Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 27, 2009 3:55 pm

joztom je napisal/-a:Zdaj sem se spomnil, kaj najbolj pomaga. Odvij razdelilno kapo, označi si kable in jo vzemi v roke na svetlem. Znotraj kape boš našel od sredinske elektrode do posameznih na robu kot las tanke ogljeno-grafitne sledi. Očisti jih z nožem, s cunjo z WD40 znotraj očisti kapo. Potem preveri še rotor in očisti kontakt na robu do svetlega. Sredinskega ne diraj, pazi pa da očistiš grafit, ki je v šalčki od sredinskega kontakta. Potem zjutraj ne bo več nobene zajebancije. Sveče daj na mero!


Je že narjeno to tudi :) Ampak od kar sem dal sveče na 0.5mm ne cuka več....in tako bo tudi ostalo :) Če se bodo pa pojavle še kake druge težave bom pa poročal.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
iro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Po sep 03, 2007 7:12 pm

Napisal/-a iro Pe dec 25, 2009 4:18 pm

Živijo,kako se obnese manjši razmak elektrod? Se kaj pozna na porabi?
Aja katere svečke imaš notri?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe dec 25, 2009 10:34 pm

Svečke so original...CHAMPION RN12YC.
Poraba se mu vse skozi giblje med 5 in 6 litri.
Trokiranje pri polnem plinu dkoler je motor mrzel je izginilo....a pojavilo se je nova, do sedaj še neraziskana, napaka. In sicer če mrzlemu motorju (med vožnjo) dodaš plin in kmalu zatem odvzameš ampak ne do konca motor ponori....hoče ga dejansko vtrgat iz šasije tako začne cukat. Ampak to se pojavi samo v primeru da pač v bilokeri prestavi pelješ z neko hitrostjo....pospešiš in ugotoviš da si dodal preveč plina....v tem primeru pač mičkeno popustiš pedal za plin (recimo stisneš za 2 centi....in nato popustiš za 1 centi..) in motor ponori v cukanje....če popustiš plin do konca ( spustiš v prosti tek) motor normalno zavira brez cukanja....Če v tem trenutko stisneš sklopko motor rahlo ponori v obrate in se kmalu zatem umiri lepo v prosti tek....

Spet to cukanje pojenja z gretjem motorja.....ko je motor ogret ga ni možno več izzvat do tega...

Ampak to niti ni tako moteče, ker v takih režimih skoraj ne voziš....slučajno sem zadnjič na poti domov iz službe tole ugotovil in potem par dni zapored probaval.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Pe dec 25, 2009 10:40 pm

Hah ti ziher nebo en popoldne minil da nebi tega raziskal?Kako to da te petke delajo take problme kot npr reno 4 nima nobenga problema sta si pa mašini 1.1 čisto isti res da ima mašina 1.4 drugačen frgazar kot 1,1.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe dec 25, 2009 10:47 pm

north789 je napisal/-a:Hah ti ziher nebo en popoldne minil da nebi tega raziskal?Kako to da te petke delajo take problme kot npr reno 4 nima nobenga problema sta si pa mašini 1.1 čisto isti res da ima mašina 1.4 drugačen frgazar kot 1,1.


1.4 mašina ima injection in ne frgazer.....tu je razlika :) Verjem da če bi imela tale petica še frgazer ne bi cukal nikoli...:)

1.1 petka nikoli ni imela problemov....edino šla ni nikamor in pa posledično dosti spila...:)

Mogoče se lotim kdaj raziskovanja problema a vendar kot pravim se tak režim vožnje redko zgodi :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Pe dec 25, 2009 11:32 pm

Ja 1.1 motor res ne gre nikamor vžge zmeraj in pocen vzdržvanje.Ali so mel to 1,4 mašino tudi prvi clioti?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So dec 26, 2009 9:04 am

Ne. Clioti so imeli vsi OHC motor. Petke pa vse ( izjema je 1.6 diesel) OHV motorje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr feb 03, 2010 10:50 pm

No mogoč bo še kermu pomagalo.....
dokopal se do podatkov ki me zanimajo....nisem pa še premeril zadev.

Slika

Slika

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 26, 2010 9:53 pm

Čeprav slike ne delajo več sem vrednosti premeril in so v najlepšem redu...
Od kar pa se je začelo hladno vreme pa se mu pojavla nov problem. Ko vžgem mrzel motor mu lepo poviša obrate in leti na višjih obratih dokler se motor ne ogreje. A če mu takrat na silo zmanjšaš obrate ( recimo daš iz prve v drugo pri nizki hitrosti) tako, da motor pojamra se potem ko obremenitev popusti ne pobere več....
Se prav na hitro....spelješ s prvo in daš v drugo (hitrost je popolnoma normalna ampak ker ima povišane obrate hoče pač it druga več kot običajno) in motorju obrate dobesedno na silo znižaš. Če v tem trenutko stisneš sklopko motorju obrati padejo na minimum , da se še sploh drži pri življenju in dobi traktorski zvok oz. se trese ves motor. Če mu dodaš plin se normalno pobere in zelo hitro skoči v obrate. Če mu pa stisneš v trenutko poln plin pa obmolkne....začne trokirat in imaš občutek , da bo kmalu vgasnil....čez kake 3-5 sekund se pobere in sunkovito potegne. Če mu dodajaš plin postopoma se le to ne zgodi. Ko se motor ogreje vsi problemi izginejo. Tudi motorček prostega teka deluje normalno, saj če pri toplem motorju hočeš speljat pod prostim tekom opazno dvigne moč (obrate) motorju, da le ta ne vgasne. Vlago spet izključujem, ker sem spet polival po mrzlem motorju in ga dobesdno zalil pa niti vedel ni da je moker. Prav tako mu ni noben problem peljat po 30cm globoki vodi....
Počas sumim ECU ker senzorika naj bi bila vredu....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 27, 2010 6:43 am

Dovod bencina ni stabilen. Mogoče overflow regulator zatika in ostane stalno odprt, ko bi moral vzpostaviti 3bar. Ali pa bencinska črpalka z zabitim filtrom, čeprav ta raje vroča nagaja. Mogoče mrežica v tanku? Če ne slišiš, takole težko ugibaš. Vseeno bodi pozoren na to napako, ker vodi v prebijanje dihtunge na glavi zaradi prerevne mešanice. Tako tudi več žre, ker je izkoristek slabši.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr okt 27, 2010 4:42 pm

joztom je napisal/-a:Dovod bencina ni stabilen. Mogoče overflow regulator zatika in ostane stalno odprt, ko bi moral vzpostaviti 3bar. Ali pa bencinska črpalka z zabitim filtrom, čeprav ta raje vroča nagaja. Mogoče mrežica v tanku? Če ne slišiš, takole težko ugibaš. Vseeno bodi pozoren na to napako, ker vodi v prebijanje dihtunge na glavi zaradi prerevne mešanice. Tako tudi več žre, ker je izkoristek slabši.


Takoj, ko bom imel čas in ko bo avtek malo na počitku se bom lotil te raziskave. Vem , da sem nekje v manualu zasledil koliko more bit pritiska. Poraba pa se mu že dve leti giblje od 5.4 do 6.2 poleti in 5.8 do 7.2 pozimi. Kar se men ne zdi pretirano za 20 let stari motor.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Ko renault spet opozori nase...

Napisal/-a lisko To avg 02, 2011 8:24 pm

Da napišem še zadnje poročilo....
Nekdo je pred časem omenjal temp. tipalo motorja....Takrat sem v manualo najdo podatke in ga pomeril pri 20st. in pri 80st. Kot omenja manual so bile vrednosti v mejah normale. Ampak nisem ga pa meril zvezno (moja napaka oops ) in očitno so mu u mes nekje vrednosti pobegnile....
Letos spomladi je avtek poleg značilnega cukanja in premetavanja motorja začel povečavat porabo....zrasla je nekje do dobrih 8 litrov. Ampak avto je star in do nedavnega sem imel v mislih , da bo to leto njegovo zadnjo in se nisem kaj dosti sekiral glede porabe....važno da zjutraj vžge in pripelje do cilja.
Acid je živ dokaz kaj avto zmore :D

No in potem so se začele težavo z vodno pumpo....se je uscala....dobro ok sej ima tako ali tako še samo par mescev življenja....snel sem tesnilo s pokrovčka raztezne (da ni bilo več pritiska v sistemu sploh) in tako malo omilil iztekanje hladilne....vsak dan sproti preverjal in dolival hladilno(in tako nardil 15 tisoč km....da ne govorim kake zvoke sem vse slišal...)....Potem je vlogo dayli driverja prevzel Jeep in zgodba s cukanjem je bila zaključena. Petka je šla na mirovanje in je bila še samo za občasne vožnje v trgovino....Ker pa je potem prišlo do neljubega dogodka in je jeep "spet" na prisilnem dopusto se je poskušalo obudit petko....Ko sem jo probal vžgat je sicer vžgala s prve....a motor je spuščal zvoke za zjokat...odprem haubo in jermenica vodne pumpe pleše dobesedno za 1cm levo desno....Torej odtrgalo ležaj....
Ker so mu preostali tri tedni.....sem hitro poklical par odpadov in najdel rabljeno vodno pumpo skoraj za đabe....Ko sem prišel po njo je mojster že imel odmontirano in to komplet kar zajema tudi senzor temp. motorja....
Takoj, ko sem namontiral je motor že stekel popolnoma drugače....probna vožnja je bila drugačna....cukanje je izginilo poraba pa mu magično pada pod 6....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
bstefan8
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To jul 10, 2007 10:20 am

Re: Ko renault spet opozori nase...

Napisal/-a bstefan8 Sr avg 03, 2011 10:38 am

Pozdravljen LISKO jst sem zdaj odprl novo temo na mercedes slk 200.imam enako težavo kot ti ampak samo ko je motor topel.a mogoče ve kdo kaj naj bi to blo oziroma ali bo sploh kaj pokazalo na testerju.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Ko renault spet opozori nase...

Napisal/-a lisko Sr avg 03, 2011 3:50 pm

bstefan8 je napisal/-a:Pozdravljen LISKO jst sem zdaj odprl novo temo na mercedes slk 200.imam enako težavo kot ti ampak samo ko je motor topel.a mogoče ve kdo kaj naj bi to blo oziroma ali bo sploh kaj pokazalo na testerju.


Mislim , da se pri takem avto brez testerja sploh nima smisla pogovarjat....Ker R5 ima lih tri senzorje ( temp. motorja,temp. vstopnega zraka in pa MAP) ostalo je mehanika....Merđo ima jih pa kok? :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov