Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po maj 31, 2010 6:37 pm

marko01 je napisal/-a:Interval na 7500 km je pa res pretirano sploh za dizla ki laufa na majnših obratih :shock:

se kr strinjam,sam jst svojga vozm na viskih k pa vecina voz bencinarje :lol:
Ni vse res kar napišem
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po maj 31, 2010 6:53 pm

dejankr19 je napisal/-a:Jaz imam pa Audi A4 1.9 tdi, l04. V servisni knjigi mi sicer piše, da se servise dela na 30k(mi je uspelo dešifrirati belgijščino :)). Servise raje delam na 20k, sploh, ker imam že 235k km. Vse 4 filtre in olje (5-40, sedaj imam notri Shell). Enkrat sem sicer rekel, da vidim in hotel počakati na 30k, ampak je pri 25k olje že tako slabo izgledal, da sem raje zamenjal vse skupaj.
Kdor hoče, da mu avto dolgi in dobro dela brez generalke, je mazanje eden izmed ključnih dejavnikov, tako da ga ne serite z 30k (ne glede na olje) - olje zgubi viskoznist, razne nečistoče, slab pretok olja skozi filter - če se zabaše..


kje si ti našu belgijščino? a obstaja sploh ta jezik? A ne govorijo tam francoski al pa flamski jezik?

Olje menjavam na 15kkm, čeprav delam 40kkm na leto, ne bo me konc za 100 evrov, če že ni boljš pa slabš ziher ni pogosteje menjavat olje.

Je mela pa stra H 1.7 cdti ko je ven prišla servisni interval na 50kkm...ni šanse da se upam tok dolg met isto olje noter. :roll:


abbe je napisal/-a:
marko01 je napisal/-a:Interval na 7500 km je pa res pretirano sploh za dizla ki laufa na majnših obratih :shock:

se kr strinjam,sam jst svojga vozm na viskih k pa vecina voz bencinarje :lol:


ti si ziher hondaš :lol: :lol: :lol:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
dejankr19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe maj 28, 2010 1:05 pm

Napisal/-a dejankr19 To jun 01, 2010 3:14 am

speedfreak je napisal/-a:
dejankr19 je napisal/-a:Jaz imam pa Audi A4 1.9 tdi, l04. V servisni knjigi mi sicer piše, da se servise dela na 30k(mi je uspelo dešifrirati belgijščino :)). Servise raje delam na 20k, sploh, ker imam že 235k km. Vse 4 filtre in olje (5-40, sedaj imam notri Shell). Enkrat sem sicer rekel, da vidim in hotel počakati na 30k, ampak je pri 25k olje že tako slabo izgledal, da sem raje zamenjal vse skupaj.
Kdor hoče, da mu avto dolgi in dobro dela brez generalke, je mazanje eden izmed ključnih dejavnikov, tako da ga ne serite z 30k (ne glede na olje) - olje zgubi viskoznist, razne nečistoče, slab pretok olja skozi filter - če se zabaše..


kje si ti našu belgijščino? a obstaja sploh ta jezik? A ne govorijo tam francoski al pa flamski jezik?

Olje menjavam na 15kkm, čeprav delam 40kkm na leto, ne bo me konc za 100 evrov, če že ni boljš pa slabš ziher ni pogosteje menjavat olje.

Je mela pa stra H 1.7 cdti ko je ven prišla servisni interval na 50kkm...ni šanse da se upam tok dolg met isto olje noter. :roll:



Hehe, ja meni se je zdel afrancoščina, pa sem dal prijatelju, ki obvlada ta jezik, pa je samo debelo gledal - naj bi bila neka mešanica francoščine in še nekaj - ker je avto z belgije, sem rekel, pa naj bo belgijščina :)

7.500? No ja, če avto res dela na zelo visokih obratih, pa če imaš notri slabo kvaliteto olja. Jaz svojega vozim večinoma do 3.000 obratov, tako da ne vidim potrebe, da bi to delal pogosteje - že tako ga menjam skoraj 2x letno - na leto delam cca 35.000.

Druga pesem je seveda pri motorju, tam ga menjam 1x na sezono, pa naredim z njim cca 10.000. Je pa to visokotoražna mašina, cena olja pa tudi taka, da me je prvič ko sem menjal kar na rit vrglo.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe To jun 01, 2010 7:22 am

Material je material, pa olje enako.
Servisi na 15k so zakon. Avti dobro delajo in so dolgega veka.
Za 15k tudi ne rabiš "longlife" olj, ki so občutno dražja.
Vsak motor se med delom obrablja in "odrabki" se zbirajo v olju v karterju.
Po moje je praznenje karterja skozi spodnjo odprtino, pri vročem olju, na 15k km nujno.

Vedite: Vsaka firma, ki dela pretirano dobre avte propade. Če naredijo odličen motor, mu življensko dobo skrajšajo tako, da podaljšajo servisni interval.
Da firma preživi, avto ne sme dobro delovati več kot kakšnih 10 let.
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe To jun 01, 2010 9:12 am

hladni je napisal/-a:zakaj taka drama? Kolka pa vas stane 4,5 litra olja? 30eur+9eur filter. Ne vem no.... :roll:


Pod tole se tudi jaz podpišem!
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To jun 01, 2010 9:15 am

abbe je napisal/-a:tist k hoce da mu avto laufa ornk ga tut na 20 nebo menjal.
jst osebno ga menjam na 7500 km.nevem zakaj ampak enkrat sm nekje prebral da olje po 8000 km zgubi ze kar nekaj mazalnih sposobnosti,pa clanek se mi je zdel kr strokoven...no nima veze.
teb pise v knjigica na 30.000 km ker je to longlife servis.tm se pac uporabljajo drugacna olja.za moje pojme bedarija...
drgac se pa pri vag grupi(dizli) servis dela na 15.000 km ali 1 leto
isto je blo pri meni na dedri. 8000km po servisu je olje začel nenormalno pit. V 2k km je spil liter olja, prej v 8k km pa od max do min. Je pa res, da so novejši dizli manj agresivni do olja po mojih izkušnjah. Celo čipan 3.0d c-r s slabo turbino ne uniči olja tak, kot ga je tastar dizl iz dedre z bosch pumpo.
Pri novejših motorjih je servis med 15.000-20.000km čist ok. če delaš kratke relacije ali ga teraš delaš prej, pa po maksimalno 2eh letih neglede na kilometre in nimaš kej zajebat.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 To jun 01, 2010 9:19 am

abbe je napisal/-a:
marko01 je napisal/-a:Interval na 7500 km je pa res pretirano sploh za dizla ki laufa na majnših obratih :shock:

se kr strinjam,sam jst svojga vozm na viskih k pa vecina voz bencinarje :lol:


ti si ziher hondaš :lol: :lol: :lol:[/quote]

Kaj pa tota :lol: Hondaš :? Tudi sam vozim dizla sicer opel vectro 2.2 Dti pa je tud nena sparam ravno pa delam servise na 15000, ima da gre je pa res da ne šparam na kvaliteti olja.
Lp by Mare
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jun 01, 2010 10:10 am

4 litre olja pa mann filter me pride 30 eur.
men to ni nben denar,pa se jaz se bol pocutm k ga zamenjam. :D
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Napisal/-a ejsim To jun 01, 2010 10:37 am

Glede tistih abbe-tovih intervalov.. V servisnih knjižicah piše (mislim da pri večini znamk), da se olje, v primeru vožnje pod "težkimi pogoji" (t.j. visoki vrtljaji, kratke vožnje, veliko dela na mestu..), menja na 7.500 km oz polovico intervala, nekje sem zasledil, da določeni pogoji "zahtevajo" menjavo tudi na 4k km - verjetno v tem primeru narediš manj kilometrov na leto in ti menjave na npr 7,5k km ne predstavljajo takega stroška..

Ampak..če gledam s svojega stališča, ko je včasih precej kratkih voženj (recimo prva polovica dneva), precej laufanja na mestu, obenem pa tudi kar precej avtocest, bi rekel, da spadam v t.i. razred "težji pogoji vožnje". Se pa tu pojavi "problem"..letno naredim med 50-60.000 km. Kaj to pomeni, da naj bi na vsak mesec do dva, menjal olje in oljni filter in toliko krat hodil na servis..? Pa sej samo olje stane okrog 60 EUR (nekje 6 lit (v avto gre 5,3) 5W-30 ob predpostavki, da ga kupim sam, na servisu plačaš tudi do 80 EUR) + oljni filter + delo.. (poob. servisi so obvezni, ker je avtomobil v garanciji). Torej med 120-150 EUR na 1,5 meseca za olje? Pf.. Pfff pa ni samo zaradi denarja, ampak tudi zaradi časa. Se nekako držim intervalov na 20.000 km in to je to..
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jun 01, 2010 1:54 pm

marko01 je napisal/-a:Interval na 7500 km je pa res pretirano sploh za dizla ki laufa na majnših obratih :shock:

Jaz imam po servisni interval od 4 do 8 tisoč.....tak da se mi na 7500 ne zdi neka pretirana cifra.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar To jun 01, 2010 2:17 pm

Hjoj, glede na to kako vi servisirate, me je kar sram, kako redko jaz svojega. oops
Sicer ga načeloma servisiram pri 15.000 km, vendar sem zadnji servis opravil po letu in pol oz. 23.000 km. :lol:
Avto: P206 1.4 HDI
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Napisal/-a kiki13 Sr jun 02, 2010 8:24 pm

Smile4me, najbolje bo, da pocakas se eno leto da bo avto star stiri leta in naredis prvi servis pri 30 tkm. Potem pa bos imel 100 tkm ali malo cez in ti ribne masina. Kriva pa bo sigurno firma avta in ne ti.

Olje se menja vsaj enkrat letno ne glede na kilometre (ce jih je malo), ali pa veckrat glede na servisni interval in stevilo kilometrov. Nikoli pa cez 15 tkm.

Kupis olje v trgovini spotoma iz sluzbe in si doma vzames pol ure casa in je stvar zelo poceni ter hitro narejena. Racun od olja pa ti sluzi kot dokaz, da si olje menjal.

Sam menjam olje na 10 tkm.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jun 03, 2010 2:15 pm

Jaz sem na PSA motorju menjal olje na 20k km, seveda pa Total 9000 ali Elf Excellium in vedno pol STP-ja klasik za olje zraven. Ob MANN-ovih filtrih sem naklepal čez 360k km brez opazne porabe olja. Mestna vožnja pol kilometraže, pol okoli 140-150 na uro po AC in nekaj občasnih ekscesov močno čez 200 za dušo. PSA je po letu 2000 menjal interval iz 15k na 20k km. Obvezno pa prava olja in ne kakšen mineralni ELF TXI ali starejši Castrol.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe jun 04, 2010 10:48 am

hladni je napisal/-a:zakaj taka drama? Kolka pa vas stane 4,5 litra olja? 30eur+9eur filter. Ne vem no.... :roll:

Se strinjam. Sintetika Extralub in menjava na 1 leto (10tkm pri meni), pa me pride menjava pod 30€ s filtrom vred, porabim pa glih 1h za menjavo na leto. In imam lepo sveže olje večino časa, za malo ceno.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Pe jun 04, 2010 9:23 pm

Če so olja toliko boljša in je servisni interval na 20 ali pa 30 Tkm so pač toliko boljša in prenesejo tako velik razmak.Na passatu delam servise na 30 Tkm in jih ima sedaj čez 200 Tkm pa še ne kaže znakov opešanosti ali pa neke večje porabe olja,
Zakaj pa bi dajal toliko več denarja za olje (pogostejše menjave)in obremenjeval okolje in žep. :idea:
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Ne jun 06, 2010 9:32 pm

scuba je napisal/-a:Če so olja toliko boljša in je servisni interval na 20 ali pa 30 Tkm so pač toliko boljša in prenesejo tako velik razmak.Na passatu delam servise na 30 Tkm in jih ima sedaj čez 200 Tkm pa še ne kaže znakov opešanosti ali pa neke večje porabe olja,
Zakaj pa bi dajal toliko več denarja za olje (pogostejše menjave)in obremenjeval okolje in žep. :idea:


V bistvu bi se kar strinjal... oče ima tourana 2.0 TDI in dela servise na 30.000 kilometrov (pol leta - taxi vozilo) pa z avtomobilom ni imel še niti najmanjšega problema - s tem da ima bogve koliko kilometrov za sabo (je iz uvoza).
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po jun 07, 2010 10:43 am

Vsi ti intervali veljajo če se kilimetraža naredi v enem letu. Dve zimi pa isto olje se že sliši bebasto. VAG itak dela na dve metodi, prva je kilometraža in število vžigov, druga pa datum. Tako so tudi zahtevna olja za veliko km na leto in standardna za okvir enega leta z malo kilometrov.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov