Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe jan 21, 2005 10:59 pm

matcho je napisal/-a:Saj pa ni rečeno da je termostat hin!!!

Sem imel tudi jaz ta problem in sem ga odstranil. Sem najprej menjal termostat in je cajger za temperaturo isto nihal. Pol pa sem menjal še temperaturno tipalo (ponavadi sta 2, vsaj pri meni je tak, zato je treba pazit kerega menjaš) ki ti meri temperaturo vode in glej ga zlomka, sedaj mi cajger, vedno ko je mašina na delovni temperaturi, kaže na 90°C.


Pri tebi je bil torej merilnik temperature zanic in je termostat deloval normalno. Nekateri avtomobili imajo hladilni sistem tako narejen, da mora biti termostat obvezno noter, ker se sicer prevec poveca pretok hladilne tekocine in kazalec za temperaturo lahko niha tudi zaradi tega. So pa taksni primeri zelo redki. Ponavadi se nic ne pozna (poleti) ce ga vzames ven. No, pri tebi je bilo verjetno res krivo temperaturno tipalo in ne termostat (to sem omenil le kot zanimivost)... ;)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe jan 21, 2005 11:01 pm

šmeks je napisal/-a:sam nekateri se pa res zlo obremenjujete s temi cagarji za temparaturo :) nekateri ga pa sploh nimajo :D


Res je. R4 in 5 ga nimata (imata samo rdeco lucko) :mrgreen:
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe jan 21, 2005 11:08 pm

VET je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:Cudno. Ne spomnim se, da bi imel BMWjev BC funkcijo za temperaturo hladilne tekocine... :ue

Je kazalec na analognem stevcu, ko je motor ogret, vedno na sredini ali ne :?:


Skrita funkcija BC-ja pod št. 7.0 ti kaže točno digitalno temperaturo hladilne tekočine ;)
analogni BMW board cagarji temperature pa stojijo točno na sredini ko motor doseže vsaj 75 stopinj ... vse do 110 ko se začnejo premikat naprej iz sredine ... 8)

... namenoma za front view preciznosti firme ... :D


Huda fora. Ja, enkrat mi je ze nekdo pravil o tem, pa sem pozabil :D

Oglasi se se kaj na nasem BMW forumu ;)
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ABT173 So jan 22, 2005 7:13 pm

Pr men je fora da mam dva kazalca not,en je temp. motorja,drug pa temp. olja v motorju,in olje mi kaze od 65 do 70,75 stopinj kokr kdaj,kazalka za motor pa tut na avtocesti pade na 60 stopinj,in mi mori k ga neupam stiskat zarad tega,ce ga stiskam pa ga se bol razpiha,pol mi pa zacnejo drocniki touct,dela mi cik cik cik,pol pa ko 3 min. na mestu dela se umiri.Polet je pa normalno na 90 stopinj.Bom reku zdj k mam kmau servis nej pogledajo,k je ful pizdarija in se bojim da mi nebo masino razfukal zarad temerature.[/img]
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune So jan 22, 2005 7:16 pm

Ja sej najbolj pomembna je temperatura olja. Right?
SlikaSlikaSlika
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ABT173 So jan 22, 2005 7:28 pm

Zakj mi pa pol touce v motorju cik cik cik k ga prtiskam,al pa vcasih tu k z obvoznce uletim pa ga furam 100km/h?Ful mi je sumljiva ta zadeva.Poraba je pa normalna skos,ni nobenih velikh sprememb zarad temp..Prvi lastnik mi je reku da ma kao not en dodatn hladilnik za turbino baje,sej ni mozn ce je ze res not da se zarad tega nesegreje masina.To nej bi pol hladil turbino dodatno,ne pa masino,ne vem no??
 
Uporabniški avatar
m power
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Sr apr 16, 2003 8:53 pm

Napisal/-a m power So jan 22, 2005 8:09 pm

Menjaj drocnike... ko zacnejo cingljat pri teranju so naredili svoje... ;)
Dodatni hladilnik je sigurno samo hladilnik vstopnega zraka (intercooler), nima veze s temperaturo motorja ;)
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET So jan 22, 2005 9:27 pm

ABT173 je napisal/-a:Zakj mi pa pol touce v motorju cik cik cik k ga prtiskam,al pa vcasih tu k z obvoznce uletim pa ga furam 100km/h?Ful mi je sumljiva ta zadeva.Poraba je pa normalna skos,ni nobenih velikh sprememb zarad temp..Prvi lastnik mi je reku da ma kao not en dodatn hladilnik za turbino baje,sej ni mozn ce je ze res not da se zarad tega nesegreje masina.To nej bi pol hladil turbino dodatno,ne pa masino,ne vem no??


pri tvojem problemu je vsa fora v termostatu ki spušča hladilno tekočino iz motorja v kiler ... daj ga pregledat ... če je sploh še noter ... po opisu bi rekel da ga sploh nimaš al pa je skoz odprt ... 10 - 15 minut dela
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov