Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
bass je napisal/-a:Očitno si polpismen. Napisal sem BREMBO ali TAROX. Kje v teh dveh besedah se po tvoje skriva lucas?
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Mirando je napisal/-a:Naslovno vprašanje te teme je jasno! in Lucas je bil moj odgovor; v kolikor bi imel namen razglabljat s tabo - bi te citiral?!
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
V ljubljani jih ima http://www.motomat.si/ jaz jih kupim v Trstu, ker mi jih vedno nabavi Vito na Fly Motors najceneje pri nas so ploščice ki sem jih plačal 100 eur prodajali po 39000 sit - lani :P :P :P z popustom mi je rekel 33000 sitbass je napisal/-a:Torej nihče od pol slovenije, ki je na tem forumu, ne ve kje bi se dobilo Brebo ozr. Tarox.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
... ja in če bi jih nekaj časa držal tako da ko valji vrtijo malo drsi bi pokazalo še več te zavore začno optimalno delovati pri temperaturi kjer druge - (serijske) po navadi že odpovedujejoINFINITI je napisal/-a:Jaz sem imel EBC green stuff + EBC narezane diske; vse je istih dimenzij kakor tovarniški setup. Najbolj mi je bilo všeč to; da mi feltne niso bile več svinjske od zavornega praha. Na testu zaviranja pa je testni stroj izmeril pri serijskih 2,3 KN zaviralne moči na sprednji osi po vgradnji EBC pa 3,08 - opazna razlika
bass je napisal/-a:To je za tretjino bolje! Kaj bi bilo šele z redstuffi.![]()
Pa si samo sprednje zavore menjal? Na katerem avtu?
Mad je napisal/-a:... ja in če bi jih nekaj časa držal tako da ko valji vrtijo malo drsi bi pokazalo še več te zavore začno optimalno delovati pri temperaturi kjer druge - (serijske) po navadi že odpovedujejoINFINITI je napisal/-a:Jaz sem imel EBC green stuff + EBC narezane diske; vse je istih dimenzij kakor tovarniški setup. Najbolj mi je bilo všeč to; da mi feltne niso bile več svinjske od zavornega praha. Na testu zaviranja pa je testni stroj izmeril pri serijskih 2,3 KN zaviralne moči na sprednji osi po vgradnji EBC pa 3,08 - opazna razlikaz temperaturo se viša koeficient trenja ... najboljše kar sem jih imel do sedaj so bile Pagid Blue ali Red od Motorquality - trajajo in bremzajo diskov pa ne obrabijo dosti ... L.p. Max
Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov