Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a peroRS So apr 14, 2012 3:53 pm

Kolega je v ponedeljek naročen na 2. redni servis (Octavia 1.2TSI, letnik 2010/4, slabih 30.000km). Rekli so, da ima avto predvideno tovarniško akcijo "nadgradnja tesnila na turbini" (to je tista podložka, ki jo je en uporabnik kazal par postov nazaj) ter verjetno posodobitev ECU-ja. Za verigo bomo videli. Lastnik se nič ne pritožuje, da bi bili kakšni čudni zvoki ipd., vse dela bp.

Večina tukaj bi rekla šrot od avta, jaz pravim lepo, da delajo nadgradnje. :D Še najraje bi videl, da bi vsak redni servis dali nov motor notri :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a lancia hf So apr 14, 2012 4:11 pm

peroRS je napisal/-a:Večina tukaj bi rekla šrot od avta, jaz pravim lepo, da delajo nadgradnje. :D Še najraje bi videl, da bi vsak redni servis dali nov motor notri :mrgreen:


Moraš razumeti, da motor iz vag grupe pa ja ni šrot ampak se samo masovno kvarijo, šrot so italiani in korejci ki brezhibno delajo :EE ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a SuperVeloce So apr 14, 2012 9:01 pm

Še najraje bi videl, da bi vsak redni servis dali nov motor notri

hehe, sem slišal da lahko prideš blizu temu, če ne paziš na wankla v rx-8 :D
lancia hf je napisal/-a:Moraš razumeti, da motor iz vag grupe pa ja ni šrot ampak se samo masovno kvarijo, šrot so italiani in korejci ki brezhibno delajo :EE ;)

No no, Italjani imajo bogato zgodovino s tega področja :lol:
when in doubt, flat out
 
Uporabniški avatar
robertos_664
Uporabnik
 
Prispevkov: 1244
Pridružen: To nov 04, 2003 10:20 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a robertos_664 So apr 14, 2012 10:14 pm

vse te nadgradnje mi že malo ličijo na Windows. :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica So apr 14, 2012 11:47 pm

robertos_664 je napisal/-a:vse te nadgradnje mi že malo ličijo na Windows. :mrgreen:

Zanimivo... Meni vse skupaj vleče na penis covers :noro :rofl

Slika
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ~toMmy~ Ne apr 15, 2012 3:03 am

lancia hf je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Večina tukaj bi rekla šrot od avta, jaz pravim lepo, da delajo nadgradnje. :D Še najraje bi videl, da bi vsak redni servis dali nov motor notri :mrgreen:


Moraš razumeti, da motor iz vag grupe pa ja ni šrot ampak se samo masovno kvarijo, šrot so italiani in korejci ki brezhibno delajo :EE ;)


No ja, (vsaj) o italijanih in forumskem "posiljevanju" bi se dalo marsikaj povedat... JTD JTD JTD, tudi če te sedeži spravijo v invalidski voziček po uri vožnje, JTD, tudi če je "komplet obnova" podvozja del rednega servisa, JTD, tudi če pogosto ropota in v notranjosti vibrira kot traktor, je to sodobni motor, JTD, tudi če je vgrajen recimo v Oplu, kjer je znanih nekaj "standardnih" napak (loputa, alternator, ...) je ultra zanesljiv, JTD. Zgodba je popolnoma ista, le da bi tukaj nekateri radi opravičili dobre avte z relativno slabimi motorji, v drugem primeru pa relativno slabe avte z dobrimi motorji! :mrgreen:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a INFINITI Ne apr 15, 2012 10:31 am

yashica je napisal/-a:
robertos_664 je napisal/-a:vse te nadgradnje mi že malo ličijo na Windows. :mrgreen:

Zanimivo... Meni vse skupaj vleče na penis covers :noro :rofl

Slika


Hahahaha
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a freddie Ne apr 15, 2012 2:08 pm

Off topic: JTD worshiping je res zanimiv pojav, prisoten samo na slovenskih forumih. Po mnenju večine naših avtomobilistično podkovanih državljanov so vse inkarnacije tega common raila zmogljive do take mere, da že skoraj kršijo zakone termodinamike, zanesljive pa tako, da bi delovale še potem, ko bi stresel pol kile sladkorja v rezervar. Kljub neštetim kletvicam namenjenim umirajočim vodnim pumpam, eksplodirajočim turbinam, zanič injektorjem, prehitro zamašenim EGRjem in drugo povsem običajno moderno-dizelsko zoprnijo, o katerih se da marsikaj prebrati na tujih (tudi italijanskih) forumih. Morda Slovenci še zmeraj čutijo nekakšno strahospoštovanje, do izdelkov nekdanjih "sil osi" med drugo svetovno vojno.

Anyway - glede teh TSIjev je bilo že vse povedano. Škoda, da se jim je tako zalomilo pri kakovosti in dizajnu, ker je drugače res cuker od motorja. Samo upamo lahko da ga Renault ne bo podobno pobiksal z novim 115ps 1.2 TCEjem. PSA/BMWjev 1.6 turbo zaenkrat nima nekih vnebovpijočih težav ali se morda motim

Pa še zanimivost - ne vem če je bilo objavljeno. Tehnologija deaktivacije cilindrov. Kot Cadillaci v osemdesetih. Nice. Kot Cadillaci v osemdesetih. Nice.
Zadnjič spremenil freddie, dne Ne apr 15, 2012 3:28 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a gasolinedream Ne apr 15, 2012 2:47 pm

JTD W. je nastal predvsem kot kontranapad nenaklonjenosti do italjanskih motorjev. Večina ljudi, če jim omeniš alfo ali fiata, sploh v kompletu z dizlom pravi da to ne bo delovalo dlje kot nekaj kilometrov. JTD pa je bil relativno zanesljiv, in potem se je lahko na veliko govorilo o tem. Sicer pa ne razumem, kako se lahko hvali TDI, JTDja pa ne. Pa nisem fan ne enega, ne drugega^^
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ggorenc Ne apr 15, 2012 2:54 pm

JTD so zelo zanesljivi motorji in pika. Injektorji so se najmanjsi problem, vecji je to, da se vozila ne servisira tako kot je treba in potem crkuje. Ko zacne se pa ne neha. Najprej je treba delati veliki servis TOCNO tako kot pise v servisni, se bolje 10 ali 20 tisoc km prej. Druga rec je, da se morate sprijazniti, da se dizla ne zalaufa, pelje 4km v sluzbo ugasne in nazaj. Potem crkuje egr ventili, dpf filtri in spet vse po spisku. In tretja rec, fiat je naredil narobe, ko je dal oplu zeleno luc za izdelavo 1.9 dizla po svojih specifikacijah. V oplih se namrec ne vozi JTD ampak masine NAREJENE v oplovih tovarnah po specifikacijah fiatovih blueprintov. IN tukaj je slo nekaj zelo narobe, ker res crkuje vse po spisku.
Cetrtic, injektorji v JTD masinah so VECNI! :D
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a freddie Ne apr 15, 2012 3:04 pm

Eto, a case in point. :P

Dajmo skupaj zaželet prisrčno dobrodošlico v naši sredini gospodu Sergiu Marchionne-ju, CEO FIATa S.p.A. Dobrodošli med nami Sergio. :) Pozdravimo tudi morebitne druge delničarje, člane uprav, nadzornega sveta in zunanje dobavitelje ter vse prebivalce dežele Piedmont, katero pokonci držijo predvsem FIAT-ovi industrijski obrati.
 
Uporabniški avatar
robertos_664
Uporabnik
 
Prispevkov: 1244
Pridružen: To nov 04, 2003 10:20 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a robertos_664 Ne apr 15, 2012 3:21 pm

freddie je napisal/-a:Eto, a case in point. :P

Dajmo skupaj zaželet prisrčno dobrodošlico v naši sredini gospodu Sergiu Marchionne-ju, CEO FIATa S.p.A. Dobrodošli med nami Sergio. :) Pozdravimo tudi morebitne druge delničarje, člane uprav, nadzornega sveta in zunanje dobavitelje ter vse prebivalce dežele Piedmont, katero pokonci držijo predvsem FIAT-ovi industrijski obrati.


idi tiščat rajši TSIja :)
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a freddie Ne apr 15, 2012 3:30 pm

robertos_664 je napisal/-a:
freddie je napisal/-a:Eto, a case in point. :P

Dajmo skupaj zaželet prisrčno dobrodošlico v naši sredini gospodu Sergiu Marchionne-ju, CEO FIATa S.p.A. Dobrodošli med nami Sergio. :) Pozdravimo tudi morebitne druge delničarje, člane uprav, nadzornega sveta in zunanje dobavitelje ter vse prebivalce dežele Piedmont, katero pokonci držijo predvsem FIAT-ovi industrijski obrati.


idi tiščat rajši TSIja :)


Morda si me narobe razumel. Po prebranem sodeč se mi zdi TSI tehnološka polomija ali pa vsaj preambiciozen projekt ob tehnologiji, ki je bila v tistem trenutku na voljo. A to ne pomeni da so JTD kaj boljši. Niti TDI. Kaj šele dCi. Pravzaprav... a se sploh lahko katerikoli moderen motor po robustnosti in zanesljivosti primerja z dobrimi starimi 8 ventilskimi atmosferskimi bencinci? Po moje ne.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a maniaxxx Ne apr 15, 2012 3:34 pm

freddie je napisal/-a:
robertos_664 je napisal/-a:
freddie je napisal/-a:Eto, a case in point. :P

Dajmo skupaj zaželet prisrčno dobrodošlico v naši sredini gospodu Sergiu Marchionne-ju, CEO FIATa S.p.A. Dobrodošli med nami Sergio. :) Pozdravimo tudi morebitne druge delničarje, člane uprav, nadzornega sveta in zunanje dobavitelje ter vse prebivalce dežele Piedmont, katero pokonci držijo predvsem FIAT-ovi industrijski obrati.


idi tiščat rajši TSIja :)


Morda si me narobe razumel. Po prebranem sodeč se mi zdi TSI tehnološka polomija ali pa vsaj preambiciozen projekt ob tehnologiji, ki je bila v tistem trenutku na voljo. A to ne pomeni da so JTD kaj boljši. Niti TDI. Kaj šele dCi. Pravzaprav... a se sploh lahko katerikoli moderen motor po robustnosti in zanesljivosti primerja z dobrimi starimi 8 ventilskimi atmosferskimi bencinci? Po moje ne.



1.8 tdci od forda, samo ni ravno moderen :mrgreen: .


Je pa res, da na NA bencinarju praktično nima kaj crknit, več kot je raznih pritklin ( dpf, turbo ipd ), večje so možnosti, da gre kaj narobe, malo zaradi konstrukcijskih napak, malo zaradi kvalitete bencina/ nafte, malo nepravilne vožnje, malo zaradi nesposobnih in neukih serviserjev pri nas, malo zaradi šparanja na servisih....če vse skup sešteješ pa maš kar maš...


Čeprav 1.2 TSI je prenov da bi bile težave zaradi drugega kot napak v konstrukciji...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
robertos_664
Uporabnik
 
Prispevkov: 1244
Pridružen: To nov 04, 2003 10:20 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a robertos_664 Ne apr 15, 2012 3:45 pm

freddie je napisal/-a:
robertos_664 je napisal/-a:
freddie je napisal/-a:Eto, a case in point. :P

Dajmo skupaj zaželet prisrčno dobrodošlico v naši sredini gospodu Sergiu Marchionne-ju, CEO FIATa S.p.A. Dobrodošli med nami Sergio. :) Pozdravimo tudi morebitne druge delničarje, člane uprav, nadzornega sveta in zunanje dobavitelje ter vse prebivalce dežele Piedmont, katero pokonci držijo predvsem FIAT-ovi industrijski obrati.


idi tiščat rajši TSIja :)


Morda si me narobe razumel. Po prebranem sodeč se mi zdi TSI tehnološka polomija ali pa vsaj preambiciozen projekt ob tehnologiji, ki je bila v tistem trenutku na voljo. A to ne pomeni da so JTD kaj boljši. Niti TDI. Kaj šele dCi. Pravzaprav... a se sploh lahko katerikoli moderen motor po robustnosti in zanesljivosti primerja z dobrimi starimi 8 ventilskimi atmosferskimi bencinci? Po moje ne.


zato pa sem jaz zdaj raje vzel navaden 1.4 bencinski motor in me boli k za turbine, egr, dpf....
 
Uporabniški avatar
DIZL_
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Pe feb 19, 2010 6:46 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a DIZL_ Ne apr 15, 2012 3:59 pm

Ma kdo kakšen izkušnje s tem motorjem v Jetti? A so motorji isti glede na to da je avto delan v Mehiki?
Slika
VOLKSWAGEN - Liebe auf den ersten Blick
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a maniaxxx Ne apr 15, 2012 4:02 pm

DIZL_ je napisal/-a:Ma kdo kakšen izkušnje s tem motorjem v Jetti? A so motorji isti glede na to da je avto delan v Mehiki?



Seveda so....
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a freddie Ne apr 15, 2012 4:04 pm

maniaxxx je napisal/-a:
freddie je napisal/-a:
robertos_664 je napisal/-a:
freddie je napisal/-a:Eto, a case in point. :P

Dajmo skupaj zaželet prisrčno dobrodošlico v naši sredini gospodu Sergiu Marchionne-ju, CEO FIATa S.p.A. Dobrodošli med nami Sergio. :) Pozdravimo tudi morebitne druge delničarje, člane uprav, nadzornega sveta in zunanje dobavitelje ter vse prebivalce dežele Piedmont, katero pokonci držijo predvsem FIAT-ovi industrijski obrati.


idi tiščat rajši TSIja :)


Morda si me narobe razumel. Po prebranem sodeč se mi zdi TSI tehnološka polomija ali pa vsaj preambiciozen projekt ob tehnologiji, ki je bila v tistem trenutku na voljo. A to ne pomeni da so JTD kaj boljši. Niti TDI. Kaj šele dCi. Pravzaprav... a se sploh lahko katerikoli moderen motor po robustnosti in zanesljivosti primerja z dobrimi starimi 8 ventilskimi atmosferskimi bencinci? Po moje ne.



1.8 tdci od forda, samo ni ravno moderen :mrgreen: .


Je pa res, da na NA bencinarju praktično nima kaj crknit, več kot je raznih pritklin ( dpf, turbo ipd ), večje so možnosti, da gre kaj narobe, malo zaradi konstrukcijskih napak, malo zaradi kvalitete bencina/ nafte, malo nepravilne vožnje, malo zaradi nesposobnih in neukih serviserjev pri nas, malo zaradi šparanja na servisih....če vse skup sešteješ pa maš kar maš...


Čeprav 1.2 TSI je prenov da bi bile težave zaradi drugega kot napak v konstrukciji...


Hmmm.... Ford TDCI za katerega Diesel Bob pravi naslednje:
"FORD TDCI
Focus 1.8 TDCI (2001 to 2006)
Mondeo 2.0 & 2.2 TDCI (2001 to 2007)
Transit 2.0 & 2.2 TDCI (2004 to 2007)
Oh dear!
Apart from the problems of:
Injector failure,
Fuel pump failure,
Cam chain jumping,
Dual mass flywheel collapse,
Wiring faults,
ECU problems.
A pretty good engine (ermm!)"


Prav tako se ne bi strinjal, da na "bencinarjih ni kaj za crknit". Tudi moderni V16 bencinci (čeprav atmosferski) niso imuni na nekatere pizdarije: cin-špule so že stalnica, občasna odpoved MAF senzorjev, senzorjev pozicije odmičnih gredi, pa kakšne variabilne jermenice... Rekel bi, da so zadnji trotl-ziher motorji tisti 8-ventilci iz sredine 90tih. Kar pa ni bila posledica nekega tehnološkega presežka ampak dejstva, da se je tehnologija vlekla nazaj skoraj od druge svetovne vojne in so jo imeli čas izpilit do potankosti (prastari "Kent", ki je še do pred nedavnega strašil po Fiestah in Ka-jih v 1.3 litrski podobi ima korenine v po-vojnem lojterskem vozu po imenu Ford Anglia). Inovativnost, ki jo v motorjih videvamo te dni je eksponentno stopnjujoča - na proizvajalce na eni strani pritiskajo okoljevarstveniki, na drugi podražitve surove nafte, na tretji avtomobili težki kot krave (Clio III je težak kot Laguna I, recimo). Mislim, da je razvojni pritisk enostavno prevelik, da bi obdržali tudi staro dobro bencinsko zanesljivost.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a maniaxxx Ne apr 15, 2012 4:09 pm

Ne vem, opel corsa twinport 1.4 16v v 100kkm je bil menjan samo en senzor za olje v vrednosti 10 evrov, zdaj imam 1.8 tdci, 96kkm, menjanga še nič razen olja in filtrov, prej tega opevanga JTD pri oplu, menjana jermenica mikrojermena v 80kkm, 1.6 od seata ( vw ) 75 ps....katastrofa od motorja....o 1.2 TSI pa raje ne bi....


Aja, hyundai 1.3 in 1.5 motorji, razen porabe olja, dela večno :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a freddie Ne apr 15, 2012 4:26 pm

To so seveda posamezne anekdote in seveda, se bo v proizvodni seriji 100.000 motorjev znašlo na deset tisoče takih, ki ne bodo imeli težav. Poznam gospoda, ki je s smrtonosnim 2.2dci-jem v Vel Satisu v 10. letnih naredil dovolj kilometrov, da bi 10 krat obrožil Zemljo, pa v tem času ni imel nikakršnih težav. A makroskopsko gledano mislim, da se moderni motorji (tudi, če so samo 16V) bolj kvarijo, kot tisti pred 15. leti. Hyundajeve Alphe in Bete pa so itak bile zgodba zase - te motorje pa bi res lahko uničil samo nenadni nuklearni napad Severne Koreje. Enako velja za konstrukcijsko sorodne Mitsubishijeve 4G13/4G15. A tudi v Evropi smo imeli nekaj podobno zanesljivih delovnih konj - recimo Renaultov Energy
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov