Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Sr nov 25, 2009 6:55 am

Lumpy_ je napisal/-a:Modificirani ceed-i že imajo možnost reguliranja svetlobe na armaturki. Ravno danes stal testni ceed doma na dvorišču in če gre jutri Rjica s hofa, bo drug teden stal v mamini garaži ceed.

Lahko pa tud sam pljunem v skledo na račun OOOO, VW, bavarcev itd. Vse od tega sem si lastil, eden od teh še je zdaj doma in lahko o marsikaterem marsikaj napišem. :lol: :twisted: Naj bo švaba, korejec, japaner al pa Rog :P , vse bo enkrat gegnilo.


Lp


Sam verjetnost in posledice (stroški) se pa razlikujejo med znamkami.
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr nov 25, 2009 8:39 am

Lumpy_ je napisal/-a:Modificirani ceed-i že imajo možnost reguliranja svetlobe na armaturki.


Tudi vsi prvotni imajo reostat in sicer od EX opreme dalje. Se pa strinjam, pri max osvetlitvi je kar precej močno in moteče. Se pa sprašujem zakaj tisti, ki nad tem jamrajo, niso dorekli teh stvari preden so avto kupili?! Obstaja seznam opremljenosti in obstajajo testne vožnje pri katerih se take malenkosti ugotovijo.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr nov 25, 2009 8:53 am

Polo78 je napisal/-a:Obstaja seznam opremljenosti in obstajajo testne vožnje pri katerih se take malenkosti ugotovijo.

niti na misel mi ni prišlo(niti ostalim trem osebkom) ki smo se v lepem sončnem vremenu eno dopoldne "podili" s testno Kio naokoli, da bi zmanjševali/pojačevali osvetlitev armaturne plošče........

P.S pony 1990 je to imel......

Razlog zbledele barve je zaradi avtopralnice. Če bi ga ročno prala ne bi bilo tega. Poliranje bo rešilo zadevo ;)


res je...(baje, da neki vosek dela "štalo") temnejši kot je avto, slabše je....

Drugače je pa avto sedaj (40.000km ) bp. kar se mehanike/čričkov tiče....
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr nov 25, 2009 9:24 am

Polo78 je napisal/-a:
Lumpy_ je napisal/-a:Modificirani ceed-i že imajo možnost reguliranja svetlobe na armaturki.


Tudi vsi prvotni imajo reostat in sicer od EX opreme dalje. Se pa strinjam, pri max osvetlitvi je kar precej močno in moteče. Se pa sprašujem zakaj tisti, ki nad tem jamrajo, niso dorekli teh stvari preden so avto kupili?! Obstaja seznam opremljenosti in obstajajo testne vožnje pri katerih se take malenkosti ugotovijo.
1. Veliko ljudi (kdove, morda večina) kupijo avto brez testne vožnje - usedejo se v razstavno vozilo v salonu in s tem je njihovo testiranje opravljeno.

2. Tudi če gredo na testno vožnjo, potem:
- ne vozijo vedno takšnega avta (motor, stopnja opreme...), ki ga bodo kupili (rs pa je, da avto dealerji pač imajo testne flote, kakršne imajo...)
- ne sprobajo vozila v vseh pogledih* oziroma dostikrat niti ne morejo - ponavadi greš testirat podnevi in v lepem vremenu teravto dobiš za max uro-dve - pač ne moreš dobro preizkusiti, kako se obnese npr. ponoči ali v dežju

3. seznami opreme obstajajo, vendar:
- seznami opreme so pogosto dolgi in komplicirani, mnogim se tega ne da preštudirat (čeprav bi bilo pametno)
- ob kljukanju možnosti spregledaš kak del opreme ali te premaga želja po šparanju (recimo jaz, ki nisem naročil tempomata - k sreči sem lahko napako naknadno popravil in to za enako ceno kot če bi naročil)
- po mojem večina ljudi enostavno vzame vozilo iz zaloge

* glede temeljitega testiranja vozila imam eno vprašanje za moderatorje foruma:
Enkrat sem izčrpno opisal kopico drobnih razlik med Golfom in Toyoto Auris, tisti post pa ste mi izbrisali, ker je tema postala običajna kregarija VW vs. Toyota.

A so izbrisani posti kje shranjeni in bi mi ga lahko poslali na mail?

Namreč iz tiste moje primerjave bi lahko z dodatno razširitvijo naredil eno tako fajn navodilo/checklisto, kaj mora človek vse gledati in prečekirati, ko gre na testno vožnjo.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr nov 25, 2009 12:25 pm

sonic je napisal/-a: Namreč iz tiste moje primerjave bi lahko z dodatno razširitvijo naredil eno tako fajn navodilo/checklisto, kaj mora človek vse gledati in prečekirati, ko gre na testno vožnjo.


Mogoče ne bi bilo slabo povzeti par navodil (čeprav ni ravno v pravi temi, mi je pa bilo v pomoč pri nakupu Cee'da - drugače bi bilo mogoče smiselno odpreti novo temo?) ter naj se dopolnjuje z izkušnjami ostalih:

Po predhodni izločitvi potencialnih kandidatov za nakup je najlaže pustiti v konkurenci še cca 5 vozil ter z njimi opraviti testne vožnje (glede prodajalca je vseeno, če je navzoč, konec koncev marsikaterega nejevernega Tomaža prepriča s kakšnim detajlom, ki je opazen samo na testni vožnji).
Če je le možno, naj se opravi test z želenim modelom (motor, oprema, karoserijska izvedenka). Priporočljivo je opraviti test tudi z drugačnejšo motorizacijo, ipd. Pri dražjih modelih je velikokrat žal tako, da ni na razpolago vseh želenih opcij - prodajalec lahko pomaga s kakšno rabljeno opcijo, ki jo ima na dvorišču. Velikokrat pa se je potrebno zavedati, da so testna vozila "nabita" z vso dodatno opremo, da premami potencialne kupce, v večini primerov pa se kupuje manj opremljene različice - razen daljnoazijskih produktov (izven evropske produkcije), pri katerih ni več možnosti individualizacije naročanja.

Pred testno vožnjo naj prodajalec razkaže vse opravilne funkcije vozila, da se kupec med vožnjo ne lovi preveč ter ne spravlja sebe in drugih v nevarnost. Test naj se opravi na vsakodnevni relaciji, kjer se vozimo vsakodnevno, saj tako vidimo kakšne so razlike na poznanem terenu. Priporočljivo je narediti kombinirano vožnjo (mesto, regionalka, avtocesta), s terencem pa preizkus po kakšnem slabšem makedamu (prodajalci ponavadi dobro poznajo kakšen bližnji "poligon"). Če je le možno (sicer redkeje), je dobro imeti avtomobil na preizkusu za kakšen vikend ter do obisti spoznati prednosti in slabosti modela.

Ker je poraba čedalje večji faktor pri nakupu vozil, naj se na poznani relaciji izmeri poraba (preko BC ali če je možno z dolivanjem goriva). Važno je tudi spremljanje ostalih detajlov, katere bomo vsakodnevno uporabljali - delovanje klimatske naprave (primerjava ročna : avtomatska - velikokrat se izkaže ročna!), ergonomičnost ter dostopnost vseh stikal, vidljivost iz vozila, predvsem nazaj preko c stebričkov, funkcionalnost potovalnega računalnika, za avdiofile pa sicer neobvezno testiranje ozvočenja. Poznati je potrebno svoje potrebe - prevažanje psa, otrok ter z njihovo pomočjo opraviti test. Mladim staršem v pričakovanju naraščaja priporočam, da vzamejo s sabo otroški sedež in voziček, da ne bo kasneje problemov. Poznam primer staršev, ki so kupili neprimeren otroški sedež za Škodo Octavio ter jo že skoraj naročeno odpovedali ravno zaradi takšne "malenkosti".
Predvsem pa je potrebno narediti primerjavo med potencialnimi konkurenti ter celo v pisni - tabelarni obliki zabeležiti razlike med primerjavami.

Povsem neprimerno pa je testiranje avtomobila v ekstremih ter izživljanje, česar kasneje s svojim avtomobilom ne bomo nikdar počeli. Divjanje po ljubljanski obvoznici preko 200km/h, "preizkušanje" delovanja ESP ter kurjenje gum pač spada v rang neresnosti.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če nov 26, 2009 2:24 am

Pozabil sem napisat glede osvetlitve še, da je pri faceliftanih modelih, kakršnega kupuje mama, že drugačna barva osvetlitve in je bolj prijetna za oči. Ne rabiš nič regulirat svetlobe. Sem delal ponoči testno vožnjo in ni problemov več s tem.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M Če nov 26, 2009 8:16 am

Varnostno najbolj popoln avto družinskega razreda, že za 9.990,00 € pravi reklama... :roll: vsaj prtljažnik je dovolj velik, da svizcu ni pretirano neudobno....

Večina ljudi, vključno z mano, je sicer mnenja, da moderne kie niso slabe, ampak nekateri kiaši pa vseeno malce pretiravate, ko jih uvrščate v sam vrh segmenta. Kdo je najboljši ni isto kot kdo je boljši glede na ceno...

Pa nekateri lastniki ceedov postanete prav žaljivi v svoji komunikaciji, čim vam mogoče kdo omeni, da volan pa najbrž vseeno ni cel pozlačen, pa z diamantom na sredi...

Pač ceed je dostojen primerek svojega segmenta, "baby Aston Martin" pa tudi ravno ni...
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr jan 13, 2010 12:23 pm

Če lahko malo obnovim temo...
Na prejšnji strani smo se pogovarjali o autobildovem testu (100.000 km) in tu so rezultati, ki govorijo v prid kvaliteti teh vozil:

http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 30581.html

Pred Kio sta v glavnem le BMW in Mazda. Na dnu ter tudi blizu dna lestvice pa najdemo,... hmm... :twisted:
Antiznačkar po prepričanju
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr jan 13, 2010 12:57 pm

kdaj pa se je začel ta test? No dobro, da so odpravili rjo, bo pa Kio ta napaka dobro po žebu.
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Sr maj 27, 2009 6:39 am

Napisal/-a PogachnyK Sr jan 13, 2010 4:02 pm

takole bom jaz rekel

renulte, citroene, peguote, pa še kakašna sorodna znamka

take avtomobile imajo ljudje, ki jim je važno, de se lahko pripeljejo iz točke A v točko B, de je avto dokaj varen, in dovolj udoben, de prepelejo družina na morje
tudi če je kaj na avtu narobe, pač povejo de je narobe, in potem gre avto na slabi glas, se pravi problem javno priznajo

razni pristaši hond, vw, audi, bmw, mercedes, njim je pa avto use, tud če gre na tdi-ju turbina u franže, tega sploh nebodo priznal, ker je pač njihov tdi motor, pač zakon, nepokvarljiv, use ustalo jim je pa itak en sranje, kar predstavljajte si, de po forumu govorite kako je vw najbolši avto, potem pa vam pri 150k kilometrov posveti lučka za napako motorja, usaj mislim, de bi to težko javno priznali

u sloveniji so evropske znamke na trgu pristone že 50 let, azijske pa so v slo pribložno slabih 20 let, i preden se bo mentaliteta spremenila, in bodo pripravljeni zagriženi vagovci in ostali, priznati, de tudi izven nemčijo delajo avtomobile, se bodo morale zamenjati še kake generacije
Slika
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Sr jan 13, 2010 4:42 pm

Polo78 je napisal/-a:Če lahko malo obnovim temo...
Na prejšnji strani smo se pogovarjali o autobildovem testu (100.000 km) in tu so rezultati, ki govorijo v prid kvaliteti teh vozil:

http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 30581.html

Pred Kio sta v glavnem le BMW in Mazda. Na dnu ter tudi blizu dna lestvice pa najdemo,... hmm... :twisted:


Zanimivo zanimivo.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr jan 13, 2010 5:22 pm

PogachnyK je napisal/-a:razni pristaši hond, vw, audi, bmw, mercedes, njim je pa avto use, tud če gre na tdi-ju turbina u franže, tega sploh nebodo priznal, ker je pač njihov tdi motor, pač zakon, nepokvarljiv, use ustalo jim je pa itak en sranje, kar predstavljajte si, de po forumu govorite kako je vw najbolši avto, potem pa vam pri 150k kilometrov posveti lučka za napako motorja, usaj mislim, de bi to težko javno priznali

3 leta vozim golfa in bi z veseljem napisal kakšne ima napake, ampak tega preprosto ne morem naredit ker se enostavno nič še ni pokvarilo. :lol:
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr jan 13, 2010 5:23 pm

Moram rečt, da me je kar šokiral rezultat Tourana in Passata na tem testu. Da bi mi kdo rekel, da ima lahko VW do 100k toliko problemov, mu ne bi nikoli verjel. Sploh pa je neverjetno, da večino problemov ni izoliranih samo na testni primerek, ampak gre za serijske napake.

@ban pa verjameš, da to velja za vse VWje?
Pa ne se jezit, s tem ne trdim, da so slabi ali pa, da je Kia boljša, ampak v primeru tega Tourana 2.0TDi je prava žalost, da moraš vsak mesec na srevis, kar pa je še najhujše je stanje avta ob koncu testa, pri katerem so zmogljivosti ogromno "padle".
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr jan 13, 2010 6:26 pm

@hladni saj pravim, da ne gre za vse VWje to štet. Čeprav neglede na to, da je bil avto nov, se mi zdi, da si VW takih napak ne bi smel privoščiti.
 
MateSLO
Novinec
 
Prispevkov: 391
Pridružen: So dec 06, 2008 1:30 pm

Napisal/-a MateSLO Sr jan 13, 2010 6:53 pm

Neeeee VW na dnu lestvice ... :(
Hitro v jok in na drevo.

Ljudje bozji, povsod se pojavljajo napake ... tudi Ferrari ni neunicljiv, pa poglejte njegovo ceno :roll:
In tudi VW, Kia itd. niso izjeme.
Poznam ljudi ki so imeli nove Passate vec na servisu kot doma. In slisim za ljudi po forumih kako jim Kia razpada.
Hja, tako je to.

Ne vem kaj vidite v VWju. Jaz ze vem da moje hise ne bo krasil VW. Ni slab avto samo vse skupaj je tako robustno ... oz. sploh ne vem kako naj se izrazim - skratka ni mi vsec ;)
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Sr jan 13, 2010 7:47 pm

Če je že omenjen VW, v temi Kia, bi bilo za vse tiste fajn zagrizene VWjevce, fajn objavit tale posnetek. Več ali manj jih pride sem samo kritizirat, brez nekih konkretno dobrih razlag. In takle osnovni fox stane skoraj kot kia ceed.

http://www.youtube.com/watch?v=Or2WjAwrGhE
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr jan 13, 2010 8:18 pm

To, da delajo napake vsi je jasno, tudi pri cee'du niso namerno narejenil, da rjavijo?!?! Sam a ste si prebrali poročilo? Napak kar se avta tiče sploh ne štejem, ampak kar se motorja tiče je celo morje resnih napak.
 
ma_hi
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: To dec 01, 2009 8:07 am
Kraj: Portorož

Napisal/-a ma_hi Sr jan 13, 2010 8:29 pm

Smešno mi je, ker nekateri privzdigujete VWje kot nekakšne nadpovprečne avtomobile, a v bistvu je VW firma, ki dela avtomobile za široke množice ljudi, kar navsezadnje pravi tudi njeno ime.
Mogoče je pri nas ostalo tako mišljenje še iz cajta Juge, ko so v Sarajevskem TASu izdelovali Golfe in Jette, ki so bile v tistem času krepko nad stoenkami in Jugoti. Meni osebno Golf ali Polo danes prav v ničemer posebej ne izstopa pred ostalo konkurenco in se mi zdi pravi Ljudski avto tako kot konkurenca.
Da pa ne bo kreganja, to je le moje osebno mišljenje.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr jan 13, 2010 8:34 pm

Ceed je napisal/-a:
Sam a ste si prebrali poročilo? Napak kar se avta tiče sploh ne štejem, ampak kar se motorja tiče je celo morje resnih napak.

NE......preberejo in napišejo samo tisto, kar jim paše........tako, kot že celo večnost poslušamo, da je AvtoBild VW-jev časopis, sedaj je pa le te postavil na rep lestvice, pa o tem vse tiho in je o.k (seveda da je, če tam spadajo, naj so na dno tudi umeščeni - noben normalen jezen, hvala bogu, da so objektivni.....- koliko je samo hude krvi bilo, ko je golf V premagal novega Cheda, pa govora o pristranskosti, nikakor se eni niso mogli pomirit, s krutim dejstvom; in to večina t.i. "antiznačkarji"......

ma_hi je napisal/-a:Da pa ne bo kreganja, to je le moje osebno mišljenje.......

na katerga imaš hvala bogu pravico in ga vsaj nekateri tukaj spoštujemo...

PS. če bi bil star 18 let, bi se še mogoče strinjal stabo..... :lol:
 
bdamjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr maj 19, 2010 10:26 am

Napisal/-a bdamjan To avg 17, 2010 2:03 pm

PogachnyK je napisal/-a:takole bom jaz rekel
razni pristaši hond, vw, audi, bmw, mercedes, njim je pa avto use, tud če gre na tdi-ju turbina u franže, tega sploh nebodo priznal, ker je pač njihov tdi motor, pač zakon, nepokvarljiv, use ustalo jim je pa itak en sranje, kar predstavljajte si, de po forumu govorite kako je vw najbolši avto, potem pa vam pri 150k kilometrov posveti lučka za napako motorja, usaj mislim, de bi to težko javno priznali


Tule se bom kot BMW-jaš oglasil. Mislim pa da toliko podatkov o okvarah ter problemih z avtomobili določene znamke v tem primeru BMW) ter o nasvetih in rešitvah težav povezanih z vsakim modelom posebej kot jih imamo na BMW FORUMU ne najdeš na nobenem drugem avtomobilskem forumu v Sloveniji.

Isto velja za tehnične podatke, nasvete za nadgradnje, sezname serijskih napak, pogostih okvar z napotki za odpravo le teh, seznama serviserjev, enostavno vseh podatkov ki bi jih kdorkoli potreboval. Za to so (smo) zaslužni predvsem sami uporabniki foruma ter dovolj stroga moderatorska ekipa, ki s svojimi prispevki zadevo dopolnjujemo, bogatimo, ter preprečujemo bedaste primerjave in kregarije (v določeni meri seveda, nekaj tega se vseeno tolerira), ...

Da ne bo pomote, nimam nič proti KII, je pač avto ki me ne pritegne (ga nisem niti preizkusil, bil sem le peljan v njem, in na hitro lahko za tistega rečem le da je prešvoh, anemičen, preplastičen in ima premočno osvetljeno armaturo, pelje pa se povsem solidno in nudi dovolj za denar ki ga zahtevajo).

Tako ali tako pa mene nihče ne prepriča kupiti nov avto, ker enostavno v letih uporabe izgubim veliko več denarja kot z nakupom rabljenega avtomobila in servisiranjem le tega. Ampak pustimo to, to je stvar osebnih preferenc.

Vsaka znamka ima težave, probleme, napake, novejši ko je avto, več je le teh. To ve vsak ki se vozi naokoli malce več kot le par let. Znamka pri tem sploh ne igra vloge, ker je globalizacija naredila svoje. Mali podatek o Alternatorjih in zaganjačih recimo. V slovenski Iskri Avtoelektriki na isti liniji izdelujejo zadeve pod blagovno znamko Iskra, BOSCH, Magneti Matelli, pa še kako. Enako se dogaja v Kolektorju, Hydrii, Cimosu, Preventu (ki je trenutno sicer v težkem položaju), pa še v kaki drugi tovarni ki ni nujno locirana v Evropi.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov