imilet1 je napisal/-a:Recept,kako turbina zdrzi celotno zivlj.dobo prevoznega sredstva:
1. Avto peljes hladnega pod obrati odpiranja turbine(se pravi turbo ne odpre dokler motor ni segret na delovno T. Ko je segret na delovno T,ga vozis se kako minuto dlje brez odpiranja turba,ker se olje pocasneje ogreje kot antifriz.)
2. Ko je olje segreto na delovno T ga lahko teras a ne v rdece polje...
3. Ko se vozite npr. po AC cca 130 km/h ali vec oz. manj, pocakajte tisto minutko v prostem teku, da se turbo lepo kulturno vrne v svoje ler obrate. Ce se vam ne da cakati ga lahko ze na zaviralnem pasu ali celo ze na voznem vrzete v ler in profitirate nekaj sekund do pol minute...To velja po vsakem teranju-pocakaj minutko v lerlaufu, da se turbo pocasi zaustavi,namrec pri priganjanju in takojsnjem ugasnjenju vozila ima turbina se veliko obratov, kar pomeni, da je oljna crpalka izkljucena in kot vemo se turbo ne maze,olje se pregreje in zapece na lezaje le-te.
4. Olje menjajte najkasneje do 15.000 km in verjemite mi, da turbo zdrzi dobo vozila.
PS: ce je tovarniska napaka seveda recept ne pride v postev! Ce si ne morete zapomniti osnov, predlagam,da tole nalimate na armaturno ploščo-joke
vse lepo in prav a kljub tem navodilom je meni crknila
