
Fan je napisal/-a:Osebno zagovarjam srednjo kvaliteto olja ( seveda predpisane specifikacije )
zzitop je napisal/-a:Nepovratni ventil kot tak ne vzame dodatnega volumna, kvečjemu ga zmanjša. Dodatni volumen pa seveda lahko zahteva večji filter (beri daljši).
...., želel bi Vas vprašati, če ste že kdaj naredili primerjavo Mann vs. Mahle? Vsaj kakšen komentar ali Vaše mnenje bi rad slišal.
LP
pilon je napisal/-a:zzitop je napisal/-a:Nepovratni ventil kot tak ne vzame dodatnega volumna, kvečjemu ga zmanjša. Dodatni volumen pa seveda lahko zahteva večji filter (beri daljši).
...., želel bi Vas vprašati, če ste že kdaj naredili primerjavo Mann vs. Mahle? Vsaj kakšen komentar ali Vaše mnenje bi rad slišal.
LP
Iz prve roke.....debate o razlikah med filtri Mann, Mahle, Hengst in originali (prvovgradnjami) so tak tak. Za omenjene firme vam povem iz prve roke, da so doloceni tipi filtrov popolnoma identicni oz. so iz iste proizvodnje linije (stroja) iz istih materialov, dobijo le razlicen tisk (Mahle, Knecht, Mann, Bosch, BMW, Mercedes,....) ali lasersko gravuro in se zapakirajo v razlicne embalaze.![]()
![]()
Pa ne bit prevec razocarani.
Lp
yashica je napisal/-a:@thaking kakšen vozni park pa imašMislim, tukaj se gre v razliki max. nekaj € pri kosu, ki ga menjaš enkrat letno. Ne vem zakaj kompliciraš, greš v Euroton ali podobno trgovino in vzameš Manna.
Kakšne blagovne znamke pokriva Mann s svojimi izdelki, če jih, ne boš nikjer izvedel. Za moje pojme brezvezno kompliciranje... Pa brez zamere!
Za primerjavo ti lahko povem, da pride filter olja za mojega na pooblaščenem servisu 12,03€ + ddv. Ta original dela za vw nihče drug kot Mann, še mannovo oznako tipa filtra nosi na strani![]()
Cena tega filtra je v Eurotonu 10,62€ brez popusta.
thaking je napisal/-a:pilon je napisal/-a:zzitop je napisal/-a:Nepovratni ventil kot tak ne vzame dodatnega volumna, kvečjemu ga zmanjša. Dodatni volumen pa seveda lahko zahteva večji filter (beri daljši).
...., želel bi Vas vprašati, če ste že kdaj naredili primerjavo Mann vs. Mahle? Vsaj kakšen komentar ali Vaše mnenje bi rad slišal.
LP
Iz prve roke.....debate o razlikah med filtri Mann, Mahle, Hengst in originali (prvovgradnjami) so tak tak. Za omenjene firme vam povem iz prve roke, da so doloceni tipi filtrov popolnoma identicni oz. so iz iste proizvodnje linije (stroja) iz istih materialov, dobijo le razlicen tisk (Mahle, Knecht, Mann, Bosch, BMW, Mercedes,....) ali lasersko gravuro in se zapakirajo v razlicne embalaze.![]()
![]()
Pa ne bit prevec razocarani.
Lp
No super, potem mi pa še povej kje dobim MANN v drugačni preobleki za manjši denar, zarad mene lahko piše gor tudi KEKEC filters, samo da je kvaliteta enaka.
thaking je napisal/-a:
Glej prvič me zanima "ozadje" in če človek razloži neke podrobnosti me tudi potem zanima, da to podkrepi z nekim dokazom, torej vprašanje je bilo čisto na mesto.
Drugače pa vozni park nima veze, lahko pa povem da če delam letno npr. 60k km, delam servise na 15kk, je to 4x letno servis, kjer se pa že pri materialu zelo zelo pozna, glede Eurotona pa je med dražjimi žalPa kot sem že večkrat pojasnil cena ni v tej debati ključnega pomena, ker iščem top filtre, po drugi strani pa ne želim da me nategujejo po raznih trgovinah po 40-50% z njihovimi maržami (v vsakem primeru so marže a manjše)
yashica je napisal/-a:Sploh ni problem v tem. Olji filter za ta avto sem vedno kupoval na servisu kjer pride original mislim da okrog 14,5€. V sam filter sem se spotaknil ob zadnjem servisu lani septembra, ko sem jim že ne vem kolikokrat reklamiral ropot verige in so rekli, da je rešitev v novem oljnem filtru, ki je spremenjen... Seveda po navodilih tovarne, ki očitno išče pa ne najde rešitve.
Levo je stari filter, desno novi z zadnjo črko D in razlika je navzven očitna:
Ker mi ni dalo miru okrog filtra, odgovora s strani vw-ja pa nobenega, sem za hec kupil mannovega z oznako W 712/91, ki izgleda navzven tako:
Cena tega filtra je bila okrog 11€ in sem ga doma probno zamenjal. Ropota je začuda manj, še zdaleč pa ni izginil tako, da sledi ob servisu ponovna reklamacija in takrat bo original filter na motorju, da se slučajno kakšen kekec ne spotakne ob filter. V primeru, da ketna preskoči bodo iskali tisoč in en razloga, da zavrnejo reklamacijo težko okroglih 7000€ kolikor pride nov motor.
Stefi je napisal/-a:Se vključujem v razpravo o filtrih. Imam Škodo Yetija 1.2 TSI. Na drugem servisu so mi vgradili filter z enako kataloško številko kot jo ima desni filter na tvoji sliki. Na nasprotni strani pa ima še tole kodo: DC W712/91, torej takšno kot jo ima tvoj MANN-ov filter. Tretji servis imam čez dober mesec.
Čigav filter torej imam?
Da bo zadeva še bolj zanimiva, MANN-FILTER Catalogue Europe (Online) za model W 712/91 piše: obsolete - Replacement type: W 712/94
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov