Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
zipi!
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po mar 31, 2008 2:24 pm

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a zipi! Po nov 29, 2010 12:45 pm

joztom je napisal/-a:Tuljava okoli ključavnice za 30€ je izgleda bolj slaba ali varnostno rdeče stikalo pod haubo ni do konca pritisnjeno.


Aha, če prav razumem to je pol mehanik 'po nesreči' odkril in se je problem uredil al kak? Gorela ti je lučka za motor in ni hotel vžgat!? A izpis Antipollution Fault je bil al tud nč tak k pr men?

Fala za tale info!!!
HOČEM TVOJ UH', MUAHAHAHA http://www.reverbnation.com/zmusic
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a joztom Po nov 29, 2010 2:14 pm

Ne, pri našem avtu je bila v bistvu kriv ležaj črpalke. Mehanik je pa našel zabit povratni vod. To smo že enkrat na dolgo razpredali ta AntipollutionFault pa ne bi se ponavljal, vključno z nadaljevanjem o mazanju z dodajanjem dvotaktola.
 
Uporabniški avatar
zipi!
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po mar 31, 2008 2:24 pm

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a zipi! Po nov 29, 2010 5:01 pm

No sej zdej je očitn vse skp dejansk mal smešn in seveda za popizdit. Namreč očitn so me nate**al, da so zamejal akumulator
in ga niso, barabe! Ker ECU nema blema BAJE, in zej je lohk sam akumulator k ga pa včeri ob unem divjem snežeju res nisn šel štartvat sploh pa ne ker so rekl da štima, da je zamejan :x :x :x :x :x :x :x
Očitno je pa tak hin, da ga niti z Boosterjem ni šlo vžgat, ko so pršl po avto. :huh:

Edino kar ne vem je kaj si nej zej mislim o navodilih za Peugeota, ki jih lohk (in SLO in ANG) fliknem v smeti, ker je ta indikator tam noter opisan popolnoma specifično, na vseh forumih je ta lučka znana predvsem po Antipollution Fault-u gori pa očitno za vsako pizdarijo tak da dejansk nema veze z nobenim katalizatorjem in FAP in A.P. kot piše v navodilih.

Tu pa zej ne vem ka si nej mislim ... so navodila res tako rigidno in površno napisana al me spet nategujejo pr dealerju da je KAO vse OK!! :( :?

Še dobr d ta klinac od 307 ni moj in ga bom bl mal vozu. :-x Ka ti čejo pool navodila če kr neki v njih piše pa nema dejansk veze... aaaaaaaaaaa :x :x

Bomo vidl kva bo, upam da res sam akku!

Pa fala vsem za pomoč. Kot pravjo nej se vam 100x povrne :D :) :bow
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a lisko Po nov 29, 2010 6:26 pm

Off:
Tole z naovodili....veš kak piše za moja?:D
Predpisano olje je xy, olje zx se ne sme uporabljaz razen v primeru da prvega ni moč dobiti....zaj pa vedi :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a Scorp84 Po nov 29, 2010 6:50 pm

Lej če ti avto ne napiše AP zakaj se še vedno oziraš na to napako, če ti jo ni izpisal. Torej tukaj je vse ok. Napako je treba iskati drugje, akku ne more biti kriv če ga z boosterjem niste vžgali. Računalnik žal ne izpiše napake, ko je kak senzor mrtev ozirma ne daje prave vrednosti ali pa ko so šobe zamašene. Prav tako tudi redko kdaj zazsna da ni pritiska v črpalki ali pa je zamašen filter. Jaz bi prvo tukaj iskal napako. seveda pa tudi grelce kot sem prej omenil.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a joztom To nov 30, 2010 8:09 am

Vsi, ki so imeli PSA so kdaj srečali te težave ob vžigu in kaj lahko je res v tej tuljavi okoli ključavnice težava. Ponavadi se enostavno razdre plastika, ovoj tuljave se sname na čepke in se polota nazaj tuljava. APF ima veliko rešitev, ker se zares ne ve natančno, kaj ga proži. Prvi krivec na poti zraka je zračni filter, ki se zaradi slabe izvedbe včasih spodaj namoči in gre čez manj zraka. Menda pomaga navrtati ohišje spodaj, da voda odteče, tako pravijo specialci za Xsare diesel. Druga rešitev pri zračni poti je slab kontakt v LMM-ju, ki se menda tudi lahko nazaj polota, tisti modri NTC upor, na netu boš našel slike. Kot se spomnim je en upor zadaj za zaslonom in je referenca, drugi pa na zračni poti in zadeva izvaja meritev razlike temperature med njima in to je vrednost zračnega toka ali tako nekako. Drugače pa LMM imajo pri Copex v Šiški za razumno ceno (Meat&Doria ali Hoffer), stvar je vredna cca 40€, tudi na ebayu jih je množica. Naprej lahko nagaja tudi naftna linija. Prvi je lahko filter nafte, zabit ali voda v njem, spodaj je vijak in spustiš nafto v lonček. Tam noter spodaj je senzor za vodo. Če je filter iz malomarnosti manj prehoden, je pa težava lahko zelo velika, odvisno od izvedbe in firme HP črpalke. Če je slučajno Siemens, ima nizkotlačni del na pumpi ali poenostavljeno, sesa nafto iz tanka, ki nima črpalke, preko filtra. Če dovod ni polnokrven, pumpa sesa fouš zrak ali premalo nafte. Ne samo da cuka in se meče v APF, ampak se žal tudi slabo maže. To potem vodi v zaribavanje ležaja, ki se lušči in zapovrstjo zabija dize po 200€. Pumpa je pa 1200€, pa še polno špen imaš v sistemu, da te še dve leti po sanaciji j++be. So nekateri menjali tudi tank in lajtunge, pa dokaj brezuspešno, takrat je treba avto prodati. Pri mojem 307 konkretno so se špene zabile v kolenu cevke od iberlaufa CR rampe in je bil pritisk na CR prevelik. Tudi to povzroča znameniti APF, pa še senzorja ni na odvodu, ko nekateri mislijo, da diagnostika kaj pokaže. Nočem te strašiti, ker ta dejstva niso samo od PSA ampak je to pri vseh sodobnih avtih. Ne izpuščati rednih vzdrževalnih del, ki so poceni in kot vidiš pripomorejo k zdravju. Vsem, ki pa tole že desetič berete, pa iskreno opravičilo, ne želim pametovat, ampak komu prišparat kakšnih 1000€ namesto ugibanja servisov.
 
bor10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jan 31, 2012 10:22 am

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a bor10 Pe feb 03, 2012 2:14 pm

Meni je je tudi napisalo pri 307 Antipollution Fault pa so mi včeraj na servisu ugotovili naračunalniku da vžigalna tuljava ne dela prav. Avto ko je bil mrzel je malo tresu pol je bilo ok. Danes so mi zamenjali in dela ok upam pa da bo trajalo. Meddtem so mi tudi ugotovili da je verjetno šel senzor za temperaturo vode. za ta problem pa pridem čez en teden. Poročam naprej.
 
gago91
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe mar 09, 2012 7:34 pm

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a gago91 Pe mar 09, 2012 7:41 pm

Pozdravljeni :D sem lastnik Peugeot 307 SW 1.6 HDI :D vendar mam imam tudi problem z Antipollution Fault -.-"
avto je normalno vozen vendar na vsake toliko se prikaze izpis Antipollution Fault... takrat se kazalci za hitrost in obrate spustijo na 0 in prizgejo vse lučke... avto ugasne vendar lučke šekar gorijo... po 5-10min se vse ugasne in avtomobil normalno prižge...

kaj bi lah to blo mi lahko gdo to pomaga...

avto sem peljal na servis priklopili so ga na računalnik in vse vendar niso nič najdli...
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6581
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a Fan Pe mar 09, 2012 10:24 pm

Pozdravljeni

To napiše skoraj ob vsaki okvari, bo potrebno vozilo priklopiti na tester in spremljati pravilno delovanje posameznih sklopov. Lahko pa se nekaj pregreva - alternator, kakšen senzor...........................

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
gago91
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe mar 09, 2012 7:34 pm

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a gago91 So mar 10, 2012 5:41 pm

hva na info... :D
 
marko08
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če avg 29, 2013 11:44 am

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a marko08 Če sep 12, 2013 11:52 am

Men isto napiše Antipollution Fault, ko avto ugasne. Samo avto mi ugasne ko pride temperatura do 90°C pri motorju.
Ali mogoče kdo ve, kaj bi to bilo lahko krivo oz. kaj moram storiti?

Lp, Marko!
 
sanja_3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če jan 01, 2015 4:41 am

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a sanja_3 Če jan 01, 2015 5:07 pm

Zipi! Kaj je blo potem problem pri tvojem avtu? Jaz imam cist isti tvoj opisan problem...s tem da ko dam notri kljuc mi niti kazalcki za bencin in obrate vec ne obracajo...ze v naprej hvala za odgovor
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6581
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a Fan Če jan 01, 2015 5:50 pm

Se pri kontaktu prižgejo lučke na armaturi? Kaj se zgodi, ko se hoče prižgati motor?
Malo bolj podrobno bo potrebno opisati težavo.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a mardy Pe jan 02, 2015 9:05 pm

Smo imeli doma P307, bencinar, APF konstantno na vsake 14 dni... Avto bil pri mehaniku skoraj več kot doma v garaži. Menjali cinšpulo, lambda sondo, spremljali po računalniku napake, menjali motorček prostega teka, črpalko goriva,... Avto crkoval "brez razloga", cukal, ni hotel vžgati, med vožnjo si na čase dobil občutek kot da je BC naredil rahel reset, potem piskalo, nato spet vse OK nadaljnih nikaj dni, kot da nič ni.

Tudi BC je zezal oz. armaturna plošča, kazalci so včasih "padli", osvetlitev kazalcev včasih delala, včasih ne, nam so svetovali naj poskusimo z menjavo BC, pa potem nismo menjali

Če ne bi imeli znanca med mehanikih, se tega nebi več šli, ampak čez čas je še temu sodu izbilo dno, avto je moral od bajte. Škoda, ergonomija in udobje avta na vrhuncu, "pod pokrovom" pa živo sranje. :(

sanja_3 , prvo bi poskusil na tvojem mestu odklopiti akumulator, dati kleme skupaj za kakšnih 10 min, s tem bi recimo zresetirala BC, potem če ne pomaga, pa peljat avto kam h dobremu električarju, potem poskusiti z testerjem itd., tako se potem to začne...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov