žStrokovnjak je napisal/-a:Problem je, da ko se pripelješ do navadnega mehanika s takšno V8 ameriško nepremičnino, vsi raje odklonijo večje popravilo. Bog si ga vedi kakšno orodje potrebuješ za to razdret in nazaj skup sestavit.
vsak motor ma svoje cake in ko prvič to delaš porabiš velik cajta ravno za ugotavljanje teh. Ampak stranko pa to ne zanima in bi bla cena previsoka za njo. Zato rajši dvignejo roke taeni.cruiser1 je napisal/-a:žStrokovnjak je napisal/-a:Problem je, da ko se pripelješ do navadnega mehanika s takšno V8 ameriško nepremičnino, vsi raje odklonijo večje popravilo. Bog si ga vedi kakšno orodje potrebuješ za to razdret in nazaj skup sestavit.
Ja to je največji problem v Slo, ki pa ga ne razumem! Avto je avto in tko preprosti za "šraufanje", kot so amerikanci ni noben nemc ali pa japonc! Tuki se vidi kakšni "mojstri" so v resnici mehaniki pri nas!
Drocky je napisal/-a:vsak motor ma svoje cake in ko prvič to delaš porabiš velik cajta ravno za ugotavljanje teh. Ampak stranko pa to ne zanima in bi bla cena previsoka za njo. Zato rajši dvignejo roke taeni.cruiser1 je napisal/-a:žStrokovnjak je napisal/-a:Problem je, da ko se pripelješ do navadnega mehanika s takšno V8 ameriško nepremičnino, vsi raje odklonijo večje popravilo. Bog si ga vedi kakšno orodje potrebuješ za to razdret in nazaj skup sestavit.
Ja to je največji problem v Slo, ki pa ga ne razumem! Avto je avto in tko preprosti za "šraufanje", kot so amerikanci ni noben nemc ali pa japonc! Tuki se vidi kakšni "mojstri" so v resnici mehaniki pri nas!
Strokovnjak je napisal/-a:No, kako "preprost" za šraufanje je bil Liskotov amerikanc smo imeli priliko videt ...
jamesx je napisal/-a:Preden sodite, je potrebno slišati obe plati medalje!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov