RedTDI je napisal/-a:lisko, imaš morda tovarniški podatek, kakšen mora biti tlak pri minimalnih obratih in kakšen pri višjih.
tlak pa se vedno meri pri ogretem motorju, olje mora imeti nekje 80°C
Normalen pritisk je 1.4- 4.1 bara pri mestni vožnji in 3.1- 4.1 pri vožnji na odprti cesti. Pritisk se spreminja glede na št. vrtljajev, temparaturo in viskoznost olja. Pritisk pri prostem teku toplega motorja mora biti 0.9 bara. Nižja vrednost lahko pomeni napako.
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
2.5td; ki so jih in jih še vgrajujejo v Ameriška vozila so MV motori in se izdelujejo v Italiji po naročilu - MOPAR. Vsi motorji tako v Ameriških vozilih ali pa v Alfah jim nekje po 3 tisoč prevoženih km pade pritisk olja. Tako, d a se kar vozi v miru. Lahko pa se pozanimaš na KMAG Leskoškova v Ljubljani kjer je pooblaščen servis in zastopstvo. Sam uporabljam olje Castrol TXT 5W-40 in ga menjam na 10 tisoč prevoženih Km. ( takšno olje vlivajo tudi pooblaščenci ) Vse o teh motorjih lahko prebereš tukaj http://www.vmmotori.it/it/index.jsp
Jeep pozdrav
joztom je napisal/-a:Ravno za Jeepa in v glavnem samo za terence imajo cele komplete Poly puš za podvozje, desetkrat bolj trajno in mehko, ne pa tudi desetkrat dražje.
lisko je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Ravno za Jeepa in v glavnem samo za terence imajo cele komplete Poly puš za podvozje, desetkrat bolj trajno in mehko, ne pa tudi desetkrat dražje.
Puše pridejo od 10-20 evrov po komaduTak da to me še najmanj skrbi
Zvedet morem samo če se dobi reparaturni kit za črpalko.
nebivedu je napisal/-a:lisko je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Ravno za Jeepa in v glavnem samo za terence imajo cele komplete Poly puš za podvozje, desetkrat bolj trajno in mehko, ne pa tudi desetkrat dražje.
Puše pridejo od 10-20 evrov po komaduTak da to me še najmanj skrbi
Zvedet morem samo če se dobi reparaturni kit za črpalko.
Lisko črpalko se da vedno novo. Ne nekaj popravljat, zamenjaj z novo. Terenci ravno zato dolgo delajo, ker ljudje pri njih ne šparajo tok kot pri osebnih avtomobilih. V terence se daje boljše olje, dele se ponavadi kupuje original in menjajo se deli ob predvidenih terminih za menjavo. Zato tudi toliko malo terencev crkne.
RedTDI je napisal/-a:lisko, si odpravil težavo z pritiskom olja???
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov