Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
slavcdklavc
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Sr okt 17, 2007 2:36 pm

Napisal/-a slavcdklavc So jan 12, 2008 9:41 am

NE vem, men se tut čudne zdijo tele vaše trditve.
Z 1.4 five se vozim vsak dan iz podeželja po dinamičnih cestah, v mesto, kaka kolonca, zastoj, semafor, nato domov. Potem včasih vn in tako tako, pa mi petička pije kar slabih 9l, ali več. Res pa de je motor z 93000km. Toda, kakor poslušam vaše trditve, bo morala petka pit sploh nič bnecina, tako rečeno- halo.
Kolegu je pila 12l, in ne poznam nobenega, ki bi mu pila kaj manj. Clio 1.2 96letnik, kolegu prav tako pije več kot 8litrov na 1000 prevoženih km. Zgleda, da imate vi še kakšen dodatne hrčke pod havbo-bio hibrid. :D
Sploh pa pije, če se voziš v klanec v koloni pri 50km/h.
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 So jan 12, 2008 12:29 pm

aha potem nj pustim tko kt je po vase da naj mi motor kr zaliva z bencinom ane.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 So jan 12, 2008 5:51 pm

No glej, če ga zaliva nima motorček prostega teka prav nobene veze s tem . Zaliva ga lahko zaradi tipala temperature (modri konektor na sesalnem kolektorju (vsaj pri fiatu je tako). Druga varianta je da imaš zanič lambdo (zelo verjetno), tretja pa če ga ne zaliva in imaš le porabo visoko, da imaš zanič termostat za cirkulacijo vode in voda kroži skozi hladilnik že pri mrzlem, avto pa ti posledično stalno pod zaugom lavfa, ker se ne segreje na delovno temperaturo.

Glede na to, da nimaš nekega znanja se raje ne spuščaj v popravilo, pelji raje k mehaniku, da ti vsaj diagnozo postavi, pa potem magari sam zamenjaš (če imaš sploh orodje :P )

Cele teme nisem bral ker nimam časa, niti slučajno pa ni za 5-ko FIVE normalno da ima tako porabo, tam nekje do 6,5L, če voziš večinoma na relacije z normalno nogo. Po mestu na 5km, bi ji dal porabo cca 9L, več pa spet ne. Za Campusko se sicer ne bi čudil da pri voznikih ki tiščijo gas do podna cel čas spije tudi 20L, pri FIVE pa to ni mogoče ker dotok goriva nadzira elektronika
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 So jan 12, 2008 6:42 pm

brez skrbi da ga nebom sam sraufal. ga bom pa pelov na diagnozo ja. zj mi pa se neki povej/te. cudn se mi zdi da ko avto vzgem motorcek zaug spusti in ga za par sekund drzi na normalnih obratih.. potlej ga pa dvigne in drzi dokler avta ne ugasnem (ni vazno kolko dolg se pelem). potlej ko pa avto ugasnem se pa motorcek vrne na prvotno stanje (zaslisi se brnenje in premik motorcka). Zj termostat je zamenjan in se motor tud fajn ogreje, tudi cevi so vroce. Kaj bi lahk blo?
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 So jan 12, 2008 7:05 pm

Če ti motorček dela tako kot si napisal, potem je brezhiben. Če je zanič obmiruje na mestu in se ne premika. Ne vem kaj bi bilo, je treba sprobat.
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 So jan 12, 2008 9:20 pm

ma morm ga pelat enmu ko ve kaj dela. do zdj mi je vsaj "ki se spozna" povedal drugac.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Ne jan 13, 2008 1:34 am

Obstajajo različne vrste motorčkov prostega teka, nekateri se zamažejo in motor v prostem teku res nabija obrate. Tvoj je druačen in taki simptomi njegove okvare pri tebi niso možni.
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Ne jan 13, 2008 6:40 am

aha .. ok hvala ti za pomoc in informacije.. ga bom peljal k mehankarju na diagnozo.
 
cdi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če jan 03, 2008 12:28 pm

Napisal/-a cdi Če jan 17, 2008 9:22 am

kolk bi bla vredna R5 bay bay let 96, od prve lastnice 90000 km, 5 vrat, met. srebrna, nikoli karanbolirana
 
Uporabniški avatar
MaTe0
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1670
Pridružen: Sr jan 26, 2005 2:08 pm
Kraj: MB

Napisal/-a MaTe0 Če jan 17, 2008 11:26 am

Okoli 800-1000eur :)
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Če jan 17, 2008 3:12 pm

kaj sploh je bay bay?


in btw to ni prava tema za tvoj vprasanje.
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Če jan 17, 2008 3:30 pm

bam88 je napisal/-a:kaj sploh je bay bay?


in btw to ni prava tema za tvoj vprasanje.


Btw nije ni za tvoje :roll:
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Če jan 17, 2008 5:48 pm

kaj? ne govorim balkanskega jezika. govor slovensko.
 
Uporabniški avatar
sA!nT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po avg 14, 2006 4:08 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sA!nT Če jan 17, 2008 6:02 pm

A ni to dokaj znano da teli stari R5 pijejo nenormalno :) ?

Meni je campuska 1.1 ( l 92 ) kurila ( bolje rečeno žrla ) okoli 9 ... z lepo vožnjo... da ne omenim ko sm teru.... :shock:
( za serviserja vrgu skor 200€ ... rihtal pa itaq niso 0 ... )
še dobr da sm se je znebu xD :twisted:
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Če jan 17, 2008 6:07 pm

ja 1.1 ze tko al tko kuri ko nora ce jo teras.. sej rab vecji matr da pride do hitrostri.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jan 18, 2008 6:51 pm

Bay bay modeli so bli zadnji modeli petk.....Jaz iščem kako tako z zaribanim motorjem ali okvaro let tega ali menjalnika....... Ve kdo?:)

1.1 petka res žere ko nora.... saj je 1100 kubikov in le 45 konjev hudo premalo za 700kg+ težek avto poleg tega frgazarc.....se jo pa da ob popolnoma normalni vožnji ( relacije) spravit na okol 7 litrov... ampak vse kar je vožnje nad 80-90 je poraba takoj 8....je pa neuničljiv motor...

Med tem ko dizli in pa 1.4 motorji pa so druga pesem.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 So jan 19, 2008 6:43 am

kva ti bo z zaribanim motorjem.. a majo kej bolse kot navadne
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So jan 19, 2008 9:40 am

Kot bi bral pravljice. Ena petka žre približno 5-8l, če ne jih ne bi toliko prodali. Kaj to delate ali kako so razsute nastavitve, da toliko žre, ne vem. Renault je dolgo vztrajal na železnih blokih in mokrih pušah, ampak z nizko porabo porabo se vedno lahko pohvalijo. Zdaj nimam Renaulta, imel sem jih pa štiri (R4L-Alfa Romeo-tribrzinka-6V, R-Gordini, R4GTL, R18GTL, R21GTX) pa nikjer ostal zaradi okvare, razen z Gordinijem na vrhniškem klancu (zabrušena glavna gred-napaka Avtoobnove), naredil milijon km pa nikoli nobeden model ni žrl bencina. Največje težave s posebnim fergazerjem je delal R4GTL, kateri se je mašila glavna diza, kateremu se z dornom od spodaj skozi luknjo za čistit izbije in očisti (Zenith fergazer).Le-ta gre postrani od plavača do sesalne cevi. Predvsem je pomembno nastaviti nivo bencina v prekatu, če nisem pozabil 6 mm pod rob. Drugače se prekrivi zapiralo plavača, še enostavneje je, da se menja kpl. igla z zapornim ventilom. Ob pravilnem nivoju se v teh prelivnih tipih fergazerjev ustvari ravnotežje, ki močno poveča moč motorja in zniža porabo. Potem bolje vleče in manj požre. R4 je prišel na dolge proge z mirno nogo (nikakor ne počasi) in relativno praznim avtom tudi do 4,64 povprečja. Zdaj imam nekaj močnejši avto, ki ti ne dovoli varčevanja, pa v mestni vožnji pridem s 3.0 motorjem na 11l, dolge proge na 9l s precej intenzivno vožnjo. Čudno šraufate te svoje petke? Zamislite si zajebancijo, če bi imeli originalni Mini Cooper S z dvema Strombergoma, ki se stetoskopom nastavljata, edini je to znal Herr Branko v Celovcu, redkje je uspelo Govedniku v Polju. Da o Alfah z dvema fergazerjema ne govotimo, še Italijan v Trstu na Solex servisu je precej razmišljal. Res je škoda ker sta oba mojstra iz Domžal nehala popravljat te stvari (Medja-Grden), zdaj je tam en motorski center, Medja pa samo še ajnšpric popravlja v Trzinski coni.
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 So jan 19, 2008 9:51 am

pr men je taka poraba pa problemi ki jih imam zarad tega ko mam zanic lambdo sondo. uceri pelov na tester.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So jan 19, 2008 9:55 am

Včasih tester ne pove vsega. Lambda sonda ne obvlada vbrizga, ker je npr. senzor temperature okvarjen in pri toplem motorju tera mašino s preveč bencina (pod zaugom). V takem primeru kaže tester tudi L-sondo, kot da je okvarjena.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov