Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4483
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Ne jan 28, 2007 7:27 am

Avtomatska - zaprtozančno vodenje (reguliranje) temp. zraka: ima temp. senzorje za povratno informacijo (v zanki), ali je temp. enaka nastavljeni (preko lcd-ja ali skale) ali še ne..pa za samo delovanje klime niti ni važno, ali krmili še lopute (za v noge, v glavo ali na vetrobransko šipo) ali ne, važno je (osnovni namen avtomatske klime), da avtomatsko regulira temp. zraka.

Polavtomatska - za moje pojme je to oskubljena verzija avtomatske klime, kjer moraš sam usmerit zrak kamor želiš, ampak še vedno velja, da ima temp. senzorje (povratna informacija) in deluje zaprtozančno (avtomatsko)..

Ročna - odprtozančno vodenje (krmiljenje) temp. zraka: nima senzorjev, edina povratna informacija je človek, ki jo vklopi/izklopi..


;)
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

Napisal/-a Tečko Ne jan 28, 2007 7:43 am

Mislim da so bile polavtomatske klime bolj včasih in sicer je razlika med avt in polavt v tem, dapri polavtomatski sam reguliraš koliko naj piha da se avto ohladi na tvojo zeljeno temperaturo, pri avtomatskih, pa to naredi avtomatika sama in še bos imel odprto okno pri +35 ti bo skoz na ful pihal da bo ohladil na 20 stopinj kot imaš naštimano na konzoli pri polavtomatski pa tega ni
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne jan 28, 2007 12:20 pm

Ročna klima lahko tudi ima senzor temperature, oziroma termostat - ki pa je praktično enak tistemu ki ga najdemo pri centralnih kurjavah, ima kapilaro ki je vtaknjena blizu kondenzorja klime, in je s trdo žico povezana na termostat pri gumbu temperature. Gumb je brez temperaturnih oznak in je regulacija tudi samo približna. Videl sem ga na traktorju Goldoni, in še na marsikaterem drugem Italjanskega porekla. No, možno da je pri avtu drugače, da delujejo tam samo na principu mešanja toplega in hladnega zraka.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Ne jan 28, 2007 2:14 pm

Kakorkoli, če kupuješ kupiš čisto avtomatiko- jaz sem mogoče 5x v celem letu okoli ventilacije kaj delal (ok, pustimo gumb "odrosi šipo")- imaš naštimano temperaturo, gumb auto in se pelješ- brez da ti je naenkrat prevroče ali premraz, ali da ti pri mrzli mašini piha ven mrzel zrak.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 13 gostov