Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
ALFA 166
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: To feb 01, 2005 9:54 pm
Kraj: LOGATEC

Napisal/-a ALFA 166 Sr jun 01, 2005 4:56 pm

Sad sad zadeva pa se s takim avtom pa take tezave!! Ok sej ne bi reku ce bi se to zgodil ksnmu renoju al pa cemu podobnemu k dobis novo masino za 100.000sit!! Upam da bos lahko use porihtu pa zrihtu! Velik srece!!
NE SE BAT NE GA SRAT!
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Sr jun 01, 2005 9:49 pm

Jao sranje je to, kar se ti dogaja... sožalje res :oops:
Kolk kilometrov po dodatku QMIja si pa naredu, predn si prvič preveru nivo olja?
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth Če jun 02, 2005 7:18 am

Opazil sem da je nivo olja prenizek po enem prevoženem tanku. Sicer ne vem kaj ma to zveze s čim, čeprav je blo rečen da motor takoj zariba če mu qmi ni všeč :roll:
Dodge Stealth Twinturbo AWD
 
koc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr jan 19, 2005 9:58 am

Napisal/-a koc Če jun 02, 2005 11:41 am

Mal sem spremljou tole debato, pa vidm, da eni kr dost veste o temle QMI-ju. Mam Roverja 414, 1.4 103 KM. Avto je 97 letnik. Problem je v tem, da se pr mrzli mašini slišjo dročniki (kovinski šklepet), ki pa postane mnogo tišji pri delavni temperaturi. Zanima me, če bi blo možno, da bi QMI stišou zadevo.
 
Uporabniški avatar
Fry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: So nov 08, 2003 3:50 pm

Napisal/-a Fry Če jun 02, 2005 1:45 pm

Lahko poskusis z boljsim oljem in potem dodas se QMI, a olje in QMI vseeno nista mehanik.
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth Če jun 02, 2005 1:48 pm

koc je napisal/-a:Mal sem spremljou tole debato, pa vidm, da eni kr dost veste o temle QMI-ju. Mam Roverja 414, 1.4 103 KM. Avto je 97 letnik. Problem je v tem, da se pr mrzli mašini slišjo dročniki (kovinski šklepet), ki pa postane mnogo tišji pri delavni temperaturi. Zanima me, če bi blo možno, da bi QMI stišou zadevo.


Točno to zadevo sem hotel jaz pri svojemu popravt, pa glej kam je prpelal :roll:
Dodge Stealth Twinturbo AWD
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Če jun 02, 2005 2:45 pm

Jaz o QMI lahko rečem samo najboljše!!!

Uporabljam v že 90.000km. Avto je tišji in manj popije.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Če jun 02, 2005 4:09 pm

Lenivec jaz mam danes avto na servisu za 90kkm in sem tud že tuhtal, če bi dodal ali qmi ali liqui moly pa sem se odloču, da bom zdaj samo olje normalno zamenjal. Bom videl kaj bom do naslednjega servisa čez 15kkm izvedel o teh zadevah in se odločil na podlagi tega ampak trenutno mi ni do tega, da bi karkoli notr vlival. Avto mi teče lepo, tud v prostem teku laufa kot urca, tko da tega ne mislim potencialno pokvart... don't fix it if it ain't broken (too much) :)
 
joze2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr jul 20, 2005 6:28 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a joze2 Sr jul 20, 2005 7:53 pm

Lp,
stealth, nebivedu ti je kar lepo odgovoril, čeprav ni najbolj natančno definiral uporabo QMI-ja. Namreč omenjeni izdelek je namenjen zaščiti motorja, drugače povedano, zmanjšuje obrabo na drsečih površinah. Glede na to, mora biti motor v katerem se hoče narediti obdelava s QMI, v dobrem stanju. V motorju, ki je zaradi obrabe že začel porabljati olje, pa ima takšna obdelava pozitivni učinek le, če je to na začetku povečane porabe olja. Kasneje, ko je poraba že velika pa pomaga samo mehansko popravilo.(generalka). Pri tebi sta možni dve varianti, zaradi katerih je prišlo do tako drastičnih negativnih učinkov. Nisi povedal, vsaj nisem zasledil, koliko km ima prevoženih tvoj Stealth. Če je to kar visoko število se je zgodilo sledeče: pred začetkom nanosa QMI najprej očisti vse površine kjer se bo nanašal in vse s katerimi pride v dotik. Na batih se v kanalih pod in okoli obročkov nabere pri obrabljenem motorju (veliko km) garež, ki pa istočasno služi kot polnilo in se poraba olja še ne opazi. Ko pa se gareža nabere preveč, da obročki nimajo več prostega gibanja in so že zelo obrabljeni, se pa poraba olja v kratkem obdobju zelo poveča. V tem primeru pa je QMI raztopil in očistil ta garež, kar se je manifestiralo kot povečana poraba olja. Druga varianta je, da je motor že bil obdelan s kakšnim podobnim preparatom, QMI pa je ta nanos očistil. Razumem, da te je zagrabila panika in jeza, vendar si naredil napako, ko si šel menjat olje in si naredil nepotreben strošek. Potrebno je bilo poklicati nekoga, da ti obrazloži nastalo situacijo in svetuje kaj narediti. Uvoznik za QMI je bil od leta 94 VERTIGO d.o.o. , Škofja loka. Če je še ne vem. Da nadaljujem .Praviš, da si po navodilih dodal olju QMI. To pomeni: hladen motor, nov oljni filter, novo olje , dobro pretresti plastenko QMI-ja, naliti v motor in takoj pognati motor, ki mora teči najmanj pol ure. Lahko se tudi voziš. Nato kontroliraš nivo olja in ga po potrebi doliješ. V tej prvi fazi se očistijo določene površine in se nanese prvi nanos kateri se nanaša vse do prevoženih 5000 km. Takrat je šele končan proces nanašanja. S zamenjavo olja pa si to onemogočil, saj si z oljem zlil stran tudi QMI. Verjetno bo potrebno podreti motor in zamenjati obrabljene dele. Lahko pa prej poizkusiš z oljem, ki je predpisano za tvoj motor, za toplo podnebje, 20W50.
Lep dan še naprej ,
Jože
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Sr jul 20, 2005 9:15 pm

Dejt e po domače povedat, je dobro al ne??
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
joze2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr jul 20, 2005 6:28 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a joze2 Sr jul 20, 2005 9:37 pm

Lp,
brez dvoma je QMI-jeva zaščita za motorje odličen izdelek, samo upoštevati je potrebno navodila.
Lep dan še naprej ,
Jože
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Če jul 21, 2005 12:00 am

kakorkoli obračam zadevo, meni v navodilih lepo piše, da se uporaba *kakršnikoli* aditivov olju ne priporoča in jaz tega sr**** ne bom dajal v motor (pa ima ta 290k km in dela zelo dobro).

Aja, avto je 520i, l. 92.
 
joze2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr jul 20, 2005 6:28 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a joze2 Če jul 21, 2005 12:35 am

Lp,
seveda vsak sam presoja kaj je dobro za njega in kaj ne.
Samo v info. QMI zaščita motorja ni aditiv, temveč je "obdelava", ki temelji na kemični reakciji katera se razvija v motorju na podlagi temperature in pritiskov. Ta postopek se naredi enkrat in motor je zaščiten do cca. 90000 km. Aditive pa se dodaja pri vsakokratni menjavi olja.
Seveda BMW pri skoraj 300000 km deluje dobro, ker je očitno bil redno servisiran in lepo vožen. Pohvalno.
Vozil sem že BMW-ja s 520000 km, ki je ravno tako deloval zelo dobro, brez pretirane porabe olja (1,2l na 10000 km), brez večjih popravil.
Lep dan še naprej ,
Jože
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če jul 21, 2005 11:19 am

stealth je napisal/-a:
koc je napisal/-a:Mal sem spremljou tole debato, pa vidm, da eni kr dost veste o temle QMI-ju. Mam Roverja 414, 1.4 103 KM. Avto je 97 letnik. Problem je v tem, da se pr mrzli mašini slišjo dročniki (kovinski šklepet), ki pa postane mnogo tišji pri delavni temperaturi. Zanima me, če bi blo možno, da bi QMI stišou zadevo.


Točno to zadevo sem hotel jaz pri svojemu popravt, pa glej kam je prpelal :roll:


Okej nism mehanik ampak ponavadi se tako šklepetanje popravi z nastvljanjem ventilov.No razn če so samonastavljivi ventili.

To da ti zaradi QMI-ja pije olje skoraj ne bi verjel. Fotr je to zadevo dajal v mašino od Tipota 1.6, ker je bila zelo navita in obremenjena, pa ji je samo nucal.

Zdej kam gre teb 10 litrov olja je malo čudno. Če bi ti ga tolko "požgalo" bi najbrž opazu, ker bi delal konkretno dimno zaveso. Torej, kam gre olje? Če ga ni požrlo, mora nekje bit. Kaj če ti kje pušča na veliko?
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jul 21, 2005 11:47 am

Mick Jerry je napisal/-a:
stealth je napisal/-a:
koc je napisal/-a:Mal sem spremljou tole debato, pa vidm, da eni kr dost veste o temle QMI-ju. Mam Roverja 414, 1.4 103 KM. Avto je 97 letnik. Problem je v tem, da se pr mrzli mašini slišjo dročniki (kovinski šklepet), ki pa postane mnogo tišji pri delavni temperaturi. Zanima me, če bi blo možno, da bi QMI stišou zadevo.


Točno to zadevo sem hotel jaz pri svojemu popravt, pa glej kam je prpelal :roll:


Okej nism mehanik ampak ponavadi se tako šklepetanje popravi z nastvljanjem ventilov.No razn če so samonastavljivi ventili.

To da ti zaradi QMI-ja pije olje skoraj ne bi verjel. Fotr je to zadevo dajal v mašino od Tipota 1.6, ker je bila zelo navita in obremenjena, pa ji je samo nucal.

Zdej kam gre teb 10 litrov olja je malo čudno. Če bi ti ga tolko "požgalo" bi najbrž opazu, ker bi delal konkretno dimno zaveso. Torej, kam gre olje? Če ga ni požrlo, mora nekje bit. Kaj če ti kje pušča na veliko?


Tudi samonastavljivi ventili se morajo občasno nastavit, ker imajo neko toleranco in ko se preseže, se tut ne more sam nastavit, da bi vse zgladil.
Old subarus never die, they just get faster!
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Pe jul 22, 2005 12:22 am

joze2 je napisal/-a:.............. Uvoznik za QMI je bil od leta 94 VERTIGO d.o.o. , Škofja loka. Če je še ne vem. ...........


mislm da si se mal zmotu :D VERTIGO je bil uvoznik za original Slick50, ki je edini pravi teflonski tretma za motor .. QMI, PowerUP in podobna sranja Slicku50 ne sežejo niti do kolen :P

drugač si pa stvar dobr opisu ..... u piko ;)

in eno-urno test vožnjo brez olja v motorju je pod nadzorom strokovnjakov AMZS opravil lastnik te firme s svojim skoraj novim Volvom :D
 
joze2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr jul 20, 2005 6:28 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a joze2 Pe jul 22, 2005 1:56 pm

Lp,
nisem se zmotil in tudi ne pišem kar nekaj v kar nisem siguren. Eden od ustanoviteljev podjetja VERTIGO d.o.o. je bil g. Niki Mesec s katerim sem več let uspešno sodeloval in vem, da so bili prvi v Sloveniji za uvoz QMI izdelkov. Njegov partner je bil Sandi, priimka se ne spomnim, ki še danes vodi to podjetje in trži QMI ne SLICK 50, ki je prišel na naše tržišče kasneje. Novost je to, da se je podjetje preimenovalo iz VERTIGO d.o.o. v QMI-VERTIGO d.o.o.. Posluje še vedno na istem naslovu, Mestni trg 21, Škofja loka.

Iz svojih izkušenj lahko povem , da sem z QMI ENGINE TREATMENT WITH PTFE dobil daleč boljše rezultate kot pri drugih podobnih produktih. Namreč na vsakem motorju, kjer sem uporabil QMI ali drugi istonamenski izdelek sem izmeril kompresijo na vseh valjih, pred kakršnimkoli posegom. Naslednjič sem meril kompresijo po prevoženih cca.1000 km in po predvidenem končnem nanosu pri 5000 km. Pri vseh meritvah so bile spremembe konkretne. Pri meritvah, kjer se je uporabljal SLICK50 so bile spremembe kompresije manjše, pri še petih ali šestih drugih izdelkih pa razlike niso bile merljive.

Še link za tiste, ki jih zanima šekaj več o QMI-ju: http://www.qminet.com/nav.html
Lep dan še naprej ,
Jože
 
Uporabniški avatar
Bravo28
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr nov 10, 2004 6:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Bravo28 Pe jul 22, 2005 2:08 pm

Blizam se rednem servisu...pa imam mesane obcutke a bi dal tole zadevscino not al ne...avto fiat bravo 1.2 16V 97000km...

lp
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Pe jul 22, 2005 2:51 pm

za zgodovino Vertiga se nisem preveč zanimu, ker sem prvi Slick50 nabavu že pred 16 leti direkt iz USA in ga dozdaj uporabu v 8 avtomobilih ..... od stoenke do bmw-ja :)

joze2 je napisal/-a:.....Iz svojih izkušenj lahko povem , da sem z QMI ENGINE TREATMENT WITH PTFE dobil daleč boljše rezultate kot pri drugih podobnih produktih. ........

moje izkušnje so mal drugačne in v prid slick-a .... ko sem enkrat uporabu qmi nisem opazu razlike pri meritvah

vem pa 100 procentno da je OMI ponaredek Slick50 ker so se zarad tega ameri tožarl še pa še ... in tud in zaradi kraje formul za izdelavo je posredval celo FBI ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov