Jeaka je napisal/-a:Zdej vs bom pa jst neku uprašu zakaj pa pol k greš na relly npr u idrijo ane pa pogledaš u kkšn auto (relly avto) pa je notr športn filtr če vi usi praute da ti POBERE moč pa take buče kle kvasate. mtki sm dau VW lupota 1.0 športn filtr K&N pa je ful velka razlika pr nižjih obratih pa še posebi tko da nevem!
Slide je napisal/-a:kako pa je s športnim vložkom za v airbox? A da sploh kej zvoka...v pridobljene konje namreč ne verjamem...da zvok ali ne?
Gricko je napisal/-a:jaz sploh ne razumem kako lahko iz zraka svinerija pride v olje???![]()
avto že tako in tako (če je vredu) požre malo olja.se pravi da pride olje mimo bata na zgornjo stran. tam se olje skuri in porabi. kako hudiča pa pride cvetni prah iz zgornje strani batov v karter???![]()
razen če imaš oddušek odklopljen in speljan nekam na prosto.Sicer vglavnem piha ven, ampak možno da bi kaj potegnilo notri, samo nevem kako??
Infiniti, dej prosim razloži, kako lahko pride iz zraka v olje svinerija?
se pa strinjam da bolj propusten filter sigurno ne koristi mašini , samo kakšne hude škode pa tudi ne more narest, glavne, večje smeti sigurno sfiltrira
Voith je napisal/-a:Gricko je napisal/-a:jaz sploh ne razumem kako lahko iz zraka svinerija pride v olje???![]()
avto že tako in tako (če je vredu) požre malo olja.se pravi da pride olje mimo bata na zgornjo stran. tam se olje skuri in porabi. kako hudiča pa pride cvetni prah iz zgornje strani batov v karter???![]()
razen če imaš oddušek odklopljen in speljan nekam na prosto.Sicer vglavnem piha ven, ampak možno da bi kaj potegnilo notri, samo nevem kako??
Infiniti, dej prosim razloži, kako lahko pride iz zraka v olje svinerija?
se pa strinjam da bolj propusten filter sigurno ne koristi mašini , samo kakšne hude škode pa tudi ne more narest, glavne, večje smeti sigurno sfiltrira
zrak in olje mata v cilindru interakcijo partisockrat v minuti
ti js razlozim.
lej cilindri so podmazani z oljem, umazan zrak pride not in majhna umazanija se zalepi za olje in zacne krozit z oljem do filtra za olje, pol pa kar je sub mikronske umazanije gre naprej ostalo pa ostane v filtru za olje. je pa tud res da recimo ce ti not potegne kksne cudne zadeve kot je tista vata k jo je omenu, ta ostane v karterju in ne odplava naprej do oljnega filtra.
pa tud ni cist res da bolj prepusten filter ne koristi masini. lazje ko motor diha, mocnejsi je, sam problem pr teh filtrih in novejsih motorjih je da so motorji optimizirani na tocno dolocen zracni upor zgleda in pol ce mu das tak filtr ga mal mede v racunalo.
recimo js mam v lantri prakticno isti motor kot je v coupeju, in lahk sam to recem da ze ko sm dal resonator dol, to je una kista k je se pred filtrom, mi je ko sm naglo pohodu gas kr neki moril pol se mu je pa sele odprl. zdj sm pa vse skp zrihtal in nazaj dal pa dela velik lepse. pa se nc se ne slis. idealno. js ce bi ze dajal sportni filtr bi dal tistga k je isti kot original sam da je kksn apexi al pa kj.
je pa v nasprotju s splosnim prepricanjem precej vazno kaj diha motor.
zvok je pa kar se mene tice precej lepsi ce ga daje kksn devito kot pa ce ga daje k&n. se najslajsi zvok je pa ce je v kombinaciji z dobrim sportnim auspuhom se kksna postena masina ki ima vsaj 5 cilindrov. al pa 6 al pa 8, 10.12?![]()
pol je sele res tist zvok k ti kurjo polt naredi
morm popravt pa se boxer 4 cilindrasa oment, ker tist zna met tud zlo fajn zvok
INFINITI je napisal/-a:Voith je napisal/-a:Gricko je napisal/-a:jaz sploh ne razumem kako lahko iz zraka svinerija pride v olje???![]()
avto že tako in tako (če je vredu) požre malo olja.se pravi da pride olje mimo bata na zgornjo stran. tam se olje skuri in porabi. kako hudiča pa pride cvetni prah iz zgornje strani batov v karter???![]()
razen če imaš oddušek odklopljen in speljan nekam na prosto.Sicer vglavnem piha ven, ampak možno da bi kaj potegnilo notri, samo nevem kako??
Infiniti, dej prosim razloži, kako lahko pride iz zraka v olje svinerija?
se pa strinjam da bolj propusten filter sigurno ne koristi mašini , samo kakšne hude škode pa tudi ne more narest, glavne, večje smeti sigurno sfiltrira
zrak in olje mata v cilindru interakcijo partisockrat v minuti
ti js razlozim.
lej cilindri so podmazani z oljem, umazan zrak pride not in majhna umazanija se zalepi za olje in zacne krozit z oljem do filtra za olje, pol pa kar je sub mikronske umazanije gre naprej ostalo pa ostane v filtru za olje. je pa tud res da recimo ce ti not potegne kksne cudne zadeve kot je tista vata k jo je omenu, ta ostane v karterju in ne odplava naprej do oljnega filtra.
pa tud ni cist res da bolj prepusten filter ne koristi masini. lazje ko motor diha, mocnejsi je, sam problem pr teh filtrih in novejsih motorjih je da so motorji optimizirani na tocno dolocen zracni upor zgleda in pol ce mu das tak filtr ga mal mede v racunalo.
recimo js mam v lantri prakticno isti motor kot je v coupeju, in lahk sam to recem da ze ko sm dal resonator dol, to je una kista k je se pred filtrom, mi je ko sm naglo pohodu gas kr neki moril pol se mu je pa sele odprl. zdj sm pa vse skp zrihtal in nazaj dal pa dela velik lepse. pa se nc se ne slis. idealno. js ce bi ze dajal sportni filtr bi dal tistga k je isti kot original sam da je kksn apexi al pa kj.
je pa v nasprotju s splosnim prepricanjem precej vazno kaj diha motor.
zvok je pa kar se mene tice precej lepsi ce ga daje kksn devito kot pa ce ga daje k&n. se najslajsi zvok je pa ce je v kombinaciji z dobrim sportnim auspuhom se kksna postena masina ki ima vsaj 5 cilindrov. al pa 6 al pa 8, 10.12?![]()
pol je sele res tist zvok k ti kurjo polt naredi
morm popravt pa se boxer 4 cilindrasa oment, ker tist zna met tud zlo fajn zvok
Točno tako - vse si lepo razložil, če k temu dodamo še ogromne količine zraka, ki jih motor prepumpa v sebe, ni čudno vse tisto sranje, ki sem ga dobil v ollje tekom 12 tkm. Jaz sem super zadovoljen s svojim avtom sedaj ko je original zadeva gor, če pa komu deluje prav, jaz ga vseeno ne priporočam (K&N) glede na drek ki je prišel v motor.
Jeaka je napisal/-a:Zdej vs bom pa jst neku uprašu zakaj pa pol k greš na relly npr u idrijo ane pa pogledaš u kkšn auto (relly avto) pa je notr športn filtr če vi usi praute da ti POBERE moč pa take buče kle kvasate. mtki sm dau VW lupota 1.0 športn filtr K&N pa je ful velka razlika pr nižjih obratih pa še posebi tko da nevem!
Jeaka je napisal/-a:Kdo je pa kej govoru kle o šprortnem avtu jst sm sam reku da ti da moč in te je ne uzame!!! pr avtih z manjšo močjo se to bl pozna k pr avtih z večjo k če ti dobič pa 130ih konjih 5 konov boš bl teško opazu razliko! pa tut moj brt ma u cliotu 1.4 16V športn filtr pa se tut pozna razlika pr pospeških in končni. Brez špotnga filtra je bla končna 190km/h z je pa 200km/h pr 6000 obratih. tko da mi ne bo kle noben pameti soliu da ne da moči itd.
tešo je napisal/-a:dobr ka bi zde pač ni filter za vsak avtek .. nekomu gre bolj nekomu bolj žere nekomu pa smeti not vleče.
jst sem s športnim filtrom več kot zadovoljen.
ti @Infiniti, ni ti treba blatit K&N filtrov če ima tvoj avto na srečo boljši (stock) filter, pa še tole je lahko rahel dokaz da si mel neko cheap varijanto da ne rečem kar ponaredek K&N da ti je tist kovinski del zgnil na filtru to prvič slišim.
Gricko je napisal/-a:In tudi tisto olje, ki je prišlo mimo bata na zgornjo stran, nima šans da se vrne nazaj pod bat, ampak zgori!
Po forumu brska: Google Adsense [Bot], jurman101 in 9 gostov