Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To sep 20, 2005 8:23 pm

... bom jutri dop pogledal v živo...mislim, da je pravi, za alu loputo...
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne sep 25, 2005 8:04 pm

evo spet jaz.... :?
dobil v bližini en motorček ( ki naj bi bil ok), sem ga na kraju samem probal in je bilo še slabše.....
pri ogretem avtu so obrati na cca 2000, medtem ko pri mrzlem motorju dela ok!

nato sem probal moj motorček (z fedrom od ta druzga) in obrati so bili isto okoli 2000rpm...ko sem dal spet moj feder(home made), pa so bili cca 800...
vendar pa pri tem mojem fedru avto ne dela dobro ko je mrzel :?

kako je lahko toliko odvisno od enega fedra, če vse skupaj regulira elektromotor :?
upornost na kontaktih pa je v meji normale pri obeh motorčkih...

a je možno, da mi ga kaj drugega serje, ali sem tudi drugi motorček dobil pokvarjen??
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po okt 03, 2005 2:49 pm

en kueščn!!

motorček zrihtal na 3/4, ampak.....
ko je avto mrzel, dela ok!
ko je topel (cca 90 stopinj) dela ok!!
ga pa mal še serje od 70 do 90 stopinj....takrat obrati mal nihajo (900-1200)!

ko je mrzel dela na 1100, ko sem mal segreje (70 C), padejo obrati na cca 800, pol pa med 70 in 90 začnejo mal dvigovat in nihajo, kot sem že napisal, ko doseže 90, se stvar umiri in dela ok!!

naj mi en pove ( k pozna peugeote), od kje pobira avto-PC podatke, kolk da zavga?? in kdaj odklopi zavg??
a to vse dobiva preko senzorja za temp mašine??
ker sem ga meril in dela ok, razen , če ma vmes kake motnje...

in še koliko vpliva senzor temp vhodnega zraka??(tist pred loputo), ker jaz sem oddušek mašine speljal stran, tiste cevke, ki pridejo na airbox in pri loputi pa sem zamašil... a je možno da to kaj vpliva???

lp
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb To okt 04, 2005 8:26 am

Gricko je napisal/-a:... ker jaz sem oddušek mašine speljal stran, tiste cevke, ki pridejo na airbox in pri loputi pa sem zamašil... a je možno da to kaj vpliva???

lp


Pa to vrni v prvotno stanje in boš videl, če bo kaj drugače.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To okt 04, 2005 1:08 pm

POPRAVEK...obrati mi nihajo le med 80 in 90 stopinjami in ne med 70 -90.....

bi bil lahko senzor temp mašine kriv za to, ali se motorčki tam malo meša??

naj mi en pove ( k pozna peugeote), od kje pobira avto-PC podatke, kolk da zavga?? in kdaj odklopi zavg??
a to vse dobiva preko senzorja za temp mašine??
ker sem ga meril in dela ok, razen , če ma vmes kake motnje...

@svadreb: raje nebi....ker pol čez oddušek pride olje, ki ti zasvinja senzorje in podobno....
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To okt 04, 2005 6:41 pm

.... pa kaj ti naj povemo, da podatke daje senzor podtlaka, potenciometer lopute, kisikovo tipalo, senzor klenkanja, senzor temperature vode in zraka, ... treba bo na tester in sproti spremljati podatke (od hladnega do mrzlega)... lahko ti tudi niha zaradi premalega pritiska goriva, napake v kaki mapi ECU, da prebija tuljava, ali, ali,....pa ta motorček ni zaug :!: :!:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov