Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ilyerik Pe maj 11, 2012 1:58 pm

Natovorjenost? Povprečna oz. primerljiva z ostalimi dopusti. Jaz, žena, oba otroka in prtljaga (skoraj) do stropa. Avto je golf, 1.4tsi.
 
Uporabniški avatar
MRV
Uporabnik
 
Prispevkov: 941
Pridružen: Po dec 21, 2009 11:07 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a MRV Pe maj 11, 2012 2:14 pm

to pomeni da ti je pil 15l?
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ilyerik Pe maj 11, 2012 2:41 pm

MRV je napisal/-a:to pomeni da ti je pil 15l?


Ne, za celotno pot je bila poraba skoraj točno 6.8L/100km, kar je okrog pol litra več kot jo imam za vsakdanjo pot v službo in nazaj, ampak tam praktično nikoli ne grem čez 130.
 
Uporabniški avatar
MRV
Uporabnik
 
Prispevkov: 941
Pridružen: Po dec 21, 2009 11:07 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a MRV So maj 12, 2012 9:20 am

:huh: :huh: :huh: nisem si mislil da bo tako visoka.
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ilyerik So maj 12, 2012 9:28 am

MRV je napisal/-a::huh: :huh: :huh: nisem si mislil da bo tako visoka.


Očitno si si mislil, če si dejal, da je bila 15 litrov. Na splošno je poraba pri moji vožnji okrog pol litra nižja kot sem jo imel pri prejšnjem avtu (1.6 bencinar, 100 konjev). Ampak tukaj ni debata o porabi, temveč o okvarah. Kot rečeno, doslej sem imel težave z izolacijo, z motorjem pa (še) ne.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a _furby_ So maj 12, 2012 11:48 am

MRV je napisal/-a::huh: :huh: :huh: nisem si mislil da bo tako visoka.


pa eni se vedno dejansko mislite, da TSI ne pije nic :?: :lol:
turbo inside
 
Uporabniški avatar
MRV
Uporabnik
 
Prispevkov: 941
Pridružen: Po dec 21, 2009 11:07 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a MRV So maj 12, 2012 11:53 am

ne, jaz tega sploh ne mislim. samo me zanima koliko so požrešni.
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a SuperVeloce So maj 12, 2012 1:30 pm

A to se vam zdi visoka? hecni ste no. Toliko stvari je tukaj zraven, da ne moreš primerjati z ničemer, dokler isto relacijo v istih pogojih ne odpelje isti voznik.
Še na sejem IFA smo s Passatom TDI prišli s porabo ravno rahlo pod 7. Pa nikjer nismo divjali, niti po autobahnu. Različne relacije in obtežitev avtomobila pač terjata svoje.
when in doubt, flat out
 
Uporabniški avatar
106
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 561
Pridružen: Sr mar 15, 2006 1:06 pm
Kraj: Tukaj

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a 106 So maj 12, 2012 4:43 pm

Po cesti merit točno porabo je nesmisel ,ker le te nikoli ne zadaneš v nulo le približno ..... tud ko v fabrikah merijo na zaviralnih valjih itd ne zadanejo povesem točno spet le približno.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica So maj 12, 2012 9:49 pm

Lahko lažete sami sebi, vendar je doseganje tovarniških normativov porabe utopija... Zakaj?? Ker meritve niso opravljene v realnem okolju, ampak pod posebnimi pogoji.

Do razlik prihaja zato, ker normni cikel merjenja porabe goriva NEDC ne upošteva resničnih razmer in okoliščin vožnje. Normni cikel merjenja porabe goriva namreč poteka v laboratoriju na testnih oziroma merilnih valjih in simulira 1180-sekundno vožnjo (v trajanju nekaj manj kot 20 minut). Cikel je sestavljen iz dveh delov – 780-sekundne oziroma 4,05-kilometrske vožnje po “mestu” in 400-sekundne oziroma 7-kilometrske vožnje po “podeželskih cestah”. Sestava normnega cikla ni sporna, so pa sporni pogoji oziroma okoliščine preskusa; “vožnja” po mestnih ulicah poteka s povprečno hitrostjo 19 km/h in največjo hitrostjo 50 km/h, povprečna hitrost vožnje po podeželskih cestah pa je 62,6 km/h – največjo hitrost 120 km/h preskusni avto doseže le za 10 sekund. Povprečna hitrost celotnega merilnega ciklusa je le 33,6 km/h.
Medtem, ko tudi najšibkejši avtomobili v resničnem življenju 50 km/h dosežejo v vsaj 10 ali 12 sekundah, pa med merilnim ciklom “mestne” vožnje avto do 50 km/h pospešuje 25 sekund, med merilnim ciklom vožnje po podeželskih cestah pa celo 74 sekund. Z vožnjo v resničnem življenju se vožnja po predpisanem merilnem ciklu res ne more primerjati.
Za odstopanja v porabi goriva je krivo tudi dejstvo, da so pri meritvah izklopljeni vsi električni porabniki v avtomobilu – vključno z lučmi, brisalniki, smerniki, klimatsko napravo in gretjem. Koliko k skupni porabi goriva prispevajo električni porabniki v resničnem življenju, je znano: 100-vatne meglenke približno 0,1 litra, električno-dvižna stekla 0,12 litra, 1500-vatna klimatska naprava pa kar 1,5 litra.
Pri normnem merilnem ciklu avtomobilski izdelovalci lahko uporabijo avto z minimalno opremo, izmerjene vrednosti pa veljajo za vse avtomobile s tem motorjem, ne glede na vgrajeno opremo ali različico. Dobro opremljen avto z večjimi in širšimi pnevmatikami, usnjeno notranjostjo, navigacijo, električno pomičnimi sedeži in še kakšnim delom dodatne opreme lahko tehta tudi 150 kg več od osnovne različice, a se ta dodatek v kilogramih pri merjenju porabe goriva ne upošteva, čeprav 150 kg teže pomeni približno pol litra večjo porabo na 100 km.
Pri normnem merilnem ciklu ni ali pa je vsaj slabo upoštevana tudi aerodinamika avtomobilov. Ker v normnem merilnem ciklu avto doseže le 120 km/h (pa še to le za kratek čas), avtomobili z večjim količnikom zračnega upora porabijo manj kot v resničnem življenju, kjer poraba goriva strmo naraste z večjo hitrostjo. In obratno; avtomobile z dobro aerodinamiko, ki pri večjih hitrostih porabijo manj goriva, normni merilni cikel ne upošteva in nagradi.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ilyerik Ne maj 13, 2012 8:27 am

Ma jaz nič ne lažem. Si redno zapisujem kilometrino in shranjujem račune ter vpisujem te podatke v tabelo.

Poraba 5,1L/100km v izvenmestni vožnji, kolikor je navedena v specifikacijah za 1,4TSI je pa zame čista znanstvena fantastika. Tako nizka bi bila morda zgolj, če bi vozil 80km/h po regionalnih cestah (seveda položnih, ne v klance). Na avtocesti pa ni šans.
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a gogocak Ne maj 13, 2012 9:22 am

Tako mala kubikaza in ce ga res sparas imas 5-6 l porabo. pismo to je skor 10 evrov na 100km. Ajde, ce dobis potne stroske si v lepem plusu, samo tako kot jaz da se vozim samo za duso je pa to ratal presneto dragi spas!!!
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Blinder Ne maj 13, 2012 9:26 am

yashica, oni bi lahko bolj realno porabo izmerili. Čene drugače pa da uzamejo obstoječe meritve in dodajo tistih 10, 20%. Možno da je kej v ozadju, da ne grejo spreminajt meritev. Mogoče se jim gre za povečanje prodaje avtomobilov. Imaš avto ki ti pije 8 litrov, vidiš novi model ki pije po podatkih 7 litrov ....
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
sixtoo
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Ne sep 05, 2004 5:05 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a sixtoo Ne maj 13, 2012 10:22 am

Ali pa Kia s 3,2l/100km :lol: :lol: :lol: Samo so verjetno pozabili napisat, da toliko popije, ko stoji ugasnjen v garaži? :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica Ne maj 13, 2012 11:09 am

Proizvajalci so se zadinili okrog normativov merjenja porabe in to z namenom spraviti na papir najnižje vrednosti za določen motor. Cilj je pritegniti kupce in jih očarati z na papirju rekordno nizko porabo.
Navajanje dejanske porabe bi bila le ovira pri prodaji.

sixtoo je napisal/-a:Ali pa Kia s 3,2l/100km :lol: :lol: :lol: Samo so verjetno pozabili napisat, da toliko popije, ko stoji ugasnjen v garaži? :mrgreen:


Ne vem čemu tlačiš Kiin 1,1 crdi motor v to temo? Ker uporabljajo enake pogoje merjenja so vredni posmeha toliko kot ostali avtomobilski proizvajalci.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Blinder Ne maj 13, 2012 11:30 am

sixtoo je napisal/-a:Ali pa Kia s 3,2l/100km :lol: :lol: :lol: Samo so verjetno pozabili napisat, da toliko popije, ko stoji ugasnjen v garaži? :mrgreen:


sej sm videl na youtube odgovor enga uporabnika z kio 3.2 ali greenline ali bluemotion 3.4 al akj točno je mel, je neki pisal da pride poraba tudi pod 4 litre, tako da tale kia 3.2 ima glih tok realne podatke kot ostali proizvajalci. Tem eco avtkom pomaga do nižje porabe znižano podvozje, delno zaprt spodnji del avta, dolga prestavna razmerja, švoh motorji, kolesa z nizkim zračnim uporom, zahvaljujoč se švoh motorju lahko tudi malo bolj zaprejo odprtine za zajem zraka za hlajenje motorja in woila privarčujejo nekaj deci porabe
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Bmw.
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Sr jan 18, 2012 2:19 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Bmw. Ne maj 13, 2012 12:39 pm

Točno tako pa saj to ni neka huda poraba jaz mam megana 1.5 dci pa mam 3.8l porabo že približno 7.000 kilometrov pa še na zmiskih gumah vozim... BC pa ne laže sem na roke preeačunal in je pravilno lp
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a maniaxxx Ne maj 13, 2012 4:10 pm

Bmw. je napisal/-a:Točno tako pa saj to ni neka huda poraba jaz mam megana 1.5 dci pa mam 3.8l porabo že približno 7.000 kilometrov pa še na zmiskih gumah vozim... BC pa ne laže sem na roke preeačunal in je pravilno lp



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2261
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a tomzzi Ne maj 13, 2012 4:21 pm

maniaxxx je napisal/-a:
Bmw. je napisal/-a:Točno tako pa saj to ni neka huda poraba jaz mam megana 1.5 dci pa mam 3.8l porabo že približno 7.000 kilometrov pa še na zmiskih gumah vozim... BC pa ne laže sem na roke preeačunal in je pravilno lp



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


+1 :rofl
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ban Ne maj 13, 2012 5:05 pm

Bmw. je napisal/-a:Točno tako pa saj to ni neka huda poraba jaz mam megana 1.5 dci pa mam 3.8l porabo že približno 7.000 kilometrov pa še na zmiskih gumah vozim... BC pa ne laže sem na roke preeačunal in je pravilno lp

Drugič vzemi digitron :mrgreen:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: DePalmo, Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] in 21 gostov