Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po dec 24, 2007 10:20 pm

Eh sej s starimi kantami si se prpelal pa če je pol avta falilo. Izkušnje- stara omega :lol: .

To pa zdaj skoz nekaj fali avtu. Neki senzor mu ne paše, pa ti pol avta odpove. :evil:


Ko bo dnar za bencin, je samo ena rešitev.....American muscles. 8) Nič štroma, sama mehanika. :D



Če še ma kdo idejo, kar na plano z njo, drugače pa javim, če bo filter kaj rešil ali pa nafta nalita v njega.


LP :pij: :lol:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Kyuss
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: So jun 04, 2005 11:47 am

Napisal/-a Kyuss Sr dec 26, 2007 11:37 am

Nabavi si multimeter in najprej pomeri, koliko voltov ti sploh akumulator da od sebe. Jaz sem imel akumulator, ki je dal 9 V, avto ni vžgal, obrnil se je mogoče 2x, potem umrl.
S kabli se da prižigat takšen avto (so ti že drugi napisali, kako se fila), ampak jaz bi na tvojem mestu šel po drug aku. Če napetost obstoječega ni med 12,0-12,8 V, potem RABIŠ drugega. Dolivanje vode ne pride v poštev, ker je pomemben odstotek elektrolita v svinčeno-kislinskih akumulatorjih, ne pa nivo "tekočine", ki jih vrli majstri pridno filajo z destilirano vodo. Tako je moj stric naredil z mojim akumulatorjem, ki je potem čez en mesec samo še izdihnil.
Avto ti lahko ne vžge zaradi nešteto razlogov. Je kdo pomislil na to, da mu aku ne da dovolj napetosti, da bi napajal ECU konstantno? Če ECU ne zalaufa, ga niti Jezus ne obrne.

Ko nabaviš nov akumulator, obvezno pomeri še, koliko ti žre ugasnjen, to si potem preračunaš, kako dolgo lahko avto stoji, preden se izprazni. Če je poraba 0,2 A pri 70Ah akumulatorju, to pomeni 350 ur neprekinjenega toka, kar je približno 14 dni. Ta izračun in vrednosti so samo kot primer.
Kako izmeriti? Avto ugasnjen, vrata zaprta (da ne sveti nobena lučka), minus klemo vzameš dol, na njo daš minus z multimetra, plus pa gre na akumulatorjev minus pol. Potem pomeri, koliko amperov ti potegne ugasnjen avto. Mogoče je problem že v tem, da ti avto sam po sebi prazni akumulator in imaš nekega parazita. Tu se potem veselje komaj začne. :)

Pa še to - ko se akumulator enkrat izprazni do mere, ko ne posveti niti ena lučka več, ga je brezveze štartat na kable, ker bo avto šel samo tisto eno turo. Poleg tega moraš razmišljati tudi v smeri, da z 14,4 V (alternator) filaš zguljen akumulator, ki recimo ne zmore več kot 8-9V. To je 5 V štroma, proizvedena za brezveze in seveda 5 V preveč, kot je akumulator sposoben. See the picture? Prej ali slej boš zamenjal akumulator - če ne zdaj, boš ga šel januarja, februarja. Verjemi.
Raje dam 40-50 EUR na dve leti za nov akumulator, kot pa da se zmeraj, ko sem 150 km od doma, sprašujem, ali se bo obrnil.
Če imaš dizla, pokliči nekega kolega, ki ima podoben avto (tudi dizel). Včasih so lahko bencinarji prešvoh za toliko moči, kot je rabi dizel.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr dec 26, 2007 11:56 am

Dodal bi še to:
Omislite si neke res konkretne vžigalne kable. Ker tisto kar prodajajo, z več plastike kot bakra, je vredno le da jih nekomu v glavo vržeš. S takšnimi kabli sva z očetom poskušala vžgati traktor (z 64 KM), in kable skoraj uplinila zraven. Tiste plastične krokodil-kleme pa so itak popokale na mrazu. Nato je našel ene 20 let stare kable s kovinskimi klemami, in traktor vžge takoj.
Nazadnje pa grem kupit dva para velikih klem, pa centimetrske kable od švasaparata, naredim skupaj in preverjeno držijo vsaj 250 A konstantnega toka. 8)
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Napisal/-a vuc Sr dec 26, 2007 1:01 pm

veš kaj še probi direkt nafto nalit v tiso cev ko gre z filtra naprej na motor,na cev dej en manjši lijak pa nali
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr dec 26, 2007 1:35 pm

@Lumpy: A vrti hitro ali full počasi ko verglaš?

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Sr dec 26, 2007 1:56 pm

Preveri tudi, da se ti ni tale rocicka zataknila v "OFF" poziciji! To prekine dovod zraka do motorja.

Vec info: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=128812
Priponke
shudder_valve_open.jpg
shudder_valve_closed.jpg
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če dec 27, 2007 10:52 am

Evo mene po 2 dneh spet tu. Tak je na stvari. Dva dni nazaj je prišo kolega, ki je nevem kaj točno na amzs in so mi odšlepali avto tja k njim. Čez praznike je avto tam stal, obrača štarter normalno hitro, akumulator je napolnjen, vžgal pa še ni. Danes so ga zjutraj pelali iz amzs-ja na Porsche na Teznu, pa grem pol pogledat tja kaj se dogaja. Če bojo kaj spravli skup al ne pa da mi nebojo pol avta zamenjali prej.
Jaz nisem mel čez praznike nič časa mrdat pod haubo.
Dnar me sploh ne moti trenutno, samo da mi avto konkretno porihtajo pa menjajo tisto kar morajo.

@Trijoadijo, vrti hitro ko štarta. Na čase se celo zazdi da ma voljo da bi pokno pa zaštartal za trenutek.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če dec 27, 2007 12:37 pm

Če štarter motor hitro vrti, potem je akumulator dober.

Določeni TDIji _nimajo_ električne pumpe za nafto, ampak samo vakum pumpo pri motorju. Na primer moj 1.9 TDI 115KM, tip AJM.

Podobne probleme z vžiganjem sem imel tudi sam na Golfu IV 1.9 TDI 115KM - to je PD motor. Običajno je mrzel rabil malo dalj časa, da je zalaufal, potem se mi je pa enkrat zgodilo, da ni hotel vžgati. Po približno 10 sekundnem verglanju je le počasi vžgal, je pa tudi črno zakadil zraven. Takrat sem se šel peljat enih 10km in na polno natankal. Pa sem kmalu ostal na cesti, ker mu je med vožnjo zmanjkalo nafte. Razlog je bil z vodo do vrha napolnjen naftni filter. Po menjavi je bilo nekaj časa vredu, potem pa znova težave. Izkazalo se je, da je bila v cevi za dovod nafte smet, poleg tega pa je bila zaradi razdiranja poškodovana mala dihtunga na povratnem ventilu pri naftnem filtru. Ko smo to prepucali in zamenjali še en filter je stvar zalaufala in laufa od takrat naprej.

Za začetek bi jaz pregledal vsebino naftnega filtra in ga zamenjal. Naftni filter mora biti po menjavi napolnjen z nafto, ker sicer motor ne dobi nafte, pumpa na motorju pa ne bo ustvarila zadosti zračnega vakuma, da bi iz tanka potegnila nafto.

Kakor je meni znano, se filter sčasoma odzrači sam. Ventil pod filtrom je namenjen praznenju vode, ki se nabere v filtru.

Torej:
- naftni filter
- vse dihtunge okoli fitra
- preveri, če ima avto električno pumpo za nafto v tanku, če ja, ali deluje
- dovodne in odvodne cevke za nafto

Če ni nič od tega... je problem nekje drugje :lol:

Poročaj ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Ne dec 30, 2007 9:01 pm

Kyus in Garage, prosim če ne devata takšnih izjav kot je vžiganje na 2 švoh zaporedno vezana akumulatorja ?????? in pa filanje starega akumulatorja ki ima nekih 5 V viška napetosti ???

Adijo

Novi avti imajo polnilno napetost VIŠJO od 14.4V do 15 in še malo, zatorej je tudi važna izbira akumulatorja za tak tip avta (kot bi kupovali gume za fičota ali formulo ).

V akumulator se doliva samo destilirana voda, ker je kislina vezana v celicah pri spraznjenem akuju, in v vodi pri polnem akuju.

Glede klem pa itak, spar,hofer in podobni naj prodajajo zenf in majonezo.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne dec 30, 2007 11:41 pm

Z enakim problemom se zdaj jaz ukvarjam na mojem :D suče in suče....hoče pa ne vžge :D

Sam jaz se ne sekiram.... reno pač :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne dec 30, 2007 11:48 pm

lisko je napisal/-a:Z enakim problemom se zdaj jaz ukvarjam na mojem :D suče in suče....hoče pa ne vžge :D

Sam jaz se ne sekiram.... reno pač :D


:lol: :lol: :lol:

sicer me pa zanima kak je problem @lumpy_
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po dec 31, 2007 1:12 pm

Vidim da ste temo obudili pred mano.
Ravnokar sem prpelal mojo črno žužko domov s Porscheja na Teznu. Je pa tak, avto zaenkrat vžiga v nulo spet, hladn in topel. Sprejemni stric je reko tam in mi pokazal tud račun pa to, menjali so akumulator nov, naftni filter in pa temp. tipalo. Računali so samo eno uro dela. Račun vse skup 220€. S tem, da nisem rabil še plačat, ampak so mi dali avto 1 teden na test, če bo zdaj vse špilalo ok.
Nisem mogo vrjet, da ti dajo avto in prometno v roke, račun pustijo odprt in greš pri vratah :lol: Pa glede na to da je avto cel teden bil tam, pa ena ura dela pisana se mi je tudi dopadlo, ker so poznani pooblaščenci da te orubijo v denarnici.
To je to, bomo pa vidli kaj se bo zgodilo konec tedna, al grem plačat, ali pa bo avto spet na servisu. Upam da grem samo plačat. =I Priklop računalnika ni bil posebaj nič napisan v ceno, nevem če je v urni postavki ali ne, pa še ESP lučko so porihtali. Nekje v sedežu je nek senzor ali kaj že sej nevem, pa padec napetosti bil pa nekaj so mi še pravli,nisem niti poslušal prav,ker se mi gre da avto vžge.

Aja še to, dolivanje vode v akumulator itak niti prej ni prišlo v poštev ker ni bil kislinski aku. :D

LP do konc tedna :pivo
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Po dec 31, 2007 1:17 pm

evo, moži obvladajo zadevo :pivo
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So jan 05, 2008 12:12 pm

Imam še eno vprašanje, ki se sicer ne nanaša na topic ampak vseeno bom kar tu napisal.

Krivec za prižiganje in nedelovanje ESP sistema, ampak samo v levih hitrejših ovinkih, bi naj bil kriv senzor prečne sile ali bočne sile sej nevem prav, ki bi naj bil pod sedežem. Tak mi je reko mož na Porscheju. Zakaj sploh služi ta senzor pod zicom? Če je res to kar mi je reko na servisu ali bi mi radi kaj menjali na silo. :roll: Ker stane 147€ pa še delo, pa mi ni za brezveze menjat, pa pol nebo koristlo.

Polno nekih senzorjev, samo da ma kaj crknit :(
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Kyuss
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: So jun 04, 2005 11:47 am

Napisal/-a Kyuss To jan 08, 2008 6:58 pm

dr.otkar je napisal/-a:Kyus in Garage, prosim če ne devata takšnih izjav kot je vžiganje na 2 švoh zaporedno vezana akumulatorja ?????? in pa filanje starega akumulatorja ki ima nekih 5 V viška napetosti ???

Adijo

Novi avti imajo polnilno napetost VIŠJO od 14.4V do 15 in še malo, zatorej je tudi važna izbira akumulatorja za tak tip avta (kot bi kupovali gume za fičota ali formulo ).

V akumulator se doliva samo destilirana voda, ker je kislina vezana v celicah pri spraznjenem akuju, in v vodi pri polnem akuju.

Glede klem pa itak, spar,hofer in podobni naj prodajajo zenf in majonezo.


Kako ti naj drugače razložim? Mogoče ne znaš brati? Jaz sem samo napisal, da če je akumulator iztrošen na nizko napetost, je nekako ne moreš povečati, če so celice iztrošene, a ne? Nisem zapisal, da bi ga filal ročno ... fila ga avto, ko se suče alternator, mar ne? Sem imel zelo prijetne izkušnje letos z akumulatorji in vem, kako izgleda situacija. 100 prevoženih kilometrov, avto ugasneš, akumulator 9,2 V. Kako ga pa naj vžgem, če že tako veselo lajaš?
 
arnače
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne jan 06, 2008 10:10 pm

Napisal/-a arnače To jan 08, 2008 8:44 pm

akumolator je v stiku -zlepljene celice -zagon motorja je nemogoč tudi s pomočjo drugega akumolatorja preko kablov. Pomaga samo nov akumolator .
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To jan 08, 2008 8:44 pm

am....malo si pozni :lol:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 08, 2008 9:36 pm

Kaj pa je, če štarter sicer obrača (in to dobro...ampak se sliš da se mal matra) ....... ampak ne vžge..... s pomočjo kablov pa kresne takoj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To jan 08, 2008 9:55 pm

arnače je napisal/-a:akumolator je v stiku -zlepljene celice -zagon motorja je nemogoč tudi s pomočjo drugega akumolatorja preko kablov. Pomaga samo nov akumolator .


glih en tedn nazaj se je to zgodilo mojemu bratu na golfi dvojki dizl(pač vozilo za sem pa tja pa za na ših furat)in me kliče da mu golf ne vžge in naj prletim s tipotom dol pa kable zram...letim dol avto skor da ni dal nč od sebe.preklopma na moj akumulator pa njeov čakama 5 min se vsede u avto začne obračat vendar ne vžge.počakama še 15 min se vsede u avto golf kresne takoj.pospravim kable in se odpelen.fora je pa v tem da če njegov golf stoji 3 ali več dni ne vžge.če ga pa vsak dan zakurblaš pa vžge brez problema.pa grelne so že tud slabe ja
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jan 08, 2008 9:56 pm

lisko je napisal/-a:Kaj pa je, če štarter sicer obrača (in to dobro...ampak se sliš da se mal matra) ....... ampak ne vžge..... s pomočjo kablov pa kresne takoj.


Zanič akumulator
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov