Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mladič
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če jun 16, 2005 1:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mladič Sr jun 29, 2005 2:13 pm

Voith:
Joj blagor se teb k si tko pemeten :lol:
O gospodar vsemogočni, a mi poveš kdaj in kako bom umru? Al pa kako nej to zvem? Pravzaprav... kaj ta tvoj "sistem" pomeni?

Res me zanima tvoja filozofija ;)
 
Uporabniški avatar
[g0ran24]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 759
Pridružen: Ne mar 14, 2004 9:45 pm
Kraj: brežice

Napisal/-a [g0ran24] Sr jun 29, 2005 2:14 pm

mladič je napisal/-a:Voith:
Joj blagor se teb k si tko pemeten :lol:
O gospodar vsemogočni, a mi poveš kdaj in kako bom umru? Al pa kako nej to zvem? Pravzaprav... kaj ta tvoj "sistem" pomeni?

Res me zanima tvoja filozofija ;)


poglej si film Final destination prvi pa drugi del :P
In the end there can only be one :P nism se nč druzga spomno :D
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Sr jun 29, 2005 2:44 pm

poglej si film Final destination prvi pa drugi del :P[/quote]


:lol: :lol: :lol: :lol:


@voith:airbagi vzeli življenje??-->ja ene parim otrokom k pred leti k folk ni znal uporabljat otroških sedežev...drgač pa ne nabijej prosm...nima avto za đabe vreč vgrajenih....in glih zarad airbaga ne vgrizneš v volan še tok bajdemimo...nikol ne veš a bi umru ker si mel airbag,k ga pa človk nima se pa doskat vidi kaj bi blo če bi airbag bil tak k je njegov fris razlimal...tko da...mal misl ka nabijaš...je mal drgač a ti v amaturo z glavo zabiješ al pa v stransko šipo kokr pa v vroč airbag... :roll:
 
mladič
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če jun 16, 2005 1:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mladič Sr jun 29, 2005 2:49 pm

Ja sej se bojim, da on resno misli nekaj takega. :)

Drgač filma sta mi bla pa ful dobra ;)
 
protonika
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Sr nov 03, 2004 4:19 pm

Napisal/-a protonika Če jun 30, 2005 10:11 am

Airbag se lahko sproži tudi ob zmerni hitrosti, v trku, v katerem se avto ne razsuje toliko, da bi bil samo še za prešo (moja izkušnja). Namesto volana z airbagom lahko enostavno montiraš navadnega brez in se ne vidi nič več, samo lučka na armaturi pa gori, ampak to se tudi da urediti. Je pa res, da se ob vžigu potem ne prižge in v tem primeru veš, da je nekaj narobe. Če bi kdo hotel prodati airbage, bi verjetno zamenjal cel volan, ker je to zagotovo enostavnejše kot vzeti ven samo airbag.
Pojdi na pooblaščeni servis na tester, pa ti bodo takoj povedali, kaj je in kaj ni. Včasih je vse videti OK, pa se airbag pri trku vseeno ne bi sprožil (zataji lahko preprosto tudi programska oprema - izkušnja mojega kolega, so mu na servisu uredili za par tisočakov).
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe jul 01, 2005 4:56 pm

ja, zelo.

And what about injuries? Severe, disabling and incapacitating airbag caused injuries are not even tracked. The University of Louisville Hospital=s Shock Trauma Unit sees about one severe, disabling airbag caused injury per month (and about one regular, non-disabling, injury per day). Since that hospital serves about 450,000 people, and there is a total of about 250 Million people in the USA , each year there are about 556 severe, disabling injuries (not including those outside the US). This means that a better estimate is that there have actually been more than 5,600 serious, disabling injuries caused by airbags over the last 12 years. And it=s not just shorter women, children, those with medical problems and the elderly, although these are the most vulnerable groups.

For instance, Ed Platow, a six foot tall father of two teenaged daughters living in New Jersey, was driving in his neighborhood one day in the winter of 1996 in his Ford Crown Victoria. His car hit some black ice and he slid toward the curb at about 25 Mph. He remembers thinking that he may need to get his wheels realigned just before the car hit the curb. But the airbag broke his neck at the C4 level and today Ed is a quadriplegic.


http://www.airbagonoff.com/rbarticle.htm


kva mi gre na jetra tako debilno razmisljanje fak. lej airbag je pac airbag. sam umru bos glih tko ko bos mogu umrt pa ce mas vrecko za smeti na glavi.

smrti se neda uit pišuka a je to tok tezko pogruntat, a opazujete kj kaj se dogaja zadne case recimo v sloveniji? ljudje masovno umirajo na cesti. pa jih ma vecina not airbage pa se nevem zategovalnike pasov, pa se pazi to, bencin se odklopi automatsko ko se avto zaleti. in dej nej mi prosim kdo razlozi ZAKAJ HUDICA POL UMREJO??? sj majo ja airbage v avtu. verjetno je vse nakljucje, in umirajo napacni ne? :)

un film je pa dobr zacetek za take k misljo, da je vse skupi nakljucje. sj je nakljucje vse skupi, sam samo v vasi glavi, drgac je pa vse, vkljucno s smrtjo ekzaktno, bo takrat ko bo in nic prej. airbag ali ne, vodotesne nogavice ali ne.


vrjamm pa da vam airbag mal pomiri strah in se bojite smrti manj, ko opazujete tisti srs logo. in prou je tko. je pa boljse kot airbag to, da se ne bojis svoje smrti, ker baje je lepsa kot rojstvo :D

js se recimo veselim svojega zmenka s smrtjo.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe jul 01, 2005 5:03 pm

protonika je napisal/-a:Airbag se lahko sproži tudi ob zmerni hitrosti, v trku, v katerem se avto ne razsuje toliko, da bi bil samo še za prešo (moja izkušnja). Namesto volana z airbagom lahko enostavno montiraš navadnega brez in se ne vidi nič več, samo lučka na armaturi pa gori, ampak to se tudi da urediti. Je pa res, da se ob vžigu potem ne prižge in v tem primeru veš, da je nekaj narobe. Če bi kdo hotel prodati airbage, bi verjetno zamenjal cel volan, ker je to zagotovo enostavnejše kot vzeti ven samo airbag.
Pojdi na pooblaščeni servis na tester, pa ti bodo takoj povedali, kaj je in kaj ni. Včasih je vse videti OK, pa se airbag pri trku vseeno ne bi sprožil (zataji lahko preprosto tudi programska oprema - izkušnja mojega kolega, so mu na servisu uredili za par tisočakov).



airbagi so tempirani da se sprozjo pri 36G pojemka. zdej ce je teb rata,l da je pr tem pojemku avto ostal cel, super, sam ponavad se pri takem pojemku kr lepo spredn konc deformira.

vrjamm pa da je mozno, da je avto ostal dokaj cel. vec al mn je vse mozno, sam je pa to izjema, ne pravilo.
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Pe jul 01, 2005 5:13 pm

Voith k si tko razgledan,pa najt še "tisti" članek ki govori kok življenj so airbagi rešl.... pa boš dubu na kvadrat al pa na kubik večjo cifro...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe jul 01, 2005 5:15 pm

mladič je napisal/-a:Voith:
Joj blagor se teb k si tko pemeten :lol:
O gospodar vsemogočni, a mi poveš kdaj in kako bom umru? Al pa kako nej to zvem? Pravzaprav... kaj ta tvoj "sistem" pomeni?

Res me zanima tvoja filozofija ;)


najprej se mors naucit spostovanja.
vsaka sola nekaj stane, tko da moji cevlji so potrebni ciscenja.

neznam ti povedat kako bos umru, nimam vpogleda v to. lahko ti pa z gotovostjo povem da umru BOS. nic te ne resi pred smrtjo, noben airbag ne nic.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe jul 01, 2005 5:21 pm

Miholl je napisal/-a:Voith k si tko razgledan,pa najt še "tisti" članek ki govori kok življenj so airbagi rešl.... pa boš dubu na kvadrat al pa na kubik večjo cifro...



aaaaaaa. :? hopeless...


lej nobena ampak NOBENA stvar ne more rest zivljenja. zivljenje ti je bilo dano in ti bo vzeto. NIC GA NE RESI. vse varnostne naprave so samo zato da se pociutis bols ko se vsedes v avto, ce bo pa to tvoj dan al ne pa ne odloca airbag. neka bolj sofisticirana zadeva od ene vrecke z raketnim gorivom odloca o tem.

rajs spostujte visje sile da imajo usmiljenje in planirajo na vsa tista "nakljucja", ki se vam zdijo tako nakljucna, ne pa da jih zalite in primerjate z vreco za krompir zlozeno v volan.



over and out.

ne da se mi vec razburjat cist za brezveze. pac js tko mislm vi drugace, hvala k... da je tko ker drgac bi blo dolgcajt.

sploh pa js sm pr 3 letih skocu pod avto. ni bil se moj cas..
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Pe jul 01, 2005 5:48 pm

kaj vse se je razvilo iz te teme...šele danes sem jo prebral od začetka do konca...

zdj ne mislim se prepirat katera zadeva te reši in katera ne...

v avtomobilih je vedno več aktivne ter pasivne varnosti in vse to pripomore ob morebitni nesreče do manjših poškod na človeku.... itak je pa vsem znano da nikdar nobena reč ne služi svojemu namenu 100% procentno!
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Zelos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Pe jul 01, 2005 6:06 pm

Napisal/-a Zelos Pe jul 01, 2005 6:23 pm

ti voith ki tko praviš o usojeni smrti... zakaj se potem po cesti ne furaš kr v fičkotu z abarthovim motorjem, brez strehe in varnostnega pasu 150 km/h sred lublane??? sej itak ti je usojeno kdaj boš umru.. al pa recimo za adrenalinski šport ne skačeš iz stolpnice, že če si tako prepričan v to... airbag je za to da ti poveča varnost..
pa mim grede sm zdej mal s kolegom računal in sem ugotovil da, če bi se airbag sprožu šele pr 36G to pomeni, da bi se pri hitrosti 100km/h moral v 2.13 metrih ustavit ozioram v 0.077 sekundah... kar pa mislim, da se ne zgodi pr nobenem trku razen v kak armiran betonski zid... kokr kej vem pa se to ne nahaja na cestiščih... poleg tega pa itak nase telo ni nikakor sposobno preživet takega pojemka/pospeška kot je 36G... pomisli da so piloti, ki so na to navajeni ustani zdržat do 9G... več je lahko usodno ;)

Pa veselo skakanje s stolpnice ;)
 
mladič
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če jun 16, 2005 1:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mladič Pe jul 01, 2005 6:28 pm

Voith je napisal/-a:sploh pa js sm pr 3 letih skocu pod avto. ni bil se moj cas..

No to pa razjasni marsikaj :bonk

:twisted: :twisted: :twisted:
 
BlazB
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: So apr 26, 2003 11:50 am

Napisal/-a BlazB Pe jul 01, 2005 7:01 pm

Zelos je napisal/-a:ti voith ki tko praviš o usojeni smrti... zakaj se potem po cesti ne furaš kr v fičkotu z abarthovim motorjem, brez strehe in varnostnega pasu 150 km/h sred lublane??? sej itak ti je usojeno kdaj boš umru.. al pa recimo za adrenalinski šport ne skačeš iz stolpnice, že če si tako prepričan v to... airbag je za to da ti poveča varnost..
pa mim grede sm zdej mal s kolegom računal in sem ugotovil da, če bi se airbag sprožu šele pr 36G to pomeni, da bi se pri hitrosti 100km/h moral v 2.13 metrih ustavit ozioram v 0.077 sekundah... kar pa mislim, da se ne zgodi pr nobenem trku razen v kak armiran betonski zid... kokr kej vem pa se to ne nahaja na cestiščih... poleg tega pa itak nase telo ni nikakor sposobno preživet takega pojemka/pospeška kot je 36G... pomisli da so piloti, ki so na to navajeni ustani zdržat do 9G... več je lahko usodno ;)

Pa veselo skakanje s stolpnice ;)


Seveda so pojemki ob nesreci veliki do 36G in tudi vecji kar se pa tice primerjave s piloti je brezvezna ker so piloti izpostavljani obremenitvi 9G nekaj sekund ob nesreci pa si ispostavljen obremenitvi recimo 50G zgolj nekaj stotink sekunde(vidis razliko???) kar pa clovesko telo lahko prezivi. Problem pri nesreci ni toliko da bi kam udaril predvsem je problem da obremenitve delujejo na notranje organe in ti jih malo zmiksa . :)
 
BlazB
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: So apr 26, 2003 11:50 am

Napisal/-a BlazB Pe jul 01, 2005 7:05 pm

Pa se en link na to temo

http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hb ... 2.html#cc1

izracun pokaze da 100kg tezak clovek ob trku z 13,411 m/s kar je nekje slabih 40km/h ob trcenju tehta 3.3 tone kar pomeni pojemek 33G (malo zaokrozeno)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe jul 01, 2005 7:24 pm

Zelos je napisal/-a:ti voith ki tko praviš o usojeni smrti... zakaj se potem po cesti ne furaš kr v fičkotu z abarthovim motorjem, brez strehe in varnostnega pasu 150 km/h sred lublane??? sej itak ti je usojeno kdaj boš umru.. al pa recimo za adrenalinski šport ne skačeš iz stolpnice, že če si tako prepričan v to... airbag je za to da ti poveča varnost..
pa mim grede sm zdej mal s kolegom računal in sem ugotovil da, če bi se airbag sprožu šele pr 36G to pomeni, da bi se pri hitrosti 100km/h moral v 2.13 metrih ustavit ozioram v 0.077 sekundah... kar pa mislim, da se ne zgodi pr nobenem trku razen v kak armiran betonski zid... kokr kej vem pa se to ne nahaja na cestiščih... poleg tega pa itak nase telo ni nikakor sposobno preživet takega pojemka/pospeška kot je 36G... pomisli da so piloti, ki so na to navajeni ustani zdržat do 9G... več je lahko usodno ;)

Pa veselo skakanje s stolpnice ;)


predvsem se s takim fickotom ne furam ker ga nimam vec. imel pa sem skupaj z sosedom tocno takega ficaka kot ga opisujes, verjel ali ne.
fico kabrio abart masina s spic bati in skrajsani loki od ene lancie not. seveda kakopak brez pasov.

trenutno mam pac drgacn avto ki ma tud vrece vvolanu, sam mi je popolnoma jasno da so te vrece bolj kot ne placebo. to je pa spet sam moje mnenje.

tist glede gjev, si pa nism js spomnu, tko da glede na to da se tle menmo prek medija z imenom internet, si podatke lahko poisces tud ti, pol pa pisi pismo na general motors, da so se nekje usteli v racunu in da sta ti in kolega pogruntala kako bi se vreca mogla sprozt ze ko na bremzo stopis.

pa avionska obremenitev traja malo dlje kot tista pri nesreci a se ti ne zdi?

ja pospesek vecji od +9g je cloveku nevaren.(-g pa je neveren ze pri bistveno mansih vrednostih) res je. sam KONSTANTNIH 9G si pozabu prpisat. ne takih k se zgodijo v 1/10 sekunde.

evo ctivo zate:
http://hypertextbook.com/facts/2003/MichelleYee.shtml

pa se neki ctiva za vse ki bi radi poblizje spoznali delovanje airbagov:

http://www.google.com/url?sa=U&start=3& ... pdf&e=9707

http://www.monash.edu.au/oce/roadsafety ... _Jo_39.pdf

http://www.triz-journal.com/archives/1997/04/b/



"One often hears the term being applied to the limits that the human
body can withstand without blacking out, sometimes referred to as
g-loc (loc stands for loss of consciousness). A typical person can
handle about 5 g (50 m/s²) before this occurs, but through the
combination of special g-suits and efforts to strain muscles —both of
which act to force blood back into the brain— modern pilots can
typically handle 9 g (90 m/s²). Resistance to "negative" or upward
gees, which drive blood to the head, is much less; typically in the
2-3 g (20 to 30 m/s²) range the vision goes red, probably due to
capillaries in the eyes bursting under the increased blood pressure."

This means that sustaining 60g is about 6 times what a fighter pilot
can sustain, 50g is 5 times, etc.



Car acceleration:
0-60mph in 7.0 seconds: 0.4g
Drag racer (0 to ~302mph over 1/4 mile track): 2.9g

Included are the following:
Roller coasters: 4-6g for a few seconds at a time
Princess Diana of Wales in 1997 car accident, pulling the pulmonary
artery away from the heart: estimated 70-100g


skakanje s stolpnice pa prepustim komu drugmu ;)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe jul 01, 2005 7:34 pm

u bistvu se morm mal popravt.od leta 1974 naprej je blo potrebnih 36G-jev, zdj pri novejsi fazi srs-ov, od leta 1998 naprej, pa je potrebno 60G
 
Čenča
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če jul 07, 2005 10:19 pm

Napisal/-a Čenča Če jul 07, 2005 10:53 pm

Hm, se bom s svojim vprašanjem kar sem priključila, ker imam tudi jaz punta...

No, danes ponoči se je nek neznani profesionalec odločil, da si prisvoji moja airbaga. Delo je opravil odlično, ker mi je na vijake od sopotnikovega predala celo matice nazaj privil in jih spravil v pepelnik, pustil konektor v volanu in prav nič porezal žic pri sopotniku...

Avto žal ni bil kasko zavarovan (hja, takrat ni bilo denarja). Skratka, razmišljam, da bi se odločila samo za voznikov airbag (da si ne bom še kdaj očitala, da se mi je takrat škoda zdelo 150 jurjev), ker se vozim sama, za razliko, ki bi jo plačala za sovoznikov airbag, pa bi si (celo!) plačala kasko (ker sta mi kriminalista zaupala, da so airbagi puntov, twingov in cliov zelo iskani - če slučajno še koga kdaj zamika). Težava se pojavi, ker ne poznam nobenega "neuradnega" mehanika, uradni zastopniki pa so mi zatrdili, da se ne dobi samo pokrova za prostor, ki pokriva sopotnikovo luknjo za airbag, pač pa moram nujno kupiti komplet. Sama sem prepričana, da se na kakem avtoodpadu ali kje drugje da dobiti ta pokrov, samo potrebujem kak nasvet, kje to najti.

Hvala za vsak namig.
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ Pe jul 08, 2005 6:34 pm

Kam je ta tema zašla :roll:


L.p. Bistri...
555
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Pe jul 08, 2005 10:54 pm

_BiStRi_ je napisal/-a:Kam je ta tema zašla :roll:


L.p. Bistri...


pa ja ne .. kr neki

uglavnem moje mnenje je da je fajn če maš zračno blazino.

pa ne mi neki nakladat o usodi pa o teh scenah .. ker tole že mal mori. :shock:
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov