Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So mar 14, 2009 11:44 am

imilet1 je napisal/-a:Recept,kako turbina zdrzi celotno zivlj.dobo prevoznega sredstva:

1. Avto peljes hladnega pod obrati odpiranja turbine(se pravi turbo ne odpre dokler motor ni segret na delovno T. Ko je segret na delovno T,ga vozis se kako minuto dlje brez odpiranja turba,ker se olje pocasneje ogreje kot antifriz.)

2. Ko je olje segreto na delovno T ga lahko teras a ne v rdece polje...

3. Ko se vozite npr. po AC cca 130 km/h ali vec oz. manj, pocakajte tisto minutko v prostem teku, da se turbo lepo kulturno vrne v svoje ler obrate. Ce se vam ne da cakati ga lahko ze na zaviralnem pasu ali celo ze na voznem vrzete v ler in profitirate nekaj sekund do pol minute...To velja po vsakem teranju-pocakaj minutko v lerlaufu, da se turbo pocasi zaustavi,namrec pri priganjanju in takojsnjem ugasnjenju vozila ima turbina se veliko obratov, kar pomeni, da je oljna crpalka izkljucena in kot vemo se turbo ne maze,olje se pregreje in zapece na lezaje le-te.

4. Olje menjajte najkasneje do 15.000 km in verjemite mi, da turbo zdrzi dobo vozila.

PS: ce je tovarniska napaka seveda recept ne pride v postev! Ce si ne morete zapomniti osnov, predlagam,da tole nalimate na armaturno ploščo-joke :D


vse lepo in prav a kljub tem navodilom je meni crknila :?
 
Uporabniški avatar
bk206
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: So mar 29, 2008 7:26 pm
Kraj: koroška

Napisal/-a bk206 So mar 14, 2009 11:44 am

imilet1 je napisal/-a:Recept,kako turbina zdrzi celotno zivlj.dobo prevoznega sredstva:

1. Avto peljes hladnega pod obrati odpiranja turbine(se pravi turbo ne odpre dokler motor ni segret na delovno T. Ko je segret na delovno T,ga vozis se kako minuto dlje brez odpiranja turba,ker se olje pocasneje ogreje kot antifriz.)

2. Ko je olje segreto na delovno T ga lahko teras a ne v rdece polje...

3. Ko se vozite npr. po AC cca 130 km/h ali vec oz. manj, pocakajte tisto minutko v prostem teku, da se turbo lepo kulturno vrne v svoje ler obrate. Ce se vam ne da cakati ga lahko ze na zaviralnem pasu ali celo ze na voznem vrzete v ler in profitirate nekaj sekund do pol minute...To velja po vsakem teranju-pocakaj minutko v lerlaufu, da se turbo pocasi zaustavi,namrec pri priganjanju in takojsnjem ugasnjenju vozila ima turbina se veliko obratov, kar pomeni, da je oljna crpalka izkljucena in kot vemo se turbo ne maze,olje se pregreje in zapece na lezaje le-te.

4. Olje menjajte najkasneje do 15.000 km in verjemite mi, da turbo zdrzi dobo vozila.

PS: ce je tovarniska napaka seveda recept ne pride v postev! Ce si ne morete zapomniti osnov, predlagam,da tole nalimate na armaturno ploščo-joke :D


x2 :) se podpišem pod tole izjavo !!!
 
Uporabniški avatar
bk206
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: So mar 29, 2008 7:26 pm
Kraj: koroška

Napisal/-a bk206 So mar 14, 2009 11:47 am

seveda pa nič ni večno !! se pa da z malo pameti v glavi pač malo podalšat življensko dobo ,pač tko jaz mislim :D
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 So mar 14, 2009 5:32 pm

Prilagam nekaj skenov, ki jih je na nek drug forum že nekdo obesil... Nekaj uporabnih info. (tudi v cro jeziku :-P )
LP
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy So mar 14, 2009 5:44 pm

:tomidelej:
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne mar 15, 2009 12:35 am

na katerih vozilih vam je sla turbina?

PS:Ewo omega jih ima 305.000km in je se vedno prva.Gre pa za bmw-jev 6 cilindrski motor...
 
MIHOLD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To mar 03, 2009 3:54 pm

Napisal/-a MIHOLD Ne mar 15, 2009 2:53 am

Drocky je napisal/-a:pozabljate tudi na daljše servisne intervale. Tu pa turbino ubiješ, če maš slabo olje.
Na starih turbinah se prav sliši ko gre olje proti koncu(če poslušaš zvoke izpod haube)


To je največji vzrok. Bravo :)

Kako naj turbina(vrtijo se tudi do 250000/min) zdrži dolgo z mazanjem olja ki ima za sabo že več kot 20kkm prevoženih? Ali pa je olje tudi neustrezne gradacije?

Noben me ne bo prepričal da bo turbina z servisnim intervalom 30kkm+ in recimo oljem 0W-30 ali 5W-30 zdržala več kot 200kkm 8)

Sam imam dizla(celo optimiranega), 295000kkm, turbina(še prvovgradna) polni z ca. 1.4bar nadtlaka že 195kkm pa je še vedno v dobri kondiciji. Servis na 20kkm, olje Shel 5W-40 LL01 od 1000km prveženih dalje 8)

Drugi traktorček pa ima že 456000km pa še vedno prva turbina. 0.9bar nadtlaka. Redni servisni interval(na 15kkm z oljem Mobil 10W-40)

+potem so še tu razne hibe določenih znamk(npr. filter oljnih hlapov zapacan, mazanje turbine zaradi tega toliko slabše)

+ravnanje lastnika(obremenjevanje motorja pred doseženo delovno temperaturo, hitro ugašanje vozila po visoki obremenitvi turbine, itd.)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 15, 2009 8:21 am

MIHOLD je napisal/-a:
Drocky je napisal/-a:pozabljate tudi na daljše servisne intervale. Tu pa turbino ubiješ, če maš slabo olje.
Na starih turbinah se prav sliši ko gre olje proti koncu(če poslušaš zvoke izpod haube)


To je največji vzrok. Bravo :)

Kako naj turbina(vrtijo se tudi do 250000/min) zdrži dolgo z mazanjem olja ki ima za sabo že več kot 20kkm prevoženih? Ali pa je olje tudi neustrezne gradacije?

Noben me ne bo prepričal da bo turbina z servisnim intervalom 30kkm+ in recimo oljem 0W-30 ali 5W-30 zdržala več kot 200kkm 8)

Sam imam dizla(celo optimiranega), 295000kkm, turbina(še prvovgradna) polni z ca. 1.4bar nadtlaka že 195kkm pa je še vedno v dobri kondiciji. Servis na 20kkm, olje Shel 5W-40 LL01 od 1000km prveženih dalje 8)

Drugi traktorček pa ima že 456000km pa še vedno prva turbina. 0.9bar nadtlaka. Redni servisni interval(na 15kkm z oljem Mobil 10W-40)

+potem so še tu razne hibe določenih znamk(npr. filter oljnih hlapov zapacan, mazanje turbine zaradi tega toliko slabše)

+ravnanje lastnika(obremenjevanje motorja pred doseženo delovno temperaturo, hitro ugašanje vozila po visoki obremenitvi turbine, itd.)

Mormo pa vedet , da je verjetno na forumu malo ljudi , ki so avto kupli nov in je potem njim crknila turbina. Ponavad se kupi rabljen in potem crkne. Seveda v tem primeru pa ne moreš vedet kako je z motorjem ravnal prejšni lastnik. Poznam primer kjer je lastnik se veselo hvalil , da on ne dela servisev, saj bo avto tako ali tako prodal....bil pa je 2 leti star audi z 50 tisoč prevoženimi.....
Mojemu jeepu je pri 350 tisoč začela pešat turbina ampak treba je vedet , da so njemu bile haloze domač teren....kjer se je z reduktorjem takoj dosežeš 3000 obratov.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Ne mar 15, 2009 8:35 am

imilet1 je napisal/-a:
PS:Ewo omega jih ima 305.000km in je se vedno prva.Gre pa za bmw-jev 6 cilindrski motor...


si 1. lastnik?
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Ne mar 15, 2009 9:01 am

ma nevem jest če avto kupm ga kupm zato ker sem jest njega kupu ne on mene ..
in če je tko da bom gledu kako nej ga čuvam pa šparam ga pol nam kupu .. raj bicikl mam potemtakem...

pa ne mi zdej z nekimi moralnimi nazaj prosm :!:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 15, 2009 9:34 am

dj_em je napisal/-a:ma nevem jest če avto kupm ga kupm zato ker sem jest njega kupu ne on mene ..
in če je tko da bom gledu kako nej ga čuvam pa šparam ga pol nam kupu .. raj bicikl mam potemtakem...

pa ne mi zdej z nekimi moralnimi nazaj prosm :!:

Ne gre se za to da bi šparal pa ga čuval.....Gre se za normalno uporabo in vsaj osnove poznavanja delovanja....
Verjetno punci tud ne strgaš kar oblačil in 5 minut ter konec (pa čeprav bi lahko....ampak koliko krat bi to nardil? ) ....Povsod je potrebna pač predigra....tudi turbina jo potrebuje :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Ne mar 15, 2009 9:57 am

bi se zelo strinjal z liskotom ker mislim da človek veliko ve o tem.
moje mnenje pa je podobno nekateri ki so ga že napisali: se pravi tako avto kot turbina potrebujeta ogrevanje.
me zanima koliko dolgo bi vi ki ne šparate avta (turbine) migali če bi vas skoraj vsako jutro zbudili ob enih zjutraj in vas gnali tečt v hrib na polno! mislim da bi se kmalu zlomili tako kot se turbina pokvari!
moja pri 180.000km dela b.p. !

moje mnenje!
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Ne mar 15, 2009 10:42 am

Revija navaja, da imajo avti uvoženi iz Italije slabo ohranjeno (nekaj v tem smislu) turbine, ne razloži pa zakaj.
Se pravi, da se potencialni kupci rabljenih avtov, ki so večina italijanski, igrajo ruleto.
Najbolje, da imajo v žepu jurja za turbino ali pa raje za vztrajnik, ki je bolj na udaru od turbine.
LP
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Ne mar 15, 2009 10:51 am

pri meni se še kar lepo vrti pa im avto skor 200.000 km pa kar dobro je čipan..... pač mrzlega ne tiščim, zanimivo pa je da ima fotr tuscona avtomatika dizla, pa nč ne špara turbine, mrzuga stišči, pa vrčga ugasne pa ma 160.k km pa še turbina kr dela
Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne mar 15, 2009 11:00 am

moja razlaga je sledeča glede tega kako nekomu zdrži turbina več 100.000km nekomu pa crkne tudi po 20.000km tako kot je to meni in sicer:

pri novem avtu ti tovarna priskrbi turbino tako kot se to spodobi ( sestavljena je iz pravih materialov se pravi gre za original) in z pravilno rabo le-te lahko ta zdrži tudi do 300.000km tako kot je to pri @lisko-tu in pri @imilet1

možakarji, ki prodajajo turbine preko recimo ( bolhe, avto.net-a itd...) uporabljajo turbine, ki so iz slabših materialov ( izvor: belgija) in zato te turbine tudi ob pravilni rabi ne zdržijo max. 50.000km

ni za "džabe" nova turbina nekaj okrog 900-1100€ ko pa obnovljena stane 550€, razlika je očitna...
 
MIHOLD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To mar 03, 2009 3:54 pm

Napisal/-a MIHOLD To mar 17, 2009 8:54 pm

marjan novak je napisal/-a:Revija navaja, da imajo avti uvoženi iz Italije slabo ohranjeno (nekaj v tem smislu) turbine, ne razloži pa zakaj.
Se pravi, da se potencialni kupci rabljenih avtov, ki so večina italijanski, igrajo ruleto.
Najbolje, da imajo v žepu jurja za turbino ali pa raje za vztrajnik, ki je bolj na udaru od turbine.
LP


ZAto ker italjani radi spuščajo "servisni interval" ;)

Delal sem v casinoju v NG, kjer sem bil na sprejemu vozil in jih vozil v garažo. 70% novih ali skoraj novih italjanskih vozil je imelo prižgano servisno lučko... Imel sem tudi odpoved ene turbine na 330d BMW-ju in je lastnik sam priznal, da je en servis vmes izpustil :roll:
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če mar 19, 2009 9:24 am

nisem 1. lastnik.Sem 3. lastnik in avto je servisiran na max 15.000km, sedaj pri meni na 10.000 km.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Če mar 19, 2009 11:00 am

Eno vprašanje bi imel... kdaj se obnovi turbina.... na DSF-ju sem enkrat gledal oddajo o avtomobilizmu in so imeli temo o turbinah oz. o njihovih obnovah... menjali so lopatice turbine, ležaje,.... ker je moj dojče šprahe mal kilav nisem čisto razumel kdaj se je pametno odločit za tak poseg. Razumel pa sem to, da je marsi kdo prepričan, da se tubine ne servisira, kar naj bi bila napaka. Tiste lopatice turbine so bile pa na robovih malo popapane, nekako tako kot da bi jih res dolgo časa peskal....

Hvala za odgovor.

Lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če mar 19, 2009 11:25 am

adis je napisal/-a:moja razlaga je sledeča glede tega kako nekomu zdrži turbina več 100.000km nekomu pa crkne tudi po 20.000km tako kot je to meni in sicer:

pri novem avtu ti tovarna priskrbi turbino tako kot se to spodobi ( sestavljena je iz pravih materialov se pravi gre za original) in z pravilno rabo le-te lahko ta zdrži tudi do 300.000km tako kot je to pri @lisko-tu in pri @imilet1

možakarji, ki prodajajo turbine preko recimo ( bolhe, avto.net-a itd...) uporabljajo turbine, ki so iz slabših materialov ( izvor: belgija) in zato te turbine tudi ob pravilni rabi ne zdržijo max. 50.000km

ni za "džabe" nova turbina nekaj okrog 900-1100€ ko pa obnovljena stane 550€, razlika je očitna...

adis teb je raznesl turbino ker nisi mel taprav senzor za pritisk notr.ne kle neki po forumu govort orginal pa neorginal.pa kako si pravilno uporabljel turbino pa...
tist turbo k ga dajo v avto v fabrki je obnovljen turbo.tut k kups na servisu novo turbino dobis obnovljeno.ohisje je staro vsi vitalni deli so novi.in to bo zmeraj tko.
me pa cud da ceprou si vedu da nj bi te obnovljene zdrzale samo 50.000 km si jo vseen su kupt.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Če mar 19, 2009 11:27 am

Ja, razlog za odpoved turbine je predvsem v kvaliteti vzdrževanja - so zelo občutljive. Pri mojem tdi-ju je šla zaradi napačnega olja...
Ko je bil nazadnje na servisu (hitri servis, ne uradni), nismo resetirali servisa,
ampak sem ga šele 3kkm po servisu, vedoč, da je čez 12kkm spet servis. No, avto je bil vmes čez novo leto na posoji, kolega je z njim naredil 6000 km v 8 dneh, večinoma teral po avtocesti in ker je zasvetla lučka (baje trikrat - meni oz. ženi se je to zgodilo max 1. na interval - proti koncu innetrvala) je v tem času dolil 1,2 litra olja in ker genij ni pogledal ali vprašal kaj dat not, je vlil navadno 15-40 olje...To sem žal izvedel prepozno...
Avto je delal BP še naslednjih 7kkm, nato je turbina šla po gobe... Redko+nepravo olje+šli čez 15kkm po prejšnji menjavi, ker sem pač pozabil da je treba na servisprej kot bo opozotilo, žena, ki ga večinoma vozi pa je pozabla povedat da že nekaj časa sveti service...
Lep dan!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 11 gostov