Kael je napisal/-a:hejho je napisal/-a:Preden smo nabavili ta avto z 1.4 hdi motorjem, smo bili zrelo presenečeni nad govorico o porabi (4,5-5,5 litrov), naš pa pije dejansko več. Od 6 litrov a do 6,5. Je pa res da imamo predvsem mestno. Kaj menite?
Še nekaj moraš vedet: pri dosti dizelskih motorjih se zgodi, da imajo do prvega servisa nekoliko višjo porabo, kot jo imajo kasneje, ko se motor učete. Moja mat, ima sicer npr. na 1.9 TDIju astronomsko porabo dobrih 7litrov, ampak do prvega servisa pa pod 8litrov ni prišla niti enkrat. Tudi to je lahko razlog - če ste kupl nov avto, da se ta ni utekel in je zato poraba nekoliko višja.
Čeprav sam zanimivo teh problemov nisem mel, že od prvega tanka dalje je poraba med 5 in 5.8 litra, kadar vozim v varčnem načinu.
bsheep je napisal/-a:Men osebno se zdi za avto 206 dizel še po mestu prevelika poraba! 6 litrov je full preveč to morš res skos speljevat na grobo pa nevem kwa delat z avtom da ma tako porabo...
Moj fotr je mev Cliota 1.5 dci80 ga čiperu na 100hp in dela v Lj. Zelena jama in se je vsak dan pelu iz zelene jame do iga skos čez mest nikol po avto cesti , porabo ni mel nikol več k 4.5l/100. Tko da jest res nevem od kje vam 6 litrov da je normalno.zZdej ma fotr Volvo S40 2.0D 136HP ga je spravu na 5.3l/100 ista vožna center vsak dan.
Jaz k mam P307 pa je še težji in večji od 206 nism skor nikol mel večjo porabo od 6.5l/100.Mel sm P307 hdi90 čiperan na 115hp pa sm naredu z 56litri 1153km in to vožna okol ringa ljubljnskega kdaj do kdaj do domžal pa tut po centru ljubljane.To je bla kr varčna vožna , če sm pa vozu normalno res nikol čez 6.5l/100km.Aja to z gumam 225/45/R17
Zdej mam P307 HDI110 pa tut gor 225/45/R17 pa sm naredu zdele mal čez 50litri 960km.Opažam da ma za 0.5 litra večjo prabo kot un prej.Mislm ga dat na čip tunning tko da pol bo poraba okol 5 litrov.
Tko da res nevem kwa delate z avti da mate tako porabo , sploh pa z P206 ????
hejho je napisal/-a:Da ne odpiram brez veze nove teme, bom akr tukaj vprašal. S koliko največ prevoženimi kilometri ste videli peugeota 206 hdi (če ste, seveda) :P
hejho je napisal/-a:Ma nič ne delamo. Redno prestavljamo, do 2.200 obratov. Edino sestra ima rada tisti zvok (kdo g apa nima) in gre ponavadi tudi s hladnim čez 3.000 obratov.
Tako da...
Energetik81 je napisal/-a:hejho je napisal/-a:Ma nič ne delamo. Redno prestavljamo, do 2.200 obratov. Edino sestra ima rada tisti zvok (kdo g apa nima) in gre ponavadi tudi s hladnim čez 3.000 obratov.
Tako da...
No, zdj si si pa sam odgovoru. Po mestu z dizlom čez 3000 RPM...![]()
Jst z bencinarjem ne grem čez 2800 v mestu. Večina dizlov ima že pri 1800 max navor, in lahko ves čas s takimi obrati voziš! In pa seveda predvidevanje vnaprej - če vidiš, da se folk 100m naprej ustavlja - daj nogo z gasa, lepo bremzej z mašino, mogoče se bo kolona tačas že sprostila. Kukr pa vidm, ogromno folka vozi gas/bremza. Vidijo rdečo luč pred sabo, pa te stopijo po gasu, potem pa bremzajo. Zapomni si, da za vsako spremembo hitrosti (navzgor) gre veliko goriva, enakomerna vožnja pa ga porabi le malo.
Poleg tega je stanje v koloni s prižgano mašino požiralec goriva. Npr. jaz pri semaforjih, ki jih poznam in ki so zelo dolgi, ugasnem mašino. Nekje so zračunali, da se že za 10-20 sekund stanja na mestu splača ugasnit motor.
Energetik81 je napisal/-a:hejho je napisal/-a:Ma nič ne delamo. Redno prestavljamo, do 2.200 obratov. Edino sestra ima rada tisti zvok (kdo g apa nima) in gre ponavadi tudi s hladnim čez 3.000 obratov.
Tako da...
No, zdj si si pa sam odgovoru. Po mestu z dizlom čez 3000 RPM...![]()
Jst z bencinarjem ne grem čez 2800 v mestu. Večina dizlov ima že pri 1800 max navor, in lahko ves čas s takimi obrati voziš! In pa seveda predvidevanje vnaprej - če vidiš, da se folk 100m naprej ustavlja - daj nogo z gasa, lepo bremzej z mašino, mogoče se bo kolona tačas že sprostila. Kukr pa vidm, ogromno folka vozi gas/bremza. Vidijo rdečo luč pred sabo, pa te stopijo po gasu, potem pa bremzajo. Zapomni si, da za vsako spremembo hitrosti (navzgor) gre veliko goriva, enakomerna vožnja pa ga porabi le malo.
Poleg tega je stanje v koloni s prižgano mašino požiralec goriva. Npr. jaz pri semaforjih, ki jih poznam in ki so zelo dolgi, ugasnem mašino. Nekje so zračunali, da se že za 10-20 sekund stanja na mestu splača ugasnit motor.
Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov