Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka To jun 07, 2005 9:59 pm

[quote="Ares"]Ma jaz ne dam več filtra gor pa če mi ga plačajo.

Tud grdo mi vse skupi spade v mašini, tm en šmorn zaselotejpan.

Raje en asuph bolj molkega glasu.

Ampak jebat ga zdaj pri 26 sem tak, pri 20ih pa sam da se je vsega čimveč slišal. Pride pa mine.[/quote]


Odvisn kuko montiraš!
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka To jun 07, 2005 10:07 pm

Zdej vs bom pa jst neku uprašu zakaj pa pol k greš na relly npr u idrijo ane pa pogledaš u kkšn auto (relly avto) pa je notr športn filtr če vi usi praute da ti POBERE moč pa take buče kle kvasate. mtki sm dau VW lupota 1.0 športn filtr K&N pa je ful velka razlika pr nižjih obratih pa še posebi tko da nevem!
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Sr jun 08, 2005 12:55 am

Jeaka je napisal/-a:Zdej vs bom pa jst neku uprašu zakaj pa pol k greš na relly npr u idrijo ane pa pogledaš u kkšn auto (relly avto) pa je notr športn filtr če vi usi praute da ti POBERE moč pa take buče kle kvasate. mtki sm dau VW lupota 1.0 športn filtr K&N pa je ful velka razlika pr nižjih obratih pa še posebi tko da nevem!


zato ker en kur*** filter še ne nardi športnga avta :D nafriziran avto ima še marskej druzga predelanga ... naprimer elektronko za vbrizg ... prilagojen program motornga compa in še marskaj

ti daš lohka na cliota 12 colske gume ... pa boš imeu ful pospeške ... pa še končno ti bo več kazal, čeprau bo manjša ... in kaj si s tem naredu :roll: ... to je pa uprašanje zate ;)
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Sr jun 08, 2005 1:33 am

Slide je napisal/-a:kako pa je s športnim vložkom za v airbox? A da sploh kej zvoka...v pridobljene konje namreč ne verjamem...da zvok ali ne?


Jaz mam ta vložek od K&N pa sem pridobil mal navora v nižjih vrtljajih, v visokih sploh ni razlike kar se performans tiče (mogl bi pa bit glih obratn :huh:). Drugač se pa motor bl konkretno oglaša, ko ga poženeš čez 3000 obr. Že pr frejlaufu če lezem vn iz dvorišča se pozna, da se bl globoko oglaša, to so mi drugi rekl... Čeprov nekih BLAZNIH razlik ni.
Vložek je največ, kar bo moj avto vidu, ni šans da grem mašino uničevat z nekimi zunanjimi filtri oz. sesalci svinjarije.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jun 08, 2005 3:19 am

Gricko je napisal/-a:jaz sploh ne razumem kako lahko iz zraka svinerija pride v olje??? :shock:

avto že tako in tako (če je vredu) požre malo olja.se pravi da pride olje mimo bata na zgornjo stran. tam se olje skuri in porabi. kako hudiča pa pride cvetni prah iz zgornje strani batov v karter??? :shock:
razen če imaš oddušek odklopljen in speljan nekam na prosto.Sicer vglavnem piha ven, ampak možno da bi kaj potegnilo notri, samo nevem kako??

Infiniti, dej prosim razloži, kako lahko pride iz zraka v olje svinerija?

se pa strinjam da bolj propusten filter sigurno ne koristi mašini , samo kakšne hude škode pa tudi ne more narest, glavne, večje smeti sigurno sfiltrira


zrak in olje mata v cilindru interakcijo partisockrat v minuti ;)

ti js razlozim.
lej cilindri so podmazani z oljem, umazan zrak pride not in majhna umazanija se zalepi za olje in zacne krozit z oljem do filtra za olje, pol pa kar je sub mikronske umazanije gre naprej ostalo pa ostane v filtru za olje. je pa tud res da recimo ce ti not potegne kksne cudne zadeve kot je tista vata k jo je omenu, ta ostane v karterju in ne odplava naprej do oljnega filtra.

pa tud ni cist res da bolj prepusten filter ne koristi masini. lazje ko motor diha, mocnejsi je, sam problem pr teh filtrih in novejsih motorjih je da so motorji optimizirani na tocno dolocen zracni upor zgleda in pol ce mu das tak filtr ga mal mede v racunalo.

recimo js mam v lantri prakticno isti motor kot je v coupeju, in lahk sam to recem da ze ko sm dal resonator dol, to je una kista k je se pred filtrom, mi je ko sm naglo pohodu gas kr neki moril pol se mu je pa sele odprl. zdj sm pa vse skp zrihtal in nazaj dal pa dela velik lepse. pa se nc se ne slis. idealno. js ce bi ze dajal sportni filtr bi dal tistga k je isti kot original sam da je kksn apexi al pa kj.

je pa v nasprotju s splosnim prepricanjem precej vazno kaj diha motor.

zvok je pa kar se mene tice precej lepsi ce ga daje kksn devito kot pa ce ga daje k&n. se najslajsi zvok je pa ce je v kombinaciji z dobrim sportnim auspuhom se kksna postena masina ki ima vsaj 5 cilindrov. al pa 6 al pa 8, 10.12? :twisted:

pol je sele res tist zvok k ti kurjo polt naredi :D

morm popravt pa se boxer 4 cilindrasa oment, ker tist zna met tud zlo fajn zvok :)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jun 08, 2005 7:07 am

Voith je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:jaz sploh ne razumem kako lahko iz zraka svinerija pride v olje??? :shock:

avto že tako in tako (če je vredu) požre malo olja.se pravi da pride olje mimo bata na zgornjo stran. tam se olje skuri in porabi. kako hudiča pa pride cvetni prah iz zgornje strani batov v karter??? :shock:
razen če imaš oddušek odklopljen in speljan nekam na prosto.Sicer vglavnem piha ven, ampak možno da bi kaj potegnilo notri, samo nevem kako??

Infiniti, dej prosim razloži, kako lahko pride iz zraka v olje svinerija?

se pa strinjam da bolj propusten filter sigurno ne koristi mašini , samo kakšne hude škode pa tudi ne more narest, glavne, večje smeti sigurno sfiltrira


zrak in olje mata v cilindru interakcijo partisockrat v minuti ;)

ti js razlozim.
lej cilindri so podmazani z oljem, umazan zrak pride not in majhna umazanija se zalepi za olje in zacne krozit z oljem do filtra za olje, pol pa kar je sub mikronske umazanije gre naprej ostalo pa ostane v filtru za olje. je pa tud res da recimo ce ti not potegne kksne cudne zadeve kot je tista vata k jo je omenu, ta ostane v karterju in ne odplava naprej do oljnega filtra.

pa tud ni cist res da bolj prepusten filter ne koristi masini. lazje ko motor diha, mocnejsi je, sam problem pr teh filtrih in novejsih motorjih je da so motorji optimizirani na tocno dolocen zracni upor zgleda in pol ce mu das tak filtr ga mal mede v racunalo.

recimo js mam v lantri prakticno isti motor kot je v coupeju, in lahk sam to recem da ze ko sm dal resonator dol, to je una kista k je se pred filtrom, mi je ko sm naglo pohodu gas kr neki moril pol se mu je pa sele odprl. zdj sm pa vse skp zrihtal in nazaj dal pa dela velik lepse. pa se nc se ne slis. idealno. js ce bi ze dajal sportni filtr bi dal tistga k je isti kot original sam da je kksn apexi al pa kj.

je pa v nasprotju s splosnim prepricanjem precej vazno kaj diha motor.

zvok je pa kar se mene tice precej lepsi ce ga daje kksn devito kot pa ce ga daje k&n. se najslajsi zvok je pa ce je v kombinaciji z dobrim sportnim auspuhom se kksna postena masina ki ima vsaj 5 cilindrov. al pa 6 al pa 8, 10.12? :twisted:

pol je sele res tist zvok k ti kurjo polt naredi :D

morm popravt pa se boxer 4 cilindrasa oment, ker tist zna met tud zlo fajn zvok :)


Točno tako - vse si lepo razložil, če k temu dodamo še ogromne količine zraka, ki jih motor prepumpa v sebe, ni čudno vse tisto sranje, ki sem ga dobil v ollje tekom 12 tkm. Jaz sem super zadovoljen s svojim avtom sedaj ko je original zadeva gor, če pa komu deluje prav, jaz ga vseeno ne priporočam (K&N) glede na drek ki je prišel v motor.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Sr jun 08, 2005 8:29 am

lenivec je napisal/-a:ampak meni še vedno ni jasno kak lahko pride kos vate v olje? saj ni med batnim obročkom pa cilindrom pol cm lufta...


Sploh kako pride skozi šp. filter not :shock:
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jun 08, 2005 8:44 am

To sranje, ki ga gledate po zraku kako leta; tiste bele snežinke od drevesa + neviden cvetni prah je šel skozi, sej koga to sploh čudi? - ko sem pogledal iz notranje strani filtra sem zelo lepo videl čez njega - in kako naj bi to filtriralo zdaj ko je pomlad? - Nikakor, zato pa sem imel packarijo v motorju.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Sr jun 08, 2005 8:58 am

Ma ja, tega cvetnega prahu je ful, cel avto mam rumen od tega pa še ful sem alergičen na to sranje za povrh :x
Oziroma bi mogu najprej izpostavt, da sem alergičen, zarad mene je lahko avto roza od tega, sam da mi iz nosa ne curi pa da me oči ne srbijo :lol:
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr jun 08, 2005 9:17 am

INFINITI je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:jaz sploh ne razumem kako lahko iz zraka svinerija pride v olje??? :shock:

avto že tako in tako (če je vredu) požre malo olja.se pravi da pride olje mimo bata na zgornjo stran. tam se olje skuri in porabi. kako hudiča pa pride cvetni prah iz zgornje strani batov v karter??? :shock:
razen če imaš oddušek odklopljen in speljan nekam na prosto.Sicer vglavnem piha ven, ampak možno da bi kaj potegnilo notri, samo nevem kako??

Infiniti, dej prosim razloži, kako lahko pride iz zraka v olje svinerija?

se pa strinjam da bolj propusten filter sigurno ne koristi mašini , samo kakšne hude škode pa tudi ne more narest, glavne, večje smeti sigurno sfiltrira


zrak in olje mata v cilindru interakcijo partisockrat v minuti ;)

ti js razlozim.
lej cilindri so podmazani z oljem, umazan zrak pride not in majhna umazanija se zalepi za olje in zacne krozit z oljem do filtra za olje, pol pa kar je sub mikronske umazanije gre naprej ostalo pa ostane v filtru za olje. je pa tud res da recimo ce ti not potegne kksne cudne zadeve kot je tista vata k jo je omenu, ta ostane v karterju in ne odplava naprej do oljnega filtra.

pa tud ni cist res da bolj prepusten filter ne koristi masini. lazje ko motor diha, mocnejsi je, sam problem pr teh filtrih in novejsih motorjih je da so motorji optimizirani na tocno dolocen zracni upor zgleda in pol ce mu das tak filtr ga mal mede v racunalo.

recimo js mam v lantri prakticno isti motor kot je v coupeju, in lahk sam to recem da ze ko sm dal resonator dol, to je una kista k je se pred filtrom, mi je ko sm naglo pohodu gas kr neki moril pol se mu je pa sele odprl. zdj sm pa vse skp zrihtal in nazaj dal pa dela velik lepse. pa se nc se ne slis. idealno. js ce bi ze dajal sportni filtr bi dal tistga k je isti kot original sam da je kksn apexi al pa kj.

je pa v nasprotju s splosnim prepricanjem precej vazno kaj diha motor.

zvok je pa kar se mene tice precej lepsi ce ga daje kksn devito kot pa ce ga daje k&n. se najslajsi zvok je pa ce je v kombinaciji z dobrim sportnim auspuhom se kksna postena masina ki ima vsaj 5 cilindrov. al pa 6 al pa 8, 10.12? :twisted:

pol je sele res tist zvok k ti kurjo polt naredi :D

morm popravt pa se boxer 4 cilindrasa oment, ker tist zna met tud zlo fajn zvok :)


Točno tako - vse si lepo razložil, če k temu dodamo še ogromne količine zraka, ki jih motor prepumpa v sebe, ni čudno vse tisto sranje, ki sem ga dobil v ollje tekom 12 tkm. Jaz sem super zadovoljen s svojim avtom sedaj ko je original zadeva gor, če pa komu deluje prav, jaz ga vseeno ne priporočam (K&N) glede na drek ki je prišel v motor.

oprostita, ampak jez še vedno ne razumem???
rekli ste da umazanija pride v cilindre --ok!
da se poveže z oljem--ok!
ampak kako hudiče pa pol pride z oljem vred pod bat zopet???sej v mašini so stalno eksplozije, ali pa je vsaj zelo vroče!Cvetni prah se skuri, tista vata šr toliko hitreje!
In tudi tisto olje, ki je prišlo mimo bata na zgornjo stran, nima šans da se vrne nazaj pod bat, ampak zgori!

mogoče sem smotan, samo še vedno ne razumem kako hudiče pride svinerija v mašino?? (v olje mislim, v cilindre še nekako verjamem)
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid Sr jun 08, 2005 9:21 am

Tudi jaz imam K&N filter gor in že ko sem ga montiral, nisem pričakoval od njega kaj drugega kot pa sam zvok. Sem pa opazil odkar je gor da je masina malo bolj prožna. 8) poraba pa se je čisto malo povečala.
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Sr jun 08, 2005 11:40 am

[quote="VET"][quote="Jeaka"]Zdej vs bom pa jst neku uprašu zakaj pa pol k greš na relly npr u idrijo ane pa pogledaš u kkšn auto (relly avto) pa je notr športn filtr če vi usi praute da ti POBERE moč pa take buče kle kvasate. mtki sm dau VW lupota 1.0 športn filtr K&N pa je ful velka razlika pr nižjih obratih pa še posebi tko da nevem![/quote]

zato ker en kur*** filter še ne nardi športnga avta :D nafriziran avto ima še marskej druzga predelanga ... naprimer elektronko za vbrizg ... prilagojen program motornga compa in še marskaj

ti daš lohka na cliota 12 colske gume ... pa boš imeu ful pospeške ... pa še končno ti bo več kazal, čeprau bo manjša ... in kaj si s tem naredu :roll: ... to je pa uprašanje zate ;)[/quote]


Kdo je pa kej govoru kle o šprortnem avtu jst sm sam reku da ti da moč in te je ne uzame!!! pr avtih z manjšo močjo se to bl pozna k pr avtih z večjo k če ti dobič pa 130ih konjih 5 konov boš bl teško opazu razliko! pa tut moj brt ma u cliotu 1.4 16V športn filtr pa se tut pozna razlika pr pospeških in končni. Brez špotnga filtra je bla končna 190km/h z je pa 200km/h pr 6000 obratih. tko da mi ne bo kle noben pameti soliu da ne da moči itd.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jun 08, 2005 11:49 am

Ej jeaka - sej lepo da imaš tako prefinjene občutke, da čutiš na svojemu 1.0 neko mikro procentno povečanje moči - jaz na svojemu 2.0 nisem, oziroma sem videl pri končni kako je lepo padla in tudi nenehno sem gledal vozilo, ki sem prehiteval, ali je mogoče da mi tip tišči na gasu, ker je šlo enostavno prepočasi. Očitno je serijsko pri meni narejeno boljše; če imam v avtu enako rezonantno cev in box za zajemanje znaka kot pri Mitsu evo (motor je iz iste družine) - pa je ta zadevo za turbota dovolj, bo tudi za mojega atmosferca uvrh glave. Sej voith je enako ugotovil - torej? -Jaz gotovo nikoli več ne dam tega crapa gor ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Sr jun 08, 2005 1:12 pm

najprej si napisu tole
Jeaka je napisal/-a:Zdej vs bom pa jst neku uprašu zakaj pa pol k greš na relly npr u idrijo ane pa pogledaš u kkšn auto (relly avto) pa je notr športn filtr če vi usi praute da ti POBERE moč pa take buče kle kvasate. mtki sm dau VW lupota 1.0 športn filtr K&N pa je ful velka razlika pr nižjih obratih pa še posebi tko da nevem!


pol pa sprašuješ kdo omenja športne avte
Jeaka je napisal/-a:Kdo je pa kej govoru kle o šprortnem avtu jst sm sam reku da ti da moč in te je ne uzame!!! pr avtih z manjšo močjo se to bl pozna k pr avtih z večjo k če ti dobič pa 130ih konjih 5 konov boš bl teško opazu razliko! pa tut moj brt ma u cliotu 1.4 16V športn filtr pa se tut pozna razlika pr pospeških in končni. Brez špotnga filtra je bla končna 190km/h z je pa 200km/h pr 6000 obratih. tko da mi ne bo kle noben pameti soliu da ne da moči itd.

a avto za rally pa ni športen :roll:

razne izbolšave motorja se izražajo v % ..... tko da je vseen kok močn je motor, poznat se mora na vseh, pa če je 40 al pa 400 konj
hočem povedat samo da zamenjava filtra podre ravnovesje futranja motorja ..... da olja iz filtra na LMMu sploh ne omenjam ..... u psiho efekte mukanja pod havbo se pa že dolg ne poglabljam več ..... :D

zato ti nč ne solim pameti ..... mal razmisl .... neslani so tisti, ki pravjo da celi cvetovi lahko pridejo v olje ..... le kako in kje :?:
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Sr jun 08, 2005 3:02 pm

dobr ka bi zde pač ni filter za vsak avtek .. nekomu gre bolj nekomu bolj žere nekomu pa smeti not vleče.

jst sem s športnim filtrom več kot zadovoljen.

ti @Infiniti, ni ti treba blatit K&N filtrov če ima tvoj avto na srečo boljši (stock) filter, pa še tole je lahko rahel dokaz da si mel neko cheap varijanto da ne rečem kar ponaredek K&N da ti je tist kovinski del zgnil na filtru to prvič slišim.
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
Uporabniški avatar
_KL3_
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:34 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a _KL3_ Sr jun 08, 2005 3:45 pm

Elow!
Evo že dl časa čekiram forum pa sm se dons "opogumu" pa prjavu k sm glih vidu tole debato o filtrih.....

Kar se filtra tiče mam jst take info.:
Ker sm meu priložnost govort z človekom k dela v Revozu v NM, in glede na to da me je to že skos zanimal a ti filtr da moč,pospeške, itd.......model je reku da se na njihovih motorjih pozna...(predvsem kar se tiče švohnejših - 1.2, 1.4, 1.6).... tko da zgleda bo neki resnice tud v tem da ti šp. filtr da neki moči......je pa valda odvisn od avta(motorja)

Uživite _KL3_
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jun 08, 2005 4:15 pm

tešo je napisal/-a:dobr ka bi zde pač ni filter za vsak avtek .. nekomu gre bolj nekomu bolj žere nekomu pa smeti not vleče.

jst sem s športnim filtrom več kot zadovoljen.

ti @Infiniti, ni ti treba blatit K&N filtrov če ima tvoj avto na srečo boljši (stock) filter, pa še tole je lahko rahel dokaz da si mel neko cheap varijanto da ne rečem kar ponaredek K&N da ti je tist kovinski del zgnil na filtru to prvič slišim.


Ni bil ponaredek
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jun 08, 2005 5:15 pm

Gricko je napisal/-a:In tudi tisto olje, ki je prišlo mimo bata na zgornjo stran, nima šans da se vrne nazaj pod bat, ampak zgori!


nop ni res.

pri dvotaktnih motorjih olje izgori, pri stiritaktnih pa izgori zanemarljiv delez olja, tist kar je pa na cilindrih gre pa nazaj v karter z umazanijo vred. zelezo pod mikroskopom ni gladko in ne drsa kot led po ledu, zato je tuki olje ki zapolni te luknje, umazanija ki se pa zalepi v olje se pa potem obnasa kot del olja in gre najprej v karter pol pa naprej v filter.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], jurman101 in 9 gostov