Scorp84 je napisal/-a:Poglej kable, sploh tam pri vratih, kjer se ves cas upogibajo. Lahko gre samo za precvikan kabel, zaradi utrujenosti materiala od odpiranja/zapiranja.
Rokica2002 je napisal/-a:Snemite oblogo vrat in preverite mehanizem zaklepanja-lahko se je snela kakšna ročica, spotoma se pa preveri, če pride signal na motorček.
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zakaj najprej ne dvignete vozilo in preverite kje ima zračnost? Po opisu napake, bi upal reči, da so zadnji amortizerji zreli za zamenjavo. Ko se točno ve, kaj se bo menjalo/delalo, je tudi lažje govoriti o strošku. Kar se tiče zvokov ki jih opisujete, jih lahko povzroči kar nekaj sestavnih delov na podvozju!
Kaj pridobite? Predvsem tehnično urejeno vozilo - posledično varno vožnjo .................................... Potrebno je vedeti, da vsaka zračnost, ki odstopa od normale, uničuje zdrave dele - posledično dražja popravila.
Lep pozdrav
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
No v koliko je bilo vozilo na dvigalu, se je videlo kaj je bilo takrat zanič, predvidevam, da se je vedelo tudi okvirni strošek.
Preverjanje zračnosti = pregleda se kje ima preveč "lufta"
Ja seveda, saj na tehničnem pregledu ne preverja posebaj zadnje preme - razen če ni odtrgana in visi samo na žicah parkirne zavore![]()
Sicer je vseeno v kakšnem stanju je vozilo, ko se boste odločili, da se uredi podvozje, se odpeljite do lokalnega mehanika/mojstra/popoldanca, naj pogleda kaj je potrebno urediti, pove informativni strošek .................... Vi pa se boste potem lažje odločali.
Kar se tiče nižanja vozila ............................. ne niža se samo ena os, temveč kompletno vozilo. Za predelano vozilo je potrebno opraviti homologacijo. Torej so stroški malo večji, kot sama menjava amortizerjev.
Lep pozdrav
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zakaj najprej ne dvignete vozilo in preverite kje ima zračnost? Po opisu napake, bi upal reči, da so zadnji amortizerji zreli za zamenjavo. Ko se točno ve, kaj se bo menjalo/delalo, je tudi lažje govoriti o strošku. Kar se tiče zvokov ki jih opisujete, jih lahko povzroči kar nekaj sestavnih delov na podvozju!
Kaj pridobite? Predvsem tehnično urejeno vozilo - posledično varno vožnjo .................................... Potrebno je vedeti, da vsaka zračnost, ki odstopa od normale, uničuje zdrave dele - posledično dražja popravila.
Lep pozdrav
miraldinjo je napisal/-a:
Kako pa se preverja to zračnost podvozja(res me matra firbec)?
No saj tisto z športnimi vzetmi sem mislil celoten komplet 4x amortizerji + vzmeti, vendar glede vseh komplikacij tu pri nas v saloveniji človeka vse mine naknadno kaj vlagat v avto pa naj bo star ali nov
Torej na avtomobilu so fuč komplet zadnje puše + zadnja 2 amortizerja. Verjetno se mi najbolj splača menjati vse skupaj od enkrat. Ali je dovolj če najprej menjam le zadnje amortizerje in nato puše.
hippo je napisal/-a:Tudi Sachs in Kayaba imajo različne serije in nimajo vse iste lastnosti.
Lahko vzameš tudi gewinde TA Technix, ki bodo verjetno po pol leta spustile...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov