Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Pe nov 13, 2009 10:14 pm

adis je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:očitno res...nikoli več ni naredil tega...pa vsak dan probavam seveda ko je segret...sam nek more bit vzrok da se mu je sfuzlalo....ma kdo kako idejo zakaj bi do tega pršlo...spomnim se pa točno ko sem šel prehitevat avtobus na pregledni cesti kjer je omejitev 90 se je peljal 60...vrgel sem iz 4 u 3 pa gas do konca seveda in na 2600 se je to nardilo..sam bog ve


tako se je začelo pri meni, končalo se je pa vsi vemo kako :oops:

si pregledal turbino?


odprl je še res nisem na pogled je suha,avto ne kadi in ne pije olja,potegne super tak kakor treba...servisi so pa itak na 15 delani
adis ka ti nisi mel niti enega "predhodnega" znaka za okvaro turbine razen safe mode?avto pil olje?karkoli?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe nov 13, 2009 10:16 pm

im nobody je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:očitno res...nikoli več ni naredil tega...pa vsak dan probavam seveda ko je segret...sam nek more bit vzrok da se mu je sfuzlalo....ma kdo kako idejo zakaj bi do tega pršlo...spomnim se pa točno ko sem šel prehitevat avtobus na pregledni cesti kjer je omejitev 90 se je peljal 60...vrgel sem iz 4 u 3 pa gas do konca seveda in na 2600 se je to nardilo..sam bog ve


tako se je začelo pri meni, končalo se je pa vsi vemo kako :oops:

si pregledal turbino?


odprl je še res nisem na pogled je suha,avto ne kadi in ne pije olja,potegne super tak kakor treba...servisi so pa itak na 15 delani
adis ka ti nisi mel niti enega "predhodnega" znaka za okvaro turbine razen safe mode?avto pil olje?karkoli?


začelo se je tko, da mi je avto metalo v safe mode in začuda nihče ni vedel vzroka...res nihče.

za avto sem bolj skrbel kot za nevem koga...redni servisi, nič kadilo kaj šele da bi olja kaj kurilo - po nepotrebnem, vse v piko štimalo
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Pe nov 13, 2009 10:19 pm

pa si dal turbino dol pa pregledal?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe nov 13, 2009 10:23 pm

im nobody je napisal/-a:pa si dal turbino dol pa pregledal?


ne. in v tem je bil problem, ker nihče ni pomislil na samo turbino ;) zato smo se lotili iskanja napake na čisto drugem koncu se pravi elektronika + cevke + senzorji...

svetujem ti, da najprej preglej turbino preden začneš menjati senzorje, cevke itd...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe nov 13, 2009 11:21 pm

Nobody pa ti veš kaj moraš pogledat pri tej turbini,oz. te bom vprašal če veš kaj zašteka pri variabilnih turbinah??No če ne veš zašteka variator ki se zabije z sajami in potem ko se segreta zadeva raztegne začne štekat in zarad prevelikega pritiska vrže v safe mode.Turbina se sname,se jo razdre na pol in se očisti lopatice in ležišče le teh in zadevo montiraš nazaj.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Pe nov 13, 2009 11:41 pm

vse vem kaj zašteka in kako to zgleda.mi bo pa to rihtal mehanik ki dela na pooblaščenem servisu
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne nov 15, 2009 3:22 pm

no avto sedaj dela tak kokr je treba...sem pa zdle malo pregledoval cevke..luknje nobene..tam pa tam je kira razcefrana mal pač ovoj in sicer pri egr ventilu in ena ki gre na n75 ventil...sem za silo povil na tesno...pa objemke še posebej tista ko gre na turbino sem jo lahko še zategnil za 3 obrate...pa še eno ko gre iz intercoolerja...bi lahko bil to vzrok?sem zategnil vendar je šlo kar ne tesno da sem lahko sploh zategnil.se pa sliši tudi sikanje od 1800 pa tja do 2500 obratov...pol utihne
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne nov 15, 2009 8:46 pm

tuhtam še o obnovi turbine ker mam namen čipirat
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Ne nov 15, 2009 9:07 pm

Če bi ti šla tista cev iz ICja bi mel občutek kot da voziš sdija ;)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če nov 26, 2009 2:57 pm

samo nekaj me zanima...mehanski del ki odpira in zapira turbino?kje se nahaja pri afn motorju točno?ne mislm n75 ventila ampak ta ventil ko ga lahko tudi na roke probaš če se zatika...nekako varnostni ventil bi mu reku?aja turbina gre pa na obnovo ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če nov 26, 2009 4:10 pm

Nahaja se direkt na turbini.Na njega je vezana vakum membrana (na sredi turbine med lopaticami.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če nov 26, 2009 4:40 pm

aha vem kaj misliš čare...sam kak naj probam če se zatika?je treba dol vzet?al cevko dol snet?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če nov 26, 2009 4:50 pm

odšravfaš membranco in z membranco vred premikaš vzvod lopatic,če pa imaš prostor da snameš vzvod lopatic iz membrance pa lahko tudi tako.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če nov 26, 2009 6:41 pm

Evo ti mal slikovnega materiala
Slika
Tukaj vidiš kam je pripet vzvod membrance
Slika
tukaj je zadeva sneta-tisti mali vzvod (vzvod lopatic) mora lavfat prosto
Slika
tukaj imaš turbino odprto in na levi strani vidiš vzvode lopatic katere krmili tisti "zvezdast" krožnik na desnem kosu turbine
Slika
no tukaj pa so slavne lopatice okoli katerih se nabere svinjarija in zaštekajo.Na tej sliki so postavljene za max. tlak in obrate turbine
Slika
na tej pa za min.pritisk in obrate turbine
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če nov 26, 2009 7:44 pm

adis je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Tole je pa jako čudno. Tudi če bi hoteli ti delci iz zgornjega dela pod bat ne morejo, ker bi imeli potem bati luknje. Edino čez iberlauf bi šlo v olje,ampka kako bi nad ventile prišlo. Si res našel kaj v olju?


delčki so bili...a to je zgodovina in tako je zaropotalo da me je bilo že kar :cry: hehe

sedaj niti ne povoham več tdi-ja !


Mogoče so ti delčki nastali v motorju in ni bila samo turbina...Čez izpuh še noben motor ni nič "pojedel".

@im nobody, kaj si rešil?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če nov 26, 2009 7:53 pm

zanč mi ga je po skoraj pol ure priganjanja 2 krat vrglo en za drugim v safe mode...priganjal sem ga pa skos do rdečih kokr je šlo...pri 50 prehitevat v 2 pa skos do podna...in po 25 min ga je začelo metati u safe prej pa nič...tester je pokazal previsok tlak...turbina gre na peskanje oz obnovo plus menjava puše oz ležaja...egr se bo blindiru,lmm spucu,n75 pa menju...sledi čip..je pa tudi ta "napaka" avto do 2400 vleče ko nor potem ga nekaj zamori od 3 naprej pa spet vleče tak kokr mora...mislm da je za to kriv egr

čare najlepša hvala za pomoč s slikami
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
mastr1
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Po jul 03, 2006 3:59 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a mastr1 Če nov 26, 2009 9:59 pm

im nobody je napisal/-a:tuhtam še o obnovi turbine ker mam namen čipirat



Si bom mal temo sposodil, ko si glih čipiranje omenil....Kolk kilometrov imaš ti prevoženih na svojem avtu? Tudi jaz razmišljam o čipiranju, motor pa je TDI 110 KM (AFN), prevoženih pa ima 262500 km. Problemov z njim nimam zaenkrat, vse dela kot mora, olja pa požre ene 2-3 dl/10000km. Načeloma mi je dovolj močan motor, pogrešam pa večjo odzivnost, ko je treba kje prehitevati. Torej, motorja nimam namena terat do konca, rad bi pridobil le poskočnost.
Zdej me zanima vaše mnenje o čipiranju, ali je "zdravo" za motor ali ne? Zanimajo me vaše izkušnje

LP, M.
Danes je težko biti glup-je prevelika konkurenca!!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če nov 26, 2009 10:03 pm

če ga boš vozil normalno in tisto moč koristil kadar bo potrebno mu nima bit kaj,edino vztrajnik zna trest in sklopka je bolj na udaru če je še prva not.Če ga boš pa žulil ko prasca bo pa najprej turbina šla.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če nov 26, 2009 10:06 pm

im nobody je napisal/-a:zanč mi ga je po skoraj pol ure priganjanja 2 krat vrglo en za drugim v safe mode...priganjal sem ga pa skos do rdečih kokr je šlo...pri 50 prehitevat v 2 pa skos do podna...in po 25 min ga je začelo metati u safe prej pa nič...tester je pokazal previsok tlak...turbina gre na peskanje oz obnovo plus menjava puše oz ležaja...egr se bo blindiru,lmm spucu,n75 pa menju...sledi čip..je pa tudi ta "napaka" avto do 2400 vleče ko nor potem ga nekaj zamori od 3 naprej pa spet vleče tak kokr mora...mislm da je za to kriv egr

čare najlepša hvala za pomoč s slikami


jaz sem tudi menjal v taki situaciji egr ventil in je šlo spet za isto napako in sicer povišan tlak


R 34 GT-R je napisal/-a:Mogoče so ti delčki nastali v motorju in ni bila samo turbina...Čez izpuh še noben motor ni nič "pojedel".


nevem kje so nastali a bili so prisotni tam, kjer sem jih našel torej v olju, kakorkoli že je tdi pri meni zgodovina

mastr1 je napisal/-a:Zdej me zanima vaše mnenje o čipiranju, ali je "zdravo" za motor ali ne? Zanimajo me vaše izkušnje


ti glej, da boš imel dobro sklopko
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če nov 26, 2009 10:49 pm

mastr1 je napisal/-a:
prevoženih pa ima 262500 km.

dvomim, da ti bo to kdo hotel "navit"...(še tisti s prekmurja najraje ne :D )
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov