Blinder je napisal/-a:Zakaj pa skodijo visoki obrati pri mrzlem?
marjan novak je napisal/-a:V primeru tov. napake bi turbina odpovedala zelo zgodaj, tako, da je ta možnost malo verjetna. Najverjetneje nekdo od lastnikov ni upošteval zakonov termodinamike.
Nekdo je omenil sintetično olje. Tudi sintetično olje ima precej slabosti.
Dizli, ki imajo sloves zelo-zelo dobrih in vzdržljivih motorjev (JTD euro3) z neproblematično turbino, uporabljajo polsintetiko.
LP
dnovak24 je napisal/-a:Ker hladno olje ni tko viskozno, kot toplo!
pugi405 je napisal/-a:marjan novak je napisal/-a:V primeru tov. napake bi turbina odpovedala zelo zgodaj, tako, da je ta možnost malo verjetna. Najverjetneje nekdo od lastnikov ni upošteval zakonov termodinamike.
Nekdo je omenil sintetično olje. Tudi sintetično olje ima precej slabosti.
Dizli, ki imajo sloves zelo-zelo dobrih in vzdržljivih motorjev (JTD euro3) z neproblematično turbino, uporabljajo polsintetiko.
LP
Zdaj pa ti meni nekaj razloži.
1. Naštej slabosti sintetike (napram polsintetiki)!
2. Zakaj proizvajalec (konkretno Citroen) za HDi priporoča 5W40 (če je sintetika tako zanič)?
3. Pojem neproblematične turbine... tukaj sem najbolj naredil takole. Če imaš dva CR motorja primer: Jtd CDi (primer), pa na obeh navešeno recimo ISTO Garretko... potemtakem na Jtd-ju uživa sloves "neproblematične " turbine na CDi ju je pa navaden POS od turbine? Vse preveč posplošuješ... Si lastiš JTD motor, da toliko veš.... al pač samo bereš ADAC pannen statistike kot večina folka na tej tabli?
![]()
Pa brez zamere. Lep vikend želim.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
OLI je napisal/-a:Tudi pri človeku je tako, da rabi ogrevanje preden res zalaufa![]()
![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov