiksacijo teh oblog? Bom pač popravil sam, ker se s kreteni ne mislim več ukvarjati. Kaj mi pomaga garancija, če popravljajo površno, tako da ne odpravijo vzroka? To bodo počeli vsakih 6 mesecev, po koncu garancije pa pokazali sredinec.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica Po apr 09, 2012 12:36 pm

Izgleda, da problem tiči tukaj http://www.youtube.com/watch?v=vgamofnv ... r_embedded , zato so dodali distančnik.
Pojavlja se ropot oz. rožljanje. Sprva so na veliko menjavali komplet turbine.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Marek_ Po apr 09, 2012 12:56 pm

To da so menjali komplet turbine sem slišal od kolega, ki dela na AMZSju, ampak mi je rekel, da so tej "regulatorji" odžvižgali. Sicer sem šel zdaj preveriti, če ima naša Ibiza to podložko, pa je ni...

http://img687.imageshack.us/img687/4575 ... 123606.jpg
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a acid Po apr 09, 2012 1:46 pm

Sami problemi in težave s temi TSIji kaj, razen izjem ;) Tud jaz sem bil pred nakupom skeptičen, po nekaj skupnih prevoženih km pa sem dobil samo nasmešek na obraz :) Jaz nevem, a je moj res tak vzdržljiv, ker je iz prve serije al kaj je to ;) pa se vozim pol in relacijsko in mesto pa še občasno AC. Ko bo mel 300k poročam tu gor :mrgreen:
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica Po apr 09, 2012 1:53 pm

Malo off... @ilyerik ne razumem kako se lahko izolacija pokrova dotika motorja, če je zataknjena in fiksirana s čepki. Da ti grejo izolacijo ob tem dodatno lepiti je idiotizem !
Slike mojega golfa 6
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Avtorju teme se opravičujem za smetenje.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ilyerik Po apr 09, 2012 3:10 pm

Bom ob priliki poslikal. V glavnem čepki so tako razporejeni, da dobro držijo nekje 70% površine, v tistih 30% (v smeri proti vetrobranskemu steklu) pa ni čepkov. In ravno tam na začetku havbe pri vetrobranskemu steklu se sname dol(= 'konice' obloge padejo ven iz treh lukenj ... sicer sem zdaj 'natreniran', da ob vsakem tankanju še odprem pokrov in te konice nazaj potisnem v luknje). Na požarni steni je podobno - izolacija dobro je pritrjena na 70% površine, na koncu oz. ob strani pa ne (to lahko že hitro ugotoviš, če malo potipaš, saj obloga kar 'pleše') in tam je odstopila.
 
Uporabniški avatar
106
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 561
Pridružen: Sr mar 15, 2006 1:06 pm
Kraj: Tukaj

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a 106 Po apr 09, 2012 4:55 pm

Glede na to da VW izdela pol miljona vozil letno al kolkor pač že je teh vas par slovencelnjnom in par tujcem katerim malo ruži v mašini kaplja v morje glede na celo shemo :lol:
 
soteska
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po apr 09, 2012 4:55 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a soteska Po apr 09, 2012 4:59 pm

Ali ima kdo (ali pa je vsaj peljal) tourana 1.2 TSI. Me zanimajo vtisi (poraba, zmoglivosti).
Hvala, lp
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2272
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a tomzzi Po apr 09, 2012 5:29 pm

ilyerik je napisal/-a:Bom ob priliki poslikal. V glavnem čepki so tako razporejeni, da dobro držijo nekje 70% površine, v tistih 30% (v smeri proti vetrobranskemu steklu) pa ni čepkov. In ravno tam na začetku havbe pri vetrobranskemu steklu se sname dol(= 'konice' obloge padejo ven iz treh lukenj ... sicer sem zdaj 'natreniran', da ob vsakem tankanju še odprem pokrov in te konice nazaj potisnem v luknje). Na požarni steni je podobno - izolacija dobro je pritrjena na 70% površine, na koncu oz. ob strani pa ne (to lahko že hitro ugotoviš, če malo potipaš, saj obloga kar 'pleše') in tam je odstopila.


Sam to je potem tudi na pol narejeno... Zakaj niso čepi na vseh koncih kar bi bilo logično... Ne pa zataknjeni...
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica Po apr 09, 2012 7:32 pm

tomzzi je napisal/-a:Sam to je potem tudi na pol narejeno... Zakaj niso čepi na vseh koncih kar bi bilo logično... Ne pa zataknjeni...


Logično že ni pa nujno. Izolacija pokrova drži, če jo na mestih kjer je zataknjena ne lomiš, ker potem jo oslabiš. Imel sem jo dvakrat sneto pa lahko na zgornjih slikah vidiš, da stoji na mestu.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ilyerik Po apr 09, 2012 8:13 pm

yashica je napisal/-a:
tomzzi je napisal/-a:Sam to je potem tudi na pol narejeno... Zakaj niso čepi na vseh koncih kar bi bilo logično... Ne pa zataknjeni...


Logično že ni pa nujno. Izolacija pokrova drži, če jo na mestih kjer je zataknjena ne lomiš, ker potem jo oslabiš. Imel sem jo dvakrat sneto pa lahko na zgornjih slikah vidiš, da stoji na mestu.


Heh, to si pa napisal glih tko, kot bi bil jaz kriv. Pa v stilu, "če se meni ne zgodi, se tudi drugim ne more". Se bo kdaj zgodilo, da boš imel ti težave, ko jih drugi ne bodo imeli.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2272
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a tomzzi Po apr 09, 2012 8:22 pm

yashica je napisal/-a:
tomzzi je napisal/-a:Sam to je potem tudi na pol narejeno... Zakaj niso čepi na vseh koncih kar bi bilo logično... Ne pa zataknjeni...


Logično že ni pa nujno. Izolacija pokrova drži, če jo na mestih kjer je zataknjena ne lomiš, ker potem jo oslabiš. Imel sem jo dvakrat sneto pa lahko na zgornjih slikah vidiš, da stoji na mestu.


Če bi bili pa čepi tudi na drugi strani pa ne bi kar tako odpadla ljub lomljenju na določenih delih. Ja? Kar hočem povedat je, da bi bilo z čepi na vseh koncih še bolj ziher in ne bi mogla se lomit, odpast dol... Zakaj je na eni strani samo zataknjena pa mi ni jasno.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica Po apr 09, 2012 8:58 pm

@ilyerik pri tem modelu sem odprt za vse napake in me nič ne preseneča, samo razumno razlago iščem. Tudi ne vidim razloga zakaj bi bil ti kriv za odstopnje izolacije, če še servis ni sposoben odpraviti napake.
Namestili so novo ali je možno, da so peresa, ki pridejo zataknjena prekratka ? Kar se pa težav tiče imam hujše probleme in to z motorjem.
Lahko poslikaš in pošlješ fotke ? Lahko zs, da ne smetiva teme.

@tomzzi tudi meni ni jasno zakaj so se odločili za tako kombinacijo, tako pač je.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Polo78 Sr apr 11, 2012 12:58 pm

SuperVeloce je napisal/-a:Tisti, ki trdi, da je VW največja j***a daleč naokoli, ni nič boljši od tistega, ki bo zagovarjal Nemce in kritiziral Francoze. Stvar niti približno ni dosegla Renaultovih in Mazdinih težav z 2.2 dizli, ki so jih imeli en cajt, pa se še vseeno ne vsajate, ker ima največ Slovencev prav Renaulte

edit: kakšna napakica tu in tam...


Predvidevam, da si se glede mazdinih dizlov zmotil, še večji greh je pa to, da si jih postavil ob bok renaultovem šrotu, imenovanem 2.2 dci, ki razen približno enake prostornine nima prav nič skupnega z mazdinim 2.2 dizlom. =P Torej kolikor jaz spremljam, motorji 2.2 cd pri novejših Mazdah naj ne bi bili problematični in lepo klepajo kilometre. Je pa zanimivo, da so imeli prvi primerki le teh podobne težave kot jih opisuje ta tema - razrahljane pogonske verige, vendar pri precej večji kilometrini (čez 100k km). Precej večji problemi so bili z DPF filtri 1. generacije (stara šestica), zato se jih morda drži slab sloves. Motorji sami (stari 2.0 cd) pa napram konkurenci niti niso bili tako problematični. Sem jih kar nekaj videl, ki so jih imeli krepko čez 200k km in lepo delajo dalje. Če že, so problem predstavljali uvoženi primerki z magičnimi 100k km, ki so jih imel v resnici vsaj 1x več in ki niso bili niti redno ter ustrezno servisirani...

Sicer pa ja, prav nobena znamka ni imuna na probleme pa naj bo to VW, Mercedes, Mazda, Hyundai ali Renault. In ščitenja teh velikih koncernov s strani nekaterih, razen če niste zaposleni/delničarji, tudi jaz ne razumem spljoh! :roll:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a King1 Sr apr 11, 2012 1:09 pm

Polo78 je napisal/-a:Sicer pa ja, prav nobena znamka ni imuna na probleme pa naj bo to VW, Mercedes, Mazda, Hyundai ali Renault. In ščitenja teh velikih koncernov s strani nekaterih, razen če niste zaposleni/delničarji, tudi jaz ne razumem spljoh! :roll:


Tukaj se bolj nebi mogel strinjati s tabo. Kot je znano vsi grešijo, ker je pač treba zmanjševati stroške in na koncu naj..... mi.

lp
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a SuperVeloce Sr apr 11, 2012 1:23 pm

No saj nisem rekel, da so problematični novejši modeli. Tudi Renault je v zadnjih letih veliko težav rešil, ne samo pri motorjih.
when in doubt, flat out
 
Uporabniški avatar
damchy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So apr 14, 2012 8:53 am
Kraj: Malečnik

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a damchy So apr 14, 2012 9:18 am

yashica je napisal/-a:Pri 1,2 tsi sta dve napaki, ki povzročata težave... Veriga in turbina oz. wastegate aktuator. V prvem primeru se veriga menja v drugem se nadgradi wastegate.
Podloži se podložka debeline 2mm (kat. št. 03F 145 371 A). Po posegu je obvezen ECU update in ponovno je potrebno skalibrirati aktuator.

Veriga (nova,stara)
Slika

Podložka
Slika

Wastegate
Slika

Vgrajena podložka
Slika
Slika

Je pa zanimivo, da je v oktavijah s tem motorjem še najmanj težav.



Pozdravljeni,

sem prebral to temo v celoti in glede na to, da imam 3 tedne starega Touran-a (cca. 500 km) z motorjem 1.2 TSI. Ta motor sem kupil zato, ker ne delam več kot 13.000 km/letno. Uporabljam ga samo za prevoz družine. Zaenkrat sem zelo zadovoljen s celoto, prej sem vozil Ford C-MAX-a (1.6 115 KM) in po kvaliteti notranjosti in zunanjosti avtomobila ne morem sploh primerjati. C-MAX-a Touran šije po celi črti. Sploh kar se tiče notranjosti - materiali, kako je skupaj sestavljeno... nikjer nič ne zija kot pri Ford-u, tam je to bilo zelo površno narejeno/sestavljeno. Vse skupaj nesimetrično. Glede motoja pri C-MAX-u v 4 letih (50.000 km) nobenih težav. Šlo res kot urca! Poraba - ogromna, v primerjavi s Touranom!

Sem se pa sedaj kr prestrašil glede motorja, ko to berem. Zaenkrat še ni nobenega ropota nikjer, bom pa seveda zelo pozoren na to. Sem pogledal tudi na Wastegate, in ni ne duha ne sluha o podložki, tako da je pri novih motorjih očitno ne dajejo zraven! Razen, če so kaj drugega spremenili. Verjetno tudi veriga ni druga!?

@yashica: Glede na to, kar sem prebral, vidim da imaš veliko izkušenj s tem TSI motorjem. Prosil bi te, če mi lahko daš nasvet, na kaj naj bom pozoren v primeru verige in v primeru aktuator-ja.

Hvala.

Lp
VW Touran 1.2 TSI 03/2012
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica So apr 14, 2012 12:08 pm

@damchy glede na starost vozila bi rekel, da imaš novo verigo, kar pa še ne pomeni, da je problem trajno rešen. Prvi znak okvare verige je ropot pri hladnem zagonu, npr. AUDI A1 1,2 TFSI, ki ima enak motor
http://www.youtube.com/watch?v=AecKQwc6 ... tu.be&hd=1

Pri obtočnem ventilu (wastegate) je stvar nekoliko zapletena. Prvi pokazatelj je rožljanje pri nižjih obratih, do 1300vrt/min. V skrajnem primeru se prižge epc lučka in motor pade v zasilni režim. Težava je v proizvodnih tolerancah, zato se pri enih ta problem pojavlja pri drugih ne (odvisno od serije). Ker je ventil v sklopu turbine so sprva menjavali komplet turbino, nato so našli rešitev v podložki debeline 1mm + update, ker to ni pomagalo so prešli na podložko debeline 2mm + update in, če še to ne pomaga sledi menjava turbine... odvisno od primera do primera.

Povsem možno, da težav z verigo in ventilom ne boš imel. V kolikor se pojavijo prvi znaki pa takoj na servis.Glede na to, da ima vag grupa za verigo in ventil akcijo, lahko na servisu preko št. šasije preveriš za svoj avto.

Lp
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
damchy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So apr 14, 2012 8:53 am
Kraj: Malečnik

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a damchy So apr 14, 2012 12:54 pm

Hvala ti za info! Bom pozorn! Na avto sem čakal, ni bil na zalogi, sestavljen je bil februarja, marca, ker sem ga dobil 29.03.2012. Upam da bo ok!

Lp
VW Touran 1.2 TSI 03/2012
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov