Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a yashica So mar 01, 2014 7:51 am

Ko je že ravno prava tema. Avto je golf 7, motor 1.6 tdi 105KM. Napaka, ki jo ne želim posploševati: spustilo tesnilo glave pri dobrih 25.000km. Sledi menjava motorja.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a srcnik So mar 01, 2014 9:56 am

blaz2013 je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:
blaz2013 je napisal/-a:danes sem klical na porsche ljubljana na servis, in mi je rekel da rapid spaceback prihaja samo še z jermenom in ni več verige. Tako sklepam da je zamenjana mašina. Začetni spacebacki so imeli verige(bencin) sedaj pa nimajo več. Po mojem človek govori resnico.


Na uvoznika si klical in pričakuješ realne podatke? Se bom vzdržal komentarja. Tam imajo tako znanje o avtih kot jaz o zadnjem delu Lune :roll:
Pojdi v salon in odpri havbo pa boš videl kaj je notri. Veriga.


Ja v salonu, je benciner z verigo, ker je bil nared pred datumom spremembe zamenjave motorja. Od ne vem katerega datuma proizvodnje je pa jermen notr.

Kakorkoli, hvala vsem za odgovore. Odločili smo se da kupimo dizla, 1.6 tdi 90 konjev ali mogoče 105km. Prevladalo je to da servisi med bencinerjem in dizlom ni neke velike razlike. Cestni sklad se tako ali tako plača na kubituro in ne na vrsto goriva, v registraciji ni neke razlike, poleg tega pa je 1.6 tdi manj "navita" kot 1.4tsi. Če je na sto kilometrov 1,5 eura ceneje vožnja, je to na 200.000km 3000 eur ali pa še malo več, v ceni novega pa ne bo neke razlike. Vozimo večinoma relacijsko in avtoceste. Crkne lahko pa vedno kaj, to je pri vsaki mašini riziko.

Še enkrat hvala vsem na forumu.


Zakaj si pa spustil 1.2 tsi? Zadnjič sem peljal novo octavio 1.2 tsi 86KM (ta švoh verzija). Pa gre avto (presenetljivo) vzorno dobro, ima tudi dolgo 5. prestavo, tak da je pri 130km/h samo cca. 2800 obratov. Mene je kar presenetila. Je pa tudi bistveno cenejša zadeva kot 1.4 tsi.

Imajo pa to octavio na voljo za testno pri malgaju v trbovljah, plus tega imajo še enega rapida sb 1.2 tsi 105KM. Če si kje blizu, bi se dogovoril pa sprobajta oba motorja/avta najprej.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a sašo5 So mar 01, 2014 10:14 am

blaz2013 je napisal/-a:

Koliko je približno razlike v ceni med servisom dizla in bencinerja na leto( 50eur ali 100eur ali več?

NIČ NULA ZEROO - ne vem na čigavem zelniku je zraslo, da je servisiranje dizla dražćje :roll: :roll: :roll:
če smo picajzlasti - 1 liter olja gre več v dizla :arrow: bencinc pa menja svečke na 60.000km ki jih dizel nima_grelne pri dizlu so za 200+ t.km
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a Gosic So mar 01, 2014 10:32 am

Servisi za mojega dizla na pooblaščencu so bili med 200-280€
Za bencinsko verzijo med 130-200€. Torej razlika zagotovo je. In po vseh mojih izračunih je bencinar cenejši. Že na začetku je minimalno 1000€ v prid bencinarju (to je za cca 4-5 uradnih servisov...). Če prišteješ še razliko med servisi (cca 20-50€) se ti pokrije še z gorivom oz je prihranek v prid dizla minimalističen. Ampak novodbni dizli so opremeljeni še z raznimi DPF filtri, ADBlue itd.. Cena dizla pa se zna tudi spremeniti, ko bo EU spregledala, da je za slab zrak in povečano rakavost kriv prav smrduh, s katerim se varčuje.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a TrijoAdijo So mar 01, 2014 10:44 am

Gosic je napisal/-a:Servisi za mojega dizla na pooblaščencu so bili med 200-280€
Za bencinsko verzijo med 130-200€. Torej razlika zagotovo je. In po vseh mojih izračunih je bencinar cenejši. Že na začetku je minimalno 1000€ v prid bencinarju (to je za cca 4-5 uradnih servisov...). Če prišteješ še razliko med servisi (cca 20-50€) se ti pokrije še z gorivom oz je prihranek v prid dizla minimalističen. Ampak novodbni dizli so opremeljeni še z raznimi DPF filtri, ADBlue itd.. Cena dizla pa se zna tudi spremeniti, ko bo EU spregledala, da je za slab zrak in povečano rakavost kriv prav smrduh, s katerim se varčuje.


To ti je pa KIA in njeni servisi...
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a yashica So mar 01, 2014 10:51 am

Gosic je napisal/-a:Servisi za mojega dizla na pooblaščencu so bili med 200-280€
Za bencinsko verzijo med 130-200€. Torej razlika zagotovo je


Je pa ni. Cene in razlike, ki jih navajaš so značilne za Kio in ne vag. Mene pride letni servis za 1,4 tsi pod 100€ z lastnim oljem, ostali material je njihov, podobno pride kolega, ki ima tourana 1.6 tdi. Za zadnji servis na 15.000km je dal 145€ s tem, da so ga na servisu olupili pri olju, ki ga je kupil tam. V tem primeru ima sašo5 prav. Drug sodelavec ima ceeda 1,4 bencinc in da za redni servis 140€ na 15.000km. Kdo je zdaj cenejši :?: Imam določeno mnenje o vw-ju ampak cene servisov so pa zmerne v primerjavi z nekaterimi kot je recimo Kia/Hyundai kjer sploh lastnike dizlov lupijo, da je joj. To je ugotovil tudi sosed, ki ima v lasti Sportage 1.7 dizl in pravi, da so zlatarji, 7 letna garancija z drobnim tiskom pa nateg... Mu ne ugovarjam.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
jordan
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: Pe feb 04, 2005 1:49 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a jordan So mar 01, 2014 11:20 am

yashica je napisal/-a:Ko je že ravno prava tema. Avto je golf 7, motor 1.6 tdi 105KM. Napaka, ki jo ne želim posploševati: spustilo tesnilo glave pri dobrih 25.000km. Sledi menjava motorja.



j***a od golfa. Škoda je imela (ima) štiri leta prave garancije ne glede na prevožene kilometre, in če po tem času zdrži motor, mislim da ne bi smelo biti kasneje hujših okvar.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a yashica So mar 01, 2014 11:36 am

jordan je napisal/-a:
yashica je napisal/-a:Ko je že ravno prava tema. Avto je golf 7, motor 1.6 tdi 105KM. Napaka, ki jo ne želim posploševati: spustilo tesnilo glave pri dobrih 25.000km. Sledi menjava motorja.



j***a od golfa. Škoda je imela (ima) štiri leta prave garancije ne glede na prevožene kilometre, in če po tem času zdrži motor, mislim da ne bi smelo biti kasneje hujših okvar.


Si ti sploh prebral kaj sem napisal!? Spustilo je tesnilo glave, avto je pa star približno leto dni. Stari motor gre v fabriko in naročen je bil nov motor. Kaj tebi tukaj ni jasno pa ne vem.

Ja, Škoda ima pravo garancijo vw pa po tvoje slamnato :roll: Razmišljanje, da v prvih štirih letih crkne vse najhujše nato pa nič je tudi mimo :lol:

Kar se 1.6 tdija tiče so že v preteklosti hodili nazaj s kilometražo okrog 100.000km. Ja, tudi iz Škode Octavije naprimer.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
jordan
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: Pe feb 04, 2005 1:49 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a jordan So mar 01, 2014 11:46 am

yashica je napisal/-a:
jordan je napisal/-a:
yashica je napisal/-a:Ko je že ravno prava tema. Avto je golf 7, motor 1.6 tdi 105KM. Napaka, ki jo ne želim posploševati: spustilo tesnilo glave pri dobrih 25.000km. Sledi menjava motorja.



j***a od golfa. Škoda je imela (ima) štiri leta prave garancije ne glede na prevožene kilometre, in če po tem času zdrži motor, mislim da ne bi smelo biti kasneje hujših okvar.


Si ti sploh prebral kaj sem napisal!? Spustilo je tesnilo glave, avto je pa star približno leto dni. Stari motor gre v fabriko in naročen je bil nov motor. Kaj tebi tukaj ni jasno pa ne vem.

Ja, Škoda ima pravo garancijo vw pa po tvoje slamnato :roll: Razmišljanje, da v prvih štirih letih crkne vse najhujše nato pa nič je tudi mimo :lol:

Kar se 1.6 tdija tiče so že v preteklosti hodili nazaj s kilometražo okrog 100.000km. Ja, tudi iz Škode Octavije naprimer.


To mi je jasno, da bo dobil nov motor, seveda saj je v garanciji. Škoda je imela prva 4 letno garancijo, ko je volkswagen imel še dvoletno. Kasneje je pa volkswagen uvedel slamnato podaljšano garancijo 2+2.

Sem bil na skoda servisu, ko je stranka prisla z 3 letno octavio, da ima motor nenavadne zvoke in vprasala, kaj pomeni če bo nastopila resna okvara po izteku garancije, motor pa prej ne bo hotel crkniti... 1.6tdi
 
steel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To jul 02, 2013 5:59 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a steel So mar 01, 2014 12:32 pm

Moj predlog 1.4 TSI in predelava na LPG. Po možnosti sistem Prins + Valve care. Slišal sem že kar nekaj pohval na račun tega tipa predelave in baje potem deluje lahko tudi samo na plin. Glede na to, da misli potem imeti avto kar nekaj časa bo na račun same predelave na plin privarčeval kar nekaj denarja. Pozanimaj pa se kako je z garancijo. Pri Hondi vem, da ti garancija ostane. Cena 1.4 TSI + LPG bo približno enaka ceni 1.6 TDI. Imel pa bo manj stroškov skozi leta z vzdrževanjem. Pa še to, turbo bencinarji naj bi po predelavi pridobili še na moči. Ampak to res minimalno.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a srcnik So mar 01, 2014 1:38 pm

Tale plin je še sam en dodaten problem, sem ga imel in je skoraj brez veze. Voziš se že ceneje, sam ti pa kdaj motor ugasne sploh v križiščih, dodatni stroški servisa plinske naprave, manj prostora v prtljažniku oz. manjko rezervne gume, težje vozilo, kakor se spomnem tudi debilno tankanje na petrolu, ko moraš tisto tipko skoz držati, kar je bilo sploh prijetno pozimi...
 
steel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To jul 02, 2013 5:59 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a steel So mar 01, 2014 5:10 pm

srcnik je napisal/-a:Tale plin je še sam en dodaten problem, sem ga imel in je skoraj brez veze. Voziš se že ceneje, sam ti pa kdaj motor ugasne sploh v križiščih, dodatni stroški servisa plinske naprave, manj prostora v prtljažniku oz. manjko rezervne gume, težje vozilo, kakor se spomnem tudi debilno tankanje na petrolu, ko moraš tisto tipko skoz držati, kar je bilo sploh prijetno pozimi...


Dodatnih problemov ob pravilni vgradnji ni. Motor ti ne sme ugašat, če ti, potem zadeva ni narejena kot je treba. Dodatni stroški so, ampak so zanemarljivi. Servis na 30k km v mojem primeru pride cca 60 €. Rezervne gume pa res nimaš in je minus. Moj avto je itak ni imel, zato tega ne opazim. Držanje tipke je res mal mem ampak nimaš kaj. Prostora v prtljažniku je manj ampak če kupuje avto, ki ima rezervno gumo se posoda namesti v tisti prostor. Seveda pa posledično rezervne gume ne bo imel. Zato potem priporočam pri zavarovanju plačilo asistence. Nekaj minusov se res nabere ampak vožnja na plin je ista kot na bencin. Kjer ni je to posledica slabe vgradnje. Ne delam reklame za plin ampak sem bil v podobni situaciji pa delam letno še enkrat več kilometrov. Imel prej dizla in se nisem odločil za novejšega dizla zaradi raznih minusov (tu mislim predvsem DPF in dražji servis). Zaenkrat sem zadovoljen, ampak nisem še naredil veliko kilometrov. Napisal sem ti plinsko izbiro samo v razmislek, nikogar ne bom prepričeval da je vse drugo slabo.
 
Uporabniški avatar
Petrol
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Po okt 24, 2011 2:38 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a Petrol Po mar 03, 2014 12:13 pm

srcnik je napisal/-a:kakor se spomnem tudi debilno tankanje na petrolu, ko moraš tisto tipko skoz držati, kar je bilo sploh prijetno pozimi...


Spoštovani,

zelena tipka je varnostna zahteva evropske direktive za opremo pod tlakom (FYI)(PED), kar pomeni, da je obvezna v vseh državah EU. Njen namen je izključno in samo varnost. S to tipko namreč zapremo 3 elektromagnetne ventile na agregatu za točenje avtoplina, ki v primeru nesreče popolnoma zaprejo dovod energenta. V Sloveniji to področje nadzira tudi Inšpektorat RS za delo.

Žiga Fišer
Strateško-korporativno komuniciranje
Petrol d.d., Ljubljana
 
bucko_99
Novinec
 
Prispevkov: 499
Pridružen: Ne jul 07, 2013 8:00 am

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a bucko_99 Po mar 03, 2014 12:31 pm

Petrol je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:kakor se spomnem tudi debilno tankanje na petrolu, ko moraš tisto tipko skoz držati, kar je bilo sploh prijetno pozimi...


Spoštovani,

zelena tipka je varnostna zahteva evropske direktive za opremo pod tlakom (FYI)(PED), kar pomeni, da je obvezna v vseh državah EU. Njen namen je izključno in samo varnost. S to tipko namreč zapremo 3 elektromagnetne ventile na agregatu za točenje avtoplina, ki v primeru nesreče popolnoma zaprejo dovod energenta. V Sloveniji to področje nadzira tudi Inšpektorat RS za delo.

Žiga Fišer
Strateško-korporativno komuniciranje
Petrol d.d., Ljubljana


Bencin pa dizel se bosta pa spet podražila berem... Mene plin še vedno nekak odbija. Bom počaku na vodik.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a J.McLane Po mar 03, 2014 1:34 pm

Vodik, ja ta bo pa res poceni, not :lol: :lol:
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a peroRS Po mar 03, 2014 5:00 pm

J.McLane je napisal/-a:Vodik, ja ta bo pa res poceni, not :lol: :lol:


Bo.....čez ene 50 let =P
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a srcnik Po mar 03, 2014 5:36 pm

Petrol je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:kakor se spomnem tudi debilno tankanje na petrolu, ko moraš tisto tipko skoz držati, kar je bilo sploh prijetno pozimi...


Spoštovani,

zelena tipka je varnostna zahteva evropske direktive za opremo pod tlakom (FYI)(PED), kar pomeni, da je obvezna v vseh državah EU. Njen namen je izključno in samo varnost. S to tipko namreč zapremo 3 elektromagnetne ventile na agregatu za točenje avtoplina, ki v primeru nesreče popolnoma zaprejo dovod energenta. V Sloveniji to področje nadzira tudi Inšpektorat RS za delo.

Žiga Fišer
Strateško-korporativno komuniciranje
Petrol d.d., Ljubljana


Stvar bi se lahko skoraj 100% rešila bolje in na bolj prijazen način do uporabnika, če bi kdo na to malo prej študiral in se malo potrudil. Mogoče bi bila kak € dražja a vseeno.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a joztom Po mar 03, 2014 6:15 pm

Kolikor preplačaš diesel, toliko bolje potem prodaš avto x2. Tukaj pozabite matematiko in ves iskrivi FSI.
 
Uporabniški avatar
Milan_48
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne jan 01, 2006 12:59 pm
Kraj: Šavrinija

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a Milan_48 Če mar 06, 2014 3:04 pm

Prav zanimivo. Sam sem najtežje prodal dizle. Npr.: BMW 525d. 1,6l bencinc Citroen C4 je šel v trenutku. Nasploh težko prodaš "znamke". Enako je veljalo za MB.
Vsi motorji leta (ocene strokovnih žirij) zadnjih par let so turbo bencinci. V Nemčiji že od leta 2008 prevladujejo TSI motorji pred TDI (podobno kot Android pred Applom).

Moj glas gre vsekakor TSI motorjem. Razloge so pa tudi že bili našteti od vseh sodelujočih v debati.
Nulla tenaci invia est via!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a pskoda Če mar 06, 2014 3:53 pm

Seveda si težje prodal dizla, ker je bila zgodovina neznana, zbiti kilometri, uvožen avto,... sploh pri BMW-jih, Audi-jih, MB-jih je to stalna praksa

Osebno ne bi kupil ne TSI-ja ne TDI-ja če so res problematični 1.6 TDI, drugače pa raje 1.6TDI kot 1.4TSI
Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 3 gostov