Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Če apr 23, 2009 5:18 pm

1.5 motor ima vsaj nekaj opreme, 1.3 motorji nimajo skoraj nič opreme. V leclerku prodajajo neke xx znamke olja pa bom vzel eno veliko kanto.
Zadnjič spremenil abcabc, dne Če apr 23, 2009 6:07 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Če apr 23, 2009 5:25 pm

extralub...baje celo zmanjša porabo olja nekaterim..probaj.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Če apr 23, 2009 6:06 pm

Kaj pa, če se skriva kakšna hujša napaka v motrju pa jaz tega niti ne poslutim?
Samo res toliko olja pokuri vrjetno za ne brezveze, nekje mora v zgorrevalni prostor pridt, samo čudno tehnični pa sem naredil breztežav, ker bi me vrgli zaradi plinov.
Bom se moral enkrat zapeljat v Škofjo Loko an servis za Hyundaie.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če apr 23, 2009 6:35 pm

lej,jaz ti vetujem,da gres res po extralub olje v leclerc.To olje je odlicno!Do sedaj sem uporabljal 30.000km tega,zdaj pa sem ga zamenjal in dal noter mobil olje iste viskoznosti.Razlika??? Mobila mi je spil na 3000km ze pol litra, medtem ko mi je extraluba spil na 8.000 km manj kot pol litra??Kaj to pomeni vemo vsi:)

Pa še nekaj glede extraluba. Na nekem forumu sem bral, da je clovek vedno uporabljal castrol olje in po menjavi je bilo olje lepo rumeno kot novo-seveda gre za bencinski motor. Nato je vlil extralub olje in ga po nekaj 1000km zamenjal...rezultat???? Olje je prislo ven črno!Da črno. To je še en dokaz, da je olje vrhunsko saj je od znotraj očistilo motor :idea:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Če apr 23, 2009 9:06 pm

abcabc je napisal/-a:Kaj pa, če se skriva kakšna hujša napaka v motrju pa jaz tega niti ne poslutim?
Samo res toliko olja pokuri vrjetno za ne brezveze, nekje mora v zgorrevalni prostor pridt, samo čudno tehnični pa sem naredil breztežav, ker bi me vrgli zaradi plinov.
Bom se moral enkrat zapeljat v Škofjo Loko an servis za Hyundaie.


Tam ga raj ne voz k je šušmar....lej sonček, ne bo crknu, men je žru še več olja pa je delu normalno..plini so bli pa super:)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Napisal/-a zzitop Če apr 23, 2009 11:30 pm

Problem je verjetno v teflonih.


Punca z istim avtom, l 95 je imela isto priblem: nad pol litra na 100 km (podobno kot pri tebi).

Menjava teflonov je težavo rešila. Pa tudi ni bilo videti preveč modrega dima, tudi čez tehnične je šel brez problema. Očitno testiranje plinov ne pokaže tega problema.
So pa izpušni plini malo smrdeli po sežganem olju.


Torej, če takoj, ko se od nekje pripelješ (topel motor), daš pod motorni del avta čimvečji kos kartona in je drugi dan karton čist, ali pa kaka manjša kapljica, potem ti gre preveč olja v cilindre. Od tam pa zakurjeno v zrak.
Razlog:
Tefloni ali oljni obročki!
Večja verjetnost so tefloni, ker so pač gumasti in s časom, sploh pri starejših HYUNDAIH pač preperijo. Ko sem videl od stare teflone od puncinega avtomobila, so bili res zelo uničeni! Komaj lahko verjameš.



Tako da jaz sem 80 %, da imaš uničene teflone.
Rešitev:
Zamenjaj jih! Sami tefloni so zelo poceni, pa baje da se da menjati, brez da bi se dalo glavo dol. Tako da ta poseg ne sme biti preveč drag. Saj odpade strošek za brušenje glave, tesnilo, vijake in tudi samo "šraufanje".


Zasilna rešitev:
Vlij olje Castrol GTX high mileage:
http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=7038458
Je 15w-40, kar pomeni bolj gosto in posledično ga gre manj mimo tesnila. Povrhu vsega Ima tudi dodatek za tesnenje. V SPARU ga dobiš 4 litre za 20 EUR. Nekoč je bil v akciji za 12 EUR.
S tem oljem sicer ne boš popravil teflonov oz. porabe olja, vendar pa bo na tak način minimalna. Poskusit ni greh in potem boš videl, kakšna bo v tem primeru poraba.



Nasvet:
Nikakor se ne igraj z Leclercovim Extralub. Ko sem ga jaz vlil takrat še v R4 mi je skor v tistem trenutku šlo tesnilo glave in tesnilo pri bencinski pumpi. Vsekakor pa nima dodatkov za zmanjšanje porabe, kot Castrol GTX high mileage.



LP
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe apr 24, 2009 6:08 am

Zelo težko je prebirati neumnosti kot v gornjem postu. Daj si že dopovedati, da je toplo olje 15W40 in 10W40 enako gosto, samo mrzlo težje podmazuje. Olje (polna sisntetika) iz Leclerca sem uporabljal dolgo in je vrhunsko, cena pa ugodna, beri forume po evropi, za Hondo se posebej priporoča. Castrol nima svoje rafinerije in ne bo nikoli vrhunsko olje, izgubil je tožbo zaradi lažnivih imen (lelichtlaufoel itd), zadnje čase se ga res nekaj več priporoča, ni pa primerljivo z Mobilom ali Motulom ali Elfom. Če avto žre olje je potrebno pregledati (menjati) teflone. To pa res ne košta toliko, računaj tesnilo glave, jermene in delo, tefloni so itak skoraj zastonj.
Zadnjič spremenil joztom, dne Pe apr 24, 2009 7:07 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Pe apr 24, 2009 6:38 am

tudi jaz imam le + izkusnje z extralubom...V nasprotnem primeru ga ne bi izpostavil.

PS: ti ki pravijo,da so imeli extraluba in da ga je zrl, sem skoraj 100% preprican,da so imeli tisto ECO olje, ki je na polici poleg EXTRALUB-a:)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe apr 24, 2009 12:08 pm

imilet1 je napisal/-a:lej,jaz ti vetujem,da gres res po extralub olje v leclerc.To olje je odlicno!Do sedaj sem uporabljal 30.000km tega,zdaj pa sem ga zamenjal in dal noter mobil olje iste viskoznosti.Razlika??? Mobila mi je spil na 3000km ze pol litra, medtem ko mi je extraluba spil na 8.000 km manj kot pol litra??Kaj to pomeni vemo vsi:)

Pa še nekaj glede extraluba. Na nekem forumu sem bral, da je clovek vedno uporabljal castrol olje in po menjavi je bilo olje lepo rumeno kot novo-seveda gre za bencinski motor. Nato je vlil extralub olje in ga po nekaj 1000km zamenjal...rezultat???? Olje je prislo ven črno!Da črno. To je še en dokaz, da je olje vrhunsko saj je od znotraj očistilo motor :idea:


Kar se tiče črnega olja je samo dokaz da je v tem cenenem produktu večja količina detergenta, ki čisti motor (dodatek ki ga imajo vsa olja). Glede na to da je v igri staro vozilo imam precej raje da so saje in drugi ostanki lepo zapečeni na bloku, kot pa da plavajo v olju. Si morda pomislil da nekateri delci saj dosegajo velikost, ki lahko škodi tvojemu vozilu? Tako olje lepo očisti tudi karter, kjer se skupaj s sajami zapečejo nanj tudi kakšni kovinski ostanki in podobna nesnaga. Če se ti dovolj delcev nabere v sistemu mazanja glavnih ležajev, lahko to prav hitro povzroči resne okvare...

Skratka v stare avtomobile, ni priporočljivo točiti takšnih olj. Nekaj podobnega se zgodi tudi če na starem vozilu podaljšaš interval menjave olja zaradi uporabe "long life" produktov.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe apr 24, 2009 2:59 pm

Sem točil to olje v star avto z 250k km pa nobene porabe na 15.000km, en interval menjave pri PSA. Barva olja nič ne pove, tudi drobci ne gredo čez filter, oblivanje cilindrov pa ni nikoli sporno.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Pe jun 12, 2009 7:33 pm

Ravno kar sem prišel do nekega sklepa-ugotovitve.
Od kar imama avto se po malem pojavljajo na Accentu manjše napake, ki niso še tako zelo kritične.
Poraba olja cca 5 litrov/10.000km
PO cca 10.000km sem dolil 0.5 litra antifriza
Zadnjič mi je v klanec avto ošvohnel kar naenkrat
V posodi za antifriz je zasledit po malem mastne sive madeže po stenah te posode
In točno pod kolektorjem se malo sveti, da nekaj po malem pušča.

Iz tega sklepam, da imam dihtngo slabo, kdaj bo šla po gobe je pa tudi vprašanje.
Koliko bi prišel strošek gledal sem, da je dihtnga kar 90 evrov

Za koliko ur je to dela. Mehanik ima 15 evrov/uro
 
Uporabniški avatar
UDO1
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:15 pm

Napisal/-a UDO1 Pe jun 12, 2009 7:57 pm

Si probal pol z oljem iz Leclerca (Extralub)?
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Pe jun 12, 2009 8:03 pm

UDO1 je napisal/-a:Si probal pol z oljem iz Leclerca (Extralub)?


Ne sem pa pred 1000 km naredil mali servis in dal catrolovega notri.
Olja pa še vedno porabi toliko kot prej
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe jun 12, 2009 9:32 pm

Sem zaradi neumnosti na 250.000 menjal tesnilo glave in obenem teflone. Poraba olja je popolnoma izginila. Poceni in učinkovito.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Pe jun 12, 2009 9:45 pm

Ah vrjemam, če bi to zamenjal, da bi bila poraba olja veliko manjša, ampak strošek ni majhen.
Sicer pa ne vem, kaj je za tebe poceni morda v znesku 200 evrov, čeprav vse tole bi stalo okoli 300 evrov.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jun 12, 2009 10:37 pm

Ceno za tesnilo si verjetno dobil na original servisu......namreč toliko pride tesnilo za mojga, ki ima 2.5 motor in kovinsko 4 slojno tesnilo......

Drgač pa odvisno kaj se splača za koga in kaj ne.....men se je recimo splačalo nardit generalko v vrednosti 1800 evrov.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Po avg 17, 2009 8:57 am

D11
Zadnjič spremenil abcabc, dne So jan 16, 2010 3:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc So jan 16, 2010 3:06 pm

Slika

POraba je še vedno 5 litrov/10.000km.
Tole sem testiral v ogretem motorju
 
.GT.
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Pe sep 05, 2008 3:50 pm
Kraj: MB

Napisal/-a .GT. So jan 16, 2010 4:52 pm

to ti je dihtnga na glavi pomoje šla saj ti čes avspuh meče olje al pa batni obročki ...nekaj ot tega dvojnega
sdted
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So jan 16, 2010 5:24 pm

abcabc je napisal/-a:Slika

POraba je še vedno 5 litrov/10.000km.
Tole sem testiral v ogretem motorju

Če je to 1.3 accent standardna napaka - batni obročki. In to znucajo se ali zaštekajo samo oljni obročki,kompresijski so v redu.
Dobi se pocen navadno tesnilo za glavo za cca 20e(namest kovinskega ki stane 80-100e) in obročki so 70-100e. če si znaš sam porihtat z 100e zamenjaš obročke in je mir.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov