Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 23, 2004 6:43 pm

Je kje kaka slikca kak zgleda tole? Ker se mi niti sanje ne kak to zgleda..... KOk pa je tega? pol litra? manj? U šparu majo? Ker grem zdej u špar neki kupovat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
gre_up
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: So nov 29, 2003 8:02 pm
Kraj: LJ barje

Napisal/-a gre_up Če dec 23, 2004 10:18 pm

evo lisko QMI ;)

čeprav sem sam še vedno zelo skeptičen do veh teh teflonskih dodatkov,
ker: kako vedo kje se morajo prijeti in kje se ne smejo (ozki prehodi) :?:

LP
G
Nasveti so dani v dobri veri, za rezultate ne odgovarjam!
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 23, 2004 10:37 pm

No ja tega še nisem vidu kje u kaki trgovin ali pa na pumpi..... tist da se pa kam prime al ne...... je pa tist kar sem jaz povedu.
Kolega je u polota zlil MOTOR-UP...... rezultat? Po 1000km se je prižigila lučka za olje pod štangasom...... Tisto sranje se je prijel na filter ga zadelalo in ni blo dost pritiska...Pol smo menjal olje pa filter pa je vredu.Je reku da dodatkov več povoha ne :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe dec 24, 2004 4:01 pm

gre_up je napisal/-a:evo lisko QMI ;)

čeprav sem sam še vedno zelo skeptičen do veh teh teflonskih dodatkov,
ker: kako vedo kje se morajo prijeti in kje se ne smejo (ozki prehodi) :?:

LP
G


temperatura :idea: tm k je temperatura najvisja se prime.

drgac pa motorup cimbol stran od masine. qmi je cis druga zadeva, sicer pa dokler ne probas ne ves ;)

http://www.qmi.si/
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe dec 24, 2004 4:28 pm

Pri hladnem zagonu ustvarimo 80-90% vse obrabe motorja. QMI preparati vsebujejo formulacijo ki drastično zmanjšuje trenje in obrabo z uporabo PTFE-ja, nam bolj poznanega pod komercialnim imenom Teflon. Teflon je v Guinessovi knjigi rekordov opisan kot najbolj spolska snov, ki jo poznamo. QMI preprosto vlijemo v motor pri menjavi olja, za vse ostalo pa poskrbi vrhunska tehnologija. Detergenti najprej očistijo vse drsne površine, nato molekule teflona z negativnim statičnim nabojem prodrejo v mikroskopske pore na kovini, kjer se s pomočjo veznih elementov, pritiska in temperature, plastificirajo in vežejo ter tako nudijo perfektno zaščito pred napadom korozije in drastično zmanjšujejo obrabo (povprečno 54%). Zaščita v normalnih pogojih traja min. 80.000 km. Teflon v QMI izdelkih je kemično obstojen in neobčutljiv na večino kemičnih spojin in topil celo pri najvišjih tlakih in temperaturah, ki lahko nastopijo, kemična neobstojnost zagotavlja neobčutljivost na delovanje kislin. Qmi preparati ne spreminjajo mazalnosti olja in ne vplivajo na kritične tolerance strojnih delov. Formulacija ne vsebuje klora, niti katerihkoli drugih škodljivih komponent, proizvajalec pa daje 100 % garancijo za varnost uporabe.

Doziranje: QMI Zaščita motorja se dozira v motor glede na prostornino motorja in sicer 0,5 litrska embalaža zadostuje za obdelavo motorja s prostornino do 1300 ccm, 0,75 litrska do 2000 ccm in litrska za 3200 ccm. Za tovarnjake na vsakih nadaljnih 3200 ccm dodamo liter QMI-ja. Ob pravilnem doziranju se ves teflon vtali v drsne kovinske površine in po nekajurnem delovanju v motorju ostane le olje.



evo skepticizm killer : http://www.qmi.si/testiranja.pdf
:D

avto z 135 hp je meu po qmi 144 hp, to se prau 9hp vec. to pa ni mal.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Pe dec 24, 2004 5:36 pm

Kako pa se teli dodatki obnesejo v recimo PD in commonrail motorjih?

Zanimalo bi me predvsem mnenje kaksnega, ki je to na PD motorju ze poksusu.
Slika
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Pe dec 24, 2004 6:00 pm

recimo da dam to u axa...
naj bi meu 60 km
po 140kkm jih nekaj zgubi an?
no a bi prišel nazaj k 60 al bi šlo še čez?
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So dec 25, 2004 5:57 am

Ok ok ste me prepričal...... sam zdej mi pomagajte tole še najd..... na pumpah sem spraševal pa še noben slišu ni..... u šparu ga ni ( samo STP dodatki).....u parih avtotrgovinah sem spraševal al niso slišal al pa so mi neko olje ponujal ..... torej kam to iskat?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So dec 25, 2004 9:07 am

Um.... Pa to je tut za bencinarje? Ker ne bi se branil, če bi blo. Da oreng podmaže mojga pugija. Je že potreben pomoje. :lol:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So dec 25, 2004 9:13 am

Nejko87 je napisal/-a:recimo da dam to u axa...
naj bi meu 60 km
po 140kkm jih nekaj zgubi an?
no a bi prišel nazaj k 60 al bi šlo še čez?

Lahko tut čez. :twisted: ;) To je pravzaprav najbolj poceni tuning. Je pa res, da bi mogel za optimalne rezultate po vsaki menjavi avto peljat na dynota, da bi videl pri katerem olju ima avto najboljši izkoristek/najmanj trenja in torej največjo moč.
No vsaj taka je teorija. :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

Napisal/-a modrina So dec 25, 2004 6:40 pm

jaz sem imel slabe izkušnje z QMI. kmalu po nalitju mi je golf 2 diesel začel kurit olje.
jaz ga osebno ne priporočam.
LP
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule So dec 25, 2004 9:33 pm

Jaz sem nalil ta QMI v mojga golfa II dizla, pa nisem občutil nobene razlike tako da... :roll:
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne dec 26, 2004 4:54 am

zaj****. verjetno res ce v prevec skantan avto nalijes ni nc. js sm do zdj to dau v opel omega 2.3 TDI letnik 94, ford escort 1.3 l90 , fiat tipo 1.9TD l95, in je biu v vseh avtih reziltat vec kot opazen, torej se je poznal po cca 100km, poznal se je pa v tem da se je avto pol lepse, lazje in visje zavrtel, je mel vecji navor pri manjsih vrtljajih, ni trokiru pod nizkimi obrati, in se je pri mrzlem startu obnasal kot bi bil ze delno ogret.

drgac pa to zadevo je treba natankat orng PREKENKLANO v popolnoma MRZEL motor btw.

majo pa to na vseh bolje zalozenih petrolih, no saj na petrolu podsmreka je 100%. verjetn je pa tud na barju pa se kje.

pa prou hudo dvomim, da v primeru, da sta vi2 pravilno zadevo uporabla ni blo razlike, oz da je enmu clo zaceu ole zrt. skregan z logiko, vecja kompresija ti shure da nemore vec ola zrt kot prej. sicer pa qmi ti rezultate garantira. tko da ce je kar pravta res, vama svetujem, da kontaktirata qmi.si in podata reklamacijo. http://www.qmi.si/kontakt.html

men qmi spila in ga bom natanku v svoj nov avto(v starmu je ze) takoj ko ga registriram ,in prvic zamenam ole pa filtr. vi pa kokr veste ;)

aja pa kdor ne obcut razlike, nej pele na valje, pa bojo oni obcutl. v primeru da pa tud valji ne zacutjo, je pa reklamacija al pa tozba qmi.si+qmi.us iminentna :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 27, 2004 10:41 am

modrina je napisal/-a:jaz sem imel slabe izkušnje z QMI. kmalu po nalitju mi je golf 2 diesel začel kurit olje.
jaz ga osebno ne priporočam.
LP


Sem premišljeval o tem.... pa mi je že skor logično da bi po tem dodatko začel pit olje...
Po logiki jaz sklepam tkole.
Po cilindru ribajo obročki in dokler gre to na trdo (brez kakih dodatkov). Takrat obročki še lepo postrgajo olje s sten cilindra (ker gre na trdo). Ko pa vliješ poleg ta teflon ( ki je kao najbol spolzka stvar na svetu) potem je nekak logično da obročki več ne morjo tko lepo pobirat olja za sabo (ker ne gre več na trdo ampak se krepko spelje prek) in posledično ostaja olje na stenah cilindra.... sicer čist mal ampak pri miljon takih prehodov je to lahk ogromn. Poleg tega se ta teflon ne prime verjetn sam na cilindre.... verjetn tud na kake teflone.... in ker se guma (teflon) več ne prilega čist površini (če je u mes teflon) posledično skozi pronica olje.....

Vsaj tko si jaz predstavljam da bi po tem dodatko začel pit olje..... in verjetn sem kar zadel.

Sicer pa kot vedno se mi tudi tukaj poraja vprašanje: zakaj tega ne priporočajo avtomobilske industrije? oz. kr nalijejo to not rečmo na rednem servisu ko ma avtek že neki km za sabo?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 27, 2004 10:55 am

Js bi tukej dodal eno zanimivost lisko...

Tebi kuri avto recimo 5-6 L/100km.

Upam si trditi, da moj avto kuri manj.


Razlaga: Če bi dal tvoj avto v moj prtljažnik in se z njim vozil naokoli, poraba sigurno nebi zrasla za 6 litrov, avto pa bi še vedno šel približno tako dobro kot kak SDI :D
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po dec 27, 2004 11:47 pm

Pugi: ampak enih tvojih for pa jest ne zastopim :? :oops:

Lisko: Tole tvoje razmisljanje je logicno po eni strani, po drugi pa spet ne.
Brez QMIjevega dodatka obrocki na trdo ribajo po cilindru. To je zato, ker je takrat povrsina harapava. Ko pa se doda QMI se teflon menda nanese na cilnder in na batne obrocke, tako da zapolni tist "prazni prostor", ki je se vmes. Ce potem vmes ni vec praznega prostora in ce je vmes se ena stvar, torej je prostora manj, gre olje se tezje na drugo stran.

Zdej v enem razmisljanju mora bit napaka, al pa neki ni upostevano. Modrina: si preprican, da ti je golf zacel piti olje zaradi QMIja in ga nisi npr zara tega bolj tiscal al bilokaj?
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 28, 2004 6:12 am

Mate je napisal/-a:Pugi: ampak enih tvojih for pa jest ne zastopim :? :oops:

Lisko: Tole tvoje razmisljanje je logicno po eni strani, po drugi pa spet ne.
Brez QMIjevega dodatka obrocki na trdo ribajo po cilindru. To je zato, ker je takrat povrsina harapava. Ko pa se doda QMI se teflon menda nanese na cilnder in na batne obrocke, tako da zapolni tist "prazni prostor", ki je se vmes. Ce potem vmes ni vec praznega prostora in ce je vmes se ena stvar, torej je prostora manj, gre olje se tezje na drugo stran.

Zdej v enem razmisljanju mora bit napaka, al pa neki ni upostevano. Modrina: si preprican, da ti je golf zacel piti olje zaradi QMIja in ga nisi npr zara tega bolj tiscal al bilokaj?


Pugijo je oproščeno je vredu dec :)

Mate hja.... če gledaš tko da ribajo in u mes obstaja prazen prostor pol je moje razmišljanje napačno.....
Ampak če pa se osredotočiš na to da potem teflon pride met cilinder in obročke.... in dejansk pol obročki "zaplavajo" na tem teflonu..... pol si pa že bližje mojemu razmišljanju a? Naredi en enostaven test:
Vzam ono gumo ko je za stekla brisat. U prvem primeru našpricaj na steklo samo vodo potem pa potegni s tisto gumo..... steklo za gumo je suho.(primer brez QMI....gre na trdo vse skupaj)

U drugem primeru pa poleg vode primešaj mal olja (u tem primeru QMI).... dobro premešaj da sobiš emulzijo (u motorju se skoz meša olje in QMI), pošpricaj po steklo in spet probaj obrisat s tisto gumo..... kaj dobiš? Mastno šipo ki je še vedn vlažna (u primeru v motorju to pomen da je na stenah ostalo še vedn mal olja) ki pa ob ponavljanju nanese kot deci ali dva porabe olja.....
S kapiru kaj mislim?
Pol po taki logiki je res obraba motorja manjša..... ker ma že v štartu vse namazan ampak posledično pomen to porabo olja. In še fora.... logično da potem avtek bolši laufa...Ker če si u drugem primeru dokazal da vzad ostaja sled ki pa kapljevina... pol logično da je tusi tesnjenje večje..... večja kompresija.... avtek bolši laufa.... ampak pije pa mal olja.Iz nič ni nič mi še noben ni dokazu obratno :)

Ok sam moje razmišljanje :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To dec 28, 2004 8:16 am

Ja, zdej bols kapiram foro. Nekak isto kot vosek v avtopralnici... verjetno.

Edino, kar me se moti je, da so bati okrogli :lol: . Se prav, da ce pride med obrocke in cilinder se ena stvar, je tam se majn prostora, ker se cilinder ne more raztegnt zarad tega in gre zato olje se tezje vmes.
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To dec 28, 2004 2:33 pm

avto sigurn ni zarad qmi-ja zaceu zrt olje. mogoce ga je zaceu zret, sam je mogu bit drug razlog tle umes.

sploh pa ko ti natankas novo olje not in pustis plac za qmi, pol po obdelavi z qmi to je cca 100km, tistga pol litra qmija ni vec not, temu ustrezno pade nivo olja, ki ga pol moras dotocit, ker is ga prej zarad qmija tok manj not natanku. mogoce je v tem razlog da misls da ti zre olje. ker men tud paprvic ni blo to jasn.


drgac oba se prtozujeta cez golf diesel, mogoce pa zadeva ne pride tok do izraza pr navadnmu dizlu. js sm to ulivu sam v turbodizle pa bencinarje, in mi noben nemore dopovedat da je to placebo, ker ni.

v servisih pa tega ne priporocajo, zato ker jim noben ne placa da bi.

ce pa mal gledas ameriske motosporte, so zmer okol velike table z qmi logotom.
torej ce tem zadevam zaupajo pr nascarju pa nevemkje se vse, pol mislm da ni panike za osebna vozila. tud njihova mast, zdrzi mislm da 3x vec kot navadna. preverjeno v Protekt d.o.o. ljubljana.


sploh pa tole je zgovoren podatek a?
http://www.dub-pub.com/racing_team.htm je napisal/-a:In 2000, QMI's first year of competition in the NASCAR Weekly Racing Series the team won 6 out of 18 races and finished in the top 3 in 13 of 18 races

:wink: :wink: :bow
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider To dec 28, 2004 2:54 pm

Qmi baje ni dobr zlit v nov avto. Drgac pa u ktero koli TDZBLJDTCdi pizdarijo pa bencinarja je pa uredu. Poznam dost avtov k jim je QMI naredu lepo v srcku.
Med drugim tud moj swift, k ga fase usakih 40kkm, ze odkar je naredu 1. 40kkm.
In skratka... Na porabi se men pozna kr posteno... Olja men avto se nc ne pije, pa ma ze 145kkm, gre tud kr uredu.
Tko da kar se tice QMI jst garantiram da ne bo nobenmu nc poslabsu, kr smo jih mel ze v velik avtih, tud fotr ga ma u TDI-ju.
Kar se pa tice motor-up... Butterfly abs verjetno :lol:

Lp, Ziga
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 13 gostov