Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To jan 22, 2008 9:16 am

blind3k je napisal/-a:kakovost si vi malo narobe definirate. Audi ipd. imajo bol kakovostne materiale v notranjosti in tudi kakovost drugih komponent.

Kdor se sprašuje zakaj so določene znamke dražje od drugih, naj stopi v notranjost in samo otipa material, pa bo mu vse jasno(razen če ti je za to vseeno)
lp

No, nekateri imamo avto za vozit in ne otipavat ter božat. Zato imam punco :P
Meni je važno, da avto v svoji življenski dobi brezhibno deluje, če mu jest delam redne servise in nič drugega. Tako da zame je kakovosten tisti avto, ki me ne bo pustil na cesti in bo delal ko urca. Kaj ti koristi "kakovostna" armaturka, ko čakaš vlečno službo?

No, osebno kupujem samo še Korejce+Japonce. Vozil sem že 3 Hyundaije, enega do starosti 16let, pa so vsi delali kot urica. Samo redni servisi. No, to je samo moje mnenje. :)

Lp
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To jan 22, 2008 9:21 am

W_Golf je napisal/-a:
kremenček je napisal/-a:Nečesa ne razumem.
Enkrat sem gledal neko angleško raziskavo. Octavia je bla na 5. mestu, Golf mislm da pa na 76. mestu. Vsi vemo da sta to tehnično identična avta. Od kje taka razlika?
A kdo ve?
Lp


Vsaka čast kakšno razmišljanje, golf pa škoda enaka :roll: :roll: :roll: :shock:


Golf pa octa II sta si tehnično res zelo podobna, določeni deli so celo enaki. Podvozje si delita še z A3, motorji so si enaki, elektornika tud, v notranjosti so določeni deli popolnoma enaki itd.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To jan 22, 2008 11:20 am

@hladni: Enkrat sem tudi jaz že videl nove Mercedeze, po tvojem, pokvarjene za cesto na AC (3 v roku tedna)... torej to z lagunam je bolj tko, da si jih vidu, .... lahko da seksajo... :lol:

Še nekaj, kar se tiče lagun... vsi majo tolk za povedat okol teh 02 in 03 lagun... že vsak ki je nikoli ni imel in je ne bo zna povedat od A do Ž njene napake ...zanimivo, da veliko manj je takih, ki jo imajo in se pritožujejo nad njo. Govorim iz lastnih izkušenj kaj berem in slišim.



Meni se zdi, da so ti testi z majhno zadržanostjo kar točni... pa če je komu všeč ali ne.
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi To jan 22, 2008 2:02 pm

adamovc je napisal/-a:No, za Audi je itak znano, da so bili predvsem modeli od 2002-2005 katastrofa glede zanesljivosti, zato so se bili tudi prisiljeni praktično umakniti iz ameriškega trga. Je pa v zadnjih letih celoten koncern Volkswagen uspel bistveno izboljšat zanesljivost, tako da sta matična znamka in Škoda že me boljšimi, Audi pa se počasi bliža povprečju.


Pa kaj so tebe zlorabljali al kaj? Kake to streljaš?
Voziš mogoče Audija teh letnikov? Ne? OK, potem pa se vzdrži blesavih komentarjev v stilu rekla-kazala.
Slučajno sem lastnik enega izmed njih - in neverjetno - je letnik 2003! 100.000 km za sabo. Z zaneslivostjo nobenih pripomb. Uh, verjetno imam samo nenormalno srečo, da sem se nastavil ravno na ta avto. :roll:
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To jan 22, 2008 2:10 pm

adamovc je napisal/-a:No, za Audi je itak znano, da so bili predvsem modeli od 2002-2005 katastrofa glede zanesljivosti, zato so se bili tudi prisiljeni praktično umakniti iz ameriškega trga. Je pa v zadnjih letih celoten koncern Volkswagen uspel bistveno izboljšat zanesljivost, tako da sta matična znamka in Škoda že me boljšimi, Audi pa se počasi bliža povprečju.


Kolker je men znano je audi pred škodo, VW in seatom, v tem vrstnem redu. Test je objavil nemški ADAC. ;)

Sem našel link do testa, vrstni red je naslednji
http://www.revijakapital.com/kapital/av ... lanka=3946
 
krypton
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr jul 25, 2007 1:17 pm

Napisal/-a krypton To jan 22, 2008 2:30 pm

Velike težave so povzročali Mercedes Vito-ji predvsem prvi modeli. Kritična mesta so bili predvsem celoten pogonski sklop od motorja pa do polosi.

Zelo zanesljivi po mojih izkušnjah Toyote, mazde. Od evropejcev pa neverjetno trdoživi golf serije III 1.6.

Vse trditve so iz lastnih izkušenj in ne statistični podatki, zato obstaja možnost, da trditev ne drži z vsa vozila določenih znamk.
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k To jan 22, 2008 2:54 pm

o pokvarljivosti nekega določenega vozila lahko tak samo tisti govovir kateri je bil prvi lastnik(kupil novo vozilo) in zna kako je ravnal z njim. Vsak avto lahko dolgo dolgo drži, če le lepo delaš z njim. Kar pa si eni predstavljajo pod lepo ravnanje pa je druga zgodba.(segreto je za njih ko se števec malo dvigne in že na polno).

Prav tako prepogosto menjavanje olja je celo škodljivo za motor. Je BMW en lep test naredil. Dve enaki vozili, pod enakimi pogoji voženo. Pri enem delan servis na 10.000km, pri drugem na določen servisni interval(se določa sam po določenih kriterijih) in je po 200.000km. Prvi je imel majno kompresijo kot drugi, ker se je olje prepogosto menjavalo, saj olje katero predpišejo je narejeno točno za tako življensko dobo.

Ne pišejo oni kar tak, da se npr. na 20.000km dela servis.
 
Uporabniški avatar
Partyzan
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To nov 08, 2005 9:41 pm
Kraj: okolica Lj

Napisal/-a Partyzan To jan 22, 2008 3:01 pm

Lansko leto je bil po eni raziskavi med majhnimi avtomobili avto z najmanj napakami Renault Modus. Bil je pred Hondo Jazz. Škoda, da ne vem po kateri raziskavi.
Bi pa bilo dobro vedeti, ali gre za resne okvare, ali samo prazne akumulatorje pri teh raziskavah.
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 Sr jan 23, 2008 8:52 pm

neki bv se tle prickate. tu da se avto kvar je odvisn cist od tega kuk na avto das, en bogatas ne bo su kupvt renoja ampk kasnga mercedesa pa ga bo skuz glancou pa lepu vozu pa pr usaki lukni zabremzou, en k pa kup renoja mu pa ni vaznu ce cez lukno prpela 150 vaznu da gre tle je cist odvisnu od vzdrzevanja avta.
 
krypton
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr jul 25, 2007 1:17 pm

Napisal/-a krypton Sr jan 23, 2008 9:17 pm

Najbolj vžen je material in sestavni deli, ki jih proizvajalec, vgradi v vozilo.

npr. Od toyote stane zadnji ležaj 200 evrov, od Reanulta pa mogoče 50 evrov. Na svoji Toyoti po 450 000 še opravljajo svojo funkcijo, na cliotu 1.2 l 96, pa jih menjavam ko gate.
 
Uporabniški avatar
slovenskisin
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Sr avg 04, 2004 7:23 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a slovenskisin Če jan 24, 2008 12:28 am

Kar se tiče renojevih ležajev je res...lih zdj mi spredaj ruži ;) Drugač pa Dci motorji so fajn...120k km ma za sabo(mamin), pa se samo servisi delajo...do zdaj- TOK TOK.
Slika
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Če jan 24, 2008 2:38 am

Je renault laguna doma in lahko samo rečem, da renaulta nikoli več k hiši. Včasih še je šlo, ko so se uporabljali namesto zastave, zdaj pri vsej tej elektroniki pa nikakor ne živijo.

Po mojem prepričanju ni niti ene same lagune 2 na cesti brez kakšne napake. Z vsako je nekaj narobe. Mehanizem šipe, klima display, potovalni računalnik,... Da o cenah rezervnih delov niti ne začnemo, Renault zmaga. Audi ima 3x cenejše originalne rezervne dele.
 
Uporabniški avatar
coffa06
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: Po maj 22, 2006 10:13 pm

Napisal/-a coffa06 Če jan 24, 2008 9:22 am

[quote="RENO911"]Je renault laguna doma in lahko samo rečem, da renaulta nikoli več k hiši. Včasih še je šlo, ko so se uporabljali namesto zastave, zdaj pri vsej tej elektroniki pa nikakor ne živijo.

Po mojem prepričanju ni niti ene same lagune 2 na cesti brez kakšne napake. Z vsako je nekaj narobe. Mehanizem šipe, klima display, potovalni računalnik,... Da o cenah rezervnih delov niti ne začnemo, Renault zmaga. Audi ima 3x cenejše originalne rezervne dele.[/quote
Se podpišem.
Folk kupuje te lagune ker so nenormalno poceni in jih je kot smetja, nobeden pa ne ve koliko bo vložil v avto v par letih. Je pa res, da verjetno ni niti ene, ki še ni imela vsaj manjše napake. Zadnjič je na laguni od 1.lastnika z realnimi 50.000km crknila turbina, kolega je prefukala elektronika, da pa ne pravim koliko prodam puš zadnjega mostu in zglobov na vilicah, žalostno. Stare lagune so bile dosti boljše in lepše, o novi laguni pa raje ne izgubljam besed, za zbruhat.
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Napisal/-a avtomobil Če jan 24, 2008 9:49 am

Jaz pravim tako, da je pri avtu važna predvsem sreča, od lastnika in rednega servisa.

Če povem, da sem si nekoč lastil Yugota Koral 45 in sem brez večjih težav naredil 200000 km, sem bil celo na boljšem, kot nekateri, ki so odšteli veliko več denarja za dražjo pločevino. Pa, ga bi lahko imel še naprej, vendar leta 99 je ipak bil čas, da si kupim kaj novega. Pač srečo sem imel.

Sedaj si lastim Škodo Octavio (od leta 99), katera ima že več kot 161000 prevoženih km. Razen popravila centralne nobenih okvar na avtu še nisem imel.
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Če jan 24, 2008 10:30 am

mi smo imeli z elantro same tezave. ni bilo meseca da ni bila na sevisu.

zanimivo, ker z lantro (predhodnik elantre) pa ni bilo nobenih tezav 4 leta.

to je vse odvisno od srece in nima znamka nobenega vpliva. mogoce je serija slabsa in so dolocene serijske napake, ampak da gre crkovat vse po vrsti kot pri nasi elantri, to pa ni serijska napaka.

tako da, vse je odvisno od srece, se pa ne splaca kupovat avta srednjega in nizjega razreda ki komaj pridejo na trzisce. mi smo elantro prakticno kupili iz kataloga. niti testne voznje nismo meli prej.

lp
Extreme N
 
Uporabniški avatar
adamovc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 518
Pridružen: So jul 29, 2006 8:07 pm

Napisal/-a adamovc Če jan 24, 2008 10:42 am

dejvi je napisal/-a:
adamovc je napisal/-a:No, za Audi je itak znano, da so bili predvsem modeli od 2002-2005 katastrofa glede zanesljivosti, zato so se bili tudi prisiljeni praktično umakniti iz ameriškega trga. Je pa v zadnjih letih celoten koncern Volkswagen uspel bistveno izboljšat zanesljivost, tako da sta matična znamka in Škoda že me boljšimi, Audi pa se počasi bliža povprečju.


Pa kaj so tebe zlorabljali al kaj? Kake to streljaš?
Voziš mogoče Audija teh letnikov? Ne? OK, potem pa se vzdrži blesavih komentarjev v stilu rekla-kazala.
Slučajno sem lastnik enega izmed njih - in neverjetno - je letnik 2003! 100.000 km za sabo. Z zaneslivostjo nobenih pripomb. Uh, verjetno imam samo nenormalno srečo, da sem se nastavil ravno na ta avto. :roll:


VAU, avto je zdržal 100.000 km brez napak, s tem pa se je res potrebno pohvaliti!
Saj nisem rekel, da je Audi kot nekdaj Zastava ter da se vsak pokvari, zame je katastrofa že to, če se kvazi premijska znamka znajde v zadnjih 20% najmanj zanesljivih znamk v Evropi in v ZDA. Dokaze za to pa lahko najdeš na vseh raziskavah zanesljivosti v omenjenem obdobju (JD POWER, Reliability index, ...).
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Če jan 24, 2008 12:20 pm

Kot 1. bi rad videl avta brez VSAKE napake.

Kot 2. Še dobro da sploh kdo kupi Renaulta (začuda najbolj prodajan avto v slo že "sto let" (20% tržni delež.... cca še enkrat toliko kot zasledovalec)).



Kako jim to uspe???


In spet. Nekdo ma z njo probleme in potem že kar vsak trobi kako je to za en k. avto. Najprej ga je treba met doma pa probat potem pa lahko komentiraš... mamo doma renaulte že od nekdaj pa nismo nikol mel nekih teških problemov.
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Če jan 24, 2008 12:23 pm

100k km res ni nobena kilometrina, dobri avti se pri teh kilometrih ulafvajo, tistim z napakam se pa napake pokažejo. Pri avtomobilih z slabim materijalom pa se začnejo težave pri ene 160-200k km. Vsak avtomobil z dobrimi materijali mora zdržat te kilometre brez problema. Ne pa da bereš da je šla pri laguni turbina po 50k km, še pri 200k km more laufat tako kot je treba, če je blo z turbino delano tako kot je treba in delani redni servisi, dobro olje...
200k km more zdržat vsak avto ki ni bil ravno jugo. Men laufa 92letnik z 220k km po števcu - nej bi jih mel še 100k več, torej recmo po 300k brez problema, pa ni tuki nobenga šparanja, avto je večino časa v drugi polovici obratomerja in z gasom na 100%.
To more vse laufat če so v tovarni vedl kva delajo... Za to tazadnje se mi pa zdi da ravno ne velja za vse...

Pa še moje osebno mnenje, povdarjam OSEBNO (da me ne bo kdo napadu). Japonc, švaba in šved znajo nardit avto. Ostali? No comment... Pa me ubijte zdej k sem to napisu :lol:
 
Uporabniški avatar
coffa06
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: Po maj 22, 2006 10:13 pm

Napisal/-a coffa06 Če jan 24, 2008 1:10 pm

Se strinjam s tem kar si napisal.
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare Če jan 24, 2008 2:25 pm

blind3k je napisal/-a:o pokvarljivosti nekega določenega vozila lahko tak samo tisti govovir kateri je bil prvi lastnik(kupil novo vozilo) in zna kako je ravnal z njim. Vsak avto lahko dolgo dolgo drži, če le lepo delaš z njim. Kar pa si eni predstavljajo pod lepo ravnanje pa je druga zgodba.(segreto je za njih ko se števec malo dvigne in že na polno).

Prav tako prepogosto menjavanje olja je celo škodljivo za motor. Je BMW en lep test naredil. Dve enaki vozili, pod enakimi pogoji voženo. Pri enem delan servis na 10.000km, pri drugem na določen servisni interval(se določa sam po določenih kriterijih) in je po 200.000km. Prvi je imel majno kompresijo kot drugi, ker se je olje prepogosto menjavalo, saj olje katero predpišejo je narejeno točno za tako življensko dobo.

Ne pišejo oni kar tak, da se npr. na 20.000km dela servis.


Ta spodnja o menjavi olja pa je bosa ...to pa je izjava leta..ne kvasit takih traparij.

Sicer pa to poročilo ADAC-a ki ga izvaja že vrsto let je verodostojno ....enim pač ne odgovarja da se njihova opevana znamka z odličnimi materiali na otip znajde na repu zanesljivosti. Sicer ne vem za kaj bi se še en avto danes uporabljal kot za vožnjo od točke A do B to pa mora opravljati zanesljivo ne da je več na servisu kot na cesti, ob tem pa še ti zraven mobilne garancije in obveznih servisov spraznijo račun :roll:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov