
Me pa zanima, kdo od vag fahrerjev mi bo podal odgovor na vprašanje, katerega sem zastavil par strani nazaj?

TrijoAdijo je napisal/-a:Ja, verjamem da se bom počutil ogroženega, če bom na tem forumu napisal, da je VAG en oreng sekret. Ampak tega tu gor ne bom napisal...![]()
Me pa zanima, kdo od vag fahrerjev mi bo podal odgovor na vprašanje, katerega sem zastavil par strani nazaj?
King1 je napisal/-a:MBtouran je napisal/-a:Opažam, da imajo največ problemov z TSI motorji ravno tisti, kateri vozijo drugo znamko. Se prqvi, da na veliko krtizirajo tisto česar nimajo in samo pišejo kaj so slišali ali prebrali kje drugje
Sam se zelo nerad spuščam v te debate a vseeno rad kaj povem. Načeloma se strinjam z zgornjo trditvijo, ki jo je napisal uporabnik @MBtouran a vseeno imajo nekateri res napake in to ni stvar, ki bi jo človek kar gladko prezu. So pa tukaj seveda tudi taki, ki pač imajo fetiš pluvat po drugih znamkah ( pa to ne leti točno na vag ) ampak na tiste katere mu v danem trenutku oz. obdobju niso pri srcu.
V družini je 1.2 tsi pa z njim res ni problemov oz. se z motorjem pri blizu 50.000 ne dogaja nič posebnega. Pravzaprav se lastniki sploh ne ukvarjajo kako in kaj kajti njim je važno, da avto zjutraj vžge in da jih pripelje na cilj. Bežno poznam še dva golfa z famoznim motorjem, ki kljub večji kilometrini delata B.P. Razumem pa in verjamem, da imajo nekateri težave. Eni večje in eni manjše. Tako pač očitno je pri današnjem downsizingu. Žalostno.
lp
OFF: Tudi sam imam doma še huje osovraženega ( 1.9dci 2001, 190.000km ), ki ne boste verjeli dela in prede kot bi bil nov. Pa sem prezadovoljen z njim in samo upam lahko, da bo še brcal nadaljnih 100 jurčkov.
TrijoAdijo je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Ni VW kriv, če se je tebi na tvojem golfu pojavila rja na italijanskem blatniku. Kriv si si sam, ker si dal pač gor pocen kopijo :P
Ja, naše razmišljanje je lahko totalno mimo....ampak dejstvo pa je, da nemške stvari crkujejo...BTW: spomenm se faila pri fordu: Precvikana spirala volanskega airbaga...Na vgrajenem tri leta starem originalu je pisalo Made in Germany. Na novem modificiranem originalu je pisalo Made in UK...pa po sedmih letih še vedno deluje :P
Blatnik je kar lepo prvi, samo da imajo eni nemške, eni pa italijanske. In kaj je novega, pri tem "dejstvu, da nemške stvari crkujejo"?Itak da crkujejo, isto kot italijanske, francoske, korejske, ...
Ne morem verjet...Nemci imajo italijanske blatnike, ki povrhu vsega še rjavijo? Ni to malo tako...sramotno glede na to, da gre za nemški avto, kateri je oh in sploh? In kaj je nobega ob dejstvu, da nemške stvari crkujejo? Mogoče to, da nemška stvar ne sme niti ne more crknt?Itak gre tu za nemško uber alles tehniko...
![]()
@freddie:
Ne, v tem primeru ne gre za urbani mit...ampak gre za dejstvo. Do opisanih letnikov so bile težave, dalje ne. Tudi jaz sem že videl žalostne 1.8 tdci-je, ki so čakali na menjavo motorja. To pa zato, ker je bil v enem primeru lastnik pameten in se je hotel držat časovnega intervala menjave zobatega jermena, kilometrskega pa ni hebal 5%. Avto je imel za sabo nekih 170-180kkm, in 6 let, ko je jermen vtrgalo in sesulo glavo motorja in ojnico. V drugem primeru se je lastnik na AC zašaltal in iz četrte šaltal pri 4000 rpm v tretjo namesto v peto pri polnem plinu.
Tisti tdci motorji izpod eiffovega stolpa imajo zobati jermen...za pogon obeh odmičnih gredi pa skrbi ketnca...katera tudi zelo rada razklopče..Dejstvo je, da kamorkoli francozi vtaknejo nos...gre zadeva po gobe.
Se strinjam, tovarna je odgovorna za QC in tovarna je odgovorna, da zadeva deluje kot celota...ampak ko gre zadeva po gobe, pa plačujemo mi....in mene zaenkrat zanima samo to, kakšne izvenredne stroške bom imel z avtom, po izteku garancije...In po vsem videnim (ne slišanim za šankom), sem 100%, da jest osebno novega forda dizla ne vzamem, pa tut če mi ga dajo zastonj. Sem se en mesec nazaj pogovarjal na pooblačenem ford servisu o novem ford/psa 1,6 tdci motorju. In če še mehaniki rečejo, da bojo menda te motorji boljši od starih 1.6 tdci, potem je vsakemu hlapčku (upam vsaj) malo jasno, da s starimi nekaj ne štima.
Pa še ena na podlagi izkušenj: Dva identična avta..no, eden eno leto starejši kot drugi...oba italijana. Eden ima magneti marelli elektroniko, drugi bosch. Un z bosch elektroniko je vedno neke glupe električne napake javljal, tisti z magneti marelli pa nikoli nič, pa čeprav je imel 50.000 več prevoženih.Zanimivo ne?
maniaxxx je napisal/-a:Pozabil si omeniti, da ima ta TSI že drugo turbino.
Tvoja laguna je pa dokaz, da urbani miti o crkovanju renaultovih dizlov in podobne štorije izvodenijo v večini primerov, če je le avto pravilno servisiran ne pa po navodilih proizvajalca, kar pa je resnični napaka proizvajalca, ki je hotel na račun marketinškega efekta redkih servisov malo zaslužiti, pa se je uštel, zelo uštel, ker negativnega image-a se DCI motorji še dolgo ne bodo znebili. Je pa zanimivo, da VW ne dobi takega image-a, kljub mogoče še večjim bedarjiam pri določenih motorjih
maniaxxx je napisal/-a:Kje točno sem omenil da si VAG lover? Samo napisal sem, kar je res okoli te škode, tako, kot tvoje lagune, ki kljub temu, da naj bi bil ta 1.9 dci šrot od šrota dela praktično brez problemov.
Kar se tiče mojega famoznega TSI-ja, dobro veš, da si vedno govoril da pretiravam, ampak sam dobro vem, kaj vse je bilo z avtom narobe, in da sem dejasnko imel srečo, da ni bilo kaj hujšega, oziroma sem ga pravi čas prodal ropotajočega, kot da mu bo motor ven padel.
Da sem takrat izjavil da mi je kr malo žal da ga prodajam je res, ker avto mi je bil vizualno zelo všeč, pa udi ni bil v vsem slab, ampak 1.2 TSI ni najbolj posrečen motor, da ne rečem da je šrot.
Umir se prijatelj ker jaz imam svoje mnenje o VW, o katerem sva že neštetokrat debatirala in ga ne bom spremenil nikoli. Pa ne trdim, da je ford bog in batina, ma ful napak in čudnih rešitev, ampak za zdaj dela brez težav in mu bolj zaupam kljub skoraj 100kkm, kot sem polotu s 16kkm, to pa pove vse...
King1 je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:Kje točno sem omenil da si VAG lover? Samo napisal sem, kar je res okoli te škode, tako, kot tvoje lagune, ki kljub temu, da naj bi bil ta 1.9 dci šrot od šrota dela praktično brez problemov.
Kar se tiče mojega famoznega TSI-ja, dobro veš, da si vedno govoril da pretiravam, ampak sam dobro vem, kaj vse je bilo z avtom narobe, in da sem dejasnko imel srečo, da ni bilo kaj hujšega, oziroma sem ga pravi čas prodal ropotajočega, kot da mu bo motor ven padel.
Da sem takrat izjavil da mi je kr malo žal da ga prodajam je res, ker avto mi je bil vizualno zelo všeč, pa udi ni bil v vsem slab, ampak 1.2 TSI ni najbolj posrečen motor, da ne rečem da je šrot.
Umir se prijatelj ker jaz imam svoje mnenje o VW, o katerem sva že neštetokrat debatirala in ga ne bom spremenil nikoli. Pa ne trdim, da je ford bog in batina, ma ful napak in čudnih rešitev, ampak za zdaj dela brez težav in mu bolj zaupam kljub skoraj 100kkm, kot sem polotu s 16kkm, to pa pove vse...
Tud jast te obožujem.![]()
![]()
![]()
![]()
lp
maniaxxx je napisal/-a:King1 je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:Kje točno sem omenil da si VAG lover? Samo napisal sem, kar je res okoli te škode, tako, kot tvoje lagune, ki kljub temu, da naj bi bil ta 1.9 dci šrot od šrota dela praktično brez problemov.
Kar se tiče mojega famoznega TSI-ja, dobro veš, da si vedno govoril da pretiravam, ampak sam dobro vem, kaj vse je bilo z avtom narobe, in da sem dejasnko imel srečo, da ni bilo kaj hujšega, oziroma sem ga pravi čas prodal ropotajočega, kot da mu bo motor ven padel.
Da sem takrat izjavil da mi je kr malo žal da ga prodajam je res, ker avto mi je bil vizualno zelo všeč, pa udi ni bil v vsem slab, ampak 1.2 TSI ni najbolj posrečen motor, da ne rečem da je šrot.
Umir se prijatelj ker jaz imam svoje mnenje o VW, o katerem sva že neštetokrat debatirala in ga ne bom spremenil nikoli. Pa ne trdim, da je ford bog in batina, ma ful napak in čudnih rešitev, ampak za zdaj dela brez težav in mu bolj zaupam kljub skoraj 100kkm, kot sem polotu s 16kkm, to pa pove vse...
Tud jast te obožujem.![]()
![]()
![]()
![]()
lp
Če bod najine brale tole bodo še ljubosumne![]()
King1 je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:King1 je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:Kje točno sem omenil da si VAG lover? Samo napisal sem, kar je res okoli te škode, tako, kot tvoje lagune, ki kljub temu, da naj bi bil ta 1.9 dci šrot od šrota dela praktično brez problemov.
Kar se tiče mojega famoznega TSI-ja, dobro veš, da si vedno govoril da pretiravam, ampak sam dobro vem, kaj vse je bilo z avtom narobe, in da sem dejasnko imel srečo, da ni bilo kaj hujšega, oziroma sem ga pravi čas prodal ropotajočega, kot da mu bo motor ven padel.
Da sem takrat izjavil da mi je kr malo žal da ga prodajam je res, ker avto mi je bil vizualno zelo všeč, pa udi ni bil v vsem slab, ampak 1.2 TSI ni najbolj posrečen motor, da ne rečem da je šrot.
Umir se prijatelj ker jaz imam svoje mnenje o VW, o katerem sva že neštetokrat debatirala in ga ne bom spremenil nikoli. Pa ne trdim, da je ford bog in batina, ma ful napak in čudnih rešitev, ampak za zdaj dela brez težav in mu bolj zaupam kljub skoraj 100kkm, kot sem polotu s 16kkm, to pa pove vse...
Tud jast te obožujem.![]()
![]()
![]()
![]()
lp
Če bod najine brale tole bodo še ljubosumne![]()
Lej mi je čist vseen.![]()
lp
A mi lahko nekdo po resnici pove, zakaj vedno...ampak res čisto vedno lastniki VAG vozil tako veselo razlagajo, kako z njihovim vozom ni nikoli nič narobe, a ko pa jim omeniš, da bi lahko malo s testerjem preverli stanje parametrov, pa postanejo čist prešvicani in vedno se jim nekam mudi (ponavadi v gostilni še pira do konca ne spijejo)?![]()
TrijoAdijo je napisal/-a:Ne morem verjet...Nemci imajo italijanske blatnike, ki povrhu vsega še rjavijo....
sašo5 je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Ne morem verjet...Nemci imajo italijanske blatnike, ki povrhu vsega še rjavijo....
...gremo lahko še v detalje: bi rekel, da ni niti "digič" kriv, ki je samo "zapigal" blatnikkrivec je Srb,(Smederevo) ki je slab pleh naredil
lahko pa gremo še naprej in posledično pridemo do dejstva oz. tega, da si glavni krivec TI, ker si tak pleh spustil v EU....
MRV je napisal/-a:kako ste dosadni. nič, kupte si hondo tako da boste vedeli kaj pomeni imet avto in ne prevozno sredstvo. ok?
SuperVeloce je napisal/-a:Kako hitro se pa (po izkusnjah vas iz foruma) tezava razvije po prvih znakih? Kar naenkrat? 5k km? 10k km? Saj pa ne ostanes kar na cesti iznenada...
Po forumu brska: DePalmo, Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] in 21 gostov