marko01 je napisal/-a:Interval na 7500 km je pa res pretirano sploh za dizla ki laufa na majnših obratih
se kr strinjam,sam jst svojga vozm na viskih k pa vecina voz bencinarje

dejankr19 je napisal/-a:Jaz imam pa Audi A4 1.9 tdi, l04. V servisni knjigi mi sicer piše, da se servise dela na 30k(mi je uspelo dešifrirati belgijščino). Servise raje delam na 20k, sploh, ker imam že 235k km. Vse 4 filtre in olje (5-40, sedaj imam notri Shell). Enkrat sem sicer rekel, da vidim in hotel počakati na 30k, ampak je pri 25k olje že tako slabo izgledal, da sem raje zamenjal vse skupaj.
Kdor hoče, da mu avto dolgi in dobro dela brez generalke, je mazanje eden izmed ključnih dejavnikov, tako da ga ne serite z 30k (ne glede na olje) - olje zgubi viskoznist, razne nečistoče, slab pretok olja skozi filter - če se zabaše..
abbe je napisal/-a:marko01 je napisal/-a:Interval na 7500 km je pa res pretirano sploh za dizla ki laufa na majnših obratih
se kr strinjam,sam jst svojga vozm na viskih k pa vecina voz bencinarje
speedfreak je napisal/-a:dejankr19 je napisal/-a:Jaz imam pa Audi A4 1.9 tdi, l04. V servisni knjigi mi sicer piše, da se servise dela na 30k(mi je uspelo dešifrirati belgijščino). Servise raje delam na 20k, sploh, ker imam že 235k km. Vse 4 filtre in olje (5-40, sedaj imam notri Shell). Enkrat sem sicer rekel, da vidim in hotel počakati na 30k, ampak je pri 25k olje že tako slabo izgledal, da sem raje zamenjal vse skupaj.
Kdor hoče, da mu avto dolgi in dobro dela brez generalke, je mazanje eden izmed ključnih dejavnikov, tako da ga ne serite z 30k (ne glede na olje) - olje zgubi viskoznist, razne nečistoče, slab pretok olja skozi filter - če se zabaše..
kje si ti našu belgijščino? a obstaja sploh ta jezik? A ne govorijo tam francoski al pa flamski jezik?
Olje menjavam na 15kkm, čeprav delam 40kkm na leto, ne bo me konc za 100 evrov, če že ni boljš pa slabš ziher ni pogosteje menjavat olje.
Je mela pa stra H 1.7 cdti ko je ven prišla servisni interval na 50kkm...ni šanse da se upam tok dolg met isto olje noter.
isto je blo pri meni na dedri. 8000km po servisu je olje začel nenormalno pit. V 2k km je spil liter olja, prej v 8k km pa od max do min. Je pa res, da so novejši dizli manj agresivni do olja po mojih izkušnjah. Celo čipan 3.0d c-r s slabo turbino ne uniči olja tak, kot ga je tastar dizl iz dedre z bosch pumpo.abbe je napisal/-a:tist k hoce da mu avto laufa ornk ga tut na 20 nebo menjal.
jst osebno ga menjam na 7500 km.nevem zakaj ampak enkrat sm nekje prebral da olje po 8000 km zgubi ze kar nekaj mazalnih sposobnosti,pa clanek se mi je zdel kr strokoven...no nima veze.
teb pise v knjigica na 30.000 km ker je to longlife servis.tm se pac uporabljajo drugacna olja.za moje pojme bedarija...
drgac se pa pri vag grupi(dizli) servis dela na 15.000 km ali 1 leto
abbe je napisal/-a:marko01 je napisal/-a:Interval na 7500 km je pa res pretirano sploh za dizla ki laufa na majnših obratih
se kr strinjam,sam jst svojga vozm na viskih k pa vecina voz bencinarje
hladni je napisal/-a:zakaj taka drama? Kolka pa vas stane 4,5 litra olja? 30eur+9eur filter. Ne vem no....
scuba je napisal/-a:Če so olja toliko boljša in je servisni interval na 20 ali pa 30 Tkm so pač toliko boljša in prenesejo tako velik razmak.Na passatu delam servise na 30 Tkm in jih ima sedaj čez 200 Tkm pa še ne kaže znakov opešanosti ali pa neke večje porabe olja,
Zakaj pa bi dajal toliko več denarja za olje (pogostejše menjave)in obremenjeval okolje in žep.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov