gre_up je napisal/-a:evo lisko QMI![]()
čeprav sem sam še vedno zelo skeptičen do veh teh teflonskih dodatkov,
ker: kako vedo kje se morajo prijeti in kje se ne smejo (ozki prehodi)![]()
LP
G
Nejko87 je napisal/-a:recimo da dam to u axa...
naj bi meu 60 km
po 140kkm jih nekaj zgubi an?
no a bi prišel nazaj k 60 al bi šlo še čez?
modrina je napisal/-a:jaz sem imel slabe izkušnje z QMI. kmalu po nalitju mi je golf 2 diesel začel kurit olje.
jaz ga osebno ne priporočam.
LP
Mate je napisal/-a:Pugi: ampak enih tvojih for pa jest ne zastopim![]()
ops:
Lisko: Tole tvoje razmisljanje je logicno po eni strani, po drugi pa spet ne.
Brez QMIjevega dodatka obrocki na trdo ribajo po cilindru. To je zato, ker je takrat povrsina harapava. Ko pa se doda QMI se teflon menda nanese na cilnder in na batne obrocke, tako da zapolni tist "prazni prostor", ki je se vmes. Ce potem vmes ni vec praznega prostora in ce je vmes se ena stvar, torej je prostora manj, gre olje se tezje na drugo stran.
Zdej v enem razmisljanju mora bit napaka, al pa neki ni upostevano. Modrina: si preprican, da ti je golf zacel piti olje zaradi QMIja in ga nisi npr zara tega bolj tiscal al bilokaj?
http://www.dub-pub.com/racing_team.htm je napisal/-a:In 2000, QMI's first year of competition in the NASCAR Weekly Racing Series the team won 6 out of 18 races and finished in the top 3 in 13 of 18 races
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 13 gostov