Joj blagor se teb k si tko pemeten

O gospodar vsemogočni, a mi poveš kdaj in kako bom umru? Al pa kako nej to zvem? Pravzaprav... kaj ta tvoj "sistem" pomeni?
Res me zanima tvoja filozofija

mladič je napisal/-a:Voith:
Joj blagor se teb k si tko pemeten![]()
O gospodar vsemogočni, a mi poveš kdaj in kako bom umru? Al pa kako nej to zvem? Pravzaprav... kaj ta tvoj "sistem" pomeni?
Res me zanima tvoja filozofija
And what about injuries? Severe, disabling and incapacitating airbag caused injuries are not even tracked. The University of Louisville Hospital=s Shock Trauma Unit sees about one severe, disabling airbag caused injury per month (and about one regular, non-disabling, injury per day). Since that hospital serves about 450,000 people, and there is a total of about 250 Million people in the USA , each year there are about 556 severe, disabling injuries (not including those outside the US). This means that a better estimate is that there have actually been more than 5,600 serious, disabling injuries caused by airbags over the last 12 years. And it=s not just shorter women, children, those with medical problems and the elderly, although these are the most vulnerable groups.
For instance, Ed Platow, a six foot tall father of two teenaged daughters living in New Jersey, was driving in his neighborhood one day in the winter of 1996 in his Ford Crown Victoria. His car hit some black ice and he slid toward the curb at about 25 Mph. He remembers thinking that he may need to get his wheels realigned just before the car hit the curb. But the airbag broke his neck at the C4 level and today Ed is a quadriplegic.
protonika je napisal/-a:Airbag se lahko sproži tudi ob zmerni hitrosti, v trku, v katerem se avto ne razsuje toliko, da bi bil samo še za prešo (moja izkušnja). Namesto volana z airbagom lahko enostavno montiraš navadnega brez in se ne vidi nič več, samo lučka na armaturi pa gori, ampak to se tudi da urediti. Je pa res, da se ob vžigu potem ne prižge in v tem primeru veš, da je nekaj narobe. Če bi kdo hotel prodati airbage, bi verjetno zamenjal cel volan, ker je to zagotovo enostavnejše kot vzeti ven samo airbag.
Pojdi na pooblaščeni servis na tester, pa ti bodo takoj povedali, kaj je in kaj ni. Včasih je vse videti OK, pa se airbag pri trku vseeno ne bi sprožil (zataji lahko preprosto tudi programska oprema - izkušnja mojega kolega, so mu na servisu uredili za par tisočakov).
mladič je napisal/-a:Voith:
Joj blagor se teb k si tko pemeten![]()
O gospodar vsemogočni, a mi poveš kdaj in kako bom umru? Al pa kako nej to zvem? Pravzaprav... kaj ta tvoj "sistem" pomeni?
Res me zanima tvoja filozofija
Miholl je napisal/-a:Voith k si tko razgledan,pa najt še "tisti" članek ki govori kok življenj so airbagi rešl.... pa boš dubu na kvadrat al pa na kubik večjo cifro...
Zelos je napisal/-a:ti voith ki tko praviš o usojeni smrti... zakaj se potem po cesti ne furaš kr v fičkotu z abarthovim motorjem, brez strehe in varnostnega pasu 150 km/h sred lublane??? sej itak ti je usojeno kdaj boš umru.. al pa recimo za adrenalinski šport ne skačeš iz stolpnice, že če si tako prepričan v to... airbag je za to da ti poveča varnost..
pa mim grede sm zdej mal s kolegom računal in sem ugotovil da, če bi se airbag sprožu šele pr 36G to pomeni, da bi se pri hitrosti 100km/h moral v 2.13 metrih ustavit ozioram v 0.077 sekundah... kar pa mislim, da se ne zgodi pr nobenem trku razen v kak armiran betonski zid... kokr kej vem pa se to ne nahaja na cestiščih... poleg tega pa itak nase telo ni nikakor sposobno preživet takega pojemka/pospeška kot je 36G... pomisli da so piloti, ki so na to navajeni ustani zdržat do 9G... več je lahko usodno
Pa veselo skakanje s stolpnice
Zelos je napisal/-a:ti voith ki tko praviš o usojeni smrti... zakaj se potem po cesti ne furaš kr v fičkotu z abarthovim motorjem, brez strehe in varnostnega pasu 150 km/h sred lublane??? sej itak ti je usojeno kdaj boš umru.. al pa recimo za adrenalinski šport ne skačeš iz stolpnice, že če si tako prepričan v to... airbag je za to da ti poveča varnost..
pa mim grede sm zdej mal s kolegom računal in sem ugotovil da, če bi se airbag sprožu šele pr 36G to pomeni, da bi se pri hitrosti 100km/h moral v 2.13 metrih ustavit ozioram v 0.077 sekundah... kar pa mislim, da se ne zgodi pr nobenem trku razen v kak armiran betonski zid... kokr kej vem pa se to ne nahaja na cestiščih... poleg tega pa itak nase telo ni nikakor sposobno preživet takega pojemka/pospeška kot je 36G... pomisli da so piloti, ki so na to navajeni ustani zdržat do 9G... več je lahko usodno
Pa veselo skakanje s stolpnice
"One often hears the term being applied to the limits that the human
body can withstand without blacking out, sometimes referred to as
g-loc (loc stands for loss of consciousness). A typical person can
handle about 5 g (50 m/s²) before this occurs, but through the
combination of special g-suits and efforts to strain muscles —both of
which act to force blood back into the brain— modern pilots can
typically handle 9 g (90 m/s²). Resistance to "negative" or upward
gees, which drive blood to the head, is much less; typically in the
2-3 g (20 to 30 m/s²) range the vision goes red, probably due to
capillaries in the eyes bursting under the increased blood pressure."
This means that sustaining 60g is about 6 times what a fighter pilot
can sustain, 50g is 5 times, etc.
Car acceleration:
0-60mph in 7.0 seconds: 0.4g
Drag racer (0 to ~302mph over 1/4 mile track): 2.9g
Included are the following:
Roller coasters: 4-6g for a few seconds at a time
Princess Diana of Wales in 1997 car accident, pulling the pulmonary
artery away from the heart: estimated 70-100g
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov