seatlevc je napisal/-a:V avtošoli učijo da pri 40km/h daš iz 3tje v 2go.
LP Levc
Ja in to brez medgasa.

turtle je napisal/-a:klemen_ je napisal/-a:Rad bi čimmanj obrabil ves material.![]()
Bom jutri tole z medgasom probal. Ali se na ta način najbolj ohranja avto?
Hočem, da bo avto za čimdlje in s pravilno vožnjo čim manj za menjavat.
Probaj pol 2x medgas. Prvič za prihranit sinhrone in drugič za sklopko.
Cel postopek pa gre takole: stisneš sklopko, daš v folo, spustiš sklopko, medgas, stisneš sklopko, daš v prestavo, medgas, spustiš sklopko. Zraven daš še pol noge na bremzo da malo pribremzaš med prestavljanjem navzdol. Vaja dela mojstra
klemen_ je napisal/-a:Technologic je napisal/-a:Po snegu je lažje zavirat z motorjem pa govoriš kaj hočeš, prej izgubiš nadzor če zaviraš samo z zavorami. Govorim za prednji pogon.
Prav imaš.
ti si šele nor, z ročno po snegu v sili. in po možnosti po klancu navzdolBlinder je napisal/-a:klemen_ je napisal/-a:Technologic je napisal/-a:Po snegu je lažje zavirat z motorjem pa govoriš kaj hočeš, prej izgubiš nadzor če zaviraš samo z zavorami. Govorim za prednji pogon.
Prav imaš.
Pa nori ste. Po snegu se zavira z bremzami in če je sila si lahko še z ročno pomagate.
Blinder je napisal/-a:klemen_ je napisal/-a:Technologic je napisal/-a:Po snegu je lažje zavirat z motorjem pa govoriš kaj hočeš, prej izgubiš nadzor če zaviraš samo z zavorami. Govorim za prednji pogon.
Prav imaš.
Pa nori ste. Po snegu se zavira z bremzami in če je sila si lahko še z ročno pomagate.