Hej
no da dam še js svoj komentar....
julija 2012 sem kupila novi ceed, vse je bilo ok....1teden, ko sem bila prvič sovoznica in se nisem pripela z varnostnim pasom, ter ugotovila
da dela in ne dela zvočni signal za varnostni pas.
seveda sem odšla na prodajno mesto kjer sem ga kupila, do svojega prodajalca ta pa me je pospremil do serviserja, oba sta zadevo preverila (smo se šli pelat in ugotovili da res ne dela tako kot bi mogl), ok, do sem je šlo gladko, serviser mi je rekel da bo zadevo podal naprej in da se slišimo, številko mi ni vzel, kajti imel jo je moj prodajalec.
vmes sem porajtala da lučka pri radiu ne dela, zvok pa je, ampak to samo vsako jutro kadar je bilo zelo hladno zunaj.
uglavnm....minilo je 6mesecev (vmes sem doskrat kontaktirala prodajalca kaj je z mojim senzorjem za varnostni pas, ter dobila odgovor da še niso dobili odgovora). Pripeljala sem se na kio kjer sem avto kupila
Kia Motors Adria Group d.d., Leskoškova 2, Ljubljana, zopet do prodajalca in istega serviserja, in ju prijazno vprašala v čem je problem da me že 6mesecev niso NIČ obvestili, je problem v telefonski številki? jasno da ne, v čem pa potem: nakar mi reče serviser da so dobili negativni odgovor ki se glasi:
TKO PAČ JE halooo??
tko pač NE BO. in je rekel če se gremo lahko še enkrat peljati, nakar je spet potrdil da zadeva NE deluje. auto sem pustila tam in šla v službo, čez 5ur prevzamem svoj auto in dobim obrazec za podpisat, kjer je pisalo
SISTEM DELUJE BREZHIBNO - niso nič popravljali. Jasno nisem podpisala ker sistem NE deluje brezhibno.
Zopet sem čakala na njihov klic, skratka auto je bil star 8mesecev in odpelala sem se direkt do direktorja servisa, kateri mi je zatrjeval da to ni napaka da problem je svetlobni signal. ki pa tudi ne dela sem mu omenila. komaj sem ga prepričala da gre zadevo preverit. bil je zelo začuden, tako kot "polovica" ki je zadevo preverjala, skratka prišel je tehnik preverit zadevo, in zopet sem čakala....na koncu sem
DOSEGLA SVOJE menjavo senzorja.
KONČNO..Po 8mesecih. Na moje vprašanje: zakaj je to trajalo 8 mesecev?, sem dobila odgovor od šefa servisa: LEJTE GOSPA, FANTJE SO NA VAS POZABIL.
a je to kašn strokovni odgovor??
omenila sem tudi
napako radia, sem priložila tudi video posnetek (tako mi je svetoval direktor servisa da posnamem doma), nakar mi je direktor servisa rekel da bodo radio naročili in me pokličejo ko pride.seveda sem vprašala
kolikok mesecev bo pa to trajalo? gospod mi je rekel največ 14dni.
Seveda ni bilo nobenega klica, zato sem se 15.dan odpravila ZOPET na kio, in ugotovila da sploh ni odprtega naloga, da radia niso naročili,skratka obup. serviser je preveril zalogo radia, in itak ga ni bilo na zalogi, vprašam kok je za čakat, pravi da ne ve, se je pozanimal, in dobila sem odgovor da nimajo datuma kdaj bo dobavljiv. Ok od tega je že 19dni, skupno k čakam radio je 34dni.
Naj ne pozabim omeniti, da sem prosila (auto je bil star 1teden) naj mi
popravijo optiko ker mi konstantno vleče v levo. sem poudarla da bom plačala če je treba samo da si ne uničim gum.
skratka spet so zadevo preverli tokrat brez mene in kao je vse ok, kao jaz v levo držim volan.
sem vidla da z njimi ne bo nič in sem auto odpelala na prvi servis k sm ga vidla da mi uštimajo optiko in plačala 30e in so zadevo popravili na vseh štirih gumah.
tut to sem KMAG-u omenila in so zopet ostali brez besed.
Skratka ZELO NESTROKOVNI ODNOS.
aja da dodam nekaj zanimivega: šef servisa mi je rekel (ko sem mu omenila da senzorji za pas zadaj delujejo), da senzorjeu za pas zadaj sploh ni, da ne obstaja to. Jaz kot ŽENSKA in LAIK sem ga z veseljem povabila na kratko vožnjo da mu dokažem da zadaj OBSTAJA senzor za pas.
Zelo razočarana nad KMAG-om v BTCju.