Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po mar 20, 2006 2:47 pm

[quote="TrijoAdijo"]A si jo mogoče prav obrnu?

LP![/quote

Ja,drugač se ne da
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po mar 20, 2006 4:31 pm

uno štangco ti misliš najbrž štangco za ventile premikat sej če boš ostale pogledu tud niso u liniji najbrž a ne ta je pa pač u položaju ko je ventil maximalno odprt in ker najbrž nisi snel klavirja (odmikači ventilov) ti štangca tišči u odmikač in se glava gunca če bi jo pa šel zategvat bi se ti pa bolj ko bi bla zategnjena bolj bi se odpiral ventil čist logično.Sej če bi pa motor obraču bi ti pa kakšna druga štangca ven pogledala pa ko boš vse sestavu da ne boš pozabu ventile naštelat
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po mar 20, 2006 4:33 pm

ja očitno da bo res to kar sm napisu ker vidm da si prlimu sliko sistema odpiranja in zapiranja ventilov pol je to ta štangca
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po mar 20, 2006 5:28 pm

Tisto je puša dročnika...... al kakorkoli se že reče...... pač tist pride na odmično... u tisto pa dročnik. Pač da ne drsa lih dročnik po odmični..... ker bi ga zrablo u trenutko.
Da pa ne gre not pa kot so že pred mano napisali ALI kar je po vsej verjenosti nasede na odmično..... to pa zato ker je tist ventil ostal odprt in zdaj pač tista puša sede na odmični rob....... kapiraš?

Brez blema lahko tko skupi nazaj nardiš..... sam pač pol ko boš na glavo dajal klaviaturo ( sistem odpiranja ventilov) bo pač en ventil potegnilo sabo in ga odprlo. Pač mal bolj previden morš bit pri zategovanju...... zateguješ počas in do določene mere...... jaz ponavad zategnem po občutko do konca.

Druga možnost ki pa je pa da lepo z oljem podmažeš bate ( zgoraj okol obročkov kaneš mal olja) In motor ročno zasučeš do te mere da bojo vsi ventili zaprti. Ponavad če vse bate postaviš u sredino. Pač spodaj na glavni jermenici daš gor na jermenico kluč ( ne vem kak ma škoda narjena mislim pa da ma matico) in lepo počas in previdno zasučeš motor: U tem primeru pazi da boš si zapomnu kak in kaj da boš potem znal nastavit vžig ( edin če lahk zdej daš frtajler gor in ga pustiš u prvotnem stanju da se ti lepo suče poleg)

Tist kak boš zategoval...... začni od sredine navzven.Tud če se ne držiš čist točnega reda ni važn...... važn je samo da jih boš pravilno pritegno in da ne boš lih skakal iz enga konca na drugega.....

Ko maš motor enkrat skupi ( ko delaš skupi je dobro vsak sklop dobr podmazat saj ko motor nardiš skupi se prvih par obratov obrne na "suho" ker si pač zdej mel vse narazen lepo sčisto in pač logično da rab mal časa da olje lepo požene u vse kanale nazaj) No ko maš skupi pa morš nastavit še vžig..... in to je to.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po mar 20, 2006 6:36 pm

No zdej sem dal to skupi pač držal sem se po tistih navodilih za zategovanje glave, zdej moram samo še montirat uplinjač, ker je vse not zmrznil, ker je bil avto skoz na prepihu na nadmorski višini 700m pa še to na hribu da je sneg vse povsod pršu not, pol pa še mal nastavitve pridejo in akumolator in gasa.

lp
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po mar 20, 2006 7:10 pm

lisko je napisal/-a:Tisto je puša dročnika...... al kakorkoli se že reče...... pač tist pride na odmično... u tisto pa dročnik. Pač da ne drsa lih dročnik po odmični..... ker bi ga zrablo u trenutko.
Da pa ne gre not pa kot so že pred mano napisali ALI kar je po vsej verjenosti nasede na odmično..... to pa zato ker je tist ventil ostal odprt in zdaj pač tista puša sede na odmični rob....... kapiraš?

Brez blema lahko tko skupi nazaj nardiš..... sam pač pol ko boš na glavo dajal klaviaturo ( sistem odpiranja ventilov) bo pač en ventil potegnilo sabo in ga odprlo. Pač mal bolj previden morš bit pri zategovanju...... zateguješ počas in do določene mere...... jaz ponavad zategnem po občutko do konca.

Druga možnost ki pa je pa da lepo z oljem podmažeš bate ( zgoraj okol obročkov kaneš mal olja) In motor ročno zasučeš do te mere da bojo vsi ventili zaprti. Ponavad če vse bate postaviš u sredino. Pač spodaj na glavni jermenici daš gor na jermenico kluč ( ne vem kak ma škoda narjena mislim pa da ma matico) in lepo počas in previdno zasučeš motor: U tem primeru pazi da boš si zapomnu kak in kaj da boš potem znal nastavit vžig ( edin če lahk zdej daš frtajler gor in ga pustiš u prvotnem stanju da se ti lepo suče poleg)

Tist kak boš zategoval...... začni od sredine navzven.Tud če se ne držiš čist točnega reda ni važn...... važn je samo da jih boš pravilno pritegno in da ne boš lih skakal iz enga konca na drugega.....

Ko maš motor enkrat skupi ( ko delaš skupi je dobro vsak sklop dobr podmazat saj ko motor nardiš skupi se prvih par obratov obrne na "suho" ker si pač zdej mel vse narazen lepo sčisto in pač logično da rab mal časa da olje lepo požene u vse kanale nazaj) No ko maš skupi pa morš nastavit še vžig..... in to je to.


Drugač Lisko kako pa nastavim pred vžiga, kje se nahaja da vidm če mem prov.in kok ga nastavim,....lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po mar 20, 2006 7:27 pm

predvžiga je 2+/-2 stopinji pri 750 obratih
najbolš bi blo da bi si pocahnu frtajler predn si ga ven vzel drgač pa da ga boš prav dal not najprej motor naštelaš da je prvi cilinder na vžigu(ventili zaprti) pol pa pogledaš na razdelilni kapi ker kabl gre na 1. cilinder in na frtajlerju rotor naštelaš v smer 1-ga cilindra na kapi in frtajler porineš v motor pol pa vzameš probno lučko in če je elektronski vžig nekak en konc lučke priklopiš na kapel ki daje štrom(ponavadi srednji od treh )oz. probaš s probno lučko no in ko si najdu prekinjevalec maš na jermenici glavne gredi oznako na ohišju pa stopinje in naštelaš vžig tako da ti pri 2-h stopinjah lučka posveti to si pol na prbližn naštelu vžig na 100% točnga ga morš pa s stroboskopom naštelat če tega še nisi delu se boš pa mal zgubu najbrž ampak nek se pač moraš učit
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po mar 20, 2006 7:54 pm

čare je napisal/-a:predvžiga je 2+/-2 stopinji pri 750 obratih
najbolš bi blo da bi si pocahnu frtajler predn si ga ven vzel drgač pa da ga boš prav dal not najprej motor naštelaš da je prvi cilinder na vžigu(ventili zaprti) pol pa pogledaš na razdelilni kapi ker kabl gre na 1. cilinder in na frtajlerju rotor naštelaš v smer 1-ga cilindra na kapi in frtajler porineš v motor pol pa vzameš probno lučko in če je elektronski vžig nekak en konc lučke priklopiš na kapel ki daje štrom(ponavadi srednji od treh )oz. probaš s probno lučko no in ko si najdu prekinjevalec maš na jermenici glavne gredi oznako na ohišju pa stopinje in naštelaš vžig tako da ti pri 2-h stopinjah lučka posveti to si pol na prbližn naštelu vžig na 100% točnga ga morš pa s stroboskopom naštelat če tega še nisi delu se boš pa mal zgubu najbrž ampak nek se pač moraš učit


Ja no frtajler je skoz na mestu saj ga nisem nič pipal,drugač sem ga samo enkrat vn vzel sam sem ga dal nazaj, ker mi ga je prebil čez prvo plast-ketna je drgnila, jest upam da bo delal in to bom zvedu jutr, pa se da tud vžiga na pamet nastavt,.
Še zdej mi nisi povedal kaj kej menjate na servisih,.

lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po mar 20, 2006 10:27 pm

kako kaj se menja na servisih?jest delam servis na okol 10000 km menjam pa olje ,zračni filter,oljni filter na 20000 svečke vsako pomlad kabinski filter, bencinski filter na 50000 km ostalo pa rihtam sproti razne brem ze ipd.zobati jermen sem menju prvič ko sm kupu avto 120000 km drugič pa na 190000 km ko sm menju glavo motorja,ojnične ležaje sm menju pri 200000 km,klima je bla filana prvo leto ko sem avto privleku domov letos gre drugič na filanje prve in zadnje roke sm rihtu med 190-200 tisoč kilometri obnavlu sm še alternator pa štarter menu 2x ventil gretja,2x termostat(slaba kvaliteta)3x volanske končnike(spuščen avto(zdaj ni več))ene 4x prve ploščice ,1x diski ,1x zadnje pakne, 1x srednji in zadnji lonc,2x potenciometer položaja lopute gasa ,2x menjalnik, 2x volanska letev(to dvoje sem 2x menju zato ker so mi zanič robo prodal)1x sprednji ležaji,1x cevi sprednjih zavor, 1x zavorno olje, 2x antifriz pol so pa še brisalci pa žarnce no to bi blo pa u grobem vse
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po mar 20, 2006 10:54 pm

čare je napisal/-a:kako kaj se menja na servisih?jest delam servis na okol 10000 km menjam pa olje ,zračni filter,oljni filter na 20000 svečke vsako pomlad kabinski filter, bencinski filter na 50000 km ostalo pa rihtam sproti razne brem ze ipd.zobati jermen sem menju prvič ko sm kupu avto 120000 km drugič pa na 190000 km ko sm menju glavo motorja,ojnične ležaje sm menju pri 200000 km,klima je bla filana prvo leto ko sem avto privleku domov letos gre drugič na filanje prve in zadnje roke sm rihtu med 190-200 tisoč kilometri obnavlu sm še alternator pa štarter menu 2x ventil gretja,2x termostat(slaba kvaliteta)3x volanske končnike(spuščen avto(zdaj ni več))ene 4x prve ploščice ,1x diski ,1x zadnje pakne, 1x srednji in zadnji lonc,2x potenciometer položaja lopute gasa ,2x menjalnik, 2x volanska letev(to dvoje sem 2x menju zato ker so mi zanič robo prodal)1x sprednji ležaji,1x cevi sprednjih zavor, 1x zavorno olje, 2x antifriz pol so pa še brisalci pa žarnce no to bi blo pa u grobem vse


To si vse menal!!!!

Ja jest pr svojmu golf nism ąe nič menal čeprav se ne bom prehitro veselu.
Veą v Italiji majo ful teh fiatov in deli so pocen tud po 5X ceneje kot pri nas drugač pa grem kmal tja in bom pol prlepu slike sem če bo kerga zanimal,normalno da majo fiate če so Italjanski mislm dajem pa tud take izjave,drugač pa moj avto ki ga uporabljam za vsakdanje uporabo kar deluje in porabi 5,5 l/100 km.....,moj golf ma 300k mal čez...
lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po mar 20, 2006 10:59 pm

ja mam rad vse pošlihtan sej če bi vse skup na miru pustu bi še zmer delal drgač pa marsikaj je tuki cenej kot u italiji moraš računat še pot pa si tam tam s ceno tko da po eno stvar se ti ne splača hodt tja drgač pa golf II diesel je itak tank kdo ga je pa še uniču sej jest bi tud mel eno dvojko GTD s klimo pa servom sam jest bi to u 2-h tednih zaribu ker nism jest za dizle preveč
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po mar 20, 2006 11:04 pm

čare je napisal/-a:ja mam rad vse pošlihtan sej če bi vse skup na miru pustu bi še zmer delal drgač pa marsikaj je tuki cenej kot u italiji moraš računat še pot pa si tam tam s ceno tko da po eno stvar se ti ne splača hodt tja drgač pa golf II diesel je itak tank kdo ga je pa še uniču sej jest bi tud mel eno dvojko GTD s klimo pa servom sam jest bi to u 2-h tednih zaribu ker nism jest za dizle preveč

Ja sam jest sm kr bliz italije tako da lahko grem kakih 70-90 km do meje, veliko ceneje je tam jest sem dobil števc za golf 1000 dal tuki 5000 jurjev al pa luč 500 tolarjev tuki kakih 3000 jurje, marsikej je pocen, drugač pa pr nas v vasi se golfi kopičijo saj slišim velik ljudi da si ga nabavljajo sam pr nas so trije pr sosedu 2 ter malo naprej jih je spet en kup, me n je vredu, sam mal me utrudi ker sem mel prej seat cordobo 1.8 motor in je blo kr neki opreme in sem se noz vozu zelo dobr šla je ko hudiča......lp
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po mar 20, 2006 11:07 pm

čare je napisal/-a:ja mam rad vse pošlihtan sej če bi vse skup na miru pustu bi še zmer delal drgač pa marsikaj je tuki cenej kot u italiji moraš računat še pot pa si tam tam s ceno tko da po eno stvar se ti ne splača hodt tja drgač pa golf II diesel je itak tank kdo ga je pa še uniču sej jest bi tud mel eno dvojko GTD s klimo pa servom sam jest bi to u 2-h tednih zaribu ker nism jest za dizle preveč


Ja no se tud jest nisem za dizla, ker ga kr pošteno gajnam, zdej kaj mislš da lahko naredim temu avtu ob tišanju,

lp
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po mar 20, 2006 11:19 pm

zahajata iz teme...

bi rada kartonček ali da se tema briše?

uporabita klepetalnico!
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So mar 25, 2006 6:31 pm

Pozdravljeni

Po enem tednu sem se spet lotil popravljat škodo favorit k sreči je vsaj vžgala a cukanje je neizogibno, nikamor ne vleče, preden sem jo vžigal je kar neki časa potrebovala da je delovala s polnimi obrati. Ko se je ogrela sem se zapeljal par kilometrov na kar pridem skoraj že domov začne obrati zgubljat, trokirat in po nekem času crkne ne vžge več no in pol sem pogledov če kje kaj puše in puše hladilna tekočina v bližini vodne pumpa .

Kako naprej!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So mar 25, 2006 8:06 pm

našteli predvžig pa magar po posluhu ko bo najmanj tresla pa najlepš lavfala jo pejt probat pa najbrž zi pumpa pušča če tam ščije
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So mar 25, 2006 8:33 pm

čare je napisal/-a:našteli predvžig pa magar po posluhu ko bo najmanj tresla pa najlepš lavfala jo pejt probat pa najbrž zi pumpa pušča če tam ščije


Si prepričan da je vžig !!!!!!

A je kej narobe če pumpa puše za vodo!! Edin to da bo vode zmanjkoval pomoje in posledice bodo kašne !!!!!!
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne mar 26, 2006 5:19 pm

Ima še kdo kašen nasvet!!!!

lp
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Ne mar 26, 2006 8:59 pm

Ce ti scije vozna pumpa pomoje druge veze ni kot da ti hladilna uhaja.Dej vodno vrz dol, spucaj dol tesnilo oz dihtunga, spucaj blok, namaz tam kjer je treba z silikonom, obvezno da drzi temperaturo, mam jaz rdecega do 300C in je super pa daj nazaj, mozno da ti je preperela dihtunga al pa silikon ker je avto zunaj stal.
Ce se vedno pusca je zanic, bo treba menjat, če noces stroskov pust pa gledi kok mas hladilne.
Lp
Neki je, dobr je, nč ni!!1
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov